Ilmora on nyt kyllä pyöräilyn(autinnon) ytimessä. Itse en koskaan ehdi kuvaamaan ruokia, koska syön ne heti.![]()
Ilmora on nyt kyllä pyöräilyn(autinnon) ytimessä. Itse en koskaan ehdi kuvaamaan ruokia, koska syön ne heti.![]()
Juu ei kyllä tarttenut kotimatkalla kauheasti tankkailla tuon satsin jälkeen.Wiskijäätelökin sopi vallan oivasti suklaakakun kanssa.
*
La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie
Sent from my Sony Xperia using Tapatalk.
"Värillä ei ole väliä kunhan se on mattamusta!"![]()
^Hieno kiikku.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Otin kippurasarven kun se on yli viis kiloo tota maasturii painavampi tunkata, grääveliä ja lomatonnia. Koskesta allikkoon
![]()
Onhan se kiva fiilis olla lomalla, pitkäänhän sitä odottelikin.
Neulaspolkua
Maisemia
![]()
Niihamanmajanvohvelifiilis.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
Rikkinäisille pitkoksille tulossa päivitystä
![]()
Lähdin mökiltä maantielle kapearenkaisella
![]()
Samettisissa elokuun illoissa on sitä jotain. Fiilistä lisasi vielä taustalla soinut Perttu Häkkisen mainio uutuus: http://areena.yle.fi/1-4165734
Kauppamatkalla
![]()
Kasavuori Espoo![]()
Nätti mixte (joka on tainnut esiintyä kuva- tai projektiketjussa) - mutta maisema suorastaan vaatimalla vaatii esittämään kysymyksen mitä reittiä kauppamatkasi oikein kulki?
PS Porvoon puolella eli Kilpilahdentiellä pääsee asfalttimaantielenkilläkin nauttimaan suomaisemasta joka voi tuoda mieleen pohjoisen aapasuot, mutta tuo tuskin löytyy Kampista enkä Bondiakaan löydä kartalta ainakaan Espoosta...
On se silti nätti. *Jonkun* tuollaisen pinkin/vaaleanpunaisen/roosan mixterunkoisen pyörän muistan kyllä jossain kuvaketjusssa nähneeni - ja ainakin itse arvostan yhtä paljon tuollaisen tavallisen käyttöpyörän kunnostusta ja laittoa kuin aikansa huippupyörän tai keräilijöiden suosiossa olevan merkkipyöränkin.
Vaan laitanpa minäkin tähän oman fiilistelykuvan, vaikka aihe ei ole kummoinenkaan ja kuvakin vähän hassu kun talo näyttää ihan vinolta. Mutta ainakin omissa silmissä siihen on tarttunut jotain kuvanottohetken tunnelmasta ja koko elokuisen päivän ja "all day comfort ride/social riden" tunnelmasta. Ja vaikka lenkkiä jolla en aja Palménin kaupan ohi joko mennessä tai tullessa voi melkein sanoa harvinaiseksi, en ole tainnut siellä käydä kuin kahdesti aikaisemmin, vaikka kauppa on varmasti pääkaupunkiseudulla monella tapaa poikkeuksellinen ja pysähtymisen arvoinen:
![]()
Hienoa oli taas ekaa kertaa kolmeen viikkoon käydä pöträilemässä maaston puolella. Kuva Nokialta.
![]()
Toissaillan auringonlaskulenkiltä. Oli kyllä kaunis ilta![]()
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
![]()
On se ollut kuvarasteissa ja huumorimielessä GG tms pyöräsi kuva ketjussa. Eipä tuo kunnostusta tarvinut ollenkaan, normaalisti mökillä originaalipolkimet ja valkoinen alkuperäinen satula. Vähän lötkö on kun alkaa jo parissa kympissä tanko vispaamaan jos ei pidä kiinni, mutkaisessa hiekkatiemäessä meni eilen 50 ja asvaltilla 60, itsesuojeluvaisto hukassa. Tiedä sitten onko löystynyt entisestään kun muistelen että ennen olis vaan kuormttuna wobblannut.
![]()
Iltalenkillä
BTW. Hienoja kuvia olette ottaneet
Lähetetty minun ALE-L21 laitteesta Tapatalkilla
bicicletta muokkasi tätä : 24.08.2017 at 17.28
Käpylännummen rantapolku.
Kalatiennummen reunalta.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Tänään oli vähän hitaampia polkuja niin kerkesi vähän fiilistelemäänkin![]()
![]()
Hyvin merkattua reittiä Äänemäessä.![]()
Mutkan kautta kauppaan uusia metsiä tutkimassa. Tuosta joutui laskeutumaan
![]()
Polkukeijuillin kolme siltaa:
https://goo.gl/photos/YJVzmbTGckinokNbA
![]()
Peukku Juhalle!
Kirjanmerkit