Muovi kiinnostaa runkomateriaalina. Pitäisikö 187 senttisen ostaa sittenkin 21,5" Farley ja ajaa lyhkäsellä stemmillä?
Muovi kiinnostaa runkomateriaalina. Pitäisikö 187 senttisen ostaa sittenkin 21,5" Farley ja ajaa lyhkäsellä stemmillä?
Jännä sinänsä itse ajan 19,5 vaikka pituutta on 188 ja inseam on 92, lyhyet kädet.
yrittäjä itse
fillari10.blogspot.fi
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Mulla kokona 19,5 ja 35mm stemmi. Omat mitat 182/87.
Mikä noissa on vakiostemmin pituus? 80mm?
Kokemus sanoo kokeilematta, että paras runkokoko ois tämmöselle välimallin jätkälle noiden kahden välistä, mutta minkäs teet kun ei ole tuuman välein kokoja.
Eipä noita muovipyöriä liiaksi ole tossa 2-3k hintaluokassa tarjollakaan. Dude tietenkin, mutta Trekki napostelis jotenkin enemmän.
F 7 21,5" vakiostemmi oli 90 mm. Mulla pituutta 188, inseam 90 ja kädet polviin asti. Oon hieronut ohjaamoa sen verran että stemmejä alkaa olla 10 mm välein. Päädyin 60 mm ja satulatolppaan nolla offsetilla. Nyt on hyvä, enää en vaihda.
Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla
9.6 farley 19.5" vakio stemmillä istuu hyvin ilman mitään muutoksia, pituutta 186....
9.6 farley 2016 19.5" tuntuis kaipaavan sentin lyhempää stemmiä.. Omat mitat on 181cm / inseam 87cm ja pitkähköt kädet.. Vakiomittaisella tangolla menee polkuajelussa ajoittain kurkotteluks.. Pitää ehkä ottaa tangon leveydestä ensin ~3cm pois
Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
-- not fast but furious --
185cm, Farley 9.8 19.5" 50mm stemmillä ja Farley Ex 19.5 70 mm stemmillä, molemmissa Answerin 20/20.
Onko kenenkään silmään sattunut löytyisikö Answer 20/20 tankoa, näyttää olevan loppu vähän joka paikassa ...
Mä oon 181cm ja 19,5"/50mm/760mm. Ensin oli 35mm stemmi mutta tuntui ainakin tuolla tangon leveydellä plevan hätäinen...
Moblile mail, tyops apoliged.
^Tai Lundbergilta Keravalta, ainakin viimeksi käydessä niitä oli hyllyssä.
Kysästään, kiitos !
Itse pidensin stemmiä. Oon 197cm 21,5"/100mm/720mm. Ajoasento muuttui heti paremmaksi entäs vakio stemmillä.
F9.6, hissitolpan asennus: onko vinkkejä miten saa ujutettua kaapelin rungon sisään ja pystytolpasta ulos? Tyssäsi asennus heti ens alkuun...
^Itse onnistuin kyseisessä hommassa nappaamalla yhden ylimääräisen vaihdevaijerin, taittamalla sen keskeltä lenkiksi, työntämällä tämän satulaputkesta sisään. Sit taskulamppu suussa rauhallisen hermostunutta tökkimistä vaijerilla, heti kun saat vaijerin pään tuohon silmukkaan niin varovasti vedellä se ylös. Satulaputkessa olevat pullotelineen pultit voivat hommassa olla vähän tiellä. Yleensä näissä joutaa aina käyttämään keskiön irti tätä hommaa varten, mutta pienellä kikkailulla sen voi välttää Farleyssä. Alumiinirunkosessa sisäänvetokohta kun on satulaputken toisella puolella, on siihen stealth-vetoisen dropperitolopan asennus kuin lastenleikkiä.
Kiitos vinkistä! Yritämmä näillä keinoin. Keskiön purkua tuumailin itsekin mutta siihen en kyllä lähde.
Kalastus siimaa ja imuri. Siimaa putkeen ja imurilla imee siiman ulos toisesta päästä. Sitten siima kiinni letkuun/kuoreen ja vetää sen läpi.
Piis öf keik. Monesti ja moneen pyörään noin laittanu.
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
^^okei, kerta se on ensimmäinenkin. Josko se näillä ohjeilla. Asennusoluita ainakin varattava enempi, ettei hermo mene![]()
Farley 7 saapui eilen kotiin. Tänään säädöt kohdilleen ja 1h45min neitsytlenkki. Aivan loistava! Vielä kun stripperit saapuu niin tubelessit valmiix ja AVOT!!! On muuten loistavat renkaat nuo Barbit. Pitoa riitti vaikka muille jakaa.
Kesäksi meinasin Bud eteen ja Barbi taakse....
Mulla sama ohjelma edessä. Näin jostain videon missä ensin pujotettiin jarruletku sisään ja jonka päähän sitten ruuvattiin pieni liitoskappale kiinni. Samaan liitoskappaleeseen sitten reverbin letku kiinni. Idea olisi että ei tartte ilmata. Saapi nähdä miten käy, saako asennusoluita ottaa jo Su aamupäivällä ??
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tässä taidetaan tarkoittaa Fatty strippereitä. Lateksinauha, millä saa tehtyä tubeless asennuksen.
Kirjanmerkit