#tiiseri #melkeinvalmis
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Ei kai tuossa ole #melkeinvalmis tai #melkeinkesken kuin jallupullo? Ei voi olla tiskitkään kun neljä harjaa kuivumassa.
Laitetaas kuvaa taas kun kerkee taas vähän ajelemaan ja sääkin suosii, Blackborow samoissa kuosissa kuin ennenkin, mitä nyt mittarin vaihdoin:
5.05:t rulettaa edelleen. 👌🏽😎
Etelän viimeisiä lumikuvia viileän toukokuun Varsinais-Suomesta. Läskimasan tapaan Lauf keulana, tässä Trek Farleyn alla. Hiukan pienemmät 27,5 Hodag kumit vaan alla 50mm leveillä kehillä ja satula taas kauniisti melkein tapissa.
![]()
Noin... Nysse rupee oleen siinä, muutama kännyräpsy, joskus parempia speksien kanssa.
Shocktherapylle iso kiitos isosta avusta, muille kuvissa näkyville kotimaisille tuotemerkeille myös.
Aika Pimpbolooni.
Onko toi keulan jatkoholkki sorvattu Shocktherapyssä vai saako niitä jostain valmiina?
Shocktherapyssä sorvattu, normaalia CaneCreek laakerikuppia 15mm pidempi jotta saadaan kompensoitua 15mm lyhyempää AC-mittaa. Lisäksi emäputkea on koneistettu jotta tuo alakuppi painuu runkoon sisään saman verran mitä se tulee sieltä ulos. Osien kullanvärisen anodisoinnin hoidettiin myös Shocktherapyn kautta.
Ach, nyt on hyvin erinomaista.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Ompa kyllä onnistunu värikoodaus. Makosa paketti muutenki!
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Hohtoisat rungot on aina ihQja.
*peuk*
Nyt on kultainen mulkku. Onnea HC![]()
Mä oon ajanut tota. Pyörää.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Kaunis on, pakko myöntää.
Laitetaas kuva myös siitä toisesta läskistä.
Piti lainata toisesta kiekot kun en kerenny laittaa retkiläskin kiekkoihin jarrulevyjä tai pakkaa.
^Kappas, oletko tullu tohon takamettään yöpyilemään?
uudet renkaat, uusi kuva. ainiin uusi eturatas myös! yksi ruuvi uupuu muuten ajovalmis
![]()
macci muokkasi tätä : 29.05.2017 at 22.21 Syy: kuvapäivitys
😃👍 No nyt oot saanu säkin täyskokoset kumit alle. Komee peli.
Se on semmonen DIY korotus, koska tuossa -11mallissa on lyhyt keula ja S-kokoisessa emäputki on lyhyt. Jos tuon Harnessin laittaa suoraan tankoon niin 4,8" kumilla 15L kuivasäkki kihnaa renkaaseen.
@Juha: Meillä oli CCG-SISSIJAOKSEN perinteinen(ensimmäinen) Vajosuon-viiniajot.
maccin Blackborow on komia!
Laitetaan nyt vihdoin ja viimein myös omasta läskistä kuva esille, nyt kun sai pienet punaiset tuunauskilkkeet paikalleen.
![]()
Dude sai kuitukiekot alleen.
![]()
Neitsytajolle lähdössä.![]()
Hetkeä myöhemmin. SunRinglen vapaaratas paskana. En ole ennen saanut mitään näin nopeesti rikki. Tähän saakka ajaminen oli kyl kivaa
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
^Voi ristus mikä anticlimax tuollainen hajoaminen. Noh, kyll se siit lähtee.
Kirjanmerkit