Kaks peruskuljetinta, toisella pääsee vielä eteenpäinkin![]()
Joo. Toi on luonnossa Crescent.
Tank Driver muokkasi tätä : 19.03.2017 at 20.33 Syy: Lainaus män vituiks.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kun sopivaa runkolaukkua ei alkanut löytymään, puuhastelin iltapuhteena linkin innoittamana itse
http://www.bikepacking.com/gear/how-...mebag-krampus/
Tarpeisiin 15€, 5h aikaa ja hieman noitumista: lähes 20v tauko ompelukoneen käytössä näkyy nyt päivällä otetussa kuvassa.. Tosin ekaksi tekeleeksi ajaa asiansa, toiseen pitää panostaa vähä enemmän![]()
![]()
JK- muokkasi tätä : 24.03.2017 at 07.36
Hyvin sopii väriin 😀
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Tuosta lähdettiin ja tähän päädyttiin:
Oikeasti pienen budjetin päivitys (vaikka sitä ei kukaan uskokaan). Eli Lauf, Slx-jarrut, Bontrager Jackalope kiekot (helpon litkutuksen takia), Dt Swiss 350s big ride takanapa, Renthalin hiilaritanko, XTR vipu, XT vaihtaja, Sunrace 11-pakka, satula ja tolppa vaihtuivat toki myös, mutta merkki pysyi Spessuna. Kammet vaihtunevat vielä jossakin vaiheessa, mutta kun nämäkin vielä toimivat, niin en niitä turhaan vaihtanut. Painoa on kuvan kunnossa 13780g.
Nice!
Tuttu kuvauspaikkakin vielä![]()
kesä quasimodo
![]()
Dude laihtui mukavasti jäykän keulan myötä, nyt ollaan lähempänä 10 kuin 11 kiloa.
![]()
^Minkä keulan laitoit?
^ Carbon Cyclen kiinankuitua ebaysta. Kevyt, halpa ja miten se nyt meni...
Kestävyyttä on jo päästy testaamaan vajaa tuhat kilsaa. Tähän mennessä vaikuttaa lupaavalta. Ulkoisesti vaikutti olevan ihan siisti tekele.
Jos jäykkä jää pysyvästi paikalleen (niin kuin nyt vähän vaikuttaa), niin Bluto rahoilla sitten "merkkikeula"![]()
Jokohan alkais salsa olla kuosissaan
![]()
Sää oot tommonen mörökölli.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Oha se ihavitu musta. Ja mörökölli.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Synkkä kun omistajansa![]()
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Nytton ruskiaa nauhoissakin.
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Vielä ku sais rungon kuparin väriseksi![]()
On toi maalautus kyllä vähän kummitellut mielessä😂
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Taiga polkimia vaille rantakunnossa
![]()
Poleskelija muokkasi tätä : 25.04.2017 at 09.57 Syy: kuva katosi
Vaihdoin vihreät vannenauhat.. hmm.. vaihtoehtoina oli hopea/kirkas, keltainen, sininen ja tämä vihreä.
Sent from my A0001 using Tapatalk
Mistä ja mikä on tuo vannenauha?
eBay heijastin teippiä (2 rullaa)
http://www.ebay.com/itm/311685387694
en muuten edes poistanut teipistä suojapaperia liimapinnasta..
Sit heijastin teipin päälle 2 kieppiä jotain oranssia, liian kapeaa yleisteippiä Motonetin hyllystä.
Sent from my A0001 using Tapatalk
Onko tuollaiset säädettävät ohjainkannattimet kuinka luotettavia eli kestääkö ne maastoajoa? Samalla pisti silmään tuo lampun telineen kulma. Näkeekö tuolla eteensä?
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Kirjanmerkit