Siinä se nyt on, viimeisin hankinta. Rouvalle rymykello.
Amazon.de, 79 €, ilmaisilla posteilla. DW-5600E-1VER.
Siinä se nyt on, viimeisin hankinta. Rouvalle rymykello.
Amazon.de, 79 €, ilmaisilla posteilla. DW-5600E-1VER.
sähkö pyörä läski kuski
Jos lauantaina onnistaa Lotto- nimisessä arvauspelissä, voi hankkia vaikka tällaisen TRIPLE TOURBILLON - kellon By Antoine Preziuso.
Kymmenen vuoden kehitystyö maksaa "veronsa" eli hinnat alk. 318 000 Sveitsin frangia...
![]()
Jos löytäisit Graalin maljan, kaataisitko siihen keskikaljan?
Kyllä tämä alkuperäinen MeisterSinger on edelleen tyylikäs. Tosin ei sovellu minuuttiaikataulua noudattaville...
![]()
Siis tässä MeisterSinger...jostain syystä näkyy vain hihna edellisessä kuvassa eli ei sovi todellakaan minuuttiaikatauluihin...heh...
![]()
Tätä samaa vähän vähemmän minuutin päälle elämiseen sopivaa kelloa löytyy myös tämmöiseltä firmalta:
https://www.slow-watches.com
Dresdenistä pongantu
yrittäjä itse
fillari10.blogspot.fi
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Oma useamman vuoden palvellut Tissot V8 Chronograph:
Ei ole mikään arvokello, mutta omaan silmään aika mukavan näköinen. Erityisesti tykkään hieman kellertävästä taustasta ja sinisistä pikkuviisareista. Ja Nato-sträppi sopii tähän kuin nenä päähän.
Kello on ihan hieno, mutta ehkä yksi kamalimmista hihnoista ikinä. Anteeksi.
Ei kyl tosta saa jonkun silmänpohjan rappeuman tai syövän tai jotain.
Tuli hiljan hommattua Speedyyn toi Omegan oma nato, ehkä näissä sitten on ne markkinointikulut mukana. Noiden hinnalla saa jo Seikon, laatuero halppisnatoihin on kuitenkin huomattava.
![]()
Solki ja muut metalliosat ovat jotain muuta kuin halppisten prässätyt peltiosat, hihna on lontooksi "seatbelt type material".
On sitten käyttäjästä kiinni mitä nämä itsekullekin merkitsevät, minulle paljon. Huomattavan miellyttävä käytössä.
Osta molemmat ja vertaa niin tiedät, ei näitä osaa selittää.
Melkein Omegan laatua saa täältä http://phenomenato.com , ostin tommosen Legend Diveriin.
Onko tuossa omegan hihnassa vahvistettu noita soljen reikiä jotenkin? Ainakin omassa halppiksessa tuntuu ekana ränsistyvän noista rei'istä vaikka ei mitenkään erikoisen piukalla hihna olekaan.
Ihan hieno onpi Omegan DeVille 50-v. juhlamalli.
![]()
Ammatillisessa mielessä kiinnostaisi muuten se, että miten ihmisten kellovalinnat heijastuvat muissa asustevalinnoissa? Jos ranteessa on arvokello, onko päässä myös jotkut oikeasti hienot silmä- tai aurinkolasit ja jalassa goodyear welted -kengät? Ja päin vastoin? Vai meneekö Rolex, ketjuoptikon pokat ja Eccot sulassa sovussa? Tai päin vastoin?
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
No; minä en ole hipsteri, enkä Beckham. Kello on mikä on, pukukello pitäisi olla.
Kengät asun mukaan, lasit "personal fitted", kun nuo halpikset eivät kolahda.
Jos on varaa Rolexiin, oletus on, että muu asustus seuraisi tyyliä...
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
No "Stenu" ymmärtänee, että 40+ vuotta laseja käyttäneenä osaan vaatia laatua
myös linssien osalta. Onneksi nuo "halpaketjut" myyvät jo ovella "eioota".
Titaani on ainoa oikea sankamateriaali, siihen kun aikoinaan tottui poikamiehenä
ja myöhemmin perhekäytössä![]()
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Uusi tapa näyttää aikaa tässä LV:n automaattikellossa...tuntien kohdalla kääntyvät kuutiot ja kulloinkin esillä oleva numero ilmoittaa tunnit ja pieni viisari näyttää minuutit..."price on request" -kamaa...
![]()
Nyt sitte tuli nähtyä Pulsar ihan livenä ja ei mikään kopio vaan aito.
yrittäjä itse
fillari10.blogspot.fi
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Kellojen hihnoja/rannekkeita joka lähtöön ja hintaluokkaan...
http://www.watch-band-center.com/sho...tDPBoC4Zzw_wcB
Automaatit testataan kellotesteissäkin eri asennoissa käyntitarkkuuden osalta. Aika isojakin eroja löytyy.
Nyt olen esim. käyttänyt muutaman viikon pelkästään Orientin Bambinoa. Kello ranteessa päivittäin n. klo 7-17 ja loppuajan pöydällä.
Jos säilyttää pöydällä kellotaulu ylöspäin, käyntitarkkuus +8 sek./vrk. Kun kelloa säilyttää pöydällä nuppi alaspäin, tarkkuus +1 sek./viikko!
Tämän ketjun sekä olemattomien seinäkellojen jahdin jälkeen päädyin netin kuvan mukaiseen ostokseen.
Puhelimen kaivuu taskusta on liian vaivalloinen operaatio ajan katsomiseen.
![]()
Oriksen Valtteri Bottas -malli.
Valmistetaan 770kpl.
![]()
Kyllä muut asuvalinnat aika usein ovat synkassa kellon kanssa vaikka eivät ensi vilkaisulla siltä näyttäisikään.
Esim. Farkut ja kollege paita saattavat olla hyvinkin kalliit vaikka näyttävät H&M vaatteilta ensi silmäyksellä. Sama pätee kenkiin.
Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla
Jacob & Co. Astronomia Solar, myös hinta tulee olemaan tähtitieteellinen...
![]()
Kirjanmerkit