Cube Race c:62. Ensilenkki takana (2016 mallia) ja kyllä 1x11 toimi mukavasti.![]()
Cube Race c:62. Ensilenkki takana (2016 mallia) ja kyllä 1x11 toimi mukavasti.![]()
*Headwind, crosswind but never a bloody tailwind*
Eikös se ole niin, että osa täällä (ns. pyöräilyn audimiehet) leuhkii statussymbolillaan ja toiset ihan oikeasti polkevat joko ilokseen tai hyödykseen. Sama homma havaittu esimerkiksi valokuvauspuolella, osa hifistelee hienoilla kameroilla, kun toiset ottavat hienoja kuviaMinullakin on vuodelta 96 oleva täysjäykkä "maastopyörä" käytössä. Se on ihan hyvin se, 21 vuotta käytössä kotihuollon kanssa. Ei ainoastaan innostanut pyöräilemään, mutta opin samalla pikkuhiljaa huoltamaan itse pyöräni.
Sittemmin olen toki ostanut hieman mukavamman menopelin, mutta en siltikään varmastikaan mitään eliitin snobivehjettä, jolla saisi täällä olevien elitistien mehut jylläämään. Tärkeintä on, että itsellä on hyvä fiilis ja hauskaa harrastuksen parissa.
Pyöräksi tätä ei voi vielä kutsua, offtopiikkii.., Colnago tietäjiltä kaipaisin sen verran apua rungon kanssa että selviäisi mikä vuosimalli kyseessä.
Voisiko olla Krono C50, president 50v juhlamalli? Vastauksista kiitollinen.
Lähetetty minun SGP521 laitteesta Tapatalkilla
I've been around
^ Kysy Rubianolta vaikka twitterin kautta milloin se on tuolla DREAM KRONO:lla ajanut![]()
Turskakihnutin FARA F|Road Disc1
Sent from my iPhone using Tapatalk
Onpa komeet nutikat
Hienoa nähdä Orbea! Pari-kolme vanhempaa Orcaa olen bongannut ja yhden Avantin - ettei se vain ollut juuri mkpaan? - mutta ei se sen yleisempi näky ole ollut. (Tosin BH on vielä harvinaisempi, sikäli kuin näin vähäisistä havaintomääristä kannattaa mitään päätellä.)
Ja ennen kaikkea hauska nähdä ettei tuollaiseen käyttöön ole hankittu yleisen käsityksen mukaisesti ainoaa oikeaa levyjarrullista, lokasuojilla varustettua ja huomattavasti suuremman rengastilan omaavaa pyörää vaan on selvästi valittu juuri sellainen joka on oman mielen mukainen ja oman kokemuksen pohjalta toimivin.
PS Orbeallahan olisi ollut se uusien tuulien markkinoille tuoma all-road/adventure/go-anywhere-bike Terra, mutta Avant on aivan varmasti oikea pyörä maanteiden nielijälle.
Tuohonkin mahtuu 28 mm renkaat pyörimään, mutta sitten tulee jo jarrut vastaan. Lokasuojat ovat edelleen melko harvinainen näky jopa gravel-pyörissä.
En näe hyötyjä levyjarruista ja sitten olisi kahdenlaisia 28" kiekkoja. Nyt voi jumpata niitä pyörien välillä niin kuin huvittaa.
Avantiahan on (markkinoiden paineesta?) uudistettu täksi vuodeksi mm. siten että 30 mm renkaat mahtuvat (ja eteen leveämmätkin). Tosin en mene sataprosenttisen varmasti sanomaan että tämä koskee myös vannejarrullisia malleja (joiden suhteen jäin yhden jutun perusteella hieman siihen käsitykseen että niiden rungot ovat viimevuotista mallia).
Mondraker Crafty + koko M
50mm kuitumiinikiekot hope4 navoilla
3" Nobby ss apex & 3"Purgatory grid
Keulan kulmaa 1,5* loivennettu + 10mm liikettä lisätty, nyt HA 66,1*
Xt11 / xtr pakka jne. 14.6 kg all in.
Hieno on! Ottaisin mielelläni tuollaisen ja noilla muutoksilla erityisesti. Harmittavasti painoahan tuollaisille 3 tuuman renkaille varustetuille täysjoustoille tulee vaikka kehätkin on kuitua.
Todella upee Mondraker Crafty!! Jos hommaisin täysjouston se olisi juuri tuollainen 😀
Lähetetty minun PE-TL10 laitteesta Tapatalkilla
Norjalainen merkki jonka norjalaisuuden tai kiinalaisuuden asteesta on jonkin verran keskusteltu sikäläisellä fillarifoorumilla, mutta melko pitkältihän se on nykyhiilikuiturunkoaikana sama juttu kaikkien pienten merkkien kanssa. Onko takana jotain omaakin suunnittelua vai onko vain uudelleenbrändätty joku "open mould" -runko. Faran takaa kuuluu löytyvän toisaalta ihan pätevää pyöräilyväkeä että palkittu muotoilufirma (minkä kyllä huomaa nettisivuista). Liikeideaan kuuluu Canyonin tapaan verkkomyyntiin keskittyminen.
https://faracycling.com/
Merkin lippulaivapyörän arvostelu turskaa lukeville tai kääntäjää käyttäville: https://www.landevei.no/Tester/Sykle...-FARA-F-ROAD-1
Mutta mukavaa että jotakin tietä myös tällaisia vähän oudompia merkkejä päätyy Suomen maanteille!
Ehdottomasti! Voi tykätä tai olla tykkäämättä, mutta kaikin puolin tyylinmukainen kokonaisuus.
No nyt on nätti Mondraker! Ja alle 15kg ei mikään painava ole.. Ajaisin
Laitetaanpa tänne. Mukava ja ketterä peli ajaa. Tultiin tutuksi tässä pari viikkoa ja tehtiin sinunkaupat.
Lähetetty minun F8331 laitteesta Tapatalkilla
Pyörästä en mitään ymmärrä - muuta kuin että se on musta - mutta joutohetken googlailulla selvisi sen verran että Miguel Angel Rubiano Chavez ajoi kaudet 2006-2007 nykyisen Bardiani-CSF:n edeltäjässä Ceramica Panaria - Navigaressa. Mainittuina vuosina talli ajoi Colnagolla. (Kaikissa muissa joukkueissaan hän on ajanut muunmerkkisillä pyörillä, Bianchista ja Wilier Triestinasta Someciin ja Kyklosiin.)
Uus satula ja kesäkumit 😊👌sekä pakka ja ketjut
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Rippikouluikäinen.
Tänään lenkillä:
![]()
Näppärä keli ajella töistä himaan..
Sent from my A0001 using Tapatalk
YkkösMarkolla ouldskuul menings. Peukalot ja Slow:n kera aaltoilua.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Kirjanmerkit