HephaGiantFillariElectrobike
Sivu 217 / 373 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 117 167 207 215 216 217 218 219 227 267 317 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.481 - 6.510 / 11177

Aihe: Pyöräsi kuva Vol III

  1. #6481
    Liittynyt
    04/2008
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.505


    Detto on italialainen teräsrunko 80-luvulta. Runkoon on aseteltu ylimääräisenä lojuneet 2010vm Campan Veloce 10 sp osat ja FSAn kompaktikammet. Putkiosat Ritcheyn alumiinia ja kiekkoina Campan avokiekot. Työmatka-ajoon ja ehkä breveteille pomminvarmat Schwalben Marathon plussat 28 millisinä (mahtuuu etuhaarukassa juuri ja juuri, takana paremmin tilaa). Kamat töihin kulkee 15 litran Carradicen Original Lowsaddle longflap satulalaukussa (http://www.carradice.co.uk/bags/sadd...flap-saddlebag) Bagman telineellä (http://www.carradice.co.uk/products/...sport-original). Tankolaukuksi odottaa asennustaan saman firman Zipped Roll (http://www.carradice.co.uk/bags/sadd...ls-zipped-roll)

    Polarin kadenssianturi ei toiminut, joten laitoin kampiin kiinni BePron wattipolkimet, huomaa kammissa valmiina olleet kohdistusmerkit. Mittarina Garmin Edge 520. Aamun ajo Espalle meni hymyssä suin.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #6482
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    ^ Loistava käyttöfillari ajamiseen!! Odottelen tässä että Ritcheyn Swisscross marinoituu samanlaiseen ei-kimmeltävään ja samalla katu-uskottavampaan ulkomuotoonsa. Wattivermeet myös suunnitteilla..
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  3. #6483
    ^ Loistava käyttöfillari ajamiseen!!
    Lainaan häpeämättä edellistä kommenttia kursiiveineen, tuplahuutomerkkeineen ja hangonkeksihymiöineen. Se mikä olisi maantiepyörässä normaalisti tyylitöntä tai yhteensopimatonta, on tällaisessa pyörässä vain sen kaikinpuolista hienoutta korostava seikka.

    Käytännön kommenttina sen verran että voisin ehdottaa Marathon Plussien korvaamista Durano Plussilla, joko 25-millisillä taittuvilla tai 28-millisillä reunalangallisina, jos tai heti kun keli eivätkä ajetut tiet ole esteenä kuviottomien renkaiden käytölle (ja useinhan ne eivät ole, vaikka nappuloista olisikin jotain hyötyä). Niillä on tuntuva ero, jonka laatua voisi kuvata vaikkapa väittäen että Durano Plus on lähempänä Pro Onea kuin Marathon Plussaa.

  4. #6484
    Liittynyt
    04/2008
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.505
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Lainaan häpeämättä edellistä kommenttia kursiiveineen, tuplahuutomerkkeineen ja hangonkeksihymiöineen. Se mikä olisi maantiepyörässä normaalisti tyylitöntä tai yhteensopimatonta, on tällaisessa pyörässä vain sen kaikinpuolista hienoutta korostava seikka.

    Käytännön kommenttina sen verran että voisin ehdottaa Marathon Plussien korvaamista Durano Plussilla, joko 25-millisillä taittuvilla tai 28-millisillä reunalangallisina, jos tai heti kun keli eivätkä ajetut tiet ole esteenä kuviottomien renkaiden käytölle (ja useinhan ne eivät ole, vaikka nappuloista olisikin jotain hyötyä). Niillä on tuntuva ero, jonka laatua voisi kuvata vaikkapa väittäen että Durano Plus on lähempänä Pro Onea kuin Marathon Plussaa.
    Oh, tässähän ihan punastuu kehujen edessä.

    Rengastustuksen puolustuspuhe vol 1: Kun töissä on käytössä sähköinen kellokorttijärjestelmä ja kevlit täynnä sapelihammas-tappajasepeliä, ei mikään ole overkilliä. Pitkäisiköhän sisuritkin litkuttaa? Kun pääkaupunkiseutu on puhdistettu tappajasepelistä, rengastus vaihtuu Campa Zonda + Marathon plusta Campa Neutron + Continental GP4000s yhdistelmään.... tai tuubeihin.

    Rengastuksen puolustuspuhe vol2: Hyppääminen trainerin päältä ulos Schwalben Mara+ rengastukseen ei aiheuta sellaista kulttuurishokkia, kuin jos alla olisi oikeasti rullaavat renkaat. Paljon parempi on tehdä tällainen pehmeä lasku rullaavuuden ihmeelliseen maailmaan.

    Rengastuksen puolustuspuhe vol3: Schwalben mara+ kasvattaa jerkkua. Tavoitteena on KOMit kaikissa Espoon ja Helsingin keskustan välisissä segmenteissä.... tai edes top 100 listalle.

  5. #6485
    Liittynyt
    07/2002
    Paikkakunta
    Käpylä
    Viestit
    2.052
    Vaihdoin maantiepyörään Fulcrumin 2017-malliset 40-milliset avokiekot ja jotain muuta osia. Pullotelineiksi tuli Eliten Cannibal että saa satulaputkeenkin ison pullon ilman että ahdistaa. Paino on BePron polkimien kanssa n. 6,8 kg.

    Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet

  6. #6486
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antti Salonen Katso viesti
    Vaihdoin maantiepyörään Fulcrumin 2017-malliset 40-milliset avokiekot ja jotain muuta osia. Pullotelineiksi tuli Eliten Cannibal että saa satulaputkeenkin ison pullon ilman että ahdistaa. Paino on BePron polkimien kanssa n. 6,8 kg.

    Mikä satulaputki ja satula sulla on?


    Sent from my iPad using Tapatalk

  7. #6487
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    Hieno ja vähän harvinaisempi Ritte tällä puolen merta.

  8. #6488
    Liittynyt
    07/2002
    Paikkakunta
    Käpylä
    Viestit
    2.052
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti keskinopeusmies Katso viesti
    Mikä satulaputki ja satula sulla on?
    Satula on Tune Komm-vor Plus, toistaiseksi mukavin vastaan tullut penkki. Muoto on jotakuinkin täydellisesti päin persettä ja satulan pinta niin joustava, että meno on äärimmäisen mukavaa. Tolppa on Syntace P6 HiFlex.
    Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet

  9. #6489
    Mielenkiintoinen tuo Tunen satula. Onko täällä muilla käyttökokemuksia? Mites tuo liukas pinta noin ajossa tuntuu?


    Sent from my iPad using Tapatalk

  10. #6490
    Liittynyt
    07/2002
    Paikkakunta
    Käpylä
    Viestit
    2.052
    Ei sen liukkaus mua ole häirinnyt, enkä kiinnitä asiaan mitään huomiota. En tiedä onko se lopulta yhtään liukkaampi kuin ohuesti pehmustettu ajan myötä kiillottunut nahkapenkki, joita itselläkin on useampi ajossa muissa pyörissä. Jos satula on oikeassa kulmassa niin ei tuolla ole merkitystä.

    Pehmustamaton kuitupenkki on lähinnä aika armoton mitä tulee satulan oikeaan muotoon. Tune on melko kapea, eikä varmasti sovi kaikille. Istumapinnan muoto on olennaisesti sama kuin vanhemmassa SpeedNeedle-mallissa, mutta varsinkin Komm-Vor Plus on paljon joustavampi rakenteeltaan.
    Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet

  11. #6491
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti keskinopeusmies Katso viesti
    Mielenkiintoinen tuo Tunen satula. Onko täällä muilla käyttökokemuksia? Mites tuo liukas pinta noin ajossa tuntuu?
    Täältä löytyy myös kommunistivormula+ krossarista. Pelkästään hyvää sanottavaa, tuntuma on jotenkin sellainen... Mysteerillisen aavemaisen hyytelömäinen, eroottisella vivahteella. Mielestäni + on vielä mukavampi kuin ilman plussaa, joka on maasturissa, itselleni kun tuo malli sopii myös kuin hanska berberiin. Ja onhan se aika soma oikeassa valaistuksessa <3

    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  12. #6492
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antti Salonen Katso viesti
    Tune on melko kapea, eikä varmasti sovi kaikille. Istumapinnan muoto on olennaisesti sama kuin vanhemmassa SpeedNeedle-mallissa, mutta varsinkin Komm-Vor Plus on paljon joustavampi rakenteeltaan.
    Sanoisin että Komm-Vor on takaosastaan kapea, mutta keskiosasta suhteellisen leveä koska satula kaventuu niin loivasti kohti nokkaa. Olen käyttänyt sekä maantiellä että maastossa. Maantiellä tuo keskiosan leveys aiheutti minulle ongelmaa nivusen seutuun, mutta maastossa istuttavan alan pituus on oikeastaan etu. Kuten myös takaosan nousu, joka ei sekään sovi minulle maantiekäytössä.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  13. #6493
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Sanoisin että Komm-Vor on takaosastaan kapea, mutta keskiosasta suhteellisen leveä koska satula kaventuu niin loivasti kohti nokkaa. Olen käyttänyt sekä maantiellä että maastossa. Maantiellä tuo keskiosan leveys aiheutti minulle ongelmaa nivusen seutuun, mutta maastossa istuttavan alan pituus on oikeastaan etu. Kuten myös takaosan nousu, joka ei sekään sovi minulle maantiekäytössä.
    Vähän samanlaista vaivaa täälläkin.
    Tunea en oon kokeillut, pitää laittaa harkintaan.
    Mitkä satulat olet todennut toimiviksi maantiekäytössä?


    Sent from my iPad using Tapatalk

  14. #6494
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti keskinopeusmies Katso viesti
    Vähän samanlaista vaivaa täälläkin.
    Tunea en oon kokeillut, pitää laittaa harkintaan.
    Mitkä satulat olet todennut toimiviksi maantiekäytössä?
    Pari edellistä kautta ajoin Specialized Toupella, joka sopi melko hyvin. Tosin pitkässä juoksussa tulin siihen tulokseen, että ihannetilanteessa sen satulan sopiva leveys olisi varmaan 130mm ja 143mm kokojen välissä (kokeilin pelkkää 143mm:stä). Toupen seuraajaksi tuli nyt alkuvuodesta Prologo Zero II, joka vaikuttaa ensikosketuksen perusteella hieman Toupea sopivammalta. Mutta aika näyttää.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  15. #6495
    Liittynyt
    09/2007
    Paikkakunta
    Naantali
    Viestit
    63
    Talvella on tullut vähän rakenneltua.
    GG:
    TT:

    Eivätkä nämä maantiepyörätkään ole näyttäytyneet täällä nykykuoseissaan:



  16. #6496
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dr.J Katso viesti
    Talvella on tullut vähän rakenneltua.
    GG:
    TT:

    Eivätkä nämä maantiepyörätkään ole näyttäytyneet täällä nykykuoseissaan:


    Ihan hyvä setti pyöriä, varsinki nuo mitkä eivät ole pilattu levyjarruilla.




    Sent from my iPad using Tapatalk

  17. #6497
    Menevän näköisiä pelejä. Minua (yllättäen) ei levyjarrut häirinneet, etenkin tuo Storck istui silmääni oikeinkin hyvin. Eivät näytä miltään tiukan budjetin vehkeiltä.
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

  18. #6498
    Liittynyt
    04/2007
    Paikkakunta
    Lahti
    Viestit
    321
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dr.J Katso viesti
    Talvella on tullut vähän rakenneltua.



    Pegoretti jäillä
    Sprintterin jalat, mäkimiehen nopeus

    www.rex.fi/bike

  19. #6499
    Liittynyt
    08/2012
    Paikkakunta
    Turenki
    Viestit
    169
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dr.J Katso viesti
    Talvella on tullut vähän rakenneltua.
    GG:
    TT:

    Eivätkä nämä maantiepyörätkään ole näyttäytyneet täällä nykykuoseissaan:


    Alimmassa kuvassa on hyvä esimerkki että lokaritkin voi istua pyörään hyvin eikä näytä yhtään pahalta

  20. #6500
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    121
    Joku tässä taannoin mietti mitä eroa on maastopyörällä ja maastopyörällä. Nyt voisi kysyä mitä eroa on kippurasarvisella, kippurasarvisella, kippurasarvisella, kippura...sarvisella... ja... kippurasarvisella. ?

  21. #6501
    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    1.164
    3T explorosta olisi kiva kuulla kokemuksia.

  22. #6502
    Tohtorilla upea setti!
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

  23. #6503
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.890
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti rocksted Katso viesti
    Joku tässä taannoin mietti mitä eroa on maastopyörällä ja maastopyörällä. Nyt voisi kysyä mitä eroa on kippurasarvisella, kippurasarvisella, kippurasarvisella, kippura...sarvisella... ja... kippurasarvisella. ?
    Eiks tää oo ihan selkeä homma ? Itse ainakin kateellisena katselin, että näyttäispä oma pyöräkasakin joskus tuolta+maastopyörät.. GG/TT/Aero/Maantie/Monikäyttö lokareilla. Iso peukku tohtorin pyörille.

  24. #6504
    Liittynyt
    10/2016
    Paikkakunta
    Oulu - Ikuinen vastatuuli
    Viestit
    4.554
    [QUOTE=Pegoretti jäillä[/QUOTE]

    Nam. Maistuisi jopa ilman jäitä.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

  25. #6505
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.390
    Tohtorin fillariarsenaali ei jätä kylmäksi, melkoista bikepornoa on hiilikuitua, titaania jne...

  26. #6506
    Erityisesti tuo musta Giant kelpaisi todennäköisesti itse Batmanillekin. Tosin maalaisi kampien kromialueetkin vihaisena spray-maalilla mustaksi.

    Valmistajan pyörissä vaihtelevat väriteemat vuosimallista ja versiosta riippuen usein villistä vielä villimpään. On oranssia harmaalla pohjalla, neonkeltaista jne. mitkä omaan otsalohkooni aiheuttavat välitöntä päänsärkyä.

    Propelista olen nähnyt kiiltävän kokomustan version, joka näytti hyvin tyylikkäältä ja "vaaralliselta". Klassisemmat värivaihtoehdot voisivat hyvin olla saatavilla joka vuosimallista, jos valmistajan designerin ihanan värikkäät väriteemat aiheuttavat ahdistusta.

  27. #6507
    Liittynyt
    03/2002
    Paikkakunta
    Tammisto/Vantaa
    Viestit
    502

    Cool





    Tämä kausi tuollaisella. Kasasin enskapyörän tilalle itse rungosta (21.5") kun oli sopivat osat. Vielä keulan pidennys 140mm->150mm ja 40mm stemmi tuon 30mm tilalle niin kehtaa ajaa.

  28. #6508
    Liittynyt
    04/2015
    Viestit
    75

    Eka täysjousto odottelee ajoa.

  29. #6509
    Liittynyt
    06/2013
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    83
    Alkaa viimein projekti oleen valmis






    Ps. Lumet sais jo pikkuhiljaa poistua

  30. #6510
    Liittynyt
    10/2016
    Paikkakunta
    Oulu - Ikuinen vastatuuli
    Viestit
    4.554
    Ristus! Vaikka en näistä pidä/ymmärä, nyt näyttää lähtevän. 1x12?
    Välitykset noin muuten?
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •