Lainaus Alkujaan tämän lähetti wex4 Katso viesti
En jaksa keskittyä yleensä kirjoittamiseen, siksi töissä sihteeri tekee minun viralliset kirjoitukset, siksi tekstit ja asiat hyppii, jopa aiheen viereen.

Melkein teki mieli laittaa video tännekkin, mutta on sovittu ettei julkaista, koska kerhoajovaatteet ja naama näkyy hyvin videolla ja niiden avulla vakuutusvirkailija tavoitti pyöräilijän ja asiat on käsittääkseni sovittu heidän kesken.

Eli, lähdin ajamaan kellonummen hautausmaalta, kohti kehää, vähän matkan päästä saavutin pyöräilijän keltaisen sulkuviivan alueella ja mielestäni jätin riittävän turvavälin häneen, aika pian hän rupesi näyttämän että ohittaisin hänet, mutta satunnaiset vastaan tulijat ja sulkuviiva alueet estivät turvallisen ohituksen, sitten jo rupesi nyrkki ja keskisormi heilumaan ja viitelöinti että ohitaisin jo hänet. Kun turvallinen ohitus paikka tuli, annoin äänimerkin ja otin vasemman kaistan ja rupesin ohittamaan ja hiljensin kun pyöräilijä siirtyi keskemmälle tietä.
Nyt tulee kaksi näkökulmaa
-Minä autolija ja vakuutusvirkailija.
-Pyöräilijä irroittaa kenkänsä polkimesta, samalla ohjaa tien keskelle, katsoo minua, näyttää keskaria, hymyilee leveästi ja potkaisee autoa.
-Pyöräilijä.
-Pelästyy äänimerkkiä ja horjahtaa, pelästyneenä ottaa tukea autosta.
Videolla näyttäisi olevan autoilijan versio. Pyöräilijäkin myönsi, että tilanne näytti erilaiselta auton lasin läpi nähtynä.

Mieleeni tulee väkisin, että joku ilkeilijä on asianomainen tai hänet tunteva.

Jos vielä jäi epäselvyyksiä, laittaisitko ASIALLISEN kysymyksen?

Koko asia lähti siitä kun joku kirjoitti torven toitotuksesta pyöräilijöille ja vastasin yhden tarinan siitä.
Annan äänimerkin edelleen ohittamaan ryhtyessäni.

Pyöräilijähän olen minäkin
Ihan uteliaisuudesta kysyn haluamatta sen kummemmin puolustella tai kyseenalaistaa selvää perseilyä. Oliko sulla videokamera, joka kuvasi myös tarpeeksi sivulle, että tuo potku tuli tallenteelle?