GiantFillariElectrobikeHepha
Sivu 239 / 373 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 139 189 229 237 238 239 240 241 249 289 339 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 7.141 - 7.170 / 11177

Aihe: Pyöräsi kuva Vol III

  1. #7141
    Komeita pelejä
    Millä oot perustellu puolisolle noin monen pyörän tarpeen? Koitan just keksiä selitystä kolmannelle pyörälle

  2. #7142
    Liittynyt
    07/2004
    Paikkakunta
    Vääksy
    Viestit
    397
    Tämän kesän ajossa ollut Stumpjumper. Rovalit vaihtui leveämpiin DTn kiekkoihin. Isompi eturatas, satula ja ohjaustanko vaihdettu. Kiertovaihdin.
    13 ja puoli kiloa polkimineen, mittareineen, rungon sisällä olevine työkaluineen ja vararenkaineen.

    Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
    Jussi Heikkilä
    MC Kramppi - Meillä ei venytellä

  3. #7143
    Liittynyt
    02/2007
    Paikkakunta
    Kouvostoliitos joen mutkas
    Viestit
    1.565
    Kuis tota,mites tän ny ... eiks toi oo raskas ajaa noil kuvan rengas paineil... ?

  4. #7144
    Liittynyt
    05/2017
    Paikkakunta
    Rauma
    Viestit
    47
    -Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

  5. #7145
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    61
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Needleman Katso viesti
    Millä oot perustellu puolisolle noin monen pyörän tarpeen?
    Eipä niitä hirveästi ole tarvinnut perustella. Osa oli jo ennen nykyistä puolisoa, joten muutaman lisääntyminen ei ole haitannut. Varmaan auttaa asiaa kun puolisokin harrastaa pyöräilyä. Kaikkien pyörien hintaa ei ole tosin voinut mainita.

  6. #7146
    Liittynyt
    05/2017
    Paikkakunta
    Rauma
    Viestit
    47
    Rahaa ku on niin ei tartte perustella...
    -Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

  7. #7147
    Liittynyt
    07/2004
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    950


    Sent from my Sony Xperia using Tapatalk.
    "Värillä ei ole väliä kunhan se on mattamusta!"

  8. #7148
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.794
    Näillä mennään Transcontinental raceen tällä kertaa. Tarkempi lista tavaroista ja lisää kuvia: https://www.randonneurs.fi/transcont...lete-kit-list/

  9. #7149
    Mielijohde on ehkä itsellenikin outo, mutta jotenkin tuosta Transcontinental-Orbeasta tulee mieleen cyberpunk, on se siinä määrin jännä yhdistelmä mekaanista tekniikkaa, elektroniikkaa, nahkaa ja corduraa(?), perinteistä pyörää ja aeropyörää ja ties mitä. Voisi kysyä onko se - hyvällä tavalla - kone vai polkupyörä, kysyttiinhän joskus oliko Robocop kone vai ihminen

    Jos joskus harmaan eri sävyjen ja mustan muodostama kokonaisuus näyttää hyvälle, niin nyt. Ja kun varustus on tietyllä tavalla vedetty täysin överiksi, mutta kuitenkin pelkkää toimivuutta silmällä pitäen, se onkin yhtäkkiä jotenkin hienoa katsojankin silmissä!

    Oletko muuten ajatellut kysyä Orbean kiinnostusta ryhtyä ihan pienellä summalla sponsoriksi? Kyllä mkpaan reissuja kelpaisi esitellä osoituksena pyörän laadusta, toimivuudesta ja kestävyydestä. Eikä sosiaaliseen mediaan tuotetussa sisällössä pitäisi yhteistyökumppanin näkökulmasta olla moittimista.

  10. #7150
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.794
    Sponsorointijutuista on lähtökohtaisesti enemmän haittaa kuin hyötyä. Ihan jo senkin takia, että sitten pitäisi ajaa jollakin vaikka ei haluaisi. Tarpeeksi vaikea löytää sopivat tavarat vaikka saa yhdistellä mitä haluaa.

  11. #7151
    Liittynyt
    07/2006
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    629
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

  12. #7152
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kotka
    Viestit
    443

    Pyöräsi kuva Vol III

    Laitetaanpas taas kuvaa tempopyörästä kun on sen verran tullut päivityksiä. Nyt on ajoasentoakin viilailtu kovan asiantuntijan avustuksella, niin ei enää joitain häiritse täällä foorumilla korkea ohjaamokaan.

    Viimeisimmät päivitykset:

    - Zipp 808 eteen
    - Single speed konversio
    - 58t TT-spesifinen eturatas
    - Aerocoach Align-pädit joissa parempi sivuttaistuki
    - 35-asteiset Ski bend extensionit väärinpäin asennettuna




  13. #7153
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Nurmijärvi
    Viestit
    3.574
    ^Aikamoinen. En osaa päättää että hyvä vai paha, mutta on aikamoinen. Alle 45km/h vauhti on ..ttuilua rungon ja osien suunnittelijoille.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

  14. #7154
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.058
    ^Miten tuollainen muovinen eturieska kestää käyttöä?
    Holokki auki ku H. Moilane.

  15. #7155
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kotka
    Viestit
    443
    Eturieskan kestävyys jää nähtäväksi. Toivottavasti kestää.

  16. #7156
    Liittynyt
    10/2003
    Viestit
    8.084
    ^Onko siinä piikitkin kuitua vai vain pelkkä tuo keskusta? Itsellä aikoinaan oli täyskuituiset eturattaat kilpurissa ja hyvin kesti ainakin itsellä. Tosin möin rieskat pois kampien kanssa aikoinaan kun vaihdoin "turvallisempaan" Campagnolon rautaan. Ja noissa kuituosissa lienee aika nuukaa kuka/miten on tehty. Hyvin tehtynä kestävää ja huonosti tehtynä...no, ei niin kestävää.

  17. #7157
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kotka
    Viestit
    443
    On täyttä kuitua. Hampaat on tehty koneistamalla. Kyllä tuon luulisi kestävän, varsinkin kun ei ole etuvaihtajaa.

    Kyseinen rieska on muuten Aerocoach ARC

  18. #7158

    Mullon tämmönen

  19. #7159
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    105
    Kun ei lenkillä muista kuvata niin tässäpä nyt sitten varikolta. Yksinkertaistin harrastusta ja luovuin maastopuolella täpäristä. Samalla sitten vaihdoin jäykkäperän rungon (just for fun) Cuben Reactionista Eliteksi.

    XTR:n osasarja, foxin tötterö, ritcheyn ohjaamo ja syntacen kuitutolppa. Eksoottisinta kokoonpanossa lienee XTR:n kiekot.

    Paino ei ollut ensimmäisenä mielessä tämän kanssa, mutta as is ~9.45kg. Hipoilemalla saisi monesta paikasta sitäkin pois.


  20. #7160
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti shitmonkey Katso viesti
    Samalla sitten vaihdoin jäykkäperän rungon (just for fun) Cuben Reactionista Eliteksi.

    XTR:n osasarja, foxin tötterö, ritcheyn ohjaamo ja syntacen kuitutolppa. Eksoottisinta kokoonpanossa lienee XTR:n kiekot.
    Mmm, ihQ xc-cuutio... Todella laadukkaat, kevyet ja kestävät palikat kautta linjan renkaat mukaan luettuna, ei taatusti laukea ajamalla juuri mistään. Erotiikasta tinkimättä.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  21. #7161
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    121
    Noin ajatuksella ja hartaudella kasatussa pyörässä ruosteellakin lienee joku funktio, en vain keksi mikä.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jman Katso viesti
    Laitetaanpas taas kuvaa tempopyörästä kun on sen verran tullut päivityksiä. Nyt on ajoasentoakin viilailtu kovan asiantuntijan avustuksella, niin ei enää joitain häiritse täällä foorumilla korkea ohjaamokaan.

    Viimeisimmät päivitykset:

    - Zipp 808 eteen
    - Single speed konversio
    - 58t TT-spesifinen eturatas
    - Aerocoach Align-pädit joissa parempi sivuttaistuki
    - 35-asteiset Ski bend extensionit väärinpäin asennettuna


  22. #7162
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kotka
    Viestit
    443
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti rocksted Katso viesti
    Noin ajatuksella ja hartaudella kasatussa pyörässä ruosteellakin lienee joku funktio, en vain keksi mikä.
    Katu-uskottavuutta, näkyy että on pyörän päällä hikoiltu.

    Pitäisi jostain koittaa hommata haponkestävästä tehdyt pultit.

  23. #7163
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    121
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jman Katso viesti
    Katu-uskottavuutta, näkyy että on pyörän päällä hikoiltu.
    Hyvä vastaus

  24. #7164
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Konan Private Jake eksyi Gravelilta hieman syrjään, hauskaa oli.
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  25. #7165
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jman Katso viesti
    On täyttä kuitua. Hampaat on tehty koneistamalla. Kyllä tuon luulisi kestävän, varsinkin kun ei ole etuvaihtajaa.

    Kyseinen rieska on muuten Aerocoach ARC
    Niin ja mikä idea näissä kuiturattaissa sitten on muuta kuin se että ihanan kallista fiilis..


    Sent from my iPad using Tapatalk

  26. #7166
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    ^Kyllähän kaikki kuitunen on aina automaattisesti nopeata, kevyttä ja muutenkin ihanaa. Mä ostaisin itselleni kaikki kuitusena kahvikupista lähtien, jos olis vaan pakka kunnossa.

    https://www.bikerumor.com/2013/04/08...n-coffee-cups/
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  27. #7167
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    105
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    ei taatusti laukea ajamalla juuri mistään. Erotiikasta tinkimättä.
    Hyvin sisäluettu, tätä tällä on juuri haettu!

  28. #7168
    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    1.727
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jman Katso viesti
    Laitetaanpas taas kuvaa tempopyörästä kun on sen verran tullut päivityksiä. Nyt on ajoasentoakin viilailtu kovan asiantuntijan avustuksella, niin ei enää joitain häiritse täällä foorumilla korkea ohjaamokaan.

    Viimeisimmät päivitykset:

    - Zipp 808 eteen
    - Single speed konversio
    - 58t TT-spesifinen eturatas
    - Aerocoach Align-pädit joissa parempi sivuttaistuki
    - 35-asteiset Ski bend extensionit väärinpäin asennettuna



    Hieno pyörä, mutta yksi asia kiinnittää suuresti huomiotani. Ketjun pituus! Mielestäni ketju on yhden lenkkiparin verran liian lyhyt. Tulee meinaan tehohävikkiä voimansiirrossa tuolla ketjupituudella. Tunnettu tosiasiahan on, että mitä löysempi ketju, sitä pienempi hävikki. Nythän tuo ketju on takaa pienimmällä rattaalla ja jo silloinkin vetää vaihtajaa lähestulkoon liiaksi eteenpäin. Pienemmälle välitykselle vaihdettaessa viimeistään kääntää liiaksi vaihtajaa eteenpäin ja kiristää ketjua liiaksi. Itse laittaisin aivan varmasti yhden parin lisää ja varmaankin moni muukin.

    Jos tuo takavaihtajan kulma olisi sama esim. kolmanneksi pienimmän takarattaan kohdalla, niin se olisi ehkäpä hyvä kompromissi ketjun pituudelle.

    Voisin väittää, että annat tuolla ketjun pituudella minimaalisen edun kilpailijoillesi tehohävikin muodossa, itse saamatta kyseisestä ketjun pituudesta mitään hyötyä. Voin tietenkin olla väärässäkin.

  29. #7169
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kotka
    Viestit
    443
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laroute Katso viesti
    Hieno pyörä, mutta yksi asia kiinnittää suuresti huomiotani. Ketjun pituus! Mielestäni ketju on yhden lenkkiparin verran liian lyhyt. Tulee meinaan tehohävikkiä voimansiirrossa tuolla ketjupituudella. Tunnettu tosiasiahan on, että mitä löysempi ketju, sitä pienempi hävikki. Nythän tuo ketju on takaa pienimmällä rattaalla ja jo silloinkin vetää vaihtajaa lähestulkoon liiaksi eteenpäin. Pienemmälle välitykselle vaihdettaessa viimeistään kääntää liiaksi vaihtajaa eteenpäin ja kiristää ketjua liiaksi. Itse laittaisin aivan varmasti yhden parin lisää ja varmaankin moni muukin.

    Jos tuo takavaihtajan kulma olisi sama esim. kolmanneksi pienimmän takarattaan kohdalla, niin se olisi ehkäpä hyvä kompromissi ketjun pituudelle.

    Voisin väittää, että annat tuolla ketjun pituudella minimaalisen edun kilpailijoillesi tehohävikin muodossa, itse saamatta kyseisestä ketjun pituudesta mitään hyötyä. Voin tietenkin olla väärässäkin.
    Hyvin bongattu.=) Tuossa kuvassa ei ole lopullinen ketju vaan joku vanha, minkä nappasin tallista kun sekoilin uuden ketjun kanssa ja lyhensin sitä aluksi liikaa. Nyt on oikean mittainen ketju kiinni.

    Keskinopeusmiehelle: Itse asiassa kuituinen ratas ei ollut itsetarkoitus. Hain isompaa kuin 54t ja sellaista jota voisi käyttää ainoana eturattaana ilman etuvaihtajaa. Valinnanvaraa ei juuri ollut.

  30. #7170
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.957
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti shitmonkey Katso viesti
    Paino ei ollut ensimmäisenä mielessä tämän kanssa, mutta as is ~9.45kg. Hipoilemalla saisi monesta paikasta sitäkin pois.
    Tuo taitaa olla C:68? Oman 21"-kokoisen C:62:en sain 9,66 kg mutta sinulla taitaa step-cast Foxi ja runko tehdä tuon 210g painoeron... Omassakin saisi stemmin vaihdolla jo melkein 100g pois.
    Etuvaihtajan kiinnityskohdan väritin mustalla tussilla, ettei pistä niin pahasti silmään.



Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •