ElectrobikeGiantGarmin
Sivu 68 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18 58 66 67 68 69 70 78 118 168 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.011 - 2.040 / 5842

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Puuttuuko vielä polkupyöräilijä-nukke?

^En muista ainakaan nähneeni täällä. Se olis sentäs totally-ON-topiccia, joku herkkuperä pylly pystyssä tiukoissa minimaalisissa trikoissa (valkeissa jotta kuultaa läpi) mini-colnaago-ferrarin kyydissä. Hiukset samalla lailla nutturalle laitettu mitä Saganin hiukset kypärän alla. Taustakuvassa ei merta eikä vuoria vaan tien 130 asfalttia ja tärinäraitaa, sitä helvetillistä tärinäraitaa minkä takia pitää miettiä uusiksi perinteinen 200K brevettireittikin (Klax-IittalanShell-Klax). Mutta joo, siis tuommonen herkkuperä uupuu kyllä?

tempokisu Guest
    No hei, onhan mulla vaikka mitä nukkeja. Yhdestä vähän kärsineestä tein tempokisu-talvipyöräilijän.

Suurimmalla sydämellä tein tätä Rochefort-projektia, jaksosta 3 yksi tietty kohtaus joka tarvisi selityksen, mutta palstalaiset varmaan honaa muutenkin ..

Nää toivottavsti nyt selvensi mun harrastuksen luonnetta...mutta noi ^nyt ei ole mitään parhaita kuviani, parhaat tulee ulkona kun olosuhteet on otolliset. Tulee nyt vielä yksi esimerkki:

Cristalia S. parturoin ja tein ton kasvomaalauksen, ja myös osan vaatetuksesta.

en laita lisää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Markku Liitiä Katso viesti
    Mustarastas liverteli tänä vuonna ensimmäistä kertaa, kun menin aamulla hakemaan lehteä postilaatikosta. Hienosti lauleli.
    Viherpeipot kuuluvat havainneen kevätauringon. Korpeillakin näyttää olevan parveilua
    Takapihan linnunpönttö näyttää kiinnostavan talitiaisia; etupönttö on jo sinitiaisten omima.
    Täällä talvehti lauhojen talvien aikaan yksittäisiä mustarastaita, viime vuosina ei ole näkynyt
    eikä kuulunut edes kesällä.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

^
    Lähden kohtapuoliin mökille tulemaan uudelleen hyvälle tuulelle. Tarkoitus olisi väsätä tontille muutama linnunpönttö lisää. Siitä ilahtuvat tirpusetkin. Jokohan näkyy kevään ensimmäinen laulujoutsen? Kurkia alkaa tulla kuukauden kuluttua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    No, mulla on aika paljon samaa nukkemallia
    Eikö tehtaalta tule yhtään normaalivartaloista nukkea?

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti 29er Katso viesti
    Eikö tehtaalta tule yhtään normaalivartaloista nukkea?
    Voitko tarkentaa? No en mä halua kerätä mitään keskivartalolihavia rumia nukkeja tai mollamaijoja, nukkeitten tarkoitus on että ne ainakin on nättejä vaikka ite ei, että harrastus ilmentää omia ajatuksia ja inspiraatioita, kun melkein joka kuvassa on pala mua jollain tapaa.
    Siis Fashion Royaltyt on kuitenkin alunperin muotinukkeja, mutta minä teen enimmäkseen näitä mun omia projektejani. Nukkevartaloita ja hahmoja ( eri kasvomallit) on vaikka miten paljon, ja minulla on hieman erilainen maku ( onneksi, kamalaa jos suosikkinukke olisi joku 400dollarin ) ja hyvin erilainen tyyli ottaa kuvia.

Vaikka harrastus on hieman kalliinpuoleinen, niin se on kuitenkin antanut mulle niin paljon hyvää että kyllä. Hyväksyntää ja näköjään sitten arvostusta tuolla kansainvälisellä foorumillamme, tykkään ihan äärettömästi laitella ja saada jonkun projektin kuvattavaksi ja tuolla kuvatessa tuntuu niin mukavalta, kaikki muu unohtuu ...no samanlainen tunne kun hyvä lenkki, ehkä parempi.
    Kun pyöräillä ei enää jaksa joka päivä satasta, niin on hyvä että on joku muu harrastus, ja tämä kyllä on pitäny mun hengissä ja antanu inspiraatiota.

Captain Salazar's revenge

"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

tempokisu Guest
    ^ ei muute kiinnosta enää. Mulla on uusi ukko suosikkina

Heikkisen kuperkeikka viestissä. Vaikka tulosmielessä homma meni mollin puolelle niin kuitenkin jälkimaku on myhäilevä ja huumorin sävyttämä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fillari-isi Katso viesti
    Heikkisen kuperkeikka viestissä. Vaikka tulosmielessä homma meni mollin puolelle niin kuitenkin jälkimaku on myhäilevä ja huumorin sävyttämä.
    Sama. Muutenkin jäi ankkuriosuudesta hyvä mieli kun kaikki yritettiin ja vähän riskilläkin

tempokisu Guest
    Lohduttavaa. Ilman meikkiä ja muuta toi "pin-ups-kaunotar" Sini Ariellkin on ihan taviksen näköne ja lattapeppu

Mutta ihammahtavaa! Olin ihan varma että mistään yhtä nukkea ja erityisesti nuken vaatekertaa saa. Kansi kysellä, sai! jees!
    tempokisu muokkasi tätä : 05.03.2017 at 19.48

Mustarastaita on hypähdellyt naapurustossa koko talven. Mutta tänään ilmestyi takapihalle fasaanikukko. Mistä lienee tullut?

1) Franco Bitossin allekirjoitus:

2) AV-vahvistimen ja älytv:n yhdistävän ARC-HDMI-kaapelin kadottamien tv-kanavien (hd/sd/conax) saaminen näkyviin. Riitti siirtää antennipistorasian tv-haaroitin telkkarin taakse ja tehdä jako siellä tallentimelle! Myös radion antennipistorasian liitännän olen haaroittanut. Paloi €50 ongelmaa selvittäessäni (uusi ethernet-hdmi-kaapeli, uudet koaksiaaliantennikaapelit) tätä ikuisuusharmia. OK minä!

3) Aurinko aurinko plaa plaa plaa! (Ajatuksissa Siilinkarille ensikävely, mutta en viittynyt ajella 80 km jääpeitetallustelua saavuttaakseni)
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

Näin unta että minua pyydettiin jostain syystä keskustapuolueen kunnallisvaaliehdokkaaksi Tällä jaksaa taas.
    Jollei ihmiselämässä tapahdu järjelle käsittämätöntä, niin se on sitä jo. (Juhani Peltonen)

^
    Eikö tuo mene enemmänkin painajaisen puolelle?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Markku Liitiä Katso viesti
    Lähden kohtapuoliin mökille tulemaan uudelleen hyvälle tuulelle. Jokohan näkyy kevään ensimmäinen laulujoutsen?
    Näkyi. Siellä se lenteli ja käkki jäällä. Kai se jostain jokisuusta sen verran ruokaa löytää, että pärjää kevääseen asti.

Linnunpöntötkin tuli tehtyä, vaikka lentoaukkojen duunauksessa olikin vähän probleemaa kiinalaista insinööritaitoa edustavan teräsarjan kanssa. Meinasi kääntyä hyvä tuuli vitutuksen puolelle, mutta ei sentään. Kyllä lautaan 30 millin reiän saa ilman kiinalaisiakin.
    Markku Liitiä muokkasi tätä : 06.03.2017 at 11.47

n^ Kisu on tehnyt hienoja nukkeasetelmia -ja kuvia. Kiitos kuvista.
    Ei aika kulu; me kulumme.

tempokisu Guest
    ^ kansii vierailla mun tempokisu.kuvat.fi sivustolla, mutta suosittelen joku muu selain kun IE, se ei lataa kuvia.

Mutta "Herkku"pakettia pukkaisi tänään, no37 siis tulossa.

Silmä tuntui olevan valonarka. Fotokromaattiset ajolasit osoittautuivat mainioiksi
    apuvälineiksi ulkoiluun. Toipumaan päin tuntuu onneksi olevan.

tempokisu Guest
    Oho, kohta pääseekin kotimatkalle. Menipä hätäseen tämä päivä lääke-esittelijä toi jotain ruokaakin, kanapaloja ja salaattia. Vaihtelua.
    Ja hienoa, 2 pakettia tulossa UPS:ltä, myös "I Slay" ( Nadja) tulee samalla, ja siis Herkku.

Edit: Hyvää salaattia ( kanapaloja olisi saanu olla enempi, ne meni heti ) ja tosi-ihanat nukkepaketit.
    tempokisu muokkasi tätä : 06.03.2017 at 19.57

Blockfesteillä esiintyy Mc Taakibörsta ja Tuomio & Kone. Liput muuttuivat juuri pakolliseksi hankinnaksi. Tulisipa vielä noiden kylkeen muita suomalaisia esiintyjiä kun KC/MD Mafia on eri päivänä.
    http://laihalaskifillaristi.blogspot.com/

Kevään valo. Maantietkin näyttävät lupaavasti sulavan. Crossarikelit lähenee kun pahimmat ratikkakiskot katoavat.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Tilisiirto Saksaan oli onnistunut ja uusi pyörä lähtee tällä viikolla matkaan kohti uutta kotiaan. Äärimmäistä!
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

tempokisu Guest
    No tietysti että oli töitä ja huomiseksikin on sikäli ettei tarvitse jännittää kun työmatkaa.
    Mutta tänään tuli mun ajomonot ( Puma Speedcat) ja koko 40 miestenmono oli just se sopiva koko, just oikeet monot. Ja yhteishinta 34 euroa, loisto-ostos

( voisi ostaa vielä samanlaiset mutta pienellä F-merkillä varustetut, siviilikäyttöön )

-99 Astra Geen läpimeno katsastuksesta kerralla, taas.

Aamulla kun klo 6.35 avasin sälekaihtimet ja katsoin ulos, pihalla autojen välissä loikahteli rusakko bärssi pystyssä ja nenä maassa kuin ajokoiralla. Mitä lie nuuhkinut. Eteni samassa asennossa parkkipaikan toiseen päähän ja poistui tontilta. Hymyilin, on muuten jo valoisaakin tuohon aikaan.

^ Metsästi city-kettua.
    Ei aika kulu; me kulumme.

Ensi viikolle lupaillaan jo 10 astetta lämmintä. Maaatiekausi lähestyy!

^sama 😎
    Jospa nää lumet lähtis yhtä äkkiä kuin tulivat (10cm vko)

Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
    -- not fast but furious --

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •