Salesu10! Muistakaa kesäaikaan siirtyminen ensi yönä. 😀
Salesu10! Muistakaa kesäaikaan siirtyminen ensi yönä. 😀
Eka KirkkoKe18 -lenkki käytiin vetäisemässä 13 ajajan porukalla. Sujuvia polkuja, hiukan teknisiä pätkiä mausteeksi. Jäätä vaan löytyy edelleen mutta kevään edetessä tämä ongelma poistuu pikkuhiljaa. Ensi viikolla uudestaan!
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Salesu10!!!
Salesu10!!!
Salesu10 suuntasi ensimmäistä kertaa tänä vuonna Rapolaa. Polut olivat hyvässä kunnossa, hiekkatiet eivät niinkään, mutta niitähän vältetään muutenkin viimeiseen asti! Kulttuurikahvit nautittiin Voipaalan kartanolla.![]()
Salesu10!!!
Salesu10!
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
Salesu10!!!
Salesu10!!!
Saiskohan täältä vähän apua... Olen pari päivää Sääksmäen alueen lähettyvillä... Mihin kannattaa suunnata jos hakusessa on teknistä maastoa? Noin 20km säteellä. Korkeakangas?
Kiitos tiedosta. Sinne siis.
http://kartta.arpotechno.fi näkyy suurin osa poluista
Vanha mutta lihava.
Vieläkö Salesu10 on hengissä ja saako mukaan tulla aloittelija sähkötäpärillä?
Paljon lenkeille on nyt kesällä kertynyt mittaa (km ja h)?
Kesä on ollut hiljaisempaa Salesu10 rintamalla, mutta eiköhän tässä syksyn mittaan taas aktivoiduta. Lenkkien pituus on yleensä noin 30-40km/3-4tuntia, mutta reitit kulkee usein sen verran lähellä keskustaa, että siitä on helppo tarpeen vaatiessa irtautua. Vauhti ja vaikeustaso pyritään sovittamaan porukan mukaan, eli kaikki ovat tervetulleita!
Ketään Koskelaisia menossa Pyssymäelle sm-kisoihin? Tuli ylläri vapaa vklp ja ajattelin lähtee poljeskeleen. Että onko kukaan siellä yötä la-su? Voisin survoa itseni johonkin komeroon yökylään... T: se iso, lihava, ruma karvanaama jota sai aina odotella
Salesu10!!!
Huomenna hiekkatiepainotteinen lenkki, pärjää siis hyvin vaikka cyklolla.
Onko teillä joku facebook ryhmä missä huudellaan yhteislenkkejä?
Toijalan suunnalla olen ajellut, mutta on vähän hiljaisempaa ollut yhteislenkkien suhteen, vielä.
Face-ryhmää ei ole, ja kuten varmaan huomaat, täälläkin on ollut viime aikoina vähän hiljaisempaa... Mutta kyllä tämä foorumiketju muuttuu taas tästä aktiivisemmaksi. Ensi sunnuntaina ajetaan taas, ellei päivälle satu totaalista koiranilmaa osumaan.
Salesu10 ajetaan huomennakin! Tarkoitus on kiertää Toijalan lenkki teitä ja metsiä pitkin. 5 h siinä saattaa vierähtää.
Huomenna on takuumarrassää, eli jotain märkää on takuulla taivaalta tulossa. Salesu10 mennee metsään mönkimään!
Mainio reissu oli Karin vetämänä! 4 h ja noin 30 km, eli ehtaa möngintää.
![]()
Ensi lauantaina (2.12.) on Global Fatbike Day, ja toki Koskissakin läskeillään. Pyörän ei kuitenkaan tarvitse olla leveärenkainen, vaan mukaan saavat lähteä kaikki, joiden rasvaprosentti on nollaa suurempi.
Startti Salelta lauantaina klo 10!!! Katsotaan sitten lauantai-iltana, vieläkö löytyy intoa myös salesu10:lle...
Olipa mukavaa ajella metsissä pitkästä aikaa niin, ettei kura juurikaan lentänyt. Just sopivasti saatiin lunta läskipyöräpäiväksi. Hieno oli reissu, ja Ritvalasta löytyi timanttista baanaa!
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Moro, missäpäin Ritvalaa on hyviä baanoja? Aina silloin tällöin tulee pyörä mukaan ja ois kiva ajaa kunnon lenkkiäkin. Itse olen löytänyt ajettavaa lähinnä Huittulan vanhan soramontun nurkilta.
Salesu10!!!
Heck yeah! Kelikin näyttää hyvältä.
10 ajajan voimin mentiin. Ja sukka näytti mallia, miten riippareiden portaat lasketaan.
https://cloud.tapatalk.com/s/5a3668b5...217_122644.mp4
Moro nääs, onko valkeakoskella niin paljon lunta että rutajärvelle pirkan taipaleelle olis latu jo tehty? Entä onko äimälän polku avattu? Varmaan tarkkasilmäiset arvaakin mistä on kyse, eli onnistuisko vielä Roineen kierto vakkaripolkuja pitkin? Korkeakankaalla saattaa jo olla latua että se pitänee oikaista?
Kirjanmerkit