Pari vuotta harrastamista takana ja kovasti on ruvennut tekemään plussatäpäriä mieli ja tätä lukiessani targetti on kääntynyt vahvasti Polen suuntaan (tietysti pääosin keltaisen runkovärin takia) Edellistä plussapyörää (Feltin Surplus 10) olen tässä tovin kauppaillut ja tänään tuli mieleen tätä lukiessani, että kun ainakin jokunen tyyppi täällä on sovitellut tuota Yarin 120mm keulaa Poleen ja mullahan olisi tuossa Feltissä sama keula olemassa (kai...? oon vielä kovin nuubi näiden osien ja niiden sinne tänne sopivuuden kanssa), niin tulipa mieleen, että mitkäs kaikki osat tuosta Feltistä sopisivat suoraan Polen 130:een runkoon kiinni, jos hankkisinkin pelkän rungon (pääsisin tällä tavoin nopeammin ja pienemmillä taloudellisilla satsauksilla Polettelemaan)?
http://www.feltbicycles.com/Internat...-10171354.aspx
Kiitoksia jo etukäteen kovasti kaikille, jotka vaivautuvat tällä asialla päätään vaivaamaan![]()

) Edellistä plussapyörää (Feltin Surplus 10) olen tässä tovin kauppaillut ja tänään tuli mieleen tätä lukiessani, että kun ainakin jokunen tyyppi täällä on sovitellut tuota Yarin 120mm keulaa Poleen ja mullahan olisi tuossa Feltissä sama keula olemassa (kai...? oon vielä kovin nuubi näiden osien ja niiden sinne tänne sopivuuden kanssa), niin tulipa mieleen, että mitkäs kaikki osat tuosta Feltistä sopisivat suoraan Polen 130:een runkoon kiinni, jos hankkisinkin pelkän rungon (pääsisin tällä tavoin nopeammin ja pienemmillä taloudellisilla satsauksilla Polettelemaan)?
Lainaa viestiä vastauksessa
Tarkoitus oli ostaa seuraavan mallin Evolink (jos siis sellainen nyt on tulossa, ainakin jotain on vihjailtu) keltaisena mut toi Kettusen pyörä kyl hinnaltaan houkuttaas.

Kirjanmerkit