ElectrobikeGiantBikeshopLostInLapland
Sivu 88 / 129 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38 78 86 87 88 89 90 98 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.611 - 2.640 / 3848

Aihe: Canyon Läskipyörät

Jos tänne voi laittaa suosikkilaskurinsa, niin laitetaan vielä tämä: http://www.gear-calculator.com/

Tuo on valtavan havainnollinen, jos haluaa verrata kahta systeemiä keskenään. Alhaalta URLin kopioimalla voi sitä muokkaamalla luoda myös vaihtoehtoja, joita listasta ei löydä (esim. yli 38-piikkinen 1x-eturatas).

Nyt alkoi omassa Dudessakin keskiölaakerit rahiseen siihen malliin että vaihto alkaa olemaan ajankohtaista. Klappiakin tuntuu kun kampia heiluttaa sivuttain.
    Osaako joku kertoa mikä keskiö tuohon sopii. Alkuperäiset kammet ajattelin jättää kun kerran lähtivät hyvin irti. Pyörä siis 9.0 Unlimited 2016 malli.

Canyonilla alkanut end of season sale. Mikä noista Duden eriversioista on nykyisillä hinnoilla fiksuin ostos? Esim. Dude CF 9.0 SL -700 EUR
    Ostohousut jalassa: Cube Nutrail tai Canyon Dude. Tarjoa yv:llä. Mieluiten pohjoisesta osasta maatamme.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Munkka Katso viesti
    Canyonilla alkanut end of season sale. Mikä noista Duden eriversioista on nykyisillä hinnoilla fiksuin ostos? Esim. Dude CF 9.0 SL -700 EUR
    Aika liki. Alkaa olemaan hintaan nähden hyvä kokonaispaketti.

Tuolla hinnalla ehdottomasti toi 9.0SL. Vaikka "oikeat" läskipyöräilijät karttaa etujoustoa niin mulla se on toiminut hienosti jo 2500km tänä vuonna.

Ei tuo Bluto kyllä hienosti toimi oikeisiin keuloihin verrattuna, mutta läskiin on kovin vähän vaihtoehtoja.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Blutohan on ihan sama kuin Reba, mutta leveämpänä! Ja Redaa pidetään ihan oikeana ja hyvin toimivana keulana!
    Joten miksei Blutokin toimi...ainakin mulla toimii mainiosti!!!
    - XC-tyylinen kuntoilija -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MK16 Katso viesti
    Nyt alkoi omassa Dudessakin keskiölaakerit rahiseen siihen malliin että vaihto alkaa olemaan ajankohtaista. Klappiakin tuntuu kun kampia heiluttaa sivuttain.
    Osaako joku kertoa mikä keskiö tuohon sopii. Alkuperäiset kammet ajattelin jättää kun kerran lähtivät hyvin irti. Pyörä siis 9.0 Unlimited 2016 malli.
    Itse vaihdoin Hopen laakerit ja hyvin pelittää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tapiol65 Katso viesti
    Itse vaihdoin Hopen laakerit ja hyvin pelittää.
    Ok. Kiitos tästä. Pistetään sellaiset.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kurapyörä Katso viesti
    Blutohan on ihan sama kuin Reba, mutta leveämpänä! Ja Redaa pidetään ihan oikeana ja hyvin toimivana keulana!
    Joten miksei Blutokin toimi...ainakin mulla toimii mainiosti!!!
    Itsekin olen blutoon vähän pettynyt. 2kpl bottomless tokeneita ja ihmeen väljän tuntuinen on. Johtuu ehkä kun vertaa täpärissä olevaan Pikeen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti makimies Katso viesti
    Itsekin olen blutoon vähän pettynyt. 2kpl bottomless tokeneita ja ihmeen väljän tuntuinen on. Johtuu ehkä kun vertaa täpärissä olevaan Pikeen.
    Vähänhän se sukeltelee. Kuulemma vaimenninpatruunan vaihto parempaan auttaa.

Tämän vuotinen dude 9 ja nyt alkanut 1x10 tekemään mieli voimansiirroksi. Millä osilla nöösi remppamies helpoiten toteuttaa.

Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mvk14 Katso viesti
    Tämän vuotinen dude 9 ja nyt alkanut 1x10 tekemään mieli voimansiirroksi. Millä osilla nöösi remppamies helpoiten toteuttaa.

Itse tein keväällä saman päivityksen. Täältä löytyy kyllä ohjeita ja vaihtoehtoja kun hiukan selailee taaksepäin. Itse päädyin laittamaan 28 wolftooth ovaaliin pikkurattaan tilalle ja ison tilalle basering. Takapakaksi Sunrice ja takavaihtajalle laitoin goatlinkin ( tämän tarpeellisuudesta en ole ihan varma).
    Tämä siis haluaa alkuperäiset kammet säilyttää.

Alkujaan tämän lähetti makimies

Aijoo...mähän oon vaihtanut mun Blutoon sen hydraulisesti lukittavan XX Motion Control DNA- vaimentinen, ilmankos toimii hyvin eikä sukeltele ilman tokeneitakaan.
    - XC-tyylinen kuntoilija -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Toukola Katso viesti
    Itse tein keväällä saman päivityksen. Täältä löytyy kyllä ohjeita ja vaihtoehtoja kun hiukan selailee taaksepäin. Itse päädyin laittamaan 28 wolftooth ovaaliin pikkurattaan tilalle ja ison tilalle basering. Takapakaksi Sunrice ja takavaihtajalle laitoin goatlinkin ( tämän tarpeellisuudesta en ole ihan varma).
    Tämä siis haluaa alkuperäiset kammet säilyttää.
    Shimanon uusi deore hg-500 11-42 pakka jos 10 systeemissä pysyy ja laajennusta taakse kaipaa.

Kiitokset vinkeistä häätyy alkaa tilaileen.

Dude 9.0 ja akselin siirto taakse.

Jos tuon adapterin laittaa taka-asentoon niin tuo ei kyllä saa tukea. Pitäisikö tuohon olla joku tukiholkki vai vallan eri adapteri ?

Jarrut, siirretäänkö tuohon toiseen asentoon vai onko se isommille levyille tarkoitettu ?

Jumbo Jim 4.8 asennus ja tubelesointi menossa.

Canyon Läskipyörät

Käännä ensin vasen puoli niin näet mihin kohtaan oikea puoli pitää pyöräyttää. Onnistuu kyllä noilla osilla.

Jarrusatula pitää siirtää taemma. Isomman levyn kanssa taas tarvitaan kokonaan eri adapteri.

Edit jaa vasen onkin jo. Kasaan vaan, se pikkuruuvin holkki taisi jäädä ilman reiän tukea mutta akseli lukitsee paketin riittävästi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gargamel Katso viesti
    Käännä ensin vasen puoli niin näet mihin kohtaan oikea puoli pitää pyöräyttää. Onnistuu kyllä noilla osilla.

Jarrusatula pitää siirtää taemma. Isomman levyn kanssa taas tarvitaan kokonaan eri adapteri.
    Vasen puolihan on vain sen kumisuojan kääntö. Oikealla puolella etuasennossa tuo adapteri saa siis hyvin tuennan tuosta pienestä reiästä. Taka-asentoon kun siirtää niin ei ohjaa ollenkaan ( + vaihtajankorvake ei ole ollenkaan tuennassa runkoon)

Iltapäivällä pääsen 9.0 Unlimitedin viereen niin siinäpä sen voi verrata osa osalta eron viimeistään.

Juu , noin se on myös 9.0 Unlimitedissä tehtaalla laitettu, joten uskomme että se kuuluu olla noin ja kestämään suunniteltu.

Akselin kiristys puristaa korvakkeen tiukaksi napaholkkin ja haarukan väliin kun takapyörä on paikallaan. Ei huolta, kyllä se toimii

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Keskiäkäinen lohjalainen Katso viesti
    Tokeneilla ja RCT3 vaimentimella saa keulan kyllä säädettyä, mutta rakenteellista väljyyttä vaimentimen ja tokeneiden säätö ei poista.

Blutohan on ihan sama kuin Reba, mutta leveämpänä!
    Niin, paitsi että ei ole. Blutossa on mm. liukuholkit huomattavasti lähempänä toisiaan, jolloin rakenteesta tulee löysä.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Kuten itse mainitsit, Bluto on Rebaa leveämpi. Esim. 150mm pitkä Bluton läpiakseli on 3,4 kertaa löysempi, kuin 100mm pitkä Reban akseli. Suunnilleen sama koskee yläkaarta. Lisäksi Reba oli hyvä keula kun tukevampia ei ollut juurikaan käytettävissä. Nyt kun Pike on yleistynyt niin Reba ei olekaan enää kovin hyvä, kaikki on suhteellista.

Voitteko linkittää blutoon 100mm sopivan rct vaimentimen

Tuon e13 kampien irroitus työkalun tarvitsen myös kait 1x10 remppaan.?

Voitteko linkittää blutoon 100mm sopivan rct vaimentimen
    https://www.mountainbikes.net/mtbike...DFA0DE4DBD3987

+9 eur postikulut

Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti

Mitenkäkö tuossa fillariosan linkissä sanoo että tuo kävis myös Revelationiin. Täpärissä on Reve ja oon ollu luulossa siihen pitäs olla 11.4015.544.130 ?

Hyvä homma jos kävis sama kuin Blutoon niin voi testata molemmissa.

Kävisikö tämä? Eikö tämä ole joku uudempi Charger 2 versio? Kukaan kokeillut jopa?
    https://www.bike24.com/p2215606.html

Numero 00.4018.783.003 siis vissiin sopii Blutoon ja on tuo low speed compression säätö

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •