HephaGiantElectrobikeGarmin
Sivu 37 / 515 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 35 36 37 38 39 47 87 137 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.081 - 1.110 / 15442

Aihe: "Gravel Grinding" -fillarit

  1. #1081
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Köfte Katso viesti
    Aikonaan retkeilleenä etutarakalle/laukuille ehdoton kyllä.
    Tasapainottaa kokonaisuutta järkevään suuntaan.
    Eihän se ketterä laitos ole, mutta retkueessa ei ajeta kisaa?
    Ei retkueessa, mutta kun kamat on tipautettu leirinätalueelle, niin sen jälkeen poljetaan lähimpään kaupunkiin niin paljon kuin pyörä kulkee.


    Tämä nineri näyttäisi aika nätiltä, mutta hinta karkaa kyllä lapasesta, vaikka miten mieli tekisikin

    http://www.ninerbikes.com/RLT-9-RDO-FRAMESET-BLAZE-YELLOW

    Haarukka

    http://www.ninerbikes.com/rdogravelf...ategory=594328

  2. #1082
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.165
    Minkä kokoinen Crockettisi on? Jos verrataan kokoa 54 Roveen, on Kona stackia lukuunottamatta hiukan pidempi ja matalampi ja stemmin kulmallahan stackia saa kompensoitua. Mutta onko tuo mielestäsi kuormattuna liian löysä? Uudella geometrialla en ole ajanut, mutta vanhalla (nykyistä korkeampi) takapainoiseksi kuormattuna (laukut n. 20 kg + peräpyörä n. 30 kg) tiettyä huteruutta kyllä alkaa esiintyä. Varsinaista woblausta en ole kokenut, mutta tuskin yli 40 km/h tuollaisella yhdistelmällä olen ajanut.

    Paljonkohan muuten woblaukseen vaikuttaa löysät kiekot? 36 pinnaa ainakin taakse:
    https://shop.mavic.com/en-int/a-719-...3283&1035=3501
    https://www.dtswiss.com/Components/Rims-Road/TK-540

    Kona Sutra LTD:ssä pitäisi olla tukevampi runko kuin Rovessa, mutta mahtaako se enää olla hauska ilman kuormaa lenkkeillessä?

    Teräsrunkoisiin olen takertunut, kun kevyet alumiinirungot ei vaan innosta tuollaiseen käyttöön. Siksi heitän ehdotuksen Spessun Sequoiasta. Pyörästä en mitään tiedä, mutta paperilla se on kiinnostava:
    https://www.specialized.com/fi/en/bikes/road/adventure/sequoia

    Kaikkia taitaa olla saatavana runkona.

  3. #1083
    Liittynyt
    07/2004
    Viestit
    3.479
    Tekisi mieli hieman tuunata omaa Rovea vm 2013 hieman herkempään suuntaan. Vanteet olis varmaan helppo kohde. Mutta mitkä olisivat kevyet ja kestävät tubeless ready vanteet gg hommiin Roveen alle? Ja mitkä renkaat niihin...

  4. #1084
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Taneli79 Katso viesti
    Miten olis Mason Bokeh?

    https://masoncycles.cc/products/bokeh-frameset

    Crocketiin / Booneen verrattuna
    -keskiö alempana
    -pidempi takahaarukka
    -loivempi keulakulma

    Takatarakalle ja lokareille löytyy korvakkeet, mutta etuhaarukkaan ei saa tavaraa kiinni. Ja onhan tuo aika kallis aluraami.

    No tämä on geon puolesta juuri sitä mitä pitääkin. Reilusti loivempi keula ja keskiökin on yllättäen selvästi matalammalla.
    Hinta on tosiaan vain kallis.

    En oikein usko teräsrunkoiseen. Mikään kevyeksi ja joustavaksi suunniteltu teräsrunkoinen tuskin toimii kuormattuna ja riittävän jäykkä retkirunko ei taas innosta lenkkeilyyn. Crocketin runko on kyllä riittävän jäykkä, mutta 54 koko on kuormattuna minulle hivenen lyhyt. Rungosta myös puuttuu kunnolliset tarakan kiinikkeet. Tubus fly muuttui aika nuudeliksi täysien laukkujen ja kookkaan teltan alla. Kiekot ovat kyllä jäykät, mutta läpiakseleita ei crocketissa ole.

  5. #1085
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Mitään kamalan rentoa teräsrunkoa en haluaisi, koska laukkujen ja peräpyörän kanssa woblaus ei tunnu kivalta kovemmissa vauhdeissa.
    Ainoa pyörä jonka olen itse saanut woblaamaan on AllCityn Big Block, jossa oli oikeastaan kaikki woblaamisen edellytykset eli: järkkäkeulakulma, lyhyt geometria, mukava teräsrunko... Tuohan käytännössä ratageomterialla tehty runko, jota sitten itse "väärinkäytin" hyötypyöränä, GG-pyöränä sekä retkeilyhommissa. Mukava pyörä, mutta halusin kuitenkin jotain vakaampaa tilalle.

    Kun tuo pyörä vaihtui Konan Private Jakeen poistui tuo woblaus kokonaan, tosin tässä muuttuikin sitten kaikki eli tilalle tuli: loivempi keulakulma, pidempi geometria (taka-akselin etäisyyden vois myös säätää sliderin avulla), huomattavasti jäykempi alu-runko ja jäykkä hiilarikeula. Lisäksi eteen ja taakse tuli läpiakselit. Olisi oikeasti mielenkiintoista tietää mistä tuo woblaus lopulta aiheutuu. Mulla itsellä on kuitenkin sellainen tuntuma, että rento (onko tämä muuten sama asia kuin loiva?) geometria vähentää woblaamista ja rauhoittaa pyörää eikä toisin päin. Vai tarkoittaa paaton tuossa yllä rento-sanalla mukavaa/löysää?
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    Tekisi mieli hieman tuunata omaa Rovea vm 2013 hieman herkempään suuntaan. Vanteet olis varmaan helppo kohde. Mutta mitkä olisivat kevyet ja kestävät tubeless ready vanteet gg hommiin Roveen alle? Ja mitkä renkaat niihin...
    Kannattaa varmaan aloittaa lukemalla ainakin tämä läpi.
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...-cyclocrossiin
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  6. #1086
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    [QUOTE=Kalle H;2660000]
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Olisi oikeasti mielenkiintoista tietää mistä tuo woblaus lopulta aiheutuu. Mulla itsellä on kuitenkin sellainen tuntuma, että rento (onko tämä muuten sama asia kuin loiva?) geometria vähentää woblaamista ja rauhoittaa pyörää eikä toisin päin. Vai tarkoittaa paaton tuossa yllä rento-sanalla mukavaa/löysää?
    Liian paljon painoa takana ja ylhäällä, sekä huonosti kiinni oleva tarakka. Tuon päälle vielä trekin korkea ja lyhyt geo, niin hutera tunne on aika valmis. Jos tarakalle saisi rakennettua kiinniketangon kahdelle raudalle, siihen "canti jarrujen" paikalle. Ja etuhaarukan vaihdettua malliin, johon saisi laukut kiinni niin ongelma olisi varmasti korjattu.

  7. #1087
    Liittynyt
    10/2011
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    649
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kalle H Katso viesti
    Jos muuten löydätte Gravel-fillarin tai edes kevyen hiilarikeulan, jossa on paikat lowrider tarakalle tai Salsan Anything cageille, niin olisin itsekin kiinnostunut.
    Sent from my GT-I9506 using Tapatalk

    http://salsacycles.com/components/ca...at_carbon_fork

  8. #1088
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pikkupoika Katso viesti
    Ihan hieno keula, mutta eikös toi ole n. 10cm liian pitkä Gravel-fillariin? Mulla on Konassa vakio keula 395mm, kun toi Salsan tekele on 483mm
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  9. #1089
    Liittynyt
    06/2010
    Viestit
    1.613
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pikkupoika Katso viesti
    483mm axle to crown. Haetaan varmaan jotain 395-405 hujakoilla olevaa.


    Tällainen ois:

    https://www.fyxation.com/products/ca...adventure-fork

    Length: 400mm axle to crown
    Rake: 45mm
    Width: 100mm
    Steerer: 1 1/8" alloy
    Fender Mounts
    Water Bottle/Frame Bag Mounts (compatible with Blackburn Outpost Cargo Cage)
    Brake Mount: Flat mount
    Axle: 12mm thru axle (axle included)
    Fork Weight: 747g (with uncut steerer tube)
    Skewer Weight: 65g

  10. #1090
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.147
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Puskis Katso viesti
    Kas, suoralla kaulaputkella. Nyt kiinnostaa täälläkin.


  11. #1091
    Blackborow Guest
    Toi Salsa on aika passeli 29er maasturiin joustokepin tilalle

  12. #1092
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.147
    Pipedreamilta uusi raami A.L.I.C.E., multi-purpose grainderi, runko 4130 CroMoa ja runkosetin hinta £625.



  13. #1093
    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    239
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Pipedreamilta uusi raami A.L.I.C.E., multi-purpose grainderi, runko 4130 CroMoa ja runkosetin hinta £625.

    Jumalation. Syntyi omistamisen tarpeen kaltaisia tunteita. Värikin osuu kivasti.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #1094
    Liittynyt
    11/2005
    Paikkakunta
    Vaasan mlk
    Viestit
    1.074
    Tuli asennettua 26er:iin 38mm Gravelkingit 27-vanteille. Samankokoiset halkaisijaltaan kuin isot kummit 26-kehillä. Teoriassa oikeankokoisia sisureita ei meinaa löytyä, nuo on 40:stä mm:stä ylöspäin. Taisin löytää oikeat qr-adapterit dt swissin kiekkoihin tarkkaan ottaen fillari on vielä töissä ja kiekot himassa.
    Kaikkea tuleekin keksittyä. Kakskutosiin en tollaisia laittaisi ei ole pitoa tarpeex.

  15. #1095
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.253
    Alicessa on sellainen geo, että se suorastaan huutaa tätä:

    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  16. #1096
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    5.933
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Etulaukut vakauttaisivat varmastikkin aika paljon ajoa, kun takana/perässä on niin paljon kuormaa. Yksi vaihtoehto olisi vaihtaa trekin
    runkoon passeli keula, vaikka sitten rautainen.
    Onko yksipyöräinen peräkärry kokonaan pois suljettu?
    Kevyen näköisesti kulkee tämän taajaman läpi maan päästä päähän ajavilla. Antais pelivaraa pyörän valintaan.

  17. #1097
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
    Onko yksipyöräinen peräkärry kokonaan pois suljettu?
    Kevyen näköisesti kulkee tämän taajaman läpi maan päästä päähän ajavilla. Antais pelivaraa pyörän valintaan.
    Tulee hivenen pitkä yhdistelmä, jos perään lisätään vielä kärry Tarkoitus oli kyllä jättää teltta puolison burleyn kyytiin, mutta perhesovun vuoksi telttakin siirtyi aika vikkelästi trekin tarakalle.


  18. #1098
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.253
    Ens vuoden Rove: 650b ja Reiska 853 -runko.

    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  19. #1099
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.165
    Kaksi runkomateriaalivaihtoehtoa ja molempiin käy samat kiekot (40x700 tai 47x650b). Varsin kiinnostava mallisto tulossa, vaikka jutussa tuodaankin ainakin minulle uusi termi "road plus-renkaat" markkinoille. Mikään maastokelpoinen monsteri Rovesta ei taida renkaista huolimatta tulla. Mutta kun nykyiseenkin ilmeisesti menee 40 mm renkaat, mahtaisiko siihen mennä nuo hiukan leveämmät 650b-renkaat? Eli mitä uutta oikeastaan on keksitty ja mitä sillä on saavutettu? Vihertävä väri on eka tyylikäs sitten vuoden 2013 ja kuituhaarukka on varmaan kevyempi kuin ulkonäöltäänkin kömpelö vanha teräshaarukka.

    Linkki aiheeseen liittyvään juttuun:
    http://www.bicycleretailer.com/new-p...ne-shows-e-mtb

  20. #1100
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Mulla itsellä on tosiaan toi Konan Private Jake ja ainakin siihen menee lokarien kanssa 40x700 renkaat. Jakessa chain stay levenee vasta lähempänä tuota takanapaa, joten käytännössä 700 ja 650d renkaille on lähes saman verran tilaa. Koitin tuossa mittailla vähän nykyisen 40mm renkaan takapuolelta takahaarukkaa ja siinä on tilaa on noin 53mm eli 47x650b rengas ehjä just mahtuisi, mutta tilaa ei kyllä jäisi yhtään.

    Mä en itse kaipaa oikeastaan missään teillä yli 40mm rengasta, mutta maastoisammassa ajossa tollanen kuvioitu 47mm rengas ja droppi satulatolppa voisi olla ihan kiva. Itse jään odottelemaan rengas tarjonnan parantumista.

    Tollasella vähän tukevammalla renkaalla voisi ehkä heittää lenkkiä joissa olisi vain "helppoa" polkua ja soraa, kun nyt Gravel-lenkit ovat olleet aina soran ja asfaltin yhdistelemistä.

    Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
    Kalle H muokkasi tätä : 28.04.2017 at 09.29
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  21. #1101
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.165
    Kovin asfalttipainotteisia minun lenkkini tapaavat olla ja vaikka karttaa ahkerasti olenkin tutkinut, yhtenäisiä soratien ja hyvien polkujen muodostamia lenkkejä on vaikea muodostaa, kun puhutaan n. 30-50 km matkoista. Ja kun 35 mm rengas toimii hyvin hyväkuntoisella soratiellä ja polulla, eikä huonolle soratielle (lanattu, sorastettu yms.) tee kuitenkaan gg:llä mieli, jää edelleen renkaan leventämisen merkitys hiukan epäselväksi. Pyörän geometriaa muuttamalla niin, että hiukan teknisemmässä maastossa ajaminen olisi mukavaa, homman idea kirkastuisi minullekin. Sellainen runko on kuitenkin edelleen ainakin ajatuksen tasolla haussa.

  22. #1102
    Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Ens vuoden Rove: 650b ja Reiska 853 -runko.
    Toi tulee maksamaan noilla spekseillä n. kolme isoa rahaa joten ulinaa luvassa kuinka ylihintainen kampe vanhaan Roveen verrattuna

  23. #1103
    Linkattu juttu kertoo uusista Rove-malleista mm. seuraavaa :

    "With an aluminum frame designed around WTB’s Horizon 47c “road-plus” 650b tires, the 2018 Rove NRB showing at Sea Otter will come in two spec levels and can accommodate rubber up to 700x40c. It comes with fenders mounts, Shimano E-thru axles and Kona flared drop bars. A base model will be available with a 10-speed Shimano Tiagra drivetrain, plus a Shimano 105 11-speed hydraulic brake version.

    Higher up the price-point chain, the Rove Ltd is built on a Reynolds 853 frame and features a SRAM Force 1-by drivetrain with a 40T chainring and 10-42T cassette. Both the Rove NRB and Ltd come with carbon forks and tubeless wheels."

    Jos Rove Ltd:n hinta tullee liikkumaan kolmen tonnin kieppeillä, NRB 105 voisi olla noin kahden ja NRB Tiagra noin puolentoista tonnin pyörä?


    Olen ehkä tulossa jo vanhaksi, mukavuudenhaluiseksi ja araksi, mutta mua rupesi viehättämään ajatus tuommoisesta pyörästä. Noilla "road plus" -koon renkailla menisi kaikki soratiet ja polut (joita ylipäätään ajan) kaikissa olosuhteissa (joissa ylipäätään ajan) ja lokareiden kanssa 700-koon renkaisiin saisi nykyiseen verrattuna koon lisää. Ja ehkä kysynnän kasvaessa tai markkinaraon löytyessä 650b-koon nastarenkaisiinkin tulisi jopa valinnanvaraa.

    (Nykyisillä 35-millisillä ajaessa on kieltämättä joskus käynyt mielessä ajatuksia kuten "Onko tässä enää mitään järkeä?", "Voisit ajaa kovempaa jos sulla olisi leveämmät renkaat eli et olisi yhtään vähemmän kova kuski!" tai "Voisit ajaa vähän rennommin ja rohkeamminkin jos sulla olisi leveämmät ja paremmat nastarenkaat alla!")

  24. #1104
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.253
    ^^ Juu ja mun mielestä sikaruma kaiken lisäksi, mutta sellasta pyörämuoti on.

    Roadplussasta sellainen huomio, että jos tuollaisella meinaa ajaa yhtään missään muualla kuin kuivalla asfaltilla, on lokarit todella tarpeen. Sliksit nostaa rapaa tien pinnasta muutenkin enemmän kuin nappularenkaat ja sitten kun kosketuspinta vielä on leveä, niin tollanen on todellinen rapalinko.

    Jos droppitankopyörämaastoilut kiinnostaa, niin paras ja yksinkertaisin kikka on mennä vaan sinne maastoon ajelemaan. Kuskin maastokelpoisuus paranee nimittäin yllättävänkin nopeasti ja tulee huomattavasti halvemmaksi kuin loputon pyörän speksaaminen..

    Missä päin Suomea Mohku ajelee?

    E: piti vielä lisätä, että mun silmään Roven geo näyttää ihan oivalta maastoisempaankin ajoon. BB-droppia näyttäisi olevan aika hyvin ja runko on sen verran pitkä, että standardimittasuhteilla varustettu kuski pärjännee lyhyehköllä stemmillä.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  25. #1105
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.684
    Minä kävin viime syksynä Laipanmaan ulkoilualueilla maasturilla ja uusilla pehmeillä metsäautoteillä 2.4" Ardentti upposi ikävästi sinne hiekkaan. Läski olisi voinut olla paras.

    Sillä tiellä 35 mm rengas olisi ollut tuskainen ajettava. Hiekkateitä kun on niin montaa plaatua

  26. #1106
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.957
    Jäätävän ruma wheel gap uudessa Rovessa, miksi noin pitkä chainstay jos pyörä tulee 650b kiekoilla...


  27. #1107
    Johtuisikohan siitä että Rove on suunniteltu tykittämään sepeliteitä alas seitsemääkymppiä, eli vakaus?

  28. #1108
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Minä kävin viime syksynä Laipanmaan ulkoilualueilla maasturilla ja uusilla pehmeillä metsäautoteillä 2.4" Ardentti upposi ikävästi sinne hiekkaan. Läski olisi voinut olla paras.

    Sillä tiellä 35 mm rengas olisi ollut tuskainen ajettava. Hiekkateitä kun on niin montaa plaatua
    Kyllä mullakin on välillä ollut 40m renkaiden kanssa tuskaa sorateillä, kun tien laatu on paininut huonoksi tai upottavaksi. Määrällisesti noita todella huonoja teitä on kuitenkin sattunut omille reiteille todella vähän, joten olen kyllä erittäin tyytyväinen 40mm renkaan ominaisuuksiin Gravel-touhuissa. Se toimii sopivilla paineilla hyvin soralla, mutta ei ole vielä liian muhku asfaltilla ajettavaksi.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Plus Katso viesti
    Jäätävän ruma wheel gap uudessa Rovessa, miksi noin pitkä chainstay jos pyörä tulee 650b kiekoilla...
    Onhan tuo kieltämättä aika ruma, mutta toisaalta tuollaiseen järeempää Gravel-vehkeeseen tuollainen vähän pidempi perä voi sopia ihan hyvinkin. Näyttäisi siltä, että 700 keikot ja/tai lokari sopii myös tohon takahaarukkaan ihan mukavasti.
    Mielestäni lyhyt perä ei ole aina paras tai mitenkään automaattisen autuaaksi tekevä, pidempi perä ei ole varmaan ollenkaan huono esim. juuri huonokuntoisilla sorateillä, joissa lyhyt/kiikkerä pyörä saattaa lähteä vetelemään tai on muuten hieman hermostunut ajoltaan.
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  29. #1109
    Blackborow Guest
    Niin mitäpä tuota lukemaan enempää ennen kommentointia. Runko on suunniteltu ottamaan nuo 650b kiekot tai 700c kiekot 40mm kumeilla.

  30. #1110
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.165
    Parantaa myös tiettyä monikäyttöisyyttä eli käytännössä soveltuvuutta retkeilyyn, mikä on Roven piirre ainakin ennen ollut ja sopii hienosti gg:n luonteeseen. Kurarännissä rähmääminen cyclolla on eri asia.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Jos droppitankopyörämaastoilut kiinnostaa, niin paras ja yksinkertaisin kikka on mennä vaan sinne maastoon ajelemaan. Kuskin maastokelpoisuus paranee nimittäin yllättävänkin nopeasti ja tulee huomattavasti halvemmaksi kuin loputon pyörän speksaaminen..
    Toistaiseksi speksaaminen on ollut varsin halpaa, mutta lopputuloksesta ei tosiaan takeita ole. Toki ajaminen on hyvä ratkaisu, mutta kun kalusto soveltuu paremmin asfaltille ja hyväpintaiselle soralle, turha sitä maastoon on viedä. Jäykkäperäinen 29 on toistaiseksi sitä varten.

    Missä päin Suomea Mohku ajelee?
    Lounaisessa Suomessa. Olosuhteet on hyvät, vaikka droppitankomaastoiluun sopivia yhtenäisiä, helpohkoja polkureittejä ei suunnilleen kotiovelta kotiovelle olekaan löytynyt. Hyviä muutaman kilsan osuuksia on runsaasti, mutta noista pidemmän lenkin kasaaminen on vielä haussa, kun samaa polkua en viitsi kiertää. Vappuna ajattelin katsastaa yhden reitin, mutta sekin lienee suurelta osin pikemminkin gg:lle kuin maastoiluun sopivaa, ellei metsäautoteiden murskepinta ole kovin karkeaa. Mutta pidetään tämä ketju gg-aiheisena ja jätetään nuo varsinaiset maastoilut johonkin toiseen yhteyteen.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •