Haet motonetistä laakerit 17,90.
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Haet motonetistä laakerit 17,90.
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Mistäs, Sotanorsu, tuollaista valotelinettä löytyis ostettavaksi?
Huutelen sivusta: oman tilasin @ Aliexpress, on tosin vielä asentamatta
http://s.aliexpress.com/mIjyu2uM
Handlebar Extender nimellä noita löytyy
Jokohan tämä on ollut aiemmin esillä?
https://fi-fi.facebook.com/retkeilymediaahola/
Retkeilymedia Aholan facebookista löytyi tämmöinen teksti:
-" Olen läskipyöräilijä, olen rikollinen!
Tehdessäni läskipyörällä Maanmittauslaitokselle laatutestausta tarkastin yli 2 000 rakennusta ympäri Suomea. Käytännössä ajoin pyörällä ja väritin jokaisen tarkastamani rakennuksen kartalle. Väri vaihtui, jos löysin jonkin virheen ja samalla dokumentoin huomioni kameralla.
Ajellessani Valkeakoskella eräs ohikulkija lähti perääni. Hän halusi ottaa minusta kuvan. No, mikäs siinä – olen tottunut läskipyöräni aiheuttamaan ihmetykseen. Kuvan ottamisen jälkeen selvisi, että minua kuvattiin rikosilmoitusta varten. Minua pidettiin murtokohteita kartoittavana varkaana, koska liikuin nimenomaan fatbikella. Ihmettelin miten paikallinen Columbo on tällaiseen päätelmään päätynyt. Asiahan oli ihan selvä: edellisenä kesänä Valkeakoskella oli nähty yksi läskipyörä ja seuraavalla viikolla oli seudulla tehty murtoja. Eihän syyllinen voinut olla kukaan muu.
Ehdotan seuraavaan kansainväliseen Fatbike Day -tapahtumaan läskipyörien kokoontumisajoa Valkeakoskelle. Kun kaikki laittavat vielä huomioliivit päälle, niin mehän ollaan oikein liivijengiä!"
[IMG][/IMG]
Vaihteeksi urbaania maisemaa läskilenkiltä noidea ainaisten metsä, suo-, tunturi- yms maisemien lomaan! Yllättävän hienot oli polut Helsingin keskuspuistossakin,
kehyskunnasta tulleiden vierailijoidenkin silmin, tosin sääkin suosi mainiosta ja nosti fiiliksen liki kattoon! Kuvan otti Petteri.
- XC-tyylinen kuntoilija -
Älä itke ruma lapsi, ota rusina.
Poluille ei ollut asiaa lumisateiden jälkeen. Enemmän metsätielenkki tänään jäsen petek:in kanssa.
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Syöte MTB Winteristä.
Nätti keli oli
![]()
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Nyt ei Syöte MTB Winter 2017 -tapahtumasta tullut valokuvausreissua, mutta jäipähän kamera yhdessä kohtaa valokuvamoodille :-)
ja videota...
Kävinpä noilla loskaisilla poluilla ajelemassa toista tuntia. Kamalassa kunnossa ovat, mutta mukavaa oli ja hiki tuli.
Etelässä on vihdoinkin kelkkareitin talvikunnostus suoritettu. Varokaakin ettette pilaa baanaa...
![]()
Märkää ja mukavaa. Loskaa, kuraa ja jäätä. Onneksi on pitävät renkaat🤣
Kuivaa, pientä pakkasta ja pitoa olis, mutta kylkiluu on sitä mieltä, ettei kummemmin fiilistellä.
![]()
Ompas vähänlaisesti lunta siellä etelässä.
Tänään oli Syötteellä välillä aika vaikeeta. Tosin aika hyvin oli reitit saatu auki kuiteskin Syötteellä sen parin viime päivän 30cm lumisateen jälkeen, vaikka jyrkemmät ylämäet piti tunkata. Just sellainen samettinen lumikerros päällä, missä ei oikein pitoa tuumannut olla ja jauhoi vaan. Läski(t) liikkui reilu 5h ja palauttava sauna, olunen ja ruoka kruunas.
![]()
Krossikommuuni / Syöte MTB
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
^ Komeaa talvipäivää Turun suunnalla. Samoin täälläkin, pari tuntia vierähti Ounasvaaran talvireiteillä. Miesten viiskymppinen Lahdessa kuitenkin houkutteli maastosta kotiin tv:n ääreen.
![]()
Kävimpä Lohtajalla Ohtakarin kiertään.
![]()
Lähimetsä ja kalliot oli aivan A+++ tänään
![]()
Simmottis tänäpänä.
![]()
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Fiilis se on tämäkin. Ainoa paikka kunnolla valkonen.
Ja tästä klassikko maisemasta on jotain hävinnyt kuvan etualalta.
![]()
Oli fiilistä
![]()
Saloisten Reipas järjesti hiihtosuunnistuksen SM-kisat viikonloppuna Raahessa.
Nyt sitten meidät pyöräilijätkin toivoteltiin tervetulleiksi ajelemaan reittejä. Eihän sitä uraa ole ku 70 kilsaa ristiin rastiin ja ympärillä muuta reitistöä.
Kyllä nyt kelepaa!
![]()
Kirjanmerkit