ElectrobikeGiantHephaGarmin
Sivu 55 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 45 53 54 55 56 57 65 105 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.621 - 1.650 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

Jopotuinen Guest
    ^ Wow, mikä mirri!

tempokisu Guest
    Sinä tulet tuolta holvista, ja varmaan arvaat miten käy. Ei se ensimmäinen arvaus, tai "toive".
    Laitan kuvan:

Mutta mä perun yhden puheeni; en ole enää keskituloinen, vaan pienituloinen. Keskitulo on jotain 3300e/kk. Vaikee siihen on päästä jos ja kun työtunteja on viikossa 10.

Jopotuinen Guest
    ^Hmmm.. kuvasensuuri käynyt, voiskos sen palauttaa, se kun oli hieno?
    Mistäs muuten tiesit, että Xena oli mun suosikkeja, se kun veti paskiitto äijiä lättyyn oikein kunnolla. Tykkäsin sarjasta kovasti siksi.

Kuvaa ootellessa

Että työmatka kesti taas ihan helkkarin kauan. Että josko voisi nyt vihdoin tervehtyä että voisi pyöräillä, vie saman ajan ja on 100x mukavampaa kuin istua perse puutuneena ensin bussissa, sitten metrossa.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    ^Hmmm.. kuvasensuuri käynyt, voiskos sen palauttaa, se kun oli hieno?
    Mistäs muuten tiesit, että Xena oli mun suosikkeja, se kun veti paskiitto äijiä lättyyn oikein kunnolla. Tykkäsin sarjasta kovasti siksi.

Kuvaa ootellessa
    Mikä kuva kyseessä? kyllä mulla näkyy ainakin tähän topicciin laittamani. Mä arvaan, tossa opetellaan "This is a hat and there is a cat? where is the cat?"

Kas kun jostain syystä olen itekin mieltynyt soturiprinsessoihin tai fantasia-warrior-hahmoihin. Se juontaa juurikin että kaikille pskoille annetaan ansionsa mukaan, ja voi sanoa että ne isoimmat pskiaiset on naispuolisia. Ukot on pikkupskiaisia

No mä laitan kuvia:

Se että Posti onnistunut tänäänkään vaikka eivät jaa kirjepostia tiistaisin.

Oli tulossa Postin pakettikyydillä keittiöfirman rekkaan ehtimättömät kaksi kalusteiden osaa jälkitoimituksena, soittivat aamusta:
    (P)osti: "Teille on tulossa lähetys, milloin olisi sopivin aika toimittaa?"
    (M)inä: "Helpoin viedä postikonttoriin niin poimin ohimennessä."
    P: "Kyseessä on sen verran kookas lähetys että toisimmme mieluummin asiakkaalle asti." -lähetyksen paino 4,6kg ja mitat 48X14X69cm, eisssss
    M: "Voin sen silti hakea konttorilta."
    P: "Jos olet kahden tunin ajanjaksona nönnönnöö niin lähellä että soitamme 15 minuuttia ennen?"
    M: "Sovitaan sitten niin ja aika nönnönönnöö ja soitatte varttia ennen, kiitos."
    P: "Hienoa, asia selvä. Kiitos."
    M: "Kiitos."

Iltaan sovitun ajanjakson lopulla piipahdin rempattavalla asunnolla infoamassa asentajia tilanteesta ja lähdin pois Postikuskin soittoa odotellen. NO EI KUULUNUT SOITTOA! Tarkistin luurilla pakettiseurannan ja viimeisin merkintä että:
    "Vastaanottajan luona ollut este.....Syynä voi olla esimerkiksi lukittu alaovi. Vastaanottajalle toimitetaan saapumisilmoitus." Nice.

Joo! Niin on lukittu alaovi mutta ovisummerit ovat toiminnassa ja keittiöasentajat hommissa ottamassa puketin vastaan eikä kuski ole hiffannut summeria, tai soittanut ennen toimistusta! Eikä ollut vienyt tänään konttoriin mistä olisin hakenut. Vahvaa suorittamista.

Onneksi lähetyksessä on vain viimeistelylevyjä ja ne on nopea asentaa paikalleen huomenna kun remppa valmistuu. JOS posti ei tyri enää..

Nukke "mestarittaren" vastuuttomus sanomisistaan.
    No, mitä voisi olettaa noilla lähtökohdilla, sääli, kun
    lahjakkuus hukkuu epäonnistumisen suohon ja
    loputkin itseluottamuksen rippeet yritetään peitellä
    epätoivoisilla visioilla "hampaista" lukutaidottomuuden
    verhon ja ymmärtättömyyden muurin suojissa.
    Kuuntele, ja yritä edes sisäistää, kiitos.

"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

tempokisu Guest
    ^ äiteen neuvo; kenelle sä kuvia otat? itselle, vai muille. No itselle. Jos on ite tyytyväinen tuotokseen ( oli se sitten piirustus tai valokuva tai vaikka käsityö) niin kyllä se sitten hyvä on. No tottahan sekin.
    Eipä ole mikään muuttunu sitten alakouluaikojen.
    Vähän samahan se tuntuu olevan näissä "kaiken kansan kesäkuvakisoissa"; hienot maisema(+ voi kuvassa olla metsäneläin) kuvat ei voita, vaan voittajakuvissa on aina joku lapsi ja/tai koira, ja minä en todellakaan tykkää. Ihan pskoja kuvia aamuteeveen kuukausikisan voittajissakin, vaikka siellä oli upeita maisemiakin tarjolla. No yksi lapinmaisema pääsi kesäkuun kolmannelle sijalle, mutta sekin kuva oli pilattu laittamalla eteen kolme rumaa koiraa. Kesäkuun voittokuvassa ukot juoksi sille ennätys-naku-uinnille; ja just sillä hetkellä kun kuvan nappasi niin siinä jostain kumman syystä ukoilla oli jalat sillee "paikkojen" edessä. Elokuun voittajakuvassa oli tyttö ja koira jossain rypsipellossa, en tykänny ollenkaan.
    Tietokoneella tehtyjä kuvia en sillä tavalla arvosta valokuvina; tosin joitain kuvia on pakko ottaa taustan kanssa ja "tehdä" ne sitten valmiiksi kun vaikka valmiita nuken kuninkaanlinnoja ei mulla ole .
    Itessä on vielä niin paljon luontokuvaajan vikaa; tykkään katsella pilviäkin "sillä silmällä" ja onhan se kivaa kökötellä ulkona ja odotella sitä oikeaa hetkeä, miettiä miten tän nyt laittaa kun valo tulee tuolta; vuosien varrella sitä sitten oppii missä paikassa pitää olla milläkin hetkellä ( Turun Kakskerran rannalla pitää olla klo 9.15 valmiina, nimittäin Viking Line tulee, mutta viimeistään heinäkuun puolivälissä...) ja mitä valotusta käyttää. Joka vuosi oppii myös uutta; viime vuonna se oli teleobjektiivin käyttö, ja tänä vuonna salaman käyttö myötävalossakin. No toki niitä roskia ( irtohiuksia ja vaikka pikkuitikoita joita en kuvatessa edes näe) poistetaan tietokoneella ja ihan pientä säätöä. Fantasiakuviin voi laittaa efektejä, mutta nekin tulee sen kuvan lisukkeeksi.

Jatkan omalla linjallani, ja kovasti tässä jo talvea ja lunta odottelen.

ps. sori luin väärin...mikä on "nukkemestaritar"? ( joku sun omakeksimäsi sana) en mä näitä nukkeja tee, tai ompele vaatteita tai yhtään mitään. Nuket tehdään Kiinassa, jotkut maalaa kasvoja uusiksi ja laittaa uudet hiukset (repaint, reroot) mutta se en ole minä, ja joku muu on nukkeitten vaatteetkin tehny. Toki mä mestari olen, mutta vain Suomen Mestari.

tempokisu Guest
    Köftis onkin tänään päivällä ollut hiljaista poikaa. Varmasti, ja toivottavasti! niin kova krapula että muistaa lopun ikänsä.

Jopotuinen Guest
    Hmm…
    Köftis – kuulostaa vahvasti hellittelynimeltä, mitähän tästä vielä seuraa

Not, oli myöhätyövuoro.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

tempokisu Guest
    ^^ kukas se on mua nimitelly "Kisuliiniksi".....Köfte= Köftis, Nahkiainen = Nahkis

Mutta tämähän on ollu mulle selvää jo koko ajan, oon "rakentanu" aiheeseen nukkejakin, ja noilla kova homma sadan vuoden ajan ... olisitte vaan kysyny Tempokisulta :

Hjalmar Stolpe löysi viikinkikaupunki Birkassa sijainneen haudan vuonna 1889 ja tuolloin haudassa ollut vainaja oletettiin mieheksi. Käsitys pysyi yli sadan vuoden ajan, kunnes tuoreet tutkimukset ovat paljastaneet vaikutusvaltaiseksi sotapäälliköksii uskotun vainajan olleenkin nainen.

Jopotuinen Guest
    Gulp...

tempokisu Guest
    Gulp...
    Niinpä, mutta lohdutan että en mä purematta niele. ( sun ajokorttihan on periaatteessa evätty jo ).

Se, että tässä Helsingissä kuleksiessa tuli mieleen Ismo Alangon biisi Ekstaasiin.
    ...olen uittanut silmiäni rumuudessa tämän iltapäivän...
    Kaar ittelles vaa

Että ajoin taas siihen kuoppaan, johon osun ainakin joka toinen päivä.

"Länsimetron alku uhkaa venyä jopa marraskuulle – metroa ei pystytty luovuttamaan HKL:lle tänään"

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005368660.html
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

^ Kaukokatseisina jättivät vuoden mainitsematta...

tempokisu Guest
    Viikolla tuli puheeksi useammankin ihmisen kanssa ( kun joka päivä joku muistaa mun hölkät) ja ennustin että Alisa keskeyttää viikonlopun SM-maratonilla.
    Näin kävi.
    Ja tulee käymään jatkossakin.

Ja jos ei tempokisua usko, uskoisi edes Virenin Lassea joka sanoo asian melkein samoin sanoin kun mitä itsekin olen jutellu:
    - Liian aikaisin ruvettiin lähtemään liian pitkille matkoille. Oli maratonia ja muita liian pitkiä matkoja. Sellaisessa tahdissa ei paikat kestä. Pitäisi maltilla tulla ylös, eikä kiirehtimällä, Virén arvioi.
    - Tätä samaa olen puhunut monien kestävyysjuoksuihmisten kanssa, että nämä nuoret naiset hätäilevät liian paljon. Toivotaan liian nopeasti liian hyviä tuloksia.

Jopotuinen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti alli Katso viesti
    Että ajoin taas siihen kuoppaan, johon osun ainakin joka toinen päivä.
    Heh... mulla oli taannoin sama pulma. Ratkaisin asian ottamalla spreypullo matkaan ja suhikin asfalttiin joku parikyt metriä ennakkoon lyhyen poikittaisen viivan lähestymismerkiksi ja reiän ympärille vielä rinkulan.

Kirkkoveneen kuva varottaa muitakin ja ehkä herättää tiemestarin.
    En tiedä onko katumaalaamista kriminalisoitu.

Kuronen Guest
    ^Tuo onkin hyvä idea -mutta vielä parempaa olisi, jos ennen miinaa olisi muu vaara-merkki kirkkovene-lisäkilvellä.

tempokisu Guest
    Heh... mulla oli taannoin sama pulma. Ratkaisin asian ottamalla spreypullo matkaan ja suhikin asfalttiin joku parikyt metriä ennakkoon lyhyen poikittaisen viivan lähestymismerkiksi ja reiän ympärille vielä rinkulan.
    Sama ongelma, ratkaisin sen vaan opettelemalla missä se pieni kuoppa asfaltissa on ( kun tietty kaide alkaa, pitää siirtyä ihan reunaan, tai lähelle keskiviivaa tilanteen mukaan). Säijää on paikattu ja laitettu sellaisia "paikkamattoja" mutta sitä kolosta ei saada paikattua.

Jaha, taas iltiksessa missien kuvia. Sama kuvaaja Nadi Hammoudi - johtopäätös on että ei ole kovin ammatitaitoinen kuvaaja. Kuvista on jälleen myös jäänyt oudosti pois pala esimerkiksi missin päästä ( ylävartalokuvissa) tai jalkateristä ( kokovartalokuva). Mä antaisin kuvaajalle potkut.

Varoitusmerkin inspiroimana...

tempokisu Guest
    Eilen oli töitä, ajoin satasen, kävin hakeen paketteja ja järjestelin paketin sisältöjä; unohtui katsella niin Emmerdale kuin Salatut Elämätkin. Ei yhtään tylsää hetkeä.

Aamulehti jää kyllä sukupuolineutraaleitten tekotaiteellisten ilmauksiensa kanssa aika yksin. Koko yleisönosastopalsta täynnä pakinatyylistä kritiikkiä moisesta hömpötyksestä, jos Tampereelle ( Aamulehdelle) ei vielä kaikki ole nauraneet niin nyt kyllä nauraa. Asepalvelija....olisiko vanha kunnon sotilas- nimike mitään?

Jopotuinen Guest
    Samsung.
    Ruutu ilmoittaa Samsung TV tuen loppuvan vanhemmassa käyttöjärjestelmässä ja jatkossa keskitytään ainoastaan uudempaan Tizen käyttöjärjestelmään.
    Johan toi Samppa tuossa aiemmin lopetti Areenan tuen edellisessä telkkarissa, melko pian sen hankinnan jälkeen.

Samsung on kuin Kepu, pettää kerta toisensa jälkeen.

Kuronen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^^ kukas se on mua nimitelly "Kisuliiniksi".....Köfte= Köftis, Nahkiainen = Nahkis

Mutta tämähän on ollu mulle selvää jo koko ajan, oon "rakentanu" aiheeseen nukkejakin, ja noilla kova homma sadan vuoden ajan ... olisitte vaan kysyny Tempokisulta :

Hjalmar Stolpe löysi viikinkikaupunki Birkassa sijainneen haudan vuonna 1889 ja tuolloin haudassa ollut vainaja oletettiin mieheksi. Käsitys pysyi yli sadan vuoden ajan, kunnes tuoreet tutkimukset ovat paljastaneet vaikutusvaltaiseksi sotapäälliköksii uskotun vainajan olleenkin nainen.
    Vainaja olikin siis ollut orjatar.

Olipa muuten hyvä idea, ei ole tullut mieleenkään . Tuolla tehtiin vähän aikaa sitten jotain maaperätutkimusreikiä, mitkä maalattiin, joten ei haittaisi edes ketään. Vielä pitäisi jostain saada spraymaalia.

tempokisu Guest
    ^ Spraymaalia saa kaikissa mahdollisissa väreissä vaikkapa Bauhaussista. Minulla on tuossa kultaista ja hopeeta, voisi käydä laittaan merkit ennen niitä kuoppia.

Mutta toi "luonnonkosmetiikka" ei täällä näköjään oikein menestyny...

^Joo, mutta ei ollut nyt kyse ostamisesta, vaan saamisesta. Voipi kuulostaa niuholta, mutta oon aika tarkka hankintojen kanssa nykyään. Säilytystilasta pulaa ja huono tavaran organisointikyky. Jos jostain tulee ylimääräinen purkinloppu vastaan, niin käyn maalauskeikalla.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •