Lainaus Alkujaan tämän lähetti Puskis Katso viesti
Oisko tuohon listaan vielä 32mm Panaracer Gravel Kingit? Mun käsittääkseni noita on käytetty menestyksellä tubeleksena, vaikka valmistaja sanookin vain 40mm SK:n olevan tarkoitukseen sopiva.
Kyllähän tuo Panaracerikin oli listalla, mutta kun minulla on jo 35 milliset toisilla kiekoilla niin jotain muuta nyt etsin. Ilmeisesti nuo 32 milliset vielä tubeloituvat, mutta kapeammilla voi tehdä jo tiukkaa. Ja niiden kapeiden kuviointi on nyt se mitä minä ensisijaisesti etsin. Lisätietoa löytyy fiman omasta videosta. Siellä todetaan muun muassa, että vaikka 40 millinen on periaatteessa ainoa TR niin myös 32 ja 35 milliset onnistunevat kunhan ei ylitä tiettyä painetta (muistaakseni 4 barin luokkaa). Ja tosiaan minulla 35 on tubeleksena-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Puskis Katso viesti

Mulla itelläni on vähän samat pohdinnat ja tismalleen samat renkaat kirjottelin ylös joskus syksyllä. Clementeistä on jotain kokemuksia ridinggravelin forumilla ja nuo kiinnostaa ehkä itseäni eniten. Jos pelkkää kuvaa katsomalla jotain voi päätellä, niin vaikuttavat hieman nopeammalta versiolta Xplor Ushista, jotka ovat aika kivat kompromissirenkaat mun mielestä.
Juuri näin olen ymmärtänyt noiden kahden saman firman renkaan välisen eron. Etsin tosiaan nyt hieman hienovaraisempaa pitopintaa.