ElectrobikeHephaGiantFillari
Sivu 44 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34 42 43 44 45 46 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.291 - 1.320 / 1581

Aihe: Polar V800

Tänään paketti kotiin asti toimitettuna ja suojakuorien lisäksi myös itse näyttö vaihdettu. Näytössä olikin muutama ilkeä naarmu ja laite on nyt ulkoisesti taas uuden veroinen. Viimeisen päälle mallikasta toimintaa Polarilta.

Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sergeant Katso viesti
    Jaahas homma selvis, V800 tai mikään muukaan polarin mittari ei tue powertap p1S:ää. P1:stä ymmärtää, mutta jo data tulee vain yhdestä polkimesta niin se kertoo sen kahdella. Polarilla toivoivat saavansa päivityksen ko asiaan ennen kauden alkua.....

Sama oli yhden päivityksen jälkeen Stagesin kanssa.

V 800- kellon "rasittuneisuuden tila"- toiminto sekosi- näyttää jatkuvasti maksimaalista rasittuneisuutta vaikka ohjelman mukaan rasittuneisuus vaihtelee välillä rasittunut-tasapainossa
    „Quäl dich, du Sau!“ (Udo Böltz)

Oletko uudelleenkäynnistänyt kellon?

Yritetty on- siis painamalla nappeja yht`aikaa...

Juu, ja samahan löytyy valikostakin: asetukset-yleisasetukset-tietoja tuotteesta
    Jos tuo ei auta, niin huoltoon vaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sianluca Katso viesti
    V 800- kellon "rasittuneisuuden tila"- toiminto sekosi- näyttää jatkuvasti maksimaalista rasittuneisuutta vaikka ohjelman mukaan rasittuneisuus vaihtelee välillä rasittunut-tasapainossa
    Mielenkiintoista. Minunkin kellosta sekosi tuo eilisen treenin synkkauksen jälkeen. En päivittänyt kellon softaa tai muuta sellaista. Nyt kokeillut 4-napin resettiä ja päivitin uusimman softan kelloon. Edelleen on palautumisen tila tapissa kellon mukaan, vaikka Polar Flow näyttää ihan muuta.
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zander Katso viesti
    Mielenkiintoista. Minunkin kellosta sekosi tuo eilisen treenin synkkauksen jälkeen. En päivittänyt kellon softaa tai muuta sellaista. Nyt kokeillut 4-napin resettiä ja päivitin uusimman softan kelloon. Edelleen on palautumisen tila tapissa kellon mukaan, vaikka Polar Flow näyttää ihan muuta.
    Sama täällä, sekosi torstaina kellossa. Flowssa kaikki ok. Arvelin että olisi liittynyt siihen että tallensin pitkästä aikaa traineri-juoksulenkin multisporttina, mutta jos muillakin ongelmia niin lienee jokin muu juttu. En ole vielä saanut aikaiseksi resetoida

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

Pitihän se itsekin tsekata. Iltapäivällä lenkki tallentui V650:aan.
    Nyt näyttää tosiaan ylirasitusta ensi lauantaihin asti. Flow palvelussa taso oikein, niin kuin muillakin käyttäjillä.
    Täytynee huomenna ilmoitella Polarin suuntaan.

Taitaa Flowssa olla jotain ongelmia. Viime viikonloppuna niillä oli joku odottamaton katko, ja nyt näköjään tällaista. Kuormitus tapissa myös allekirjoittaneella moneksi päiväksi, mutta eiköhän se tuosta ajanmyötä tasaannu.

Sent from my ZTE A2017G using Tapatalk

Rasitus kämmi ei korjautunut edes tehdas asetusten palautuksella ja synkkauksella! Kohta on linja kuumana.

Korjaantuneen itsestään kuulemma! Koodarit koodaa varmaan samalla jotain uutta mukavaa taas.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Täällä sama homma tuon rasitustila näytön kanssa, kellossa se näyttää viikon palautumisaikaa, mutta flow:ssa näkyy oikein. Luulin lauantaina, että se on joku aprillipila.

Just otin kellon latauksesta ja tilanne oli normalisoutunut myös kellossa.

Katos. Kokeilin ensin mobiilisynkkausta, ei vaikutusta.
    Kaapelilla V800 päivittyi oikeaan tasoon.
    Jos tuolla tavalla ei ole väliä, niin ajoitus sattui sopivasti.

Eipä minulla ainakaan vielä korjautunut useammallakaan kaapeli synkalla.

Minullakaan ei kaapeli eikä BT synkkaus sitä korjannut ,vaan korjautui jostain muusta syystä itsestään siten, että sunnuntaiaamuna oli ihan kunnossa ja rasitustila normaalilla tasolla.

Ei auttanut kaapelilla päivitys... Kukaan saanu Polarilta kommenttia tähän?

Kenelläkään tietoa toimiiko DuoTrap Polar V800 kanssa?

Bontrager DuoTrap Digital

^^Joo siis heti Maanantaina aamuna soitin Polarille. Korjasivat asiaa silloin jo kuulemma.

NYT KORJAANTUI minulla puhelin synkkauksella lenkin jälkeen.
    Antza44 muokkasi tätä : 05.04.2017 at 00.01

Korjaantui minullakin.......

Bt syncaus alkanut päättyä "syncing failediin". En muista milloin se viimeksi toimi. Paritin uusiksi laitteen ja puhelimen, mutta ei toimi vieläkään. Sekä appi että laite pitäisi olla uusimmassa versiossa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mkpaa Katso viesti
    Bt syncaus alkanut päättyä "syncing failediin". En muista milloin se viimeksi toimi. Paritin uusiksi laitteen ja puhelimen, mutta ei toimi vieläkään. Sekä appi että laite pitäisi olla uusimmassa versiossa.
    z1 compactin kanssa ollut sama ongelma kellon 1.8.15 fw päivityksestä lähtien. Olin asian tiimoilta polariin yhteydessä, lähettelin flow-appin lokejakin, mutta ei siitä tullut hullua hurskaammaksi. Ainoa keino saada synkronointi nykyisin läpi on poistaa bluetooth-paritus sekä kellosta että puhelimesta ennen synkkausta. Lienee sanomattakin selvää etteivät myöskään viksut notifikaatiot toimi enää.

Onko teillä kellon ja flow palautumiset synkassa?

Mulla kello näyttää rasittuneempaa tilaa. Ja kun historiaa selaa niin näyttäs flowssa asteikko muuttuneen tiukemmaksi tai treenit kevyemmiksi. Vanhat kovat treenit jotka veti erittäin rasittuneeksi on nyt nippanappa vieny rasittuneen puolelle. Polarille laitoin alkuviikosta kyssäriä, mutta ei vastausta ole vielä tullu.

Tuossa on useammassa viestissä juttua tuosta rasitustilan eroista. Ongelma kyllä poistui useammalta.
    Itse olen havainnut kuukausikohtaista vaihtelua noissa rasitustasoissa. Osannee huomioida rasitusta pidemmältä ajalta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vapa Katso viesti
    Onko teillä kellon ja flow palautumiset synkassa?

Mulla kello näyttää rasittuneempaa tilaa. Ja kun historiaa selaa niin näyttäs flowssa asteikko muuttuneen tiukemmaksi tai treenit kevyemmiksi. Vanhat kovat treenit jotka veti erittäin rasittuneeksi on nyt nippanappa vieny rasittuneen puolelle. Polarille laitoin alkuviikosta kyssäriä, mutta ei vastausta ole vielä tullu.

Oletko vaihtanut harjoitustaustaasi tiheämmäksi? Se taisi vaikuttaa palautumisiin vaikka mielestäni ei saisi?? Tämä spekulaatio ei liity juuri olleeseen polarin kämmiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Oletko vaihtanut harjoitustaustaasi tiheämmäksi? Se taisi vaikuttaa palautumisiin vaikka mielestäni ei saisi?? Tämä spekulaatio ei liity juuri olleeseen polarin kämmiin.
    En ole asetuksiin koskenut ja ovat samat kuin aikaisemmin. Ilmeisesti joku taso tuolla on muuttunut tai jotain, joka nyt muuttaa vanhankin rasituksen. Eihän sen niin pitäs toimia. Jos vaikka tänään olen paremmassa kunnossa niin ei se viime kesän rasitusta pitäs muuttaa.

Varmaan tuohon keskusteltuun bugiin tämä liittyykin. Kellon rasitus pomsahti korkeammaksi yhtäkkiä, olikohan maanantaina, jonka jälkeen tähän kiinnitin huomiota. Ei ole kuitenkaa poistunut useamman synkronoinnin jälkeenkään.

Samanlainen se on nyt mullakin. Vaikka on miten lenkkiä tänä vuonna ajanut, niin parhaimmatkin on historian mukaan vain nippa nappa rasittuneen puolelle nostaneet kuormituksen. Oma olo on kyllä ollut vähän enempikin kuin vain vähän rasittunut... Asetuksia en ole muuttanut enkä tehnyt kuntotestiä.

Sent from my ZTE A2017G using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vapa Katso viesti
    En ole asetuksiin koskenut ja ovat samat kuin aikaisemmin. Ilmeisesti joku taso tuolla on muuttunut tai jotain, joka nyt muuttaa vanhankin rasituksen. Eihän sen niin pitäs toimia. Jos vaikka tänään olen paremmassa kunnossa niin ei se viime kesän rasitusta pitäs muuttaa.

Varmaan tuohon keskusteltuun bugiin tämä liittyykin. Kellon rasitus pomsahti korkeammaksi yhtäkkiä, olikohan maanantaina, jonka jälkeen tähän kiinnitin huomiota. Ei ole kuitenkaa poistunut useamman synkronoinnin jälkeenkään.
    http://support.polar.com/fi/support/..._training_load

Ei pitäisi muuttua historiaan. Itse olen huomannut, että taulukon skaalaushan muuttuu sen mukaan mikä on ollut jakson kovin treeni ja se saa nopealla vilkaisulla historian näyttämään kummalliselta.

Muistaakseni tuo vaikuttava historia oli 14 viikkoa? Korjatkoon joka löytää faktaa. Itse olen huomannut, että typerät treeniviikot (vaikkapa pohjoisen hiihtoreissut, kun treeniä saattaa kertyä yli tuplat normiviikkoihin) aiheuttaa itsellä sen että hetkeen ei tahdo päästä "rasittunut"-tasolle.

Ja lisäksi tietysti kun näitä katsoo, niin pitää muistaa että aerobinen - ja anakynnykset ja lajien sykealueet pitäisi olla asetettu ainakin sinnepäin. Isossa kuvassa minusta tämä graafi on toiminut tämän 3 vuotta suht loogisesti, ja voin tehdä samoja päätelmiä kuin trainingpeaksin käyristä. Suuntaahan nämä kuitenkin vain antaa.

Kelloon rasitus korjaantui minulla torstaina.

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JumboJim Katso viesti
    Kenelläkään tietoa toimiiko DuoTrap Polar V800 kanssa?

Bontrager DuoTrap Digital
    Toimii ainakin minun V800 & V650 kanssa.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kiitos tiedosta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti oil Katso viesti
    Toimii ainakin minun V800 & V650 kanssa.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Taas on eri palautumisajat kellossa ja Flowssa. Muilla samaa ongelmaa?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •