FillariElectrobikeHephaGiant
Sivu 71 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21 61 69 70 71 72 73 81 121 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.101 - 2.130 / 4424

Aihe: viimeisin harkintasi?

Jopotuinen Guest
    Pitäisi viedä kalusteia tänään verhoilijalle. Ruokakaluston tuoli 6x ja Innon design nojatuoli 2x.

Mutta kun kuosit on edelleen pähkäilemättä. Kauhea määrä erilaisia sampleja, mutta kun mikään niistä ei oikein nappaa. Rouva meinasi nojatuoleihin lilaa, mutta se kun on mun inhokki ykkönen. Ehkäpä jokin vihreä sitten, mitä sisustussuunnittelija n. 30 v sitten jo ehdottelikin, mutta valinta oli silloin kirkkaaseen sininen, josta pidän edelleen, mutta Rouvalle se on NO GO.

Ruokakaluston kankaista en tiedä, enkä viitsi vaivautua, Rouva halkaiskoon itse päänsä niiden kanssa.

tempokisu Guest
    ^ lila on myös minun inhokki, oli kyse sitten mistä tahansa.
    Laittakee punasta

Jopotuinen Guest
    Jakkarat kuskattu ja väri on jokin Rouvan ruskea-beige skaalalla, joka jäi multa näkemättä.
    Hintalappu oli 80 €/jakkara (istuin + selkänoja), sisältäen uuden vahvemman istuinosan foamin ja teknisesti laadukkaan kankaan (tarkistutin speksit).
    Yhteensä siis 480 €, aika paljon. 400 € olisi ollut mun tarjous, mutta kun Rouva oli siinä paikalla, niin ei voinut lähteä veivaamaan, se kun olisi ollut heti vastakkaisella puolella puolustamassa!.

Design tuolit saivat osakseen aikalisän ja toivomani jonkun vihreän. Tuolien tehtävänä onkin olla ”huutomerkki” tilaan tultaessa, jota mainiosti aiemmin sinisenä toteuttivatkin.
    Nämä pari tuolia katsotaan sitten erikseen.

Vähän valokausi jo ohi, mutta jääpähän aikaa harkita ensi syksyyn.

Brightside-valo tuomaan lisänäkyvyyttä sivusuuntaan.

Harkitsin myös uuden puhelimen hankkimista jo 4 vuotta vanhan Samsung Galaxy S3 Minin paikalle. Hidastelee (resetointi voisi auttaa) ja USB-johto ei aina osu kohdalleen liitäntään, eli lataus epävarmaa. Ykkösvaihtoehtoina ovat Motorola Moto G4 (jokin malli) tai G5 siinä 100-200 euron hintaluokassa. Muropaketin testissä uusi G5.

Tuo "amber flash" mode näyttää liikaa kääntyvän suuntavilkulta ja saattaa aiheuttaa vaaratilanteen liikenteessä.
    Suoraan sivulle jatkuvaa valoa näyttäessä saattaa hämätä kulkusuunnan hahmottamista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti oem Katso viesti
    Tuo "amber flash" mode näyttää liikaa kääntyvän suuntavilkulta ja saattaa aiheuttaa vaaratilanteen liikenteessä.
    Suoraan sivulle jatkuvaa valoa näyttäessä saattaa hämätä kulkusuunnan hahmottamista.
    Vaikea sanoa, miltä näyttäisi "luonnossa" ja kuinka tehokas on, mutta tuo vilkkuun sekoittamisen vaara on hyvä pointti.

Tosin kuvittelisin, että kulkusuunta hahmottuu paremmin ainakin siihen verrattuna, että ei olisi mitään sivuvaloa ja jos etu- ja takavalot eivät näy sopivassa kulmassa tai eivät ole kovin tehokkaita (eivät "vuoda" ympäristöön). Tuo sivunäkyvyys voi olla pyöräillessä heikko ja autoissakin on keltaruskeita valaisimia sivuilla, joten poliisi tuskin sakottaisi. Tuntuu ihan järkevältä keksinnöltä, tosin ensin ehkä kannattaa panostaa hyviin etu- ja takavaloihin, kun Brightside-valo maksaa kuitenkin 30 puntaa. (Ebay-kaupasta 36 euroa + 11 euroa postikuluja.)

Tässä vielä road.cc:n arvostelu: Brightside Bright, Amber and Sideways.

Uutta musaa Britanniasta fyysisessä muodossa.

Muistilapussa lukeepi 1)Radiohead: A Moon Shaped Pool; 2)Bomb The Bass: In The Sun; 3)Frank Zappa: Joe's Garage Act I,II & III; 4)Placebo: Meds; 5)Stomu Yamashta: Floating Music; 6)Coldplay: Ghost Stories; 7)Richard Barbieri: Planets + Persona; 8)Marianne Faithfull: Broken English; 9)Slowdive: Slowdive (2017) ja 10)Edgar Froese: Stuntman.
    Jätin pois The Alan Parsons Projectin 11CD:n boksin. Yleensäkin välttelen megabokseja.
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

Ostaisko GBW:n sadetakin pois kuleksimasta kun halvalla sais?

Ostaisko 90% alesta pinkit naisten 3/4 ajohousut ilman henkseleitä, jos castellit eivät saavukkaan wiggleltä.

Hakisiko sykevyöhön uuden patterin ennen lenkkiä vai sen jälkeen.
    Totta joka sana!

Blackborow Guest
    L vai XL-koon pitkä poika.

Iltapäivän - illan pitkähkö lenkki... pakkaisko täpärin autoon ja kielletyn metsän polkuja vaiko GG-lenkki kotiovelta jonnekin & back?

tempokisu Guest
    monot mulle? Ferrari-storen sivut näyttää nyt toimivan..

tämä myös!

Kaivaisiko neon takaisin sohvan alta. Toukokuussa lunta pärkele. On kyllä ollut fillarointi halut nollissa tämän viikkoa.

tempokisu Guest
    ^ aamuisin on ollu tosi hyvä lenkkikeli. Kuivaa ja vähätuulista.

Pitäiskö kuitenkin luovuttaa ja lähteä Tahkolle vaihteellisella pyörällä?
    Memento mori

Ajaisikohan sitä moottoripyöräkortin kesällä.

Toisaalta tällä hetkellä menot ovat sitä luokkaa, että vaikka korttiin saisi helposti heitettyä sen muutaman satasen, itse pyörää ei olisi varaa ostaa ja pitää ilman tarpeettoman vaikeita taloudellisia järjestelyjä. Vaikka se raha äkkiä löytyisikin jostain, niin sille löytyy kyllä tärkeämpiäkin sijoituskohteita tällä hetkellä. Sitten toisaalta lomareissuilla olisi mahdollista vaikka vuokrata kaksipyöräinen eikä jatkuvista käyttökustannuksista tarvitsisi kärsiä... mutta sellaista reissua ei ole tällä hetkellä tiedossa.

No mutta, ainakin mulla on nyt hieno Excel-tiedosto varteenotettavista malleista ja niiden teknisistä tiedoista, jos vaikka sattuisikin voittamaan Lotossa. Sitä varten tosin pitäisi aloittaa lottoaminen.

Erehdyin tänään 2T verkkokauppaan ja siellä näytti olevan pyöräkuumetta edelleen nostattava kolmas T liikaa.
    Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

Lauantaina Tammerforssiin vaiko eikö?

Vaiko Kyrkslättiin soratieretkelle?
    Memento mori

Onkohan Kyrkslättissä vastatuulta ja ylämäkiä?

jarit Guest
    Pienempi kypärä. Tukka lähti parturissa niin paljon että potta hankaa korvia.

Krossariharkinta jatkuu, kun vanhaan vaihdetun ohjainlaakerin jälkeen välystä jäi edelleen vaikkakin vähäisempänä. Se on siis osittain rungossa. Kävin pyytämässä siis tarjouksen myös uudesta Superäksästä, koska se oli ainut joka ei kaipaa mitään päivitystä (paitsi 46cm Cowbell vaihtuu joka tapauksessa vanhasta maastokäyttöä ajatellen ). Muissa vaihtoehdoissa vähintään kiekot kaipaa päivitystä.
    Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jarit Katso viesti
    Pienempi kypärä. Tukka lähti parturissa niin paljon että potta hankaa korvia.
    No niin, nyt tiedät miltä se tuntuu ja ei tunnu hyvältä. Pipa ja huivi. Tai siis voisiko sen kypärän alle laittaa pipan tai huivin?

Mutta eilen illalla kuitenkin mietin josko tänään aamulenkki, vaikka päätin että nyt 2 lepopäivää. En olisi saanu enää unta iltakymmenen jälkeen jos olisin siinä miettiny lenkkiä...joten päätin tehdä kuvia vielä pari tuntia ja sitten rauhassa nukkua. Hyvä päätös.
    Nyt mietin että voikohan w-clubin kuvafoorumille laittaa yhden nukkekuvan aiheena vähän rähjääntyny pyssyukkeli, paita veressä ja housutkin likaset. Pesee pahimpia roippeita järvivedessä, kuvasta tuli hieno kun ne vesipisarat loistaa, mutta vähän nyt arveluttaa...no kun mä tykkään sotilas-nukeista. Kaikki...tai ehkä ei kukaan...ymmärrä mun näitä projekteja.

Ei pitäisi käydä testiajokiertueilla potkimassa renkaita... Cannondale Supersix Evo Ultegra Disc....miten sen selittäisi vaimolle?
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

Sitten kun tuo Gravelest-topicci taas poistetaan aloittaisko ITSE sellaisen niin ei olisi yrittäjän mainontaa.

Shimanon Saint jarrut sekä lyhempi hissitolppa harkinnassa.
    Haibike Sduro AllMtn 6.0

tempokisu Guest
    Harkinnut vaihtaako maantiepyörään vai jatkaako cyclolla.
    No eilen alkoi "#¤ se cyclon kitinä ja rutina ( jota ei lumella ja sepelillä kuule) että laitoin yhden maantiepyörän ajovalmiiksi. Huomena testaan.

Ei tekis mieli enää käydä Tallinnassa ostosreissulla, mutta kun tuo 2 pientä brittisiiderilaatikkoa - joita varten ei tarvitse edes kärryä - niin säästää 104 euroa ja satama on tossa vieressä.
    Hntaero on mieletön.

Halvempi (noin 1000€) vai kalliimpi (n.3000€) uusi pyörä? "Pitäisi" hankkia uusi maantielle sopiva kulkine. Vanhalla superhalpiksella on ajeltu jo reilusti yli 20 tonnia ja sit toi poikakin kasvaa ja se on ensi kesänä ainakin mun mittanen ja jos se vielä meinaa ajella niin alkaa pyöräntarve olla ilmeinen. Alkuperäinen idea oli ostaa joku mulle sopiva kanjoni tai vastaava ja ajella sillä tai sitten poika vois ajella myös halutessaan. Minä ajelen kuitenkin enempi joten se voisi olla mun brevettikalu siinä missä nykyinenkin. Toisaalta tulee pyöreitä vuosia reilun vuoden päästä ja sen varjolla houkuttelisi ostaa joku hienommasta metallista tehty suht. kevyt pyörä (ja kohtuullisilla kiekoilla/osilla varustettu), jolla sitten voisi myös pitkää matkaa taitella. Molemmissa on puolensa, toisessa ehkä tuo kustannuspuoli painaa jonkin verran, mutta eihän sitä joka vuosi pyöreitä täytellä. Tilaa kahdelle uudelle ei ole. Sitten tietysti oma sisäinen laihialainen herää kyselemään, että saatkos sille isolle rahallesi vastinetta vai et...
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •