Alkujaan tämän lähetti
zipo
Ei fillarifoorumi ny noin pska ole,vai? häh?.....
Ei kai se paskaa foorumista teekkään, mutta henkilökohtaisesti en tunne montaakaan täällä kirjoittavaa, en myöskään tiedä mitään ks. Henkilöiden ajamisista ja ajamattomuuksista. Joten mun on vaikea arvioida, mihin he pyöräänsä vertaavat hehkuttaessaan sitä maasta taivaaseen.
Kokemuskaan ei sikäli auta mitään, koska niillä kokeneillakin on makuja laidasta laitaan.
Toi ketteryys vaikka. Ketteryys etanavauhdilla trialtyyppistä ajoa ajaessa on aika eri kuin ketteryys nopeassa mutkassa.. Ja jos taas joku sitä moittiikin, vaikka polen kohdalla, voi vika olla ajotyylissä (melkein sanoisin, että on).
Harmillista, että itse olen niin hidas oppimaan asioita, että uuden tyyppiseen fillariin tutustuessa ei ihan pikku lenkki piisaakkaan.
Samahan se on kelkkafoorumillakin. Vuorikelkkaväki väittää kirkkain silmin, (osa siis) että pitkämattoisella pärjää reitillä pätkälle.. Ja varmaan pärjääkin jos baana on tien tasoista kunnoltaan..
Vaan ehkä joskus jossain tapahtumassa tutustun johkin foorumilaiseen (näin on voinut tietämättäni jo käydäkkin)
Miten niin tyhmä kysymys??
Kirjanmerkit