HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 66 / 86 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16 56 64 65 66 67 68 76 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.951 - 1.980 / 2574

Aihe: TREK Fatbikes Farley, Farley 6, Farley 8 and the rest :)

Blackborow Guest
    Muovi kiinnostaa runkomateriaalina. Pitäisikö 187 senttisen ostaa sittenkin 21,5" Farley ja ajaa lyhkäsellä stemmillä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    Muovi kiinnostaa runkomateriaalina. Pitäisikö 187 senttisen ostaa sittenkin 21,5" Farley ja ajaa lyhkäsellä stemmillä?
    Juu sää taidat olla mua pitempi ja pitemmät jalat.

Lähetetty minun SM-A700F laitteesta Tapatalkilla

Kyllä. Uskon että tulee parempi ajaa kuin 19,5 vakiostemmillä. Ja boonuksena inhimillisemmän näköinen tolpan ulkonema.
    Jaguar Mummopyörä vm.1950

Pole Taiga SnowTrail

Jännä sinänsä itse ajan 19,5 vaikka pituutta on 188 ja inseam on 92, lyhyet kädet.

yrittäjä itse
    fillari10.blogspot.fi
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

Mulla kokona 19,5 ja 35mm stemmi. Omat mitat 182/87.

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Volvospede Katso viesti
    Kyllä. Uskon että tulee parempi ajaa kuin 19,5 vakiostemmillä. Ja boonuksena inhimillisemmän näköinen tolpan ulkonema.
    Mikä noissa on vakiostemmin pituus? 80mm?

Kokemus sanoo kokeilematta, että paras runkokoko ois tämmöselle välimallin jätkälle noiden kahden välistä, mutta minkäs teet kun ei ole tuuman välein kokoja.

Eipä noita muovipyöriä liiaksi ole tossa 2-3k hintaluokassa tarjollakaan. Dude tietenkin, mutta Trekki napostelis jotenkin enemmän.

Mikä noissa on vakiostemmin pituus? 80mm?
    Farley 5 19,5 oli 90mm ja kaverin 17,5 kokosessa oli muistaakseni 80mm. Muista en tiedä.
    Jaguar Mummopyörä vm.1950

Pole Taiga SnowTrail

F 7 21,5" vakiostemmi oli 90 mm. Mulla pituutta 188, inseam 90 ja kädet polviin asti. Oon hieronut ohjaamoa sen verran että stemmejä alkaa olla 10 mm välein. Päädyin 60 mm ja satulatolppaan nolla offsetilla. Nyt on hyvä, enää en vaihda.

Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla

9.6 farley 19.5" vakio stemmillä istuu hyvin ilman mitään muutoksia, pituutta 186....

9.6 farley 2016 19.5" tuntuis kaipaavan sentin lyhempää stemmiä.. Omat mitat on 181cm / inseam 87cm ja pitkähköt kädet.. Vakiomittaisella tangolla menee polkuajelussa ajoittain kurkotteluks.. Pitää ehkä ottaa tangon leveydestä ensin ~3cm pois

Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
    -- not fast but furious --

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti
    9.6 farley 2016 19.5" tuntuis kaipaavan sentin lyhempää stemmiä.. Omat mitat on 181cm / inseam 87cm ja pitkähköt kädet.. Vakiomittaisella tangolla menee polkuajelussa ajoittain kurkotteluks.. Pitää ehkä ottaa tangon leveydestä ensin ~3cm pois

Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
    Ei tankoa kannata kaventaa, lyhyempää stemmiä kiinni. Paranee pyörän ajettavuus samalla. Oon sentin pidempi, niin 19,5 farley toimii 780mm tangolla ja 35mm stemmillä. Stemmin voisi vaihtaa ehkä 45mm.

185cm, Farley 9.8 19.5" 50mm stemmillä ja Farley Ex 19.5 70 mm stemmillä, molemmissa Answerin 20/20.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PK1 Katso viesti
    185cm, Farley 9.8 19.5" 50mm stemmillä ja Farley Ex 19.5 70 mm stemmillä, molemmissa Answerin 20/20.
    Hyvä tietää, tilaus lähti 60mm stemmistä.. Vois olla sopiva. Katsotaan kauanko posti kuljettaa, että pääsee testaamaan
    -- not fast but furious --

Onko kenenkään silmään sattunut löytyisikö Answer 20/20 tankoa, näyttää olevan loppu vähän joka paikassa ...

Mä oon 181cm ja 19,5"/50mm/760mm. Ensin oli 35mm stemmi mutta tuntui ainakin tuolla tangon leveydellä plevan hätäinen...

Moblile mail, tyops apoliged.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Miksu99 Katso viesti
    Onko kenenkään silmään sattunut löytyisikö Answer 20/20 tankoa, näyttää olevan loppu vähän joka paikassa ...
    Kysyitkö Pyörä-Suvalan hyllystä Oulusta ?

Lähetetty minun SM-A700F laitteesta Tapatalkilla

^Tai Lundbergilta Keravalta, ainakin viimeksi käydessä niitä oli hyllyssä.

Kysästään, kiitos !

Itse pidensin stemmiä. Oon 197cm 21,5"/100mm/720mm. Ajoasento muuttui heti paremmaksi entäs vakio stemmillä.

F9.6, hissitolpan asennus: onko vinkkejä miten saa ujutettua kaapelin rungon sisään ja pystytolpasta ulos? Tyssäsi asennus heti ens alkuun...

^Itse onnistuin kyseisessä hommassa nappaamalla yhden ylimääräisen vaihdevaijerin, taittamalla sen keskeltä lenkiksi, työntämällä tämän satulaputkesta sisään. Sit taskulamppu suussa rauhallisen hermostunutta tökkimistä vaijerilla, heti kun saat vaijerin pään tuohon silmukkaan niin varovasti vedellä se ylös. Satulaputkessa olevat pullotelineen pultit voivat hommassa olla vähän tiellä. Yleensä näissä joutaa aina käyttämään keskiön irti tätä hommaa varten, mutta pienellä kikkailulla sen voi välttää Farleyssä. Alumiinirunkosessa sisäänvetokohta kun on satulaputken toisella puolella, on siihen stealth-vetoisen dropperitolopan asennus kuin lastenleikkiä.

Kiitos vinkistä! Yritämmä näillä keinoin. Keskiön purkua tuumailin itsekin mutta siihen en kyllä lähde.

Kalastus siimaa ja imuri. Siimaa putkeen ja imurilla imee siiman ulos toisesta päästä. Sitten siima kiinni letkuun/kuoreen ja vetää sen läpi.

Piis öf keik. Monesti ja moneen pyörään noin laittanu.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Arttuwer Katso viesti
    Minkä kokoinen satulaputkenkiristin uudessa alumiini farleyssä on? Stailausta varten pitäis tilata osia.
    2017 Farley 7 on 36,4 mm

^^okei, kerta se on ensimmäinenkin. Josko se näillä ohjeilla. Asennusoluita ainakin varattava enempi, ettei hermo mene

Farley 7 saapui eilen kotiin. Tänään säädöt kohdilleen ja 1h45min neitsytlenkki. Aivan loistava! Vielä kun stripperit saapuu niin tubelessit valmiix ja AVOT!!! On muuten loistavat renkaat nuo Barbit. Pitoa riitti vaikka muille jakaa.
    Kesäksi meinasin Bud eteen ja Barbi taakse....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ettan Katso viesti
    Farley 7 saapui eilen kotiin. Tänään säädöt kohdilleen ja 1h45min neitsytlenkki. Aivan loistava! Vielä kun stripperit saapuu niin tubelessit valmiix ja AVOT!!! On muuten loistavat renkaat nuo Barbit. Pitoa riitti vaikka muille jakaa.
    Kesäksi meinasin Bud eteen ja Barbi taakse....
    Stripperit, tarkoittanee sitä värillistä nauhaa joka sitten näkyy vanteitten reikien läpi, mistä tilasit ? Mulla sama proggis edessä. Ja onko järjestys stripperi , gorilla teippi ja sitten tubeless

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jeltsar Katso viesti
    ^^okei, kerta se on ensimmäinenkin. Josko se näillä ohjeilla. Asennusoluita ainakin varattava enempi, ettei hermo mene
    Mulla sama ohjelma edessä. Näin jostain videon missä ensin pujotettiin jarruletku sisään ja jonka päähän sitten ruuvattiin pieni liitoskappale kiinni. Samaan liitoskappaleeseen sitten reverbin letku kiinni. Idea olisi että ei tartte ilmata. Saapi nähdä miten käy, saako asennusoluita ottaa jo Su aamupäivällä ??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jtornwal Katso viesti
    Stripperit, tarkoittanee sitä värillistä nauhaa joka sitten näkyy vanteitten reikien läpi, mistä tilasit ? Mulla sama proggis edessä. Ja onko järjestys stripperi , gorilla teippi ja sitten tubeless

Tässä taidetaan tarkoittaa Fatty strippereitä. Lateksinauha, millä saa tehtyä tubeless asennuksen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jtornwal Katso viesti
    Mulla sama ohjelma edessä. Näin jostain videon missä ensin pujotettiin jarruletku sisään ja jonka päähän sitten ruuvattiin pieni liitoskappale kiinni. Samaan liitoskappaleeseen sitten reverbin letku kiinni. Idea olisi että ei tartte ilmata. Saapi nähdä miten käy, saako asennusoluita ottaa jo Su aamupäivällä ??

Mulla meni RaceFacen dropperi suht kivuttomasti, kun käänsin vaijerikuorta hieman j-muotoon. Seatstayn kohdallakin tökki hieman, taisi olla istuinputken kuidutus hieman röpelöä sisältä.

Moblile mail, tyops apoliged.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •