Ehkä mulla on tässä(kin) jokin horisonttivirhe. Voi olla että jotkut asiat jotka ovat mulle itsestäänselviä eivät olekaan sitä kaikille. Ja voi olla että kaikille ei ole kertynyt kuluneita, muista syistä pois käytöstä otettuja tai jääneitä tai yksinkertaisesti vain ylimääräisiä pyyhkeitä tai muita tekstiilejä.
Pohjalliset ovat käyttökengissä maailman paras keksintö. Jos jotkut ohuet pohjalliset mahtuvat ilman että kengät alkavat puristaa, ne kannattaa laittaa. Itse olen joskus repinyt liimatut sisäpohjat irti jotta saan omat pohjalliseni mahtumaan.
Mitään erikoispesuaineita en itsekään käytä, ellei Serto Sporttia sellaiseksi katsota. Huuhteluaineet, vedenpehmentimet ja värinkirkasteet ovat niitä joista "teknisissä" asuissa käytetyt materiaalit eivät aina tykkää, joten olen uskotellut itselleni että se riittää. Ranskan- eli marseille- eli kissasaippua (jolla ei pestä kissoja) lienee myös hyvä. Ja kuten sanottu, tavallista astianpesuainetta ja (joka kodin kaapista löytyvää tai sitten ei) tahranpoistoainettakin on kerrottu käytetyn kenkiä pilaamatta.
Muisti palautti sen aiemmin mainitsemani tuotenimenkin: Argen Lab Shoe Deodorant. Voi olla ettei juuri sitä löydy mutta ehkä tanskalaista Zeptoa tai jotain muuta, (Nuo nimetyt ovat ymmärtääkseni vähemmän myrkyllisiä ja kohtalaisen hajusteettomia.)
Kirjanmerkit