ElectrobikeFillariHephaGiant
Sivu 150 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 50 100 140 148 149 150 151 152 160 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.471 - 4.500 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

Ketju, rattaat tai molemmat kuluneet. Itsellä teki samaa, eturattaiden vaihdolla korjaantui. Sitä ennen olin ehtinyt vaihtaa kaikki muut vikaa etsiessä.
    Se on vanne eikä mikään kiekko

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Taipan Katso viesti
    ^Toivottavasti hymähtelyt ovat hyväluonteisia 
    Lähinnä, tai ihmetteleviä ehkä enemmän.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pexxi Katso viesti
    Lähinnä, tai ihmetteleviä ehkä enemmän.
    Yritin sanoa että muutamalla kympillä ei kannata ehkä huippulaatua odottaa. Tuo whiten tuote oli ainoa halvemman pään runkolaukku minkä löysin, useimmat ovat aika arvokkaita. Ja kalliskaan ei välttämättä sovi täydellisesti ellei teetä. Tuo istuu runkoon riittävän hyvin kuitenkin ja kun vetoketjun laadun tiedostaa niin tuolla pärjäilee oikein mainiosti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tonza85 Katso viesti
    Sanokaas mistä vois johtua takavaihtajan ääntely,semmosta rätinää yms kuuluu ...
    Veikkaan että takavaihtaja ei aseta kunnolla oikein ketjua rattaaseen, ja ääni tulee pikemminkin ketjun ja rattaan välisestä kitkasta. Jos näin on, niin säätäisin takavaihtajan uudelleen.
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

Mulla on kanssa tuo runkolaukku, josta porsi vetoketju jo viime kevään. Suutarilla vaihdatin kummatkin kunnollisiin muutamalla kympillä..on kestänyt ja kestää.

Tuo compin keula¨--> on eroa kun vaihtaa kuituiseen tuosta teräksisestä. Tuon kuidun elämisen huomaa kyllä vähänkin kovemmilla paineilla ja painoa lähti pyörästä noin 1,5kg. Tuo on onen keula elää tosiaan ajossa enemmän, kun esim. tuo pro 3:n mallin orkkis hiilikuituinen...voi olla hyväkin homma? kesällä 4.0" renkailla huomaa varmasti paremmin eron. Nyt tuossa alla 4.8 JJ:t.

https://www.xxl.fi/white-white-4-fat...qOtsMMH0VWmmi8

Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti yannara Katso viesti
    Veikkaan että takavaihtaja ei aseta kunnolla oikein ketjua rattaaseen, ja ääni tulee pikemminkin ketjun ja rattaan välisestä kitkasta. Jos näin on, niin säätäisin takavaihtajan uudelleen.
    Syksyllä vaihdoin vaijerin ja kuoren ja säädin takavaihtajan samalla mut pitääpä säätää uudelleen.

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rantamies Katso viesti
    https://www.xxl.fi/white-white-4-fat...qOtsMMH0VWmmi8

No voi juukeli. Ois voinut tuokin tarjous tulla päivä kaks aiemmin niin olisin tuosta pistänyt tilauksen sisään Compin sijaan. Tosin eipä tuo Compin tilaus ole edennyt vielä suuntaan eikä toiseen. Pitää huomenna päivällä ihmetellä, jos tilauksen status on edelleen sama ja tuo tarjous edelleen voimassa niin, josko chatin kautta sais tilauksen peruutettua ja vaihdon hoidettua ilman, että Comp ehtii tulla kotiovelle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JJasco Katso viesti
    No voi juukeli. Ois voinut tuokin tarjous tulla päivä kaks aiemmin niin olisin tuosta pistänyt tilauksen sisään Compin sijaan. Tosin eipä tuo Compin tilaus ole edennyt vielä suuntaan eikä toiseen. Pitää huomenna päivällä ihmetellä, jos tilauksen status on edelleen sama ja tuo tarjous edelleen voimassa niin, josko chatin kautta sais tilauksen peruutettua ja vaihdon hoidettua ilman, että Comp ehtii tulla kotiovelle.
    Jos pinkka kestää, niin kannattaa melkein tehdä uusi tilaus. Tuo tarjous kestää vain klo 9 asti, peruu sitten sen kumpaa ei ota. Noita piti olla vain 5kpl myynnissä. Tiedä sitten mikä on todellinen määrä.

Tonnilla saa toisaalta aika paljon jo uutta palikkaa comppiin, niin kuin täältä on voinut lukea.

Moro! Semmonen kiinnostaisi tietää, että paljonko on paino eroa 3fatin hiilikuitukeulalla ja 4fatin alumiinikeulalla? äkkiseltään en löytäny tietoa mistään..
    Miettiny täsä, että alakasko keväällä hieman keventää 4fattiä rengasmuutoksilla ja sillä keulalla.

Nyt ois L-koon compia 499 tarjouksessa.

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopo81 Katso viesti
    Nyt ois L-koon compia 499 tarjouksessa.

Kovin nopeasti ovat myyneet M koot koska vasta oli saldoilla yli 30kpl harmi sinänsä ku tarjousta kytännyt ku ei tuo L taida oikein soveltua 173cm tapille.. :/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Zeipii89 Katso viesti
    Kovin nopeasti ovat myyneet M koot koska vasta oli saldoilla yli 30kpl harmi sinänsä ku tarjousta kytännyt ku ei tuo L taida oikein soveltua 173cm tapille.. :/
    Mulla about sama pituus, lyhyet jalat. Ostin 3lite s-koossa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rantamies Katso viesti
    Jos pinkka kestää, niin kannattaa melkein tehdä uusi tilaus. Tuo tarjous kestää vain klo 9 asti, peruu sitten sen kumpaa ei ota. Noita piti olla vain 5kpl myynnissä. Tiedä sitten mikä on todellinen määrä.

Tonnilla saa toisaalta aika paljon jo uutta palikkaa comppiin, niin kuin täältä on voinut lukea.

No nythän on comppi 499 eli siitä sitten hintatakuuta jos maksoit enempi etkä meinaa vaihtaa?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mike79 Katso viesti
    Moro! Semmonen kiinnostaisi tietää, että paljonko on paino eroa 3fatin hiilikuitukeulalla ja 4fatin alumiinikeulalla? äkkiseltään en löytäny tietoa mistään..
    Miettiny täsä, että alakasko keväällä hieman keventää 4fattiä rengasmuutoksilla ja sillä keulalla.
    Nelonen: Paino: 14,9 kg koossa M
    Kolmonen: Paino puuttuu ... hmm, olikohan se 14,7..? -> Paino: 14,1 kg http://downshiftaaminen.blogspot.fi/...ite-3-fat.html
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

Tuohon aiempaan sopiiko Bud/Lou -keskusteluun liittyen. Vääntäisin 3 Prohon "kevennyssisureiden" kera eteen uuden Budin ja taakse käytettynä ostetun samanmoisen kumin. 1 barin vanteellenostatuspaineilla etusen leveys noin 115 mm ja takana noin 117 mm. Takahaarukan alaputkiin matkaa noin 6 mm ja ketjuun suunnilleen sama matka. Aika muhkut renkaat noihin alkuperäisiin verrattuna. Saa nähdä liekö paremmat omassa käytössä.

Nuo Jalcon vanteet on kyllä ihan holot. Ilmat laskettua rengas melkein putoaa irti. Ei taida tubeless onnistua ilman telttapatjakikkailua. No nyt siellä on liki puolta kevyemmät(~550 g vs. ~280 g) sisurit.

Lisäksi 2016 Scoop Fattyyn meni käytetty Lou taakse. Noilla 90 mm:n vanteilla renkaan leveys on noin 119 mm ja yllättäen tilaa näyttäisi olevan jopa vähemmän kuin tuossa Whitessä. Ahdasta on korkeussuunnasakin. Pahinta on kuitenkin ketjulinja, joka pienimmällä vaihteella on enää noin 3 millin päässä renkaasta, vaikka pakka on 10-vaihteinen. Tietysti tuo kaksilehtinen eturatas vaikuttaa. Mutta vanteet tuossa Scoopissa on kyllä hyvät. Teipattukin valmiiksi ihan sen oloisesti, että sisurin voisi jättää suoraan pois ilman mitään kikkailuja. Ehkä pitää joskus kokeilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti msoikkel Katso viesti
    No nythän on comppi 499 eli siitä sitten hintatakuuta jos maksoit enempi etkä meinaa vaihtaa?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    XXL ei enää kuulemma hyvitä, jos on omia tarjouksia ja jo tilannut. Pitää tilata uudestaan ja palauttaa jo tilattu.

On tuo nyt ihmetouhua XXL:ltä. Nettiä ja fyysistä paperista tarjouslehteä myöten myydään tuota polkupyörää 200 euroa halvemmalla, mutta netti sanoo ei oota ja kivijalkamyymälät sanoo suurimmaksi osaksi ei oota, toiseksi myymälöistä ei edes vastata puhelimeen kun yritää soittaa varmistaakseen saldon. Sitten pyydetään tekemään uusi tilaus ja palauttamaan jo tilattu kunhan se joskus saapuu. Eikö tuo nyt olis kaikken kätevin, helpoin ja vähiten kuluja aiheuttava toimenpide hyvittää summa? EI tuu kyllä pisteitä tästä XXL:n suuntaan.

Ostin just viime viikolla tuon Fat Lite mallin 749e.Hintaerohan silloin ei Comppiin ollu kuin sen 50e.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JJasco Katso viesti
    XXL ei enää kuulemma hyvitä, jos on omia tarjouksia ja jo tilannut. Pitää tilata uudestaan ja palauttaa jo tilattu.

On tuo nyt ihmetouhua XXL:ltä. Nettiä ja fyysistä paperista tarjouslehteä myöten myydään tuota polkupyörää 200 euroa halvemmalla, mutta netti sanoo ei oota ja kivijalkamyymälät sanoo suurimmaksi osaksi ei oota, toiseksi myymälöistä ei edes vastata puhelimeen kun yritää soittaa varmistaakseen saldon. Sitten pyydetään tekemään uusi tilaus ja palauttamaan jo tilattu kunhan se joskus saapuu. Eikö tuo nyt olis kaikken kätevin, helpoin ja vähiten kuluja aiheuttava toimenpide hyvittää summa? EI tuu kyllä pisteitä tästä XXL:n suuntaan.
    Juu. Samansuuntaisia kokemuksia xxl:stä. Palautukset ei oikein toimi. Pitävät kuluttajan rahat mahdollisimman pitkään ja jos laitat palautuskuitin postista sähköisenä niille, väittävät että tuohon ei tuo kuluttaja suojan 2 viikon rahojenpalautusaika päde.... No muutaman pontevan sähköpostin jälkeen, rahat tulivat siinä ajassa takaisin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mike79 Katso viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti yannara Katso viesti
    Nelonen: Paino: 14,9 kg koossa M
    Kolmonen: Paino puuttuu ... hmm, olikohan se 14,7..? -> Paino: 14,1 kg http://downshiftaaminen.blogspot.fi/...ite-3-fat.html
    Kohtalaisen painavia keuloja.
    stumpe muokkasi tätä : 13.01.2017 at 10.12

Itsekin tässä tuota 3 Fat Liten tubeless asennusta suunnitellut, kumeina Jumbo Jimit. Foorumia on selattu ja googlea hakattu, mutta ihan tarkkaa kuvausta onnistuneesta toteutuksesta ei ole tainnut tulla vastaan. Onko ainut toimivaksi todettu toteutus tuo telttapatja + halkaistu sisäkumi?

Onko tämä oikeaoppinen ghetto tubeless toteutus tuolle Liten vanteelle: http://forums.mtbr.com/fat-bikes/how...l#post11766079

Ite tein telttapatja ja Gorillateipillä. Työläs kyllä, mutta pitänyt nyt ja matalilla paineilla kans.

Täällä 3prossa: teippiä kierros vanteenreikien peittona, 10mm telttapatja koko vanteen leveydellä, vakuumimuovia yksi kerros n.4cm:n saumalla (Ei silitetty kahtakerrosta yhteen) venttiilin kohdalla vahvikepala muovia ja renkaina Jumbo Jim 4.8 LS. Hyvin toiminut nyt reilu 3,5kk/1500km kaikilla keleillä +5/-32 astetta. Nousi fairyvedellä ja jalkapumpulla ilman ongelmia. Tyytyväinen olen ollut.

Mulla 3 Prossa pelkästään 2 kerrosta teippiä ja ei oo hyvä. Vuotaa jos on alle 0,5 baria, en usko että telttapatja auttaisi tolta osin lainkaan, patja ei kuitenkaan korvaa kehästä puuttuvaa "hyllyä". Halkaistulla sisurilla vois pitääkkin, mutta ilman kompuraa en edes lähtisi kokeilemaan. Vinkkinä, että kannattaa ottaa venttiilin sisus irti, ettei rajoita virtausta rengasta levylle nostaessa.

Mulla 3 litessä halkastu sisuri ja sen alla telttapatja ja mitä täs reilun kk ajellu nii pitäny,ei vuotanut litkua yhtään.
    https://www.bikester.fi/schwalbe-nr-...sta-16116.html tuo sisuri käytössä,noin 100gr tippu paino alkp sisuriin verrattuna

Nimimerkki Macci esittely n. vuosi sitten tee se itse-version noihin kolmosen läskeihin. Siinä rakennettiin se hylly kahdella erilaisella ikkunatiivisteellä. Ajoin kyseisellä patentilla 10kk ilman ongelmia. Ja kaverina siis vakuumimuovi. Ja budi. Rwilu viikko sitte otin pois nastojen tieltä. Ei pudonnut budi vanteelta ku otti ilmat pois. En muista onko ohje tässä vai fatbiken rengaskeskustelussa.

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

Hain Tammiston kivijalasta tuon M-koon Compin tuolla alennetulla hinnalla kun sinne oli aamulla tullut 2. Siinä kun kasasivat pyörää niin tulu XXL:n verrkokaupan ilmoitus, että tilaamasi tuote on kuljetuksessa. No ens viikolla pääsee palauttelemaan saman pyörän. Tyhmää hommaa, mutta minkäs teet.

Itellä hirvisäkistä leikattu suikale vedettynä jalcon kehälle. Vannenauhoja oli kaks päällekkäin ja otin toisen pois. Päällä liteskin jumbojimit. Ajettu 0,25 paineilla ilman minkäänlaisia ongelmia.
    En ymmärrä miksi sinne pitäis laittaa mitään patjoja tai tiivisteitä, turhaa painoa.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

^ mutta eikös sulla Mäkipete olekkin 4fat? 3 fat lite/prossa huonommat vanteet.
    Mulla 3litessä ghettotubeless ja ilman telttapatjan siivua en olisi saanut renkaita nousemaan vangeille.

Lähetetty minun SM-J510FN laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Siemenlinko Katso viesti
    ^ mutta eikös sulla Mäkipete olekkin 4fat? 3 fat lite/prossa huonommat vanteet.
    Mulla 3litessä ghettotubeless ja ilman telttapatjan siivua en olisi saanut renkaita nousemaan vangeille.

Lähetetty minun SM-J510FN laitteesta Tapatalkilla
    On joo. Tuossa edellisellä sivuilla vain kirjoteltiin ettei kumi pysy huonostikkaan jalcon kehällä.
    Ei toki omassakaan kumi noussut ilman kompuraa kehälle, mutta kun sen kerran siihen sai niin siinä on myös pysynyt.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •