^ jaa tommonen ropleema. Ei se sit.
Korppikotkat hiipii, sammioihin käy. Sotahuuto riipii, vaikkei ketään näy.
Mä voisin tulla lauantaina mukaan jos vaan jonkun kyytiin mahtuis?
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
muakin kiinnostais tuo kerpo sunnuntaina. laihtakaa aikataulua sitten tännekkin.
Kerpokiarros ja kiihtelyskurvailu jää tuleville viikonlopuille.
Heti huomenna kummiskin startti kympiltä lookin parkkikselta.
Onks elasto saanut jo kyydin?
Mäki voisi megeytyy...jos saan revittyy itteni kympiks lookkii. Olis ekat kilsat tälle vuodell...
Kuitti .
Tänks retkueelle. Märkää, mut mukavaa. Mun kalkullaattori kertoo (väljähköllä asetuksella, eli PikkuP-haara mukan) saldoks 19 lätäkköö. Tosin ku kahdella käytiin kahdesti nii...
edit: se "virallinen" kuva:
![]()
[edit hidas]
Ei siitä mitään 15 lätäkän kiertoa tullut, oli niin liukasta ja maa pehmeenä. 18, jos pikku pöksynhaara lasketaan mukaan (ei erotu kartassa). Käytiin kapun kanssa vielä katsomassa miten liukas voi Luukinjärven jää olla. Eli 19 kaikkiaan.
![]()
Kauankos herrat ajeli? Itse hyydyin takapihan vesisateessa kolmen vartin jälkeen ja tuli kyllä mieleen että natsoitettu läski on varmaan näillä keleillä metsän nopein peto.
Karvan päälle 3h ajoa, kokonaisaika jotain 4h loppukahveineen
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tunti tuohon lisää aikaa niin tuon jäljen ympäriltä sais helposti(?) kymmenkunta lamparetta lisää.
Tosin silloin väliin tulee pätkiä joissa ei talvella oo kun jäniksenjälkee. Semmosta toi muusi nyt on ettei umpiseen paljon ylämäkiä ajele.
Tnx seurakunnalle.
Huomenna optiona on meitsillä myös hyggeily. Ilmiannan motivaatiotasoni aamusta kasin pintaan.
Jos tuota vettä satelee samaan tahtiin huomiseen saakka, niin seisovaa vettä (= märkä aanus) on approx kaikkialla.
Tsekkaamma aamulla. Avovedessä vene ois viisaampi
Vähän oli liukasta (ja märkää) ajella tuolla vesijäällä ilman nastoja, mutta kyllä se jotenkin sujui välillä vähän improvisoimalla. Kiitoksia vielä kerran seurueelle ajoseurasta.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Sinne siis
Olipas siellä hmm... monipuolista vettä. Upottavaa, kantavaa, roiskuvaa, rapisevaa, pitävähköä, liukkaahkoa, liukasta, nollakitkaa, viileää, hyytävää ja rullaavaa. Onneksi kaikkia runsaasti.
Pohjanoteeraus oli liikkeellelähtö keskeltä järveä puolentoista sekuntimetrin vastatuuleen. Ei riittäny takarenkaan kitka häkkyräkäkkyrän liikkeelle saattamiseen 🙂
petjala muokkasi tätä : 29.01.2017 at 15.24 Syy: Nyt ois ollut Best Gripit huudossa. Tosin kaatumatta nastoittakin. Tiiä nuista.
Taisin missata sen pitävähkön veden. Oli siellä toki pätkittäin luntakin. Sohjumuljua, joka onneks ei kantanu eikä pitäny.
Saarijärven falloskin oli katkennu keskeltä kahtia.
Ajelimma ja tunkkasimme kummiskin tovin. En osaa sanoa kumpaa oli enempi.
Se on asenne ku laittaa etenemään haastavissa olosuhteissa. Hakumetässä oli kaikkia nuita ûllämainittuja elementtejä tänään. Luulen olevani ruumiinlämpöinen jo maanantaina konttoriaikaan. Enduuuron mt500 byysat piti mun hanurin kuivana eilen. Ja varustelekan henskelit.
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Pitävähkö vesi oli just se märän lumen osuus. Izumin Barrier WxB vai mitkä lie kumihousut ja Enduran MT500 -takki oli tänään hyvät päällä.
Syväojan lyhyen ajon kurssilla huomattiin, että parhaiten piti se rengas, missä oli paras kuski. HC huiteli menemään kaikki samat mestat kuin nastoitetut kohtalotoverit ja vielä vähän enemmän.
Vettä ei juuri ollut, sade ei haitannut ja tunkattiinkin aika vähän. Lopuksi pihalle ilmestyi muutama kuutio puita, jotka hävisi ympäri tonttia. Dänks vaan taas kaikille.
Mä taisin siis olla setälenkillä? Päheyttä. Oli kivaa. Mun vika, että oli vähän vähän ajoaikaa, mutta päheyttä se on lyhyempikin päheys.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
^se oli tiivistettyä hupia siis. Mä olin kylmävarpainen tissiposki ja en jaksanut iltapäiväajolle enää. Ei nää kotiolot kyllä sit häävejä ollu.
^ impakti aukoo päätänsä? Käyttäneet vesiliukosta liimaa?
Kierrätys-bestgripit paikannettu.
Viidettäkö vuotta rääkätyt kerran tai kaks jo itsekin LiquiSolella jälleenliimatut pohjat rupes eilen hömpsöttää. Videon tilanteeseen pääsemiseksi saatoin vähän väkivallalla edesauttaa kohtaloa.
Kirjanmerkit