^^Sohvassakin sama kuosi. Aika hyvä varustelu taukopaikalla. Täällä Kabulissa ei tarvitsisi kärsiä kylmästä lumesta ja pärjää jo trikoilla ja välikelin tossuilla:
![]()
^^Sohvassakin sama kuosi. Aika hyvä varustelu taukopaikalla. Täällä Kabulissa ei tarvitsisi kärsiä kylmästä lumesta ja pärjää jo trikoilla ja välikelin tossuilla:
![]()
Oli mukava herätä pyörän vierestä, ja keitellä yhdessä aamukahvit. Arkena tuppaa olemaan noita käytännön esteitä näin avoimeen yhteiselämään.
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Screw you... Hyvin pitää ja sai orggiskumitkin käyttöön![]()
Löytypä liukas "mäki", ei tarvinnu kokeilla ajaa ylös tällä kertaa![]()
Vaasan Risössä ei lunta eilen:
![]()
Tuli käytyä naapurikylässä maisemia katsomassa, kelikin oli kohdallaan vaikka aamulla tihutti vettä ja oli lonkeron harmaata
![]()
no huh mikä talvi yläkuvissa....
Terveisiä Syötteen Kansallispuiston maisemista
![]()
Jo vain pitelee "talvea" tuolla etelässä.
Tänään kun palailin omalta maastolenkiltäni kohti kotia, niin kohtasin Kemijoen jäällä yhden Rovaniemi150-kisan osanottajan. Saksalainen mies oli suorittamassa 300 kilometrin lenkkiä ja oli juuri aloittanut toisen osuuden. Ensimmäinen osuus oli pituudeltaan noin 140km ja tämä toinen noin 160km eli aika pitkä urakka oli vielä edessä. Tämän vuoden keli- ja ajo-olosuhteet ovat kuitenkin loistavat, joten viime vuotiseen lumipöpperöön verrattuna eteneminen on selvästi helpompaa. Koska ajosuuntamme oli sama, niin ajettiin yhdessä ja saattelin häntä lähes 10km seuraavaksi taukopaikaksi ilmoitetulle laavulle. Canyon Dudella näytti olevan liikkeellä ja alla olivat valkoiset 2XL:ät.
![]()
Jo vain oli luikasta ja pari kilsaa ennen kotia sai vielä alkaa jalkamieheksi, kun takanen päätti puhjeta![]()
Kovin sattuu erilaisia päiviä tähän talveen. Takanen paikattuna ja lisäruuveilla höystettynä. Ei huolen häivää lumen peittämissä jääränneissä ajellessa![]()
Kylläpä tuntu rullaavan 29:t hyvin läskirengastuksen jälkeen, polut vaan oli hyvin jäisessä kunnossa.
![]()
by Optiflow, on Flickr
Tuli käytyä tsekkaamassa tämän vuoden jääseinämä Synninlukolta.
. . . Join the fat side of the force . . .
Kuva ei ole Pohjanmaalta vaan keskeisestä Suomesta, jossa läskeilyn mahdollisuudet ovat kasvaneet eksponentiaalisesti. Jäällä noin sentin lumi, joka ei juuri pistä vastaan mutta tarjoaa huikean pidon.
Hyvältä näyttää jo nyt tapahtumaan osallistuvien (122) määrä listalla
Kunhan vielä viimeisen päivän loppurysäys alkaa
Nipistetään kuitenkin Keskiviikolta tunteja ilmoittautumiseen (= evästarjoiluille) sen verran että klo. 17:01 mennessä nimensä listalle merkanneet ovat sekä 1 että 2 tarjoiluissa mukana ja saavat lähtöselvittelyissä itsellensä Eväskupongin lunastaa listalla olevaa nimimerkkiä vastaan..
(Ke 22.2 klo 17:02 ilmoitan taukopaikoille saapuvan väkimäärän jotta kerkiävät hankkimaan tarpeet)
Tervetuloa fiilistelemään
-Rami
Se vasta fiilistä nosti, kun tuon mäen ajoin ylös asti. Lumen alla pelkkää jäätä. Made my week![]()
Lunta taivaan täydeltä...
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Lapsuuden talvet 60-luvun lopulla olivat juuri tällaisia.
![]()
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
^^ohan tuota lunta kuvattu ja kateltu ja kolattu jo monta kuukautta täällä, mutta pistäs vaihteeksi kokonaisempaa kuvaa tuosta Muklukista.
8 ajopäivää putkeen hiihtolomalla ja tiimaa tullu kerättyä noin 28 h alkaen lumettomilta poluilta ja tänään oli jo liikaa lunta ja ajo erityisen raskasta. Kaikki ylämäet meni työnnellessä.
Viikon kuvat:
https://goo.gl/photos/16G9TLR5JkhFx8829
Juha Jokila muokkasi tätä : 24.02.2017 at 23.18
Jämillä oli mahtava ilma, tuntui ihan talvelta. 18,5 km läskireitti oli avattu.
Täydellinen ilma läskifiilistelyyn. Parin vuoden tauon jälkeen jaksoin pakata paksukaisen ja pyöräilykamat mökille mukaan ja kyllä kannatti. Reilut 4h ja 64km tuli köröteltyä tänään. Huomenna varmaan lisää..
^Mikä toi hiilikuitupötkö on tossa keulassa, joku tavarateline?
Itekin kävin varovasti fiilistelemässä pari kilsaa lähipolkuja upeessa kelissä muksujen kans.. kohta neljä viikkoa sitte lasta-kuntoon murjottu nilkka ei vielä(kään) kestä kunnolla ajamista.. 😒
![]()
Pari tilavaa tähyilee merelle
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Hermojen lepuutusta. Loppumatkasta oikean puoleinen keskiölaakeri menikin sitten pil**n päreiksi...
Onkohan fillarimessuilla hyviä tarjouksia...
Kirjanmerkit