Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tietäjä Katso viesti
Itse kilpailen avoimessa sarjassa ja pelkkää voittoa pukkaa. Tylsää.

1. Eilen tilanne liikennevaloissa minä cyclolla. Vihu kalliilla maastopyörällä, ajokengät, lukkopolkimet ja kaikki viimeisen päälle. Katselin että vihu oli levoton kuin olisi ollut kusiaisia housuissa. Vihu varasti n. 3s ennenkuin valot vaihtuivat vihreiksi. Lähti kuin hauki kaislikosta. Lähti polkemaan kuin riivattu tekien alussa 50m hajurakoa. No minä rauhallisesti perään koska liukasta. Tasainen jatkui 500m. Vihu vieläkin keulilla. Sitten alkoi 1km nousu ja päätin töötätä cyclolla vähän kovempaa ja sinne selän taakse suoratankoinen jäi ihmettelemään.

2. Viime vuonna joku sporttinen ukkeli trikoissa veteli ohitse metsäpätkällä, kun en viitsinyt rytyyttää cyclolla. Siinä kohtaa on jalankulkijoita ja koirankusetajia. Tiesin että tämän jälkeen alkaa pitkä nousu ja katson mihinkä sporttisesta ukkelista oikein on. Pitkä nousu alkoi ja päätin töötätä cyclolla kovaa. Niin tämä sporttinen ukkeli ajaa huohottamaan johonkin ihme sivutielle, joka ei johda mihinkään. Harmitti suuresti kun jäi kisa kesken.
Jatka näitä tarinoita facebookissa tai jossain satumaailmassa. Tähän ketjuun nämä eivät kuulu.