GarminElectrobikeGiantHepha
Sivu 128 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28 78 118 126 127 128 129 130 138 178 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.811 - 3.840 / 5873

Aihe: Maantielenkit Tampereella, vol. 2

Tavoite olisi tauko pälkäneellä, mutta kestoa pitää säätää tilanteen mukaan.
    Yksi Kaupin kanuunankuulista - ei niin kova eikä nopea, mutta kuitenkin pyöreä ja painava.

ok. nopee tauko ni ei kone jäähdy liikaa.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

Aamulla lähdössä 7.30 kohti Keravaa. Vauhti 35-40kmh. Mukaan saa tulla

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Sunnuntaina porukkalenkkiä millä suunnilla? Itse voisin lähteä idästä joko Roinetta tai Pälkänevettä kiertämään, aikaisintaan klo 10

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

Kevyt viiden hengen lauantailenkki ajettiin Mutalaan Ylöjärvelle. 55 km, 23 km/h. Kahville pysähdyttiin aivan erinomaisen palvelun M-Market Kaihariin Ylisellä. Olisiko tullut nuorimman osanottajan lauantailenkki tänään?

https://www.strava.com/activities/1018728715

Toinen lauantailenkki lähti Koiliskeskukselta itään 9 jälkeen, viisi lähti, yksi jäi alkumatkasta ja perille tulleiden määrästä en tiedä, koska jouduin aikataulupaineiden takia irrottautumaan matkasta ennen paluuta Kangasalle;( Vauhtia oli noin 32+ kmh ja matkaa vajaa satanen. (Erikoisuutena matkalla oli Kanki Kaikkonen Pälkäneen stopilla - ei pyörällä liikkeellä vaan ruskealla Fordilla.)
    Yksi Kaupin kanuunankuulista - ei niin kova eikä nopea, mutta kuitenkin pyöreä ja painava.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Coatl Katso viesti
    Sunnuntaina porukkalenkkiä millä suunnilla? Itse voisin lähteä idästä joko Roinetta tai Pälkänevettä kiertämään, aikaisintaan klo 10

Jotain viritystä oli juurikin kyseisten vaihtoehtojen suhteen 27-30 kyydillä. Luulisin että lähtijöitä on.
    Itse kiersin tänään Roineen polkuja pitkin joten en ole ihan varma huomisesta mutta palaan aamulla hyvissä ajoin asiaan. Tuulenkin pitäisi heiketä huomiseksi, hyvä juttu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ManseMankeli Katso viesti
    Aamulla lähdössä 7.30 kohti Keravaa. Vauhti 35-40kmh. Mukaan saa tulla

Speksissä pysyi, vaikka paljon mentiin siirtymää ja tuuli pyöri välillä miten sattuu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti E.T. Katso viesti
    Jotain viritystä oli juurikin kyseisten vaihtoehtojen suhteen 27-30 kyydillä. Luulisin että lähtijöitä on.
    Itse kiersin tänään Roineen polkuja pitkin joten en ole ihan varma huomisesta mutta palaan aamulla hyvissä ajoin asiaan. Tuulenkin pitäisi heiketä huomiseksi, hyvä juttu.
    Mistäs nämä lähdöt nykyään on?

Mistäs nämä lähdöt nykyään on?

Vakipaikkaa tai aikaa ei ole ollut, vähän miten sovittu. Tässä vaiheessa voin jo sanoa että skippaan tämän lenkin. Mietin vähän kevyempää vaihtoehtoa. Toivotaan että ilmoittautujia löytyy.

Kaukajärven mäkkäriltä klo 11, reitti vielä auki

Taidan ehtiä Mustalahden vakiolähtöön kympiltä. Sieltä mennään varmaan johonkin lännen suuntaan niin pääsee myötäiseen lopun.
    http://www.kaupinkanuunat.fi

Mustalahdesta lähdettiin 19 porukalla vähän erilaiselle Kehäkukan lenkille, useimmille tuli varmaan vähän uutta tietä, ainakin minulle. Sisättö nimisessä paikassa ei ole tullut ennen käytyä, 15 % mäkikin löytyi paluumatkalla. No oli se siinä menomatkallakin, mutta alamäen jyrkkyyksiä ei niin ehdi mittaamaan.

Maantielenkit Tampereella, vol. 2

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Esa S Katso viesti
    Mustalahdesta lähdettiin 19 porukalla vähän erilaiselle Kehäkukan lenkille, useimmille tuli varmaan vähän uutta tietä, ainakin minulle. Sisättö nimisessä paikassa ei ole tullut ennen käytyä, 15 % mäkikin löytyi paluumatkalla. No oli se siinä menomatkallakin, mutta alamäen jyrkkyyksiä ei niin ehdi mittaamaan.
    Tuli kyllä hyvin nousua 140 kilsan lenkkiin,1335 m. Vaikka keskari jäi alle 30:n, strava arpoi rasittavuudeksi Extremen. Varsin riittävästi tuntumankin mukaan. Kisalenkit etelässä jää alle.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Esa S Katso viesti
    Kuulostaa mainiolta, jälki kiinnostaisi.

Kahden hengen voimin pyöriteltiin Roine vastapäivään, tai siis lähdössä ei ollut ketään, mutta Kaarina Maununtyttärentielle liittyessäni eräs Kangasalta lähtenyt herra näytti olevan samoissa suunnitelmissa ja löydettiin varsin pian yhteinen sävel. Oikein sopiva 29 km/h.

Kuulostaa mainiolta, jälki kiinnostaisi.
    https://www.strava.com/activities/1020578172

Sent from my iPad using Tapatalk

"Sisättö nimisessä paikassa ei ole tullut ennen käytyä, 15 % mäkikin löytyi paluumatkalla." ... "Tuli kyllä hyvin nousua 140 kilsan lenkkiin,1335 m."

Kuulostaa siltä, että kesällä voisi olla tilausta Näsijärven pohjoispuolen excursiolle. 200+ km matkalle voisi saada aivan uusia reittejä, maisemia ja kokemuksia. Mahdollisuudet ovat lähellä, mutta useimmien ulkona tavallisista viikkolenkeistä.

Tämä ilta taitaa sopia parhaiten varustehuoltoon, mutta tiistaina olisi tarjolla aurinkoista, lämmintä ja lähes tuuletonta säätä. Olisiko rapean ripeälle tiistain varjolenkille lähtijöitä?
    Tämmöisen herkuttelun voisi vielä ottaa ennen Pirkkaa ja alkaa sitten valmistautua sunnuntai aamua varten. Torstaina on perinteisesti ajettu herkistely lenkki Saarikylille reippaasti, mutta rasittamatta.

Jos muistan niin Sisätöstä Seitsemisentielle ja itään päin alkaa soratie osuus mutta kuivalla sekin on mentävissä

Joo ikävästi tuosta puuttuu pätkä asfalttia. Olisi muuten hieno reitti Seitsemiselle ja muutenkin. Tuolla on kyllä paljon hyviä gg-reittejä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JuRi Katso viesti
    Tämä ilta taitaa sopia parhaiten varustehuoltoon, mutta tiistaina olisi tarjolla aurinkoista, lämmintä ja lähes tuuletonta säätä. Olisiko rapean ripeälle tiistain varjolenkille lähtijöitä?
    Tämmöisen herkuttelun voisi vielä ottaa ennen Pirkkaa ja alkaa sitten valmistautua sunnuntai aamua varten. Torstaina on perinteisesti ajettu herkistely lenkki Saarikylille reippaasti, mutta rasittamatta.
    Mitä oli mielessä? Mulla voisi olla mahdollista lähteä.

Lähetetty minun XT1572 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti frp Katso viesti
    Joo ikävästi tuosta puuttuu pätkä asfalttia. Olisi muuten hieno reitti Seitsemiselle ja muutenkin. Tuolla on kyllä paljon hyviä gg-reittejä.
    Maantielenkillä voi hyvin ajaa edestakaisinkin jonkun kivan pätkän. No onhan sitä harrastettu välillä ennenkin, varsinkin tiistai/torstailenkeillä. Ja vähän pidemmilläkin retkillä.

oisko tiistain varjolenkin lähtö klo 18? siihen vois ehtiä.

Herätti vahvasti kiinnostusta
    http://www.kaupinkanuunat.net

Nää muut lenkit taitaa ajottua iltaan ja omaan kalenteriin tuli päivälle vapaata niin 11 aikaan aattelin lähtee kiertään Roineen tai vast.
    Anyone?
    Kaukajärven mäkkäri vois toimii starttipaikkana, jos kiinnostuneita löytyy.
    Vauhti osuis johki 25 -27km/h haminoille.

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti H.A.R.R.I Katso viesti
    oisko tiistain varjolenkin lähtö klo 18? siihen vois ehtiä.

18:00 on hyvä aika, siitä saa sitten päivän hälyistä keskittyä olennaiseen. Onko kenelläkään tietoa vanhan 3-tien ali tien 130 kunnosta Kulju-Valkeakoski välillä.

18:00 on hyvä aika, siitä saa sitten päivän hälyistä keskittyä olennaiseen. Onko kenelläkään tietoa vanhan 3-tien ali tien 130 kunnosta Kulju-Valkeakoski välillä.
    Autolla ajoin tuon pätkän (toiseen suuntaan) pari viikkoa sitten, aivan hyvältä vaikutti harrastustoimintaa silmällä pitäen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vitsku Katso viesti
    Nää muut lenkit taitaa ajottua iltaan ja omaan kalenteriin tuli päivälle vapaata niin 11 aikaan aattelin lähtee kiertään Roineen tai vast.
    Anyone?
    Kaukajärven mäkkäri vois toimii starttipaikkana, jos kiinnostuneita löytyy.
    Vauhti osuis johki 25 -27km/h haminoille.
    Minä voisin lähteä kevyelle lenkille. Toivun vielä taudista.
    Riittäiskö kuitenkin Kaukajärvi - V-koski - Koskenkylä - Lempäälä - Pirkkala?
    ****Timo
    ex tusinakerholainen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Talisker Katso viesti
    Minä voisin lähteä kevyelle lenkille. Toivun vielä taudista.
    Riittäiskö kuitenkin Kaukajärvi - V-koski - Koskenkylä - Lempäälä - Pirkkala?
    Sekin käy hyvin.
    Nähdään mäkkärillä.

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vitsku Katso viesti
    Sekin käy hyvin.
    Nähdään mäkkärillä.
    Ok.
    Tuun Koilliskeskuksen kautta, startti Satakunnankatu 21 klo 10.30.
    (Keskiviikon Juhalenkille en todennäköisesti pääsekään mukaan. Vieras Intiasta.)
    ****Timo
    ex tusinakerholainen

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •