ElectrobikeHephaGarminGiant
Sivu 128 / 156 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28 78 118 126 127 128 129 130 138 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.811 - 3.840 / 4670

Aihe: Bike-discount

Nyt kevään aikana on hidastunu lähetysten lähteminen jos on vähänkään isompi (enemmän kuin 10 tuotetta) paketti. Tilaus 18.6. ja edelleen keräyksessä vaikka kaikki osat piti olla hyllyssä. Toinen pikkupaketti tilattu 20.6. ja tänään tuli lähetysvahvistus.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
    Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!

Tilasin tavaraa 24.2. Sivujen mukaan geelejä piti olla varastossa, mutta kun sain tilausvahvistuksen, niin tuli ilmoitus, että niitä ollutkaan varastossa ja ne lähetetään myöhemmin. Parin viikon päästä kyselin asiaa ja ilmoittivat, että eivät pystykään toimittamana geelejä ja palauttavat summan (n. 12 €). Huhtikuussa tiedustelin supportista, että onko palautussumma tulossa jossain vaiheessa. Vastasivat, että näkyy seuraavalla credit card -laskulla. Sen jälkeen olen saanut laskun toukokuulta ja nyt kesäkuulta. Mitään palautusta ei ole tullut vieläkään. Näin Saksassa. Enpä taida tilata enää mitään.
    Nousut ovat maantiepyöräilyn suola.

Tilaus sisään ti 20.6. aamulla. Kypärä, hanskat, kaikenlaista pikkusalää, kaikki varastossa olevia. Lähti liikenteeseen to 22.6. illalla ja oli perillä to 29.6. Kaikki kunnossa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Halloo halloo Katso viesti
    Viime ke tilaus, tänään pe nouto postista. Eilen Postin lähetti "yritti" toimittaa. #%tut yrittänyt, kävi jossain lähimaastossa, muttei vaivautunut etsimään sisäänkäyntiä saati soittamaan. B-D:n toiminnassa ei sinänsä moitittavaa, syytän palvelutasoaan roimasti laskenutta Postia.
    Aina sama juttu DHL:n ja Postin kanssa... itte saat hakea. UPS tuo aina ovelle asti.
    "Värillä ei ole väliä kunhan se on mattamusta!"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti T.K. Katso viesti
    Aina sama juttu DHL:n ja Postin kanssa... itte saat hakea. UPS tuo aina ovelle asti.
    Aiemmin DHL - Posti on minulla toiminut. Nyt oli kädetön (silmätön ja puhelimeton) lähetti liikenteessä. Laitoin palautetta Postille. Sain korvaukseksi postimerkkejä. Kiva.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Halloo halloo Katso viesti
    Aiemmin DHL - Posti on minulla toiminut. Nyt oli kädetön (silmätön ja puhelimeton) lähetti liikenteessä. Laitoin palautetta Postille. Sain korvaukseksi postimerkkejä. Kiva.
    Alaovi lukossa 24/7 eikä postipate ikinä soita ku "yrittää toimittaa" (ei ees yritä). Sit saat aina hakea postista.
    "Värillä ei ole väliä kunhan se on mattamusta!"

Blackborow Guest
    Eipä ole aiemmin ollut tarvetta palauttaa, mutta nyt tilatut vaatteet osoittautui kokomerkintäänsä nähden pieniksi, joten palautukseen meni ja se on tämän kaupan kohdalla harvinaisen helppoa. Vaateostoksissa kyllä tuokin täytyy huomioida jatkossa.

Tänään 2.8. lähti tilaus sisään. Pientä sälää muutama rivi. Saas nähdä kauanko kestää. Kaikkia piti olla hyllyssä heti toimitettavissa. Pari kertaa tilannut ja molemmilla kerroilla toimitus kesti 2 viikkoa. Sama oli myös Bike24 kanssa.

noniinno Guest
    Itselläni tilaus saapui viikossa.

Dodii, paketti on käsissä. Kerrankin toimi tuo toimitus järkevässä ajassa. Toinen paketti lähti tilaukseen sunnuntaina 6.8. Saa nähdä tuleeko sekin n. viikossa. Toivotaan. Pitäisi saada pyörä kuntoon että pääsee tienpäälle

Tilattu erinäistä sälää eri fillareihin, nyt laitettu kuriirille ihan 1-2pv sisällä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti T.K. Katso viesti
    Alaovi lukossa 24/7 eikä postipate ikinä soita ku "yrittää toimittaa" (ei ees yritä). Sit saat aina hakea postista.
    Samaa mieltä - keskellä päivää käy kotiovella, eikä löydä vastaanottajaa eikä soittele. Posti saisi kyllä lanseerata palvelun, jossa voisin pyytää viemään kaikki minulle tulevat paketit lähialepan smartpostiin ilman sen kummempaa kyselyä. Olisi kaikkien (myös Postin) kannalta pienempi riesa, kun selvittäisiin ilman kotiovella käyntiä. Tai onhan kai, jotain sinnepäin palvelua olemassa, koska olen sellaiset koettanut aktivoida, mutta kun se ei kaikille pakettityypeille päde.

No ensi kerralla kokeilen sitä DPD palvelua, josko sen hoitaisi matkahuolto ja homma toimisi hyvin. Bike Discountilla ei ollut tässä osaa eikä arpaa vaan heiltä paketti lähti seurannan mukaan ihan mukavasti alle kahden vuorokauden matkaan, mutta sitten se siirtymä Saksasta Suomeen ja minulle Vantaalle (joka ei ole kaukana Postin logistiikkakeskuksista) otti sitten aika monta päivää. Toki välissä oli viikonloppu, mutta sitäkään en tajua miksi postin kotipakettien jakelu pysäytetään viikonlopuksi aina täysin. Sehän olisi se aika kun ihmiset ovat kotona. Eli toinen ilmainen vinkki - yksityishenkilöille kotiosoitteisiin menevää kotiinkannettavaa tavaraa kannattaisi ehkä yrittää jakaa myös viikonloppuna. Olisi paremmat saumat saada se vietyä kerralla, kun ihmiset ovat enemmän kotona. Luulisi että sillekkin tulee hintaa kun huvikseen ajellaan pitkin seutuja ja ei onnistuta viemään tavaraa perille ja sitten kuskataan se jonnekkin toisaalle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tikola Katso viesti
    Posti saisi kyllä lanseerata palvelun, jossa voisin pyytää viemään kaikki minulle tulevat paketit lähialepan smartpostiin ilman sen kummempaa kyselyä.../clip/ ... mutta kun se ei kaikille pakettityypeille päde.
    Automaatissa on kokorajoite, eli ihan kaikkea ei maattin saa vaikka mitä tekisi. Muuten ohjaus kyllä toimii varsin aukottomasti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tikola Katso viesti
    ...mutta sitäkään en tajua miksi postin kotipakettien jakelu pysäytetään viikonlopuksi aina täysin.
    Kustannussäästö. Lauantailisää ei haluta maksaa. Monopoliasemassa olevan toimijan ei tarvitse panostaa palveluun.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Missähän ajassa tuolta pitäisi tulla vastaus kun laitoin emailin että tuotteita puuttui? Eilen joskus 11-12 aikoihin ja mitään vastausta ei ole tullut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Raikku Katso viesti
    Missähän ajassa tuolta pitäisi tulla vastaus kun laitoin emailin että tuotteita puuttui? Eilen joskus 11-12 aikoihin ja mitään vastausta ei ole tullut.
    Itse laitoin kyselyä kesäkuun 24 päivä ja heinäkuussa pari kertaa (odottelin aina ilmoitetun 4-7 päivän vastausajan). Vastasivat elokuun 8 päivä kesäkuussa koskevaan kysymykseeni.

Itse koen, että ei kovin joutuisaa. Varsinkin kun kyse oli heiltä ostetusta vajaan tonnin rungosta, jossa oli hivenen teknisiä haasteita.

Kieltämättä mielessä ehti käydä hieman negatiivisia ajatuksia.

Itsekin olen nyt odotellut tilausta ja vastausta monta viikkoa. En suosittele tilaamaan tällä hetkellä. Aiemmin ei ole ollut ongelmia.

Ei kyllä mitään emailia kannata lähetellä.
    Siellä on ihan oma sivu, jonne käydään tekemässä reklamaatiot tai jos jotain haluaa palauttaa. Varmaan sinun ja BD:n kannalta nopein ja tehokkain tapa toimia.

Yleensä itsellä pahimmat viat (väärä tuote) tulleet silloin, kun jotkut kesätyöntekijät olleet tuuraamassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Poy Katso viesti
    Siellä on ihan oma sivu, jonne käydään tekemässä reklamaatiot tai jos jotain haluaa palauttaa. Varmaan sinun ja BD:n kannalta nopein ja tehokkain tapa toimia.
    BD sivustolla oleva oma palautelomake ei omalla kohdalla jouduttanut yhtään, kaksi reklamaatiota tein sitä kautta. Näistä ei jää itselle alkuperäistä viestiä, eikä liitteiden lisääminen onnistunut.

Mikäli kyselyt koskevat ostokorissa tai sinne mahdollisesti meneviä tuotteita, niin vastaus tulee oman kokemukseni mukaan nopeasti.

En halua liikaa moittia; olen kuitenkin itse ostanut paikasta vuosien saatossa kaksi kokonaista pyörää ja kolme runkoa, sekä sälää sen verran, ettei vaimolle kannata mainita. Mutta jälkipuinnit firman kanssa ovat ajallisesti raskaita. Soittamalla lienee selviäisi parhaiten.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hapro Katso viesti
    Itsekin olen nyt odotellut tilausta ja vastausta monta viikkoa. En suosittele tilaamaan tällä hetkellä. Aiemmin ei ole ollut ongelmia.
    No nyt tuli ilmoitus, että tilaus on pakattu.

Täytyy näin itse korostaa että tähän asti ei ole koskaan mitään ongelmia ollut tai tarvinnut mitään vaihtaa ja kaikki on tullut. Nyt ensi kertaa ihan selkeästi oli puutetta, piti tulla jämäfillariin Tektron V-Jarrupari ja 2.1-kahvat, eikä tullut kuin takajarru, siitäkin puuttui nuudeli ja haitari. Pultteja ei kai pitäisikään olla, mutta vaikeaa alkaa fillariin laittamaan kun se etujarru ja ne kahvat puuttuu...

Vähän heikosti on kyllä nyt itselläkin tuo homma edennyt. Nyt kolmas viikko menossa ilman mitään vastausta, laittanut asiasta 2 mailia siihen info@ jne, ja yhden tein nettisivun lomakkeella, mitään muuta vastausta en noista ole saanut kun sen autoilmoituksen että ovat saaneet viestin.

Viimeksi laitoin että tähän asti about 5-10v aikana(mitä tuolta esim tilaillut) kaikki tilaukset olleet ok, mutta ei kai nyt suunta ole menossa siihen että liikkeensä palvelu/luotettavuus huononee, kuten joissain firmoissa jo kauan ollut.

Nyt näyttää vähän huonolta reklamaation suhteen, mitään yhteydenottoa/viestiä en ole firmasta saanut. Sääli sinänsä kun ollut muuten niin monta vuotta ykkösliike. Näinkö pitää sitten lopettaa tuolta tilaaminen.

Nyt näyttää vähän huonolta reklamaation suhteen, mitään yhteydenottoa/viestiä en ole firmasta saanut. Sääli sinänsä kun ollut muuten niin monta vuotta ykkösliike. Näinkö pitää sitten lopettaa tuolta tilaaminen.
    En sulkisi pois että asiaan on kuitenkin reagoitu, jatkavat vain hyväksi havaitulla asiakaspalvelulinjalla. Ekoja osatilauksia kun BD:n kautta tein n. 7-8v sitten niin jotain krääsää oli jäänyt paketista pois. Pistin tietty reippaana poikana spostia perään ja kerroin mitä oli jäänyt uupumaan. Mitään ei kuulunut takaisin spostiin ja alko jo hermostuttaa, yksi päivä olikin yllätys postilaatikolla kun puuttuvat osat oli tullut. Sitä vastausta spostiin ei ole tullut vieläkään
    www.kaupinkanuunat.net

Samaa toimintaa itsellä, 17.8.-17 laitoin postia ja joka viikko muikkaria tämän jälkeen samalla issue numerolla, niin ei ole mitään perään kuulunut. Kyseessä uusien Lake kenkien jumissa olevat Boa kiristimet... Viikon alussa laitoin postia suoraan Boa:lle eurooppaan josta lähti korjausosat seuraavana päivänä matkaan.

Ottaisi kyllä päähän jos kyseessä olisi esim, jtn vikaa uudessa fillarissa jne... Kun nytkin kengät ovat olleet hyllyssä 2,5vk, kun toinen boa lakkasi toimimasta kokonaan-

Parin lenkin jälkeen sain radonista korvakkeen solmuun. Aspaan kyselyä s-postilla ja samantien tuli linkki oikeaan osaan. Taas oli tavarat viikossa kotona.
    On toiminut tännepäin.

Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla

Huoh. Tilasin kiekot + jarrut + jotain sälää tiistaina 13.9.

Maanantaina tuli vasta ilmoitus että paketti on DHL:llä ja ovat nyt näköjään saaneet liikutettua sitä 182 kilsaa kansainväliselle hubille. kauankohan menee että päätyy tänne Malagaan saakka

Toivottavasti ovat edes osanneet pakata oikeat tavarat laatikkoon.

Viime pe tilaus sisään ja juuri äsken postimies Pate toimitti laatikon ovelle.

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

Hyvin toimii rikkoutuneen tuotteen palautus ja informaatio kulkee.
    Ensin tein vikailmoituksen, jossa oli kuva tuotteesta. Heti tuli automaattinen maili tästä. Parin päivän päästä käskivät lähettää tuotteen heille, jonka edelleen toimittavat valmistajalle. Kun paketti oli saapunut Saksaan tuli tästä minulle heti maili ja kertoivat seuraavasta vaiheesta. Nyt paketti meni taas Englantiin ja kun uusi tuote oli Saksassa tuli tästä taas minulle mailia. Tänään paketti sitten vihdoin minulla.

Taitaa tääkin toimia taas normaalisti kun ke tilaus ja tänään ti perillä. Eipä noilla olisi ollut edes kiire. JumboJimiä 4,4-koossa muuten aika hyvään hintaan, 50 €/kpl. Ja kaposempaa vielä halvemmalla.

Tulihan täältäkin sitten tilattua pientä tarviketta. Toissaviikonloppuna tilasin, paketti lähti matkaan 28.11. ja paketti oli kotona perillä 4.12. Ei ainakaan mulla valittamista, laatikko hyvin pakattu ja tavarat niin kuin piti.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •