ElectrobikeHephaGarminGiant
Sivu 92 / 129 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 42 82 90 91 92 93 94 102 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.731 - 2.760 / 3848

Aihe: Canyon Läskipyörät

Mulla on dudessa hissitolppa, laittakaas ny jotain kuvaa miten tuo takalokari tulee dudessa kiinni? Ettei vaan ottaisi takarenkaaseen jos laittaa hissitolpan alle.

Mie voin kuvan laittaa illemmalla ku pääsen kotiin. Mutta siihen reverbin alaputkeen sen saan ja aikalailla jää pystyyn ja silti tosi lähelle rengasta.

Fiilistelyketjussa on kuva, josta näkee ainakin sen kulman mihin itsellä jää. Sivu 976 tapatalkilla ainakin.

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopo81 Katso viesti
    ^mulla vastaava xlc merkkinen. Muuten hyvä, mutta aika tiukille menee reverbin kanssa ja jää todellä pystyyn
    Sama juttu minulla hissitolpan kera. Näin jalattomana ei tossu aina tahdo nousta tarpeeksi korkeassa kaaressa hännän yli. Kiinnitys on kyllä yllättävän tukeva, ei pienestä osumasta mene vinoon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gargamel Katso viesti
    Sama juttu minulla hissitolpan kera. Näin jalattomana ei tossu aina tahdo nousta tarpeeksi korkeassa kaaressa hännän yli. Kiinnitys on kyllä yllättävän tukeva, ei pienestä osumasta mene vinoon.
    Kyllä mie sain sen kiinnikeosan jo kerran hajoamaan kun siihen potkaisin vahingossa

Tuolla tavalla se minulla on

Aika lähelle kumia jää kyllä.

Hyvä jos tuon saa noin alas asennettua. Mahtuu satulalaukku vielä penkin alle. Tilasin eilen illalla Rosebikestä tuon sarjan. Tänään tuli taas kuraa silmille aika lailla alamäkiosuuksissa kun vauhti kunnolla nousi. Takana se ei niin haittaa, mutta ihan hyvä jos kaikkia vaatteita ei tartte joka pikkulenkin jälkeen vetää pesukoneen kautta.

Jyri

Vähän suunnittelin vielä antavani lämpöä noille kiinnitysvarsille ja väännän niitä vähä, niin saa enemmän väliä renkaaseen

Miten eroaa dt swiss br 2250 ja 2300 kiekot toisistaan? 2015 dudessa 2250 ja nykyään näköjään 2300.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tinke77 Katso viesti
    Miten eroaa dt swiss br 2250 ja 2300 kiekot toisistaan? 2015 dudessa 2250 ja nykyään näköjään 2300.
    Ainakin vapaaratas on erilainen. 2250:ssa on ratchet-tyyppinen. Lienee luotettavampi kuin 2300:n halvempi kynsimallinen.

Tämä tieto riittää, Kiitos

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tinke77 Katso viesti
    BR2250:ssa on 350:ttä vastaava napa ja tuossa toisessa 370:ttä.

Moro! Mikä vi*** noissa dude 8.0 (2017) paukkaa välillä? Ääni paikallistettu takapäähän, kuuluu joskus vedättäessä, joskus kevyemmässä ajossa. Onko muilla ollut samaa? Kaverilla samanlainen pyörä ja sama ongelma?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti teevo Katso viesti
    Moro! Mikä vi*** noissa dude 8.0 (2017) paukkaa välillä? Ääni paikallistettu takapäähän, kuuluu joskus vedättäessä, joskus kevyemmässä ajossa. Onko muilla ollut samaa? Kaverilla samanlainen pyörä ja sama ongelma?
    Koittakaas kiristää taka-akseli kunnolla, niinkuin täällä usein kehotettu. Täällä myös 2017 8.0 duudeli, eikä pauku

Vapaaratas oli itsellä löysällä, siis canyonin jäljiltä.

Akseli on jo kiritty. Minkälainen homma on kiriä se vapaaratas? Ei ole kokemusta..

Akseli on jo kiritty. Minkälainen homma on kiriä se vapaaratas? Ei ole kokemusta..
    Siis takapakkaa tarkoitin sori

Onko se ääni samanlainen, jos laitat pyörän nurinperin (tai huoltotelineeseen), löysät sitä akselia vähän ja lopuksi liikuttelet rengasta edestakaisin. Tuo sama ääni mulla tuli vaikka olin mielestäni akselia kiristänyt.

Tänne lähti tilaukseen dude 9 unlimited vm. 2018. Entinen 8 antoi sen verran hyvät kokemukset ja jatkaa matkaansa puolison kulkineena

Pitää kokeilla sen pakan kireys vielä. Ääni muistutaa naksetta/rutinaa, kuuluu polkastaessa mutaman kerran ja lakkaa. Käytiin viimeksi reilu tunnin lenkki heittämässä niin teki lenkin aikana 2 kertaa, molemilla kerroilla ylämäkeen polkiessa.

Pitää kokeilla sen pakan kireys vielä. Ääni muistutaa naksetta/rutinaa, kuuluu polkastaessa mutaman kerran ja lakkaa. Käytiin viimeksi reilu tunnin lenkki heittämässä niin teki lenkin aikana 2 kertaa, molemilla kerroilla ylämäkeen polkiessa.
    Jep pakka se sielä rutisee

Voitteko nyt viimein kertoa mikä on the paras nastarengas dudeen? Rullaavuudella ei mitään merkitystä, vaan nyt haetaan maksimi "kelluvuutta" lumella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti makimies Katso viesti
    Voitteko nyt viimein kertoa mikä on the paras nastarengas dudeen? Rullaavuudella ei mitään merkitystä, vaan nyt haetaan maksimi "kelluvuutta" lumella.
    Oikein isoja valmiita nastoja ei vaan ole vielä. Maxxis taitanee olla isoin valmis, mutta saatavuus taitaa olla 0 vielä https://fat-bike.com/2017/03/new-max...-studded-tire/

Vee Snow avalanchen katselin isä ukolle 170mm peräseen Muklukkiin 4.3" mitattu 80mm vanteella http://fatbikerepublic.blogspot.fi/2...avalanche.html Dille 5 on samaa kokoluokka tämän kanssa, eli itselle sekin NoGO.

Bud/Lou itse nastoitettuna ainakin ruuvinastoilla toimii loistavasti ja näillä mennään. Taakse voisi tuon Maxxisen ottaakin, mutta Budin voittanutta etusta ei ole.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Oikein isoja valmiita nastoja ei vaan ole vielä. Maxxis taitanee olla isoin valmis, mutta saatavuus taitaa olla 0 vielä https://fat-bike.com/2017/03/new-max...-studded-tire/

Vee Snow avalanchen katselin isä ukolle 170mm peräseen Muklukkiin 4.3" mitattu 80mm vanteella http://fatbikerepublic.blogspot.fi/2...avalanche.html Dille 5 on samaa kokoluokka tämän kanssa, eli itselle sekin NoGO.
    No siis onpa kaposet nuo Avalanchet! Niitä vähän katselin netistä, mutta olkoot. Olisiko se sit tuo Snowshoe Xl nastoilla isoin.

Bud/Lou itse nastoitettuna ainakin ruuvinastoilla toimii loistavasti ja näillä mennään. Taakse voisi tuon Maxxisen ottaakin, mutta Budin voittanutta etusta ei ole.
    Mistäs löytyy nastat budlouhun?

Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

No siis onpa kaposet nuo Avalanchet! Niitä vähän katselin netistä, mutta olkoot. Olisiko se sit tuo Snowshoe Xl nastoilla isoin.
    Ymmärtääkseni sama runko molemmista.

Ymmärtääkseni sama runko molemmista.
    Aijaa! Mikä pettymys tuokin.

2XL snowshoe näkyy olevan 4.7" vanteella. Mahtuukos tuo dudeen pyörimään?

Canyon Läskipyörät

Pitäs mahtua. Jossain näin kuvan talvimatkailuun optimoidusta Dudesta, jossa oli 5.05” kumekset.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti misopa Katso viesti
    Pitäs mahtua. Jossain näin kuvan talvimatkailuun optimoidusta Dudesta, jossa oli 5.05” kumekset.
    https://www.rovaniemi150.com/gallery/2017/
    Kuva 73

Mutta blutoon ei taida mahtua. Koko syksyn olen tässä mietiskellyt nastojen hankintaa, mutta mistä sopiva 4.8" leveä nastarengas? Nuo valkoiset veetiret olisivat kyllä hienot.

On tuossa vieläkin jotain outoa, Snowshoe 2XL arvostelusta "
    You can see that the 2XL (right) is might bigger in diameter than the XL but they are nearly the same width. Both tires are on 100mm rims."
    https://electricbike-blog.com/2017/0...-decent-price/

Eli Tuo snowshoe 2XL on myös n. 4.3" leveä? vai.

Mutta blutoon ei taida mahtua. Koko syksyn olen tässä mietiskellyt nastojen hankintaa, mutta mistä sopiva 4.8" leveä nastarengas? Nuo valkoiset veetiret olisivat kyllä hienot.

On tuossa vieläkin jotain outoa, Snowshoe 2XL arvostelusta "
    You can see that the 2XL (right) is might bigger in diameter than the XL but they are nearly the same width. Both tires are on 100mm rims."
    https://electricbike-blog.com/2017/0...-decent-price/

Eli Tuo snowshoe 2XL on myös n. 4.3" leveä? vai.
    Kyllä se 2XL on oikeasti iso. Selkeästi isompi, kuin Bud ja Lou.

Orkkis kuitu etuhaarukkaan varmaan luulis menevän 80mm vanteella, mutta perää kyllä epäilen. Blutoon tuskin.
    .

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •