HephaGarminElectrobikeGiant
Sivu 57 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 47 55 56 57 58 59 67 107 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.681 - 1.710 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

Sissos, missä on kauppakeskus missä on miellyttävä asioida?
    Sitäpaitsi tällä kasvuvauhdilla koko pk-seudun kauppakeskukset kasvavat yhteen 5-10v sisällä. 25v sisällä koko Uusimaa on yhtä kauppakeskusta joka on laajentumassa kohti Kiinaa maapallon läpi.

Savossa on savolaisia melko reilusti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    Kuinka kukaan viitsii A) asua vapaaehtoisesi pks ja varsinkin B) asioida Jumbossa.
    Eihän kukaan pääkaupunkiseudulla asu pääkaupunkiseudulla (paitsi ehkä vastentahtoisesti muualta tulleet). Ja pääkaupunkiseutuhan on nimenomaan se paikka jossa loppujen lopuksi on helpointa elää käymättä koskaan Jumbossa tai muussakaan kauppakeskuksessa.

Mua ei yllättänyt se että pyöräily ja pienessä sateessakin pyöräily oli tavattoman kivaa kun edellisestä kerrasta oli jo viikon päivät. Eikä se että siistinkin cyclocrosslenkin jälkeen pyörä oli sen näköinen että teki mieli pestä se. (En tosin tehnyt muuta kuin suihkutin sen kevyesti ja pyyhin ketjut, rattaat ja jarrupinnat.)

Kuinka kukaan viitsii A) asua vapaaehtoisesi pks ja varsinkin B) asioida Jumbossa.
    A) Määrittele vapaaehtoisuus, jos duuni on Helsingissä niin se on Helsingissä ja sen mukaan pitää sijoittua B) Jumbo on aika kauhea mutta Flamingossa on ollut mun mielestä ihan mukava joskus käydä leffassa ja syömässä C) olisin kyllä onnellisempi varmaan jossain muualla päin Suomea mutta täällä Kirkkonummen rajalla asuminen on ihan ok kompromissi.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    A) Määrittele vapaaehtoisuus, jos duuni on Helsingissä niin se on Helsingissä ja sen mukaan pitää sijoittua B) Jumbo on aika kauhea mutta Flamingossa on ollut mun mielestä ihan mukava joskus käydä leffassa ja syömässä C) olisin kyllä onnellisempi varmaan jossain muualla päin Suomea mutta täällä Kirkkonummen rajalla asuminen on ihan ok kompromissi.
    Juu, ei muakaan kukaan pakota Helsingissä asumaan, se on ihan oma valinta - ja niin on työpaikkakin, Helsingissä sekin. Toissa lauantaina kävin Jumbon Tukkimieheltä hakemassa iltapukuun (ei omaani) sopivan pienen laukun, eikä se millään lailla kamalaa ollut.
    --
    Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. -
    Michael Kosterlitz

Se että 15 min kehäkolmosen sisäpuolella (tarkalleen ottaen Jumbossa eli melkein rajalla) aiheutti infernaaliseen vitutuksen.

Ööö...Jumbohan on jossain Vantaalla kait? Älä nyt koko pääkaupunkiseutua lyttää jonkun vantaalaisen kauppakeskushelvetin vuoksi.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lieventävänä asianhaarana mainittakoon että tulimme tällä kertaa Forssasta päin pikkuteitä kehäkolmoselle ja ihailin että hienoa maantiepyöräily tietä riittää..

Jopotuinen Guest
    Pääkaupunkiseudun lentokentän lentokenttätunnus on HEL.

...tulimme tällä kertaa Forssasta päin ...
    Miltäs Forssa muuten vaikutti?

Kerran olen Jumbossa käynyt, auto hukku parkkihalliin Harvemmin niin kauas kuitenkaan tulee mentyä ellei mene mökille, lentokentälle tai johonkin metsään. Ei kyllä inspiroi ostoshelvetit mutta Iso Omena on jollain tavalla toimiva, kirjastot ym. löytyy, ehkä jopa Metrokin joskus eikä ole kaukana merestäkään. Kampin keskuskin on aika kompakti mutta harvemmat taitaa sinne autolla mennä eikä siellä ole kirjastoa.

Nuotiolla istumisen terapeuttinen vaikutus. Onneksi vielä onnistuu takapihalla, on melkonen metropoli

Kuronen Guest
    Keskustan siltarumpupolitiikka: jälleen osui silmiin yksi Sipiläntie.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ajoin ohi, no comments

tempokisu Guest
    "Hekin ovat ottaneet huuliinsa(kin) täytettä". Ennen, ja jälkeen kuvat.

Eipä yllättänyt, että tytöt ovat ennen-kuvissa nätimpiä. Erityisesti suomalaismissit ( tjsp) on jälkeen kuvissa...no ennen oli todellakin paremmin.

http://www.iltalehti.fi/kauneus/2017...54561_ka.shtml

Siellä on vanhaa puutaloaluetta ja rumempaa betonitaloa, kylpylä, joki kaupungin läpi, iso järvi, hyvä satavuotias konditoriakahvila, kirjastot ja museot hienolla kehräämöalueella, paljon kirpputoreja, kutomoon rakennettu Citymarket ja joitain vuosia sitten pikkukaupunkiin kepuloitiin muutaman jalkapallokentän kokoinen Prisma. Jos Forssasta ajaa ohi isoa tietä sen kohdalla on Autokeidas ja samantyylistä teollisuutta kuin jossain Kehä kolmella lentokentän kohdalla.

^määhän olen asunut Forssassa vv 1973-75.

Olin utelias josko Jami2003 olisi hieman vertaillut pääkohtia asiassa Forssa vs. KehäIII/Jumbo.

^määhän olen asunut Forssassa vv 1973-75.

Olin utelias josko Jami2003 olisi hieman vertaillut pääkohtia asiassa Forssa vs. KehäIII/Jumbo.
    no ohiajamisen kokemuksellakin voin sanoa että Forssa sopisi minulle pikkukaupungin asukkaalle paremmin. Olen muutan asunut suunnilleen samoihin aikoihin siellä vuoden mutta koska ikää oli tuolloin 1+ vuotta ei täsmällisiä muistikuvia asiasta ole. Olemme siis molemmat henkisiä Forssalaisia vissiin

Ai niin, onhan Forssassa kylpylä .. ja pienlentokenttäkin. Mökiltä käsin tuolla tullut käytyä kauppamatkoilla silloin kun Karkkila on alkanut kyllästyttämään tai tarvinut jotain mitä sieltä ei saa. Somero on toinen mökiltä käsin saavutettavista kauppaloista, aavistuksen kauempana vaan.

no ohiajamisen kokemuksellakin voin sanoa että Forssa sopisi minulle pikkukaupungin asukkaalle paremmin. Olen muutan asunut suunnilleen samoihin aikoihin siellä vuoden mutta koska ikää oli tuolloin 1+ vuotta ei täsmällisiä muistikuvia asiasta ole. Olemme siis molemmat henkisiä Forssalaisia vissiin
    Forssa on parhaillaan just ohiajettaessa ja mitä lujempaa sen parempi
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    Forssa on parhaillaan just ohiajettaessa ja mitä lujempaa sen parempi
    Mutta jos otetaan Suomen kartta ja harppi ja piirretään ympyrä jonka säde on sata kilometriä. voidaan todeta että Forssa on Suomen keskipiste eli mistään muusta paikasta ei voida piirtää yhtä suurta ympyrää jonka sisään mahtuisi yhtä monta asukasta. Kuulemma.

Lisäksi Forssa on yhtä kuin Mika ja Turkka Mali, Forssan Suvi-ilta, Viihdeuimala Vesihelmi, Hotelli Pumpulienkeli ja tietysti Forssan einekset. Unohtamatta Pilvenmäen ravirataa.

Mua ei yllättänyt ettei siellä - ei Forssassa vaan täällä "pääkaupunkiseudulla" - taaskaan satanut ennusteen pisarankuvista ja todennäköisyyksistä huolimatta.

tempokisu Guest
    TänäänKIN sitten piti sataa, piruvie.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    TänäänKIN sitten piti sataa, piruvie.
    Jjjep, kotimatkalla tuli vettä kuin esterin perseestä. Ei se yllättävää ollut.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Enpä keksinyt mitään ostettavaa XXL:stä vaikka nyt pitäisi olla valtava XXL-ostokiima.

Lähi-Shellin automaattipesuri oli TAAS "huoltokatko" puomeilla varustettu. Vttu. Jo toinen kerta kolmen edellisen käynnin sisään. Jatkuvastiko sitä pitää huoltaa, ja nyt oli varmaan pitempikin "huolto" kun oli huputettu koko koodinsyöttölaitekin piiloon.

No, tutulle käsinpesijälle onneksi pääsi tänään vielä. Pitäs vaan saada tuo viimeinen Shellin pesukoodi käytettyä ennenkuin hapettuu piloille.

tempokisu Guest
    Oli se sitten Vuoden Urheilija-gaala...tai nyt Vuosisadan kulttuuriteko-gaala, niin yhtä kaikkea nää saadaan pilattua ihan typerillä jutuilla. Miksi yleisön tarvii syödä samalla?
    Ainoat hyvät asiat oli Jenni Vartiaisen "Suru on kunniavieras" ja Leif Segerstam, mutta eivät he pysty koko gaalaa pelastamaan.

Eilisen 2x rokotteen "nauttimisen" jäljiltä molemmat narut ovat arastavia.
    Hepatiittipäivitys osa1 ja influenssa, kun sai samalla vaivalla.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Rouva on työreissulla Huippuvuorilla; valitti kaamoksen läsnäoloa.
    Linkura, joka kiertää Longyearbyeniä 24/7. Aikaero ei taida häiritä
    Pitääpä kuutioida päiväiseen aikaan itsekin asiaa, 79 astetta pohjoista
    leveyttä on vielä kokematta. Baareissa on asetelineet (jääkarhut).

http://longyearbyen.kystnor.no/
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Hienoon paikkaan kohdistuu rouvan työmatka.

^ Mielenkiinnolla lähti, mutta raskastahan tuo jatkuva reissaaminen on.
    Myös kotiosastolla on on lisähaasteita, kun minulla on nykyisin iltapainotteinen
    4/5 vuorotyö ja teinistö potee haimavaivaisuutta. Välillä tuntee olevansa
    tarpeellisempi työelämän ulkopuolella...

^kyllä minua eilen testilenkillä läskeillessä jopa nauratti, kun oli niin kivaa Ja se ei oikeastaan yllättänyt.

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •