Kyseessä on kuitenkin -15 malli. Hieno punamustapyörähuoltoyrittäjän vanha, mutta miten se juttu suutarin kengistä menikään
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Kyseessä on kuitenkin -15 malli. Hieno punamustapyörähuoltoyrittäjän vanha, mutta miten se juttu suutarin kengistä menikään
Pitää tarkemmin syynätä runkoa ja tota laakeria. Ja kysellä keulan huollosta ja reverbin myös. Se on mulla jo kotona ni helppo kattella läpi rauhassa.
Kuuluuko tuon akselin olla 4.8 kumilla taka-asennossa? Näyttäis olevan etuasennossa tuossa koeajopyörässä ja hyvin mahtuu.
No jos mahtuu olemaan etuasennossa, niin saa toki olla.
No olkoon sittenOnko tollasella matkalla suurtakaan vaikutusta pyörän käytökseen?
on sillä aika iso ero. Mikä 4.8 rengas? Jj?
Maxxis colossus
Mulla oli hetken aikaa Dudessa 4.8” JJ (65mm kehällä) ja ei mitään toivoa, että olisi mahtunut edes paikalleen akseli etuasennossa. Isoja eroja todellisissa mitoissa eri kumivalmistajien kesken.
Juu, ei kyllä mahdu JJ 4,8" etuasennossa. Senpä takia muinoin tilasin 4,4 jotta sain siirrettyä akselia. Ainakin omaan ajoon on paljon parempi tuo akseli etuasennossa. Tuntuu ketterämmältä ja keula nousee helpommin. Ei oo paluuta taka-asentoon.
No ei siinä kyllä mitään kovin hurjaa eroa ole, tai sitten en osaa ajaa ja keskityn liikaa muihin juttuihin.
Tuo colossus on 120mm leveä ja aika matalan profiilin rengas.
Eipä ole enää noita 4.8” kumeja, että voisin koittaa uudelleen, mutta silloin en näköjään osannut laittaa kiekkoa paikoilleen![]()
Johtuisiko runko koosta mahtuuko jj4.8. Ainaki meillä S ja L koon rungot samasta pyörästä(spessu). L rungossa reilu 1 cm enemmän tilaa takana renkaalle.
Tänne fillarifoorumille tuntuu tämä tieto hukkuvan ja tämäkin ketju on fillarisuositukset nimellä. Olisiko ideaa perustaa jokin Canyon Dude ketju foorumille tai ryhmä Facebook:iin, jossa voisi näitä teknisiä juttuja puida? Täältä ei löydä mitään ja samoja asioita kysytään uudestaan ja uudestaan. En nyt tiedä ratkaiseeko kumpi yo. tämän eli onko muita ehdotuksia? FB löytyy muuten jo ryhmä "Canyon Dude CF Fat Bikes" mutta se on "globaali" ja englanniksi.
Nyt tuli 2018 mallit. Kaksi jäykkää ja kaksi joustokeulaa.
Vielä jäi ethirteen kammet perus 9.0:aan. Ilmeisesti niitä vielä nippu varastossa.
edit: eikun uusittu design NEW EXTRA-LARGE EXTERNAL BOTTOM BRACKET BEARINGS
Omassa kohta jo 1000km ajettuna ethirteen kammilla ilman lukkopulttia, eikä vieläkään ole irronneet. Pulttia tarvii ilmeisesti vain asennuksessa![]()
Sopii linkittää (miel. kuvien kera) paras takaluokasuoja dudeen. Kyl niin kauhiasti heittää kuraa näillä keleillä.
Tämä on ollut ihan hyvä
https://www.prisma.fi/fi/prisma/sunn...lokari-26-taka
^mulla vastaava xlc merkkinen. Muuten hyvä, mutta aika tiukille menee reverbin kanssa ja jää todellä pystyyn
Itsellä nämä. Toimii ihan ok ja tuon ”majavanhännän” kiinnitysmekanismi on nopeakäyttöinen.
http://www.sks-germany.com/en/products/fatboard-set/
Kirjanmerkit