Lainaus Alkujaan tämän lähetti keskinopeusmies Katso viesti
Paljonko on tuossa maantiepyörässä satulan päältä ohjaustankoon pudotusta? Näyttää että olis reilusti yli 20cm?
En ole mitannut, mutta sanoisin että sopivasti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti keskinopeusmies Katso viesti
No mitenkään bikefitteriä arvostelematta ja tietämättä miten ko tulokseen on päädytty, niin yhden runkokoon isommalla ei tarvis satulaputki ainakaan olla max asennossa ja pyörä näyttäis tasapainoisemmalta. Ainakin minun silmään tuollanen ylipitkä satulaputki setuppi on aina no no. Se vaan näyttää pöljältä. Se mitä olen pro kuskien pyöriäkin katsonu niin harvemmin tuollaiseen törmää.

Ja mikä on pitkä mies? Jalan sisämitta? Runkokoko?
Jos ei isommalle rungolle mies taivu niin sitten kannattais venyvyyttä hakea venyttelemällä jos matalaan asentoo haluaa..
191cm / 95cm, liikkuvuudessa ei rajoitteita ja ”notkeuskin” fysioterapeutin mukaan kohdallaan. Ei oikein viitsi ottaa suurempaa runkokokoa ulkonäön tms takia kun tuo on sopiva. Tuohon ei bikefittiä tehty, ajoin samanmallisella ja kokoisella rungolla viime kaudella yli 10tkm eikä kertaakaan tullut mieleen että olisi väärä koko. Tolppa ei muuten ole maksimissa vielä.

Kuvakulmakin noissa vaikuttaa, jossain kuvassa satulatolppa näytti vielä pidemmältä. Mutta niin tai näin, kaikki tallistani löytyvät pyörät näyttävät samanlaisilta ja kaikki ovat juuri sopivia minulle! Minun silmääni pienemmän dropin pyörät näyttävät kummallisilta…