Hah!
Muistui eräs huoltoaseman murto muutaman vuosikymmenen takaa.
Rikospaikalta löytyi sinne murtomieheltä unohtuneet rukkaset, joiden kauluksen sisäpinnalla luki, tuolloin hyvin kylillä tunnetun henkilön nimi, P. Varis.
Polliisi selvitti rikoksen nopeasti, pikkukylien vahvuuksia nämä
Jaahas, "omppu vs. muut" -vänkääminen on taas alkamassa.
Ei yllättänyt että VR:n yksityistämishankkeen pohjalta koko AKT on ilmottaunut lakkokööriin ja varmaan kohta koko SAK. Hurraa Suomen uudistaminen.
 Vakiovieras

Vakiovieras

Mua ei yllätä se, ettei tajuta miten se rautateiden yksityistäminen ei ajan mittaan halvenna hintoja. Esim. Britanniassa on rautatiet yksityistetty ja ei niitä hintoja voi halvaksi sanoa.
Itse olen suunnilleen samaa mieltä yksityistämisen järjettömyydestä. Rautatiet ovat liian suljettu systeemi että voisi nähdä yksityistämisen tuovan onnea.
Silti on väärin että AKT:n lakkokone ilmoittautuu heti muna pystyssä olevansa valmis laittamaan koko maan ja sen hallituksen polvilleen. Joka on (vaikka paska onkin) sentään demokraattisesti valittu toisin kuin AKT:n hallitus.
^^^Britanniassa pääsee Virginin junalla Lontoosta Edinburghiin halvemmalla kuin meillä Helsingistä Ouluun (kuluneena kesänä testattu), mutta vain ostamalla lipun muutamaa kuukautta ennen matkaa. Viime hetkellä ostettu lippu maksaa enemmän kuin lentäminen. Suljettu systeemi on lentäminenkin ja silti halpalentoyhtiöt porskuttaa. Samoja lentokenttiä ne käyttää kuin "valtionyhtiöt" vai...?
Ei se rautateillä kilpailu kummempaa ole kuin halpalentoyhtiöt tai linja-autoliikenteen kilpailu. Halvat liput myydään hyvissä ajoin ja viime hetkellä ostetuista saa maksaa.
Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...
 Palstajyrä

Palstajyrä

No lentoyhtiöt voivat monessa maassa valita lentoreittinsä ja käytettävät kentät suht vapaasti, samoin linja-autoille on lukuisia vaihtoehtoisia reittejä. Että sikäli, rautatiet on aika paljon jäykempi systeemi, kun on vaikea valita reittejään tai asemia, minkä kautta haluaa ajella.
Suomessa lentokenttiä on vähän ja 1/kaupunki, joten täällä valinnanmahdollisuus on aika heikkoa lentopuolella.
Miten niin tyhmä kysymys??
Alkaa jo naurattaa. Kun laitan w-clubin foorumille kuvan nukeista paketeissaan - se kuva saa jopa tykkäyksiä?! sitten kun laitan omasta mielestäni ( ja olen kriittinen itselleni) hyvät tai jopa erinomaiset kuvat, viimeksi todella kaunis "nymfi" nousemassa vedestä, kaikki vesipisarat hienosti erottuvina ja kaunis siniutuinen tyyni vedenpinta taustalla, niin ei.
Näyttää että mitä parempi kuva, sen vähempi pisteitä - kun se kuva on minun ottamani. Itsekin tietää milloin onnistuu.
Että inhoon niitä "tykkäys"-pisteitä ( vaikka olenkin pistekuningatar) niistä tulee vain tunne että jaa, olen näin huono ja epäonnistuin. Vaikeeta ajatella että ei se näin ole, olet vaan ite vähemmän suosittu. Mikä ei yllätä, erilaisia mielipiteitä ja kritiikkiä laittava ei ole se tykätyin tyyppi.
Ja kyllä se kesä nyt ohitte on. Tällä viikolla aurinkoa vielä menisi kesästä, mutta luvassa on pilvistä ja sateita.
..Jari-Matti Latvalalla taas pahoja ongelmia. Rallin kanssa.
No eihän tämä yllätä....
Ilmatieteen arvauslaitoksen aamupäivän puolipilvinen auringonpaiste (30% sateen mahdollisuus) satoi päälle tummalta taivaalta. Näkyihän se sadetutkassa muutaman sadan kilometrin levyisenä rintamana jo muutama tunti ennen kuin tuli päälle.
Edit. nyt tulee ns. tuelta tai kaatamalla. 70% sateen mahdollisuus. Näyttäisi sadetutkalta että noina tunteina kun on 90% mahdollisuus on sade jo mennyt.
Esteiksi parkkeeratut kuorma-autot ja
poliisimallisten ajoneuvojen runsas esiintyminen.
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Nyt kun on se 90% sade ja oli isoimmat sademäärät laitettu alkoi paistamaan aurinko
 Veteraani

Veteraani

Ennuste on ennuste, tutkakuva on tutkakuva!
Mua ei yllättänyt se että poliisiauto antoi tietä vaikka olin pyöräilijänä väistämisvelvollinen risteävää tietä ylittäessäni.
Eikä sekään etten sentään kehdannut näyttää käsimerkein että ei tämän näin pitäisi kuitenkaan mennä vaan tyydyin nostamaan kättä kiitokseksi tai osoitukseksi siitä että kyllä ainakin tämä pyöräilijä olisi osannut ajaa liikennesäännönkin mukaan.
Mutta kun joku näppärä vois ohjelmoida sellasen systeemin että katsoisi sadetutkasta sateen ja seuraavasta tutkakuvasta sen sadepilven suunnan (ehkä jopa ottaa tuulen huomioon) ja sillä perusteella tökätä ennusteeseen sadepisaran ja pilven auringon kuvan sijaan. Tai osaisi katsoa heidän omasta sadetutka-betasta (joka aika hyvin ennustaa sateen) sataako tunnin päästä jossain.
Usein poliisit on ylikohteliaita liikenteessä.. ja sit pysäköi pyörätielle.
Smo muokkasi tätä : 20.08.2017 at 12.13
Liikennepolliisit, nuo Sipilän Tiernapojat.
En kyllä malta olla mainitsematta jos joskus maksumääräyksellä muistavat, jotta varmasti saavat tästä hyvästä vielä Ystävänpäiväkortin itse Sipilältä! Ties vaikka vielä Vuoden poliisi tittelin sakkokertymästä riippuen.
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Opiskelu-uutiset.
Yhä useampi ammattikoululainen tarvitsee erityistä tukea; on paljon joilla on oppimisvaikeuksia ja erityistarpeita ja paljon koulukiusattuja.
Jonka perään uutinen että päiväkotilaiset ovat jo "taitavia" "koulu"kiusaajia; kiusaamista esiintyy jo päiväkodissa.
ns. "uutisia".....
 Vakiovieras

Vakiovieras

Vasyneet jalat tanaan lenkilla. Ei yllatys.
^ tuskin niin voimattomat kun mun koipeni. Mittailin tossa myös verenpaineen, ei ollu yllätys että oli 182/118 sen mukainen on olokin. ( ja lääkityshän ei auta jos perussyy on siellä ja pysyy ).
Huono, erittäin huono vitsi. Jännittäminen ja huoli, pelko tulevasta. Ei ole mikään naurun asia, kyse on kuitenkin mun elämästä ja terveydestä; vaikka mun elämä on muille arvotonta niin tämä on mun ainokaiseni ja mulle tärkeä, ja vaikka voisi jo lähteä niin olisi kiva vielä vähän aikaa olla. Kaino toive jos vielä joskus saisi olla ainakin vähän aikaa onnellinen.
Sillä ajatuksella aikoinani 90-luvulla selvisin - kun oli jo tuomittu ei elä yli viikonlopun - vaikka maallista mammonaa ei mukaansa voi ottaa, niin muistot voi. Halusin niin kovasti mukaani onnellisen muiston elämästä. Ja onhan niitä onneksi tullut ainakin kaksi, en mä turhaan taistellut.
En aiemmin mieltänyt anoreksiaa/bulimiaa mitenkään pahan olon oikotienä, halusin vaan laihtua. Nyt alan ymmärtää miltä tuntuu kun on vaan niin epätoivoinen ja paha olla että ei ruoka maistu. Ei maistu, ja tiedän hyvin että jos ei syö niin ei jaksa ajaakaan, paino on jo nyt liika alhainen. Ehkä aamulla maistuu puuro, nyt juon vaan fantaa.
Ja oot muuten samanlainen pska sinäkin, itut sullekin vaan jos toisen palstalaisen jännittämisoire on niin hauska asia.
Ei yllättänyt, että kahvihuoneesta oli kahvi loppu... :|
Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...
Multipersoonallisuushäiriö.
edit; not me.
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
No niin, heti kun Tero EI kaatunutkaan heittoaan niin meni pitemmälle. Kannattaisiko tehdä tyyliin muutos?
^ Ei ole haitaksi kuha ei ala kiukuttelee ittesä kanssa.
Saakohan sitä useamman paukun kerralla, jos ilmoittaa olevansa tällainen multipersoona ja yksi kullekin
^ Kiitos paljon

^ no sä käsitit väärin ( mikä ei siis yllättäny...)
oikee kuva:

Kirjanmerkit