GiantGarminElectrobike
Sivu 94 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 44 84 92 93 94 95 96 104 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.791 - 2.820 / 4143

Aihe: Canyon maantiepyörä

  1. #2791
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Canyonilla taitaa nyt olla maantiemallistossa (pl. aika-ajo- ja tri-mallit) levyjarrut saatavilla kautta linjan, ja se Yhdysvaltain valloitus alkaa hetken päästä. Hinnoissakin alkaa olla suuren maailman meininkiä, maantiepyörä mekaanisella osasarjalla (tosin hydraulisilla jarruilla ja ajan mukaisilla kiekoilla) vaivaiset 5800€.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  2. #2792
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Ultimate CF SL Disc:in geometria on nyt sama kuin CF SLX Disc:in (ja sama kuin "vanhan" CF SLX:n) - asia minkä panen ilolla merkille. CF SL näyttää olevan vielä sama vanha runko kuin nyt jo neljättä (?) vuotta.

    Vertasin Ultimate CF SL Disc 9.0 Aero:n ja CF SLX 8.0 Disc:in speksejä ja ainoa eroa näyttää olevan SLX:n 200g kevyempi runko ja sitä vastaava painoero 7,7kg vs 7,9kg. Hinnat 3,599 ja 4,199 euroa. Onko tuossa nyt jotain mitä en huomaa vai onko "parempi" ja 200g kevyempi runko se ainoa ja 600 euron arvoinen ero?
    The older I get the faster I was

  3. #2793
    Liittynyt
    07/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    178
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Canyonilla taitaa nyt olla maantiemallistossa (pl. aika-ajo- ja tri-mallit) levyjarrut saatavilla kautta linjan, ja se Yhdysvaltain valloitus alkaa hetken päästä. Hinnoissakin alkaa olla suuren maailman meininkiä, maantiepyörä mekaanisella osasarjalla (tosin hydraulisilla jarruilla ja ajan mukaisilla kiekoilla) vaivaiset 5800€.
    -

    Aikamoista, tosin tuo SL malli on ihan hyvällä hintalaatusuhteella varustettu. Esimerkiksi : https://www.canyon.com/fi/road/endur...-disc-9-0.html

    Ultegra, nuo paremmat shimanon hydrauliset levyt, asialliset kiekot ja renkaat ja putkiosat ja kuiturunko läpiakseleilla.

    Ihan kova paketti varsinkin kun odottaa seuraavia aleja kotiuttaa tuon johonkin 2100€ hintaan.

    Tosin täytyy sanoa, että onhan tuo rotko nostanut hintojaan ihan urakalla. Merkki oli vielä kolme vuotta sitten vaikea voittaa edes tarjoushintoja vastaan, mutta nyt hyvä tarjous kivijalasta saattaa jopa pärjätä.

    Lisäksi esim Radon ja Yt industries ovat nostaneet tasoaan koko ajan ja menneet maasto puolella ohi jo hintalaatusuhteessa aika heittämällä.

  4. #2794
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Mä en oikeastaan osaa sanoa kumpi on enemmän, 5800 euroa maantiepyörästä Dura-Aceineen ja hydraulisine levyjarruineen vai 2400 euroa ajanmukaisista kiekoista leveine profiileineen ja levyjarruineen.

  5. #2795
    Osaako joku sanoa onko tuo alukeula minkämoinen? Saako lokarit ja nastarenkaat? Hinta ei hirvitä. https://www.canyon.com/fi/factory-ou...bikes&id=19649

  6. #2796
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jonttu. Katso viesti
    -

    Aikamoista, tosin tuo SL malli on ihan hyvällä hintalaatusuhteella varustettu. Esimerkiksi : https://www.canyon.com/fi/road/endur...-disc-9-0.html

    Ultegra, nuo paremmat shimanon hydrauliset levyt, asialliset kiekot ja renkaat ja putkiosat ja kuiturunko läpiakseleilla.

    Ihan kova paketti varsinkin kun odottaa seuraavia aleja kotiuttaa tuon johonkin 2100€ hintaan.
    Tuo Endurace CF SL 9.0 kiinnostaa snadisti, tuohon hintaan se on mielestäni tosi hyvä paketti. Leikin ajatuksella että olisiko tuolla järkeä korvata sekä kisakireän geometrian maantiepyörä että cyclocrossari? Maantiepyörällä ei tule kuitenkaan kisattua, ei ainakaan 3. kategoriaa ylempänä, ja krossarilla ajan pelkkiä hiekkateitä ja kuntopolkuja. 33 millin renkailla pääsee omassa käytössä hyvin pitkälle ja talvella voisi ajella läskillä tai maastopyörällä ja näin tallissa olisi kolmen fillarin sijaan vain kaksi.
    The older I get the faster I was

  7. #2797
    Liittynyt
    03/2009
    Viestit
    1.103
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mankelist Katso viesti
    Osaako joku sanoa onko tuo alukeula minkämoinen? Saako lokarit ja nastarenkaat? Hinta ei hirvitä. https://www.canyon.com/fi/factory-ou...bikes&id=19649
    Lokarit saa. Ja hinta pomppas harmillisesti satkun eilisestä, naisten mallia on tässä katseltu pari päivää. Ainakin keulassa on kuvien perusteella korkeussuunnassa vakio 28-millisten kanssa ilman lokareita tilaa vaikka kuinka paljon. Takana ainut kysymysmerkki blokkaako etuvaihtaja kuinka paljon. Ja lopulta riippuu tietysti lokareista. Uskoisin 35mm nastarenkaiden menevän. Kokemusta ei siis ole.

  8. #2798
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti huotah Katso viesti
    Tuo Endurace CF SL 9.0 kiinnostaa snadisti, tuohon hintaan se on mielestäni tosi hyvä paketti. Leikin ajatuksella että olisiko tuolla järkeä korvata sekä kisakireän geometrian maantiepyörä että cyclocrossari? Maantiepyörällä ei tule kuitenkaan kisattua, ei ainakaan 3. kategoriaa ylempänä, ja krossarilla ajan pelkkiä hiekkateitä ja kuntopolkuja. 33 millin renkailla pääsee omassa käytössä hyvin pitkälle ja talvella voisi ajella läskillä tai maastopyörällä ja näin tallissa olisi kolmen fillarin sijaan vain kaksi.
    Eipä tuon ja crossarin välillä paljoa eroa enää ole, jos ajot pysyvät maantiellä. Tuollaisesta haaveilin kesällä, mutta budjetti ei joustanut slx-version hintoihin. Ostin olympia-alesta vannejarrullisen version ja se on aivan hlvtn hyvä fillari rungoltaan, osiltaan ja kiekoiltaan. Se sai maastomiehen takaisin maantielle. Kertonee jotain.

  9. #2799
    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    450
    Tallista löytyy Endurace CF 7.0 M koossa ja ajatuksena "päivittää" vähän paremmin reissaamiseen soveltuvaan fillariin (levyjarrut, leveämmät kumit). Katselin tuota uutta levyjarrullista Endurace AL Disc 6.0 mikä vaikuttaisi muuten ihan hyvältä, mutta geometria on vielä CF mallia pidempi. Jouduin tuosta omasta CF:stä vaihtamaan stemmin 100->90mm koska ajoasento oli liian pitkä. AL Disc mallissa S koossa on sama reach kuin CF mallin M koossa, joten S koko olisi varmaan sopivampi? Stemmin joutuisi vaihtamaan tuossa S koossakin sitten lyhyempään. Mitenkäs, onko tuolla kammen pituudella 175mm (CF M) vs 125mm (AL Disc S) huomattavaa käytännön eroa?

  10. #2800
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    322
    Se onko 172,5 vai 175 ei suurta eroa ole. Riippuu mihin tottunut. Tuo reachin ero on aika mitätön samalla stemmin säädöllä homma hoituu

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk

  11. #2801
    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    450
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jeijei Katso viesti
    Se onko 172,5 vai 175 ei suurta eroa ole. Riippuu mihin tottunut. Tuo reachin ero on aika mitätön samalla stemmin säädöllä homma hoituu
    Kammet olikin 172,5mm ja 170mm. Itellä inseam 84cm.

    Reach noissa on sama. Siis CF M koossa ja AL S koossa.

  12. #2802
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Mistä muut canyonilaiset ovat hankkineet uusia stemmejä? Ritchey tekee ainakin 1 1/4 kaulaputkeen sopivia, mutta hintaa on Saksassakin yli 60 euroa kappaleelta. Tarttisi 100 mm krossariin ja 120 mm maantiepyörään, testiin ainakin aluksi. Vinkkejä ostopaikoista vai olisiko täällä jollakulla ylimääräisinä?
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  13. #2803
    Liittynyt
    04/2015
    Paikkakunta
    Oulainen
    Viestit
    2.187
    Fsa:lla on ainakin yksi kuituinen malli joka vaatii adapterin normikeulaan laitettuna. Aika kallis kylläkin.

  14. #2804
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275

    Canyon maantiepyörä

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti deee Katso viesti
    Kammet olikin 172,5mm ja 170mm. Itellä inseam 84cm.
    Tein muutama vuosi sitten tutkimusta tuosta kammen pituudesta (inseam 84). Valistunein arvaus optimaaliseksi kammen mitaksi 84cm haaramitalla oli muistaakseni 171,4mm tai 171,5mm, pohjautuen ihan puhtaasti siihen haaramittaan. Jos ollaan oikein tarkkoja, yhtälöön voi tietysti lisätä lonkan liikealueen laajuutta, nilkan tyypillistä kulmaa ja liikealuetta yms.

    Toisin sanoen 170mm ja 172,5mm ovat kumpikin melkein yhtä "oikeita" valintoja, melkein enemmän vaikuttaa omat tottumukset. Eli se, kumpi tuntuu sopivammalta. Väittäisin että peräkkäisessä vertailussa kammen mitan muutoksen tuntee, muutoin kyse on niin pienestä erosta ettei sillä ole mainittavaa vaikutusta.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  15. #2805
    Liittynyt
    08/2016
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    123
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Mistä muut canyonilaiset ovat hankkineet uusia stemmejä? Ritchey tekee ainakin 1 1/4 kaulaputkeen sopivia, mutta hintaa on Saksassakin yli 60 euroa kappaleelta. Tarttisi 100 mm krossariin ja 120 mm maantiepyörään, testiin ainakin aluksi. Vinkkejä ostopaikoista vai olisiko täällä jollakulla ylimääräisinä?
    https://www.merlincycles.com/ritchey...tem-93898.html

    Tilasin tuollaisen omaan crossariin pari kk sitten. Perushinnaltaan sama kuin saksasta mutta ilmaisen toimituksen takia tilasin tuolta. En ainakaan löytynyt tuolloin muita vaihtoehtoja. Pro taisi myös valmistaa tota kokoa mutta ne oli lopussa kaikkialla

  16. #2806
    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    253
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ahuji Katso viesti
    Pro taisi myös valmistaa tota kokoa mutta ne oli lopussa kaikkialla
    Joo, Pro Vibe 7s OS tjsp. ,saatavuus todellakin heikko. Itse vaihdatin stemmin Canyonilla pidempään.

    Oletko paskalokki kysynyt Canyonin asiakaspalvelusta?

  17. #2807
    Liittynyt
    09/2007
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    791
    Zipp tekee myös 1 1/4 stemmejä. Itsekin kyllä alottaisin Canyonin kotimaan aspasta.
    - Heavy Metal will never die!! -

    Canyon Endurace CF custom

  18. #2808
    Liittynyt
    04/2015
    Paikkakunta
    Oulainen
    Viestit
    2.187
    http://m.ebay.com/itm/391458354133 tuo malli missä tangon pultit on taaksepäin.

  19. #2809
    Liittynyt
    09/2007
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    791
    Onpa erikoisen näköinen!
    - Heavy Metal will never die!! -

    Canyon Endurace CF custom

  20. #2810
    Endurace CF SL DISC 9.0 tuli taloon kevättä odottelemaan. Olen 190cm pitkä ja inseam 92,5cm. Canyonin aspan ja laskurinkin suosituksen perusteella oikea koko oli L ja sellaisen sitten tilasinkin. Mitä nyt olen vähän ehtinyt mallailemaan, tuntuisi fillari oikein passelille kokonsa puolesta. Taulukossahan olen just rajalle, eli XL olisi voinut myös tulla kyseeseen. Olen aiemmin omistanut pari mulle vähän reilunkokoista fillaria, joten nyt en lähtenyt yläkanttiin ampumaan.

    Mutta varsinaiseen asiaan; löytyykö muita Enduracen omistajia? Miten ylös satulaa olette laitelleet, minua kiinnostaa tuo S15 VCLS 2.0 -tolpan esilletulon määrä muilla?

    Itselläni on tolpan mitta-asteikossa 7,2mm kun maksimi ulostulo saa olla 10mm. Tämä asetus kun käytössä on SPD-polkimet ja pohjaltaan paksuhkot Shimanon maastokengät. Ymmärtääkseni SPD SL stack on hieman matalampi, eli satulaa saattaa joutua niiden kanssa vähän laskemaan.

  21. #2811
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JiiÄm Katso viesti
    Joo, Pro Vibe 7s OS tjsp. ,saatavuus todellakin heikko. Itse vaihdatin stemmin Canyonilla pidempään.

    Oletko paskalokki kysynyt Canyonin asiakaspalvelusta?
    Pitää kysellä, mutta viimeksi kun tiedustelin niin eivät myyneet suoraan, vain vaihtoivat päittäin. Uusiin tai uudenveroisiin, tuolla on jo reilu vuosi ajettu.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kurtsilla Katso viesti
    Endurace CF SL DISC 9.0 tuli taloon kevättä odottelemaan. Olen 190cm pitkä ja inseam 92,5cm. Canyonin aspan ja laskurinkin suosituksen perusteella oikea koko oli L ja sellaisen sitten tilasinkin. Mitä nyt olen vähän ehtinyt mallailemaan, tuntuisi fillari oikein passelille kokonsa puolesta. Taulukossahan olen just rajalle, eli XL olisi voinut myös tulla kyseeseen. Olen aiemmin omistanut pari mulle vähän reilunkokoista fillaria, joten nyt en lähtenyt yläkanttiin ampumaan.

    Mutta varsinaiseen asiaan; löytyykö muita Enduracen omistajia? Miten ylös satulaa olette laitelleet, minua kiinnostaa tuo S15 VCLS 2.0 -tolpan esilletulon määrä muilla?

    Itselläni on tolpan mitta-asteikossa 7,2mm kun maksimi ulostulo saa olla 10mm. Tämä asetus kun käytössä on SPD-polkimet ja pohjaltaan paksuhkot Shimanon maastokengät. Ymmärtääkseni SPD SL stack on hieman matalampi, eli satulaa saattaa joutua niiden kanssa vähän laskemaan.
    190/89 olen itse, Inflitestä XL ja samoin Enduracesta. Inflitessä vaihtumassa stemmi 90 > 100 mm ja Enduracessa varmaankin keväällä 110 > 120 mm. Hyvältä on tuntunut körötellä. Ehkä menisi L-koko molemmista pidemmillä stemmeillä myöskin, tätä pitkään arvottiin kun pyöriä aikoinaan tilasin.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  22. #2812
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    5.933
    Olette miesten mitoissa joten satula sen mukaan, meikäläinen pätkä asettaa satulansa suunnilleen suosituskorkeuteen, haaramitta x 0,883 keskiön keskeltä satulan pintaan ja yleensä omassani vielä sentiverran tuosta alaspäin, saa tässä vetää kypärän lippaa silmilleen.

  23. #2813
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    Noita stemmejä kannattaa tarkistaa ebaystäkin. Ostin viime kesänä yhden uuden/uudenveroisen ritcheyn stemmin ja rupesin ihmettelemään miksi sain Canyonin tilausvahvistuksen vaikka ebay nimestä ei voinut päätellä Canyonia. Tosin tämä kappale ei ollut Canyonin omilla specseillä, mutta myivät myös kourallista muita malleja.

  24. #2814

    Viesti

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Pitää kysellä, mutta viimeksi kun tiedustelin niin eivät myyneet suoraan, vain vaihtoivat päittäin. Uusiin tai uudenveroisiin, tuolla on jo reilu vuosi ajettu.


    190/89 olen itse, Inflitestä XL ja samoin Enduracesta. Inflitessä vaihtumassa stemmi 90 > 100 mm ja Enduracessa varmaankin keväällä 110 > 120 mm. Hyvältä on tuntunut körötellä. Ehkä menisi L-koko molemmista pidemmillä stemmeillä myöskin, tätä pitkään arvottiin kun pyöriä aikoinaan tilasin.
    Kirjoittelin näemmä tuota omaa aiempaa viestiäni vähän silmät ristissä, meni mittayksiköt puihin. Satulatolppa on siis 7,2cm / 10cm esillä. Joustoa ainakin pitäisi tulla riittävästi tuohon "lehtijousitolppaan" kun on ulostuloakin. Ja ei kuskikaan mikään keijukainen ole ('bout 95kg tällä hetkellä)

    Paskalokki (hemmetin hieno nicki muuten! ), sulla näyttäis mittojen puolesta olevan vähän pienempi inseam ja siten kai taas vähän pidempi selkä kuin mulla. Siten sulla tuo XL-koko voi vaakapituuden / reachin perusteella on vielä paremmin passeli kuin mitä mulle olisi ollut. Ehkä sillä tuota stemmiäkin haluat pidentää, tai sitten muuten olet virtaviivainen raceri!

    Mullakin ois varmaan tuo XL toiminut ihan hyvin. Nyt tällä L-koolla pienillä testailuilla ajosento on kyllä tuntunut hyvälle ja riittävällä satulan nousulla myös sporttisuus on taattu. Silti mukavan tuntuinen myös dropeilta ajettaessa, voipi olla että niitäkin tulee käytettyä verrattuna nykyisen fillarin pääasiassa pelkillä lepuuttajilla ajelua. Tällä mennään ja kevät sitten näyttää miten pelaa tositoimissa. Tosin saattaa olla että cyclorengasta joutuu nyt lumikeleilläkin jo paikalleen sovittelemaan, ellei jopa jotain kapeampaa nastarengasta. Fätti ja täpäri toki talviajelussa palvelisivat, mutta kyllä polte olisi uutta fillaria päästä kunnolla testaamaan...

  25. #2815
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
    Olette miesten mitoissa joten satula sen mukaan, meikäläinen pätkä asettaa satulansa suunnilleen suosituskorkeuteen, haaramitta x 0,883 keskiön keskeltä satulan pintaan ja yleensä omassani vielä sentiverran tuosta alaspäin, saa tässä vetää kypärän lippaa silmilleen.
    Itsellänikin toimii tuo 0,883 x inseam satulan korkeudessa hyvin. Korkeudessa kai periaatteessa myös kenkä-klossi-polkimen stack vaikuttaa lopulliseen korkeuteen, mutta liekö jollain keskimääräisellä arvolla leivottu mukaan nuokin tuohon kertoimeen. Omalla Shimanon maastokengällä ja XT-polkimella täsmää hyvin ihan suoraan. Voi olla maantiekengällä ja -polkimella joutuu vähän laskemaan kuten TERU sinäkin olet tehnyt.

    Ei kait näillä senteillä ja milleillä ole mitään käytännön väliä kunhan satula on hyvällä korkeudella. Mutta ovat tietysti mukavaa pähkäiltävää tällaiselle foorumifillaristille...

  26. #2816
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kurtsilla Katso viesti
    Kirjoittelin näemmä tuota omaa aiempaa viestiäni vähän silmät ristissä, meni mittayksiköt puihin. Satulatolppa on siis 7,2cm / 10cm esillä. Joustoa ainakin pitäisi tulla riittävästi tuohon "lehtijousitolppaan" kun on ulostuloakin. Ja ei kuskikaan mikään keijukainen ole ('bout 95kg tällä hetkellä)

    Paskalokki (hemmetin hieno nicki muuten! ), sulla näyttäis mittojen puolesta olevan vähän pienempi inseam ja siten kai taas vähän pidempi selkä kuin mulla. Siten sulla tuo XL-koko voi vaakapituuden / reachin perusteella on vielä paremmin passeli kuin mitä mulle olisi ollut. Ehkä sillä tuota stemmiäkin haluat pidentää, tai sitten muuten olet virtaviivainen raceri!

    Mullakin ois varmaan tuo XL toiminut ihan hyvin. Nyt tällä L-koolla pienillä testailuilla ajosento on kyllä tuntunut hyvälle ja riittävällä satulan nousulla myös sporttisuus on taattu. Silti mukavan tuntuinen myös dropeilta ajettaessa, voipi olla että niitäkin tulee käytettyä verrattuna nykyisen fillarin pääasiassa pelkillä lepuuttajilla ajelua. Tällä mennään ja kevät sitten näyttää miten pelaa tositoimissa. Tosin saattaa olla että cyclorengasta joutuu nyt lumikeleilläkin jo paikalleen sovittelemaan, ellei jopa jotain kapeampaa nastarengasta. Fätti ja täpäri toki talviajelussa palvelisivat, mutta kyllä polte olisi uutta fillaria päästä kunnolla testaamaan...
    Selkä on suhteessa pidempi kyllä. Hyvältä tuntuu ajaa molemmilla pyörillä, vaihtuu tänään tai huomenna 90 > 100 mm stemmi krossariinkin. 42 mm Marathon Winterit kuljettavat aika mukavasti kelveillä tällä hetkellä, kun ei ihan maksimipaineita lyö. Nastaa alle ja Infliteä ulkoiluttamaan.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  27. #2817
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    30 päivän sisällä ostosta saa vaihdettua stemmiä, mutta sen jälkeen saa rahalla haluamia kokoja niin monta kuin haluaa.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  28. #2818
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    Lähetti Canyonikin muistutuslaskus (70€) aikoinaan pähkäilemiini ohjainlaakereihin. Mitään en sanonut tilaavani ja kaksi pakettia saapui vaikka en maksanut edes ennakkomaksua. Ensimmäistä "tilausta" eivät peruuttaneet vaikka kyseenalaistin sen vaan tekivät sen pohjalta uuden tilausvahvistuksen mikä saapuessaan paljastu kuitenkin oikeaksi tuotteeksi. Eivät silti vastanneet tarkentaviin kyselyihin/valokuvin ja paketitkaan eivät lähteneet ensimmäisten viikkojen aikana matkaan, joten korjasin alkuperäisen ja annoin asian olla. En halunnut tilata väärää tuotetta, mutta sillä ei ollut merkistystä.

    Nyt on sit kaksi törkeän kallista ja mitätöntä ohjainlaakerin osaa käyttämättömänä ja perivät maksua niistä. Täytyy ottaa yhteyttä ja lähetänkö osat takaisin Saksaan vai mitä haluavat, koska ainakaan tuota väärää tuotetta en ole maksamassa.

  29. #2819
    Liittynyt
    09/2007
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    791
    Ultimate- sarjaa tullut evo- mallit, hinnat viisinumeroisia mut on kevyitäkin, toinen alle 5 kg.

    https://www.canyon.com/fi/road/ultim...o-10-0-sl.html
    - Heavy Metal will never die!! -

    Canyon Endurace CF custom

  30. #2820
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Warlord Katso viesti
    Ultimate- sarjaa tullut evo- mallit, hinnat viisinumeroisia mut on kevyitäkin, toinen alle 5 kg.

    https://www.canyon.com/fi/road/ultim...o-10-0-sl.html
    Tämä mekaanisilla Redeillä oleva ei ole edes pahanhintainen jos tälläisiä pyöriä ostelee.

    Nopeasti katsastettu r2-bikesista hifiosien hintoja:
    kiekot 4700€
    kampien malli hieman epäselvä ~1000€
    jarrut tunen satuloilla ~1100€
    =6800€

    Ihmettelin tämän jälkeen mitenkä toinen paketti eTapeilla, avokiekoilla ja redin jarruilla voi maksaa 13k€, mutta kammissa olikin SRM. Silti paremmalta tuo 10k€ paketti kuulostaa, kun jarrutkin on uudistunut Fibulan malli missä on säätö vanteen leveydelle. Putkiosista saisi vielä kivasti raapastua pois.

    En tosin ole itse ostamassa eikä kyllä löysää rahaakaan löydy 10k€.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •