ElectrobikeFillariGiantHepha
Sivu 149 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 49 99 139 147 148 149 150 151 159 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.441 - 4.470 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jimmyjeejee Katso viesti
    Tuon kyseisen fat bagin omistan myös tosin siitä hajosi ekalla reissulla heti vetoketju.
    Mulla kesti kuukauden päivät ihan ok. Sitten tuli nypittyä yli parin kymmenen pakkasilla niitä kiinni, ja molemmat napsahtaen halkes kahtia. Voimaa oli saman verran kuin mitä tahansa takkia kiinni laittaessa.

Mulle on takuuseen tulossa uus laukku. Ovat vaan loppu just. Hintaansa nähden ihan asiallisia kuitenkin; tavaraa mahtuu, tarrat pitävät hyvin jne.

Lähetetty jollakin ihan uskomattoman bugisella softalla jostakin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Whitemika Katso viesti
    no ni, kiitos vinkistä, xxl kuittas erotuksen hienosti
    Eipä mitään, hyvä kun sait rahat takasin niin sait hyödynnettyä tarjouksen. Sen huomannu että jos tuolta normihintaan ostaa ihan mitä tahansa, kannattaa niitä tarjouksia sen jälkeen seurailla tiiviisti kun saattaa olla oikeutettu aika tuntuviinkin hyvityksiin.

Lähetetty jollakin ihan uskomattoman bugisella softalla jostakin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mahead Katso viesti
    Mulle on takuuseen tulossa uus laukku.
    Jaa niilläkö on oikeen takuuki? Vois melkeen irrottaa lopputalveksi ton.

Oma whiten laukku hajosi toisella kerralla, vetoketju jäi käteen. Takuuseen sai uuden. Pitää kohdella kuin kukkaa kämmenellä. Omasta mielestä hieman pieni L koon runkoon. On kyllä silti todella hyvä hinta/laatusuhde.

Tektron jarrut huusi alusta asti melkein. Mikään ei auttanut. Asensin shimpat ja säädin kohdalleen, kertaakaan ei ole rallattanut ja teho eri planeetalta.

Toi compin keula on kyllä jäätävän painoinen, pitää kyllä vaihtaa.

Onko kukaan tilannut aliexpressistä tjms. tuollaista tanko, stemmi ja istuintolppa kuitusettiä? Koko hoidon saisi alle viidellä kympillä, lähteekö noilla henki?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Taipan Katso viesti
    Oma whiten laukku hajosi toisella kerralla, vetoketju jäi käteen. Takuuseen sai uuden. Pitää kohdella kuin kukkaa kämmenellä. Omasta mielestä hieman pieni L koon runkoon. On kyllä silti todella hyvä hinta/laatusuhde.

Tektron jarrut huusi alusta asti melkein. Mikään ei auttanut. Asensin shimpat ja säädin kohdalleen, kertaakaan ei ole rallattanut ja teho eri planeetalta.

Toi compin keula on kyllä jäätävän painoinen, pitää kyllä vaihtaa.

Onko kukaan tilannut aliexpressistä tjms. tuollaista tanko, stemmi ja istuintolppa kuitusettiä? Koko hoidon saisi alle viidellä kympillä, lähteekö noilla henki?
    Meinasin tilata, mutta YouTube videoiden perusteella olivat melko pelottavia. Säästän ennemmin hammaslääkärilaskussa

Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla

Maantiepyörään laitoin halpis kuitu stemmin ebaystä mutta läskiin en uskalla. On sen verran kovemmassa rynkytyksessä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    ^Ainakin mitä liikkeessä katselin 4fattia jossa 4.8 snowshoet niin todella lähellä oltiin takahaarukkaa. Oman mielenrauhan takia vaihtaisin varmaan vähän kapeamman taakke..
    Mulla 3litessä 4.6 ground control ja ei siinäkään liikaa mun mielestä ole tilaa takapäässä.

Ja mitä noihin laukkuihin tulee, niin itsellä toinen laukku menossa ja siitäkin jo vetoketju paksana. Takuuseen vaihdoin ekan ja nykyisen vien vetskarin vaihtoon jossain välissä tjtn.

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla

Pakkasessakos ootte kaikki hajottanu noita laukkuja vai meneekö ihan kesäkeleissäki?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eeteeku Katso viesti
    Mä ostin oman compin 550€:llä syksyllä. Kyllä tuosta hyvän aihion sai. Comppiin muuten kannattaa vaihtaa keula, alkuperäinen painaa vaatimattomat 2020g.
    Oletko vaihtanut tuon keulan? Alkuperäiset vanteet käy sellaisenaan? Oletko muuta vaihtanut, leveämpää kumia? Compissahan on 4". Comp houkuttelisi värien ja ulkonäön puolesta, toinen on se malliston lippulaiva sinisellä värillään, mutta siinä hinta on aloittelevalle ehkä turhan korkea.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Pakkasessakos ootte kaikki hajottanu noita laukkuja vai meneekö ihan kesäkeleissäki?
    Pakkasella hajosi oma, uusi kestänyt vuoden, kun varovaisesti käyttää vetoketjua

Suutari laittoi mun fatbagiin viimevuonna uuden vetimen xxl:n piikkiin, sen jälkeen on toistaiseksi kestänyt.

Pakkasessa molemmat. S-koon runkoon vähän iso mitoiltaan niin jää mutkalle helposti. Materiaali vetimessä jotain lyijyn ja tinan sekoitusta vissiinkin ja se sitten helpolla vääntyy. Sen seurauksena hampaat irtoaa toisistaan ja taas harmittaa.

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla

Eikö noi kaikki kuitu tangot/tolpat tuu kiinasta...? Mulla on geekistä tilattu tanko ja tolppa.

Voisiko joku pikaisesti näyttää viivotinta tuolle laukulle? Voin itsekin käydä sen vielä mittaamassa liikkeessä, kun netistäkään en sitä löydä, mutta kun teen tässä juuri netistä muuta tilausta, johon laitan toisen bagin, jos tuo ei ole sopiva. Mutta en laita, jos tuo on sopiva. En millään pääse tänään XXL:ssä käymään ja pitäisi saada tämä tilaus lähtemään jo tänään.

Vetoketju kuulostaa tosi huonolta tuossa, mutta tunnen ompelijan, joten ei se ole niin suuri ongelma.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti orc biker Katso viesti
    Voisiko joku pikaisesti näyttää viivotinta tuolle laukulle? Voin itsekin käydä sen vielä mittaamassa liikkeessä, kun netistäkään en sitä löydä, mutta kun teen tässä juuri netistä muuta tilausta, johon laitan toisen bagin, jos tuo ei ole sopiva. Mutta en laita, jos tuo on sopiva. En millään pääse tänään XXL:ssä käymään ja pitäisi saada tämä tilaus lähtemään jo tänään.

Vetoketju kuulostaa tosi huonolta tuossa, mutta tunnen ompelijan, joten ei se ole niin suuri ongelma.
    http://whitebikes.fi/varusteet/bag-frame-3fat-2/ tuon mukaan 45 cm x 25 cm

Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jimmyjeejee Katso viesti
    Aah, en ajatellut, että White on ihan oikea merkki, jolla on omatkin sivut. Pidin sitä vain XXL:n sisäisenä merkkinä, johon vaivihkaa joku valmistaa jotain tuotetta. No hyvä. Kiitos. Käyn mittaamassa pyöräni. XXL:n sivuilta en tuota löytynyt millään hakusanoilla, kuten fat bag, satulalaukku, white yms.

Näyttäisi muuten sopivan nipin napin.

Moi! Onko teillä kokemusta kuinka leveän renkaan saa mahtumaan Whiten 3 Fat Pro -etuhaarukkaan? Menisikö 45northin Dillinger 5 4.8" levyisenä? Ja alkuperäisenähän tuossa on 4.5" Snow shoes.
    http://www.yetirides.com/2015/11/a-new-fatbike.html kirjoitettua: "The tire clearance remains to be seen. I tried it (not pictured) with the Clownshoe wheelset, and the Big Fat Larry tire on a 100 mm rim seemed to fit well, though I won't guarantee that the wider Surly Lou tire on a 100 wide rim will fit. ", mutta fokus tuossa ilmeisesti takarenkaassa (?).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JJasco Katso viesti
    Oletko vaihtanut tuon keulan? Alkuperäiset vanteet käy sellaisenaan? Oletko muuta vaihtanut, leveämpää kumia? Compissahan on 4". Comp houkuttelisi värien ja ulkonäön puolesta, toinen on se malliston lippulaiva sinisellä värillään, mutta siinä hinta on aloittelevalle ehkä turhan korkea.
    Tänään vaihtuu kiinankeula. Laitan raporttia lenkin jälkeen. Alkuperäistä pyörässä on vielä kiekot, satulatolppa, lesta ja runko.. alkuperäiset kiekot käy jos hommaa 135mm pikalinkkuversion keulan.

3 proon etusena oli budi tubelessina. Muistaakseni jotain 116mm levee. Ja tilaa oli. Ja oli sellanen takanakin sisurilla. Siis 80mm vanteella.

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

Itselläni noin kk vanha 3 pro ja olen kyllä tyytyväinen tähän ensimmäiseen fatbikeeni. Muutama kysymys osista jotka kaipaisi päivitystä.
    Keskiö vaikuttaa nihkeeltä heti uutena, olisiko muita hyviä valmiita vaihtoehtoja kuin aika kallis
    https://www.bike-components.de/en/Ra...100-mm-p23538/?
    Myös pelkkien esim SKFn laakereiden hommaaminen vois kyllä riittää.

Oliko tässä 3 prossakin herkästi hajoava alumiinisilla kielillä oleva vapaaratas?
    Onko hyviä vaihtoehtoja olemassa? XXL:stä löytyis https://xxl.fi/white-spare-part-whit...118540_1_style, onko kokemuksia?

Tilasin tuon Compin puhtaasti ulkonäkösyistä ja ensimmäiseksi fätiksi työmatkapyöräilyyn pääasiass. Ihmettelee sitten sen kans miten homma etenee ja päivittelee osia. Otin M-koon eli 17" kun olen 177cm pitkä ja jalan sisämitan ollessa 84cm.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Taipan Katso viesti
    Hymähdin.

^^ Tilasin Compin kanssa hieman samalla linjalla, että voi rauhassa ihmetellä ja päivitellä pikkuhiljaa. Kun on ajanut hetken niin tietää mitä kaipaa. Nyt kun olen vaihtanut gripit, pirikellon, renkaat, vaihteet ja jarrut, on pyörä itselle mieluinen. Kesäksi vielä jos saisi hiilarikeulan ja tangon sekä renkaat litkutettua niin olisi omiin tarpeisiin varmaan ns. "täydellinen". Samalla oppinut vähän pyörähuollon alkeita mikä ollut arvokasta oppia.

Mä sain oman laukkuni ihan kesällä hajalle. Oli aika täynnä, voimaa en silti käyttänyt, kiskoin kuin normi vetoketjua. Sen jälkeen olen pitänyt huolen että on tarpeeksi löysällä. Liian täysi bägi pitää myös polkiessa ärsyttävää hinkutiääntä. Ei tuonne liikaa tavaraa kyllä mahdu, riittävästi silti.

Taitaa jäädä kiinan (halvimmat) kuidut hyllyyn, menisi vähintään mielenrauha niillä ajellessa. Täytyy väijyä on onen seuraavaa alea ja tankoa torilta. Huomasitko Vaeltaja eroa keulan vaihdon jälkeen?

^Toivottavasti hymähtelyt ovat hyväluonteisia 😅

BUD ja LOU tubelessina itellä 3 Pro plus lokarit välissä edelleen. Hyvin mahtuu siis. Itellä maalit vuoden pysynyt. Enkä ole mitään vesakkoja varonnut ja oksia. Päinvastoin. Maastopyöriä nää on.
    Vapaaratas edelleen kunnossa ja etulaakereissa pientä välystä, mutta pyörii ihan hyvin. Vajaa pari tuhatta ajeltu tosina vasta, suurin osa polkuja ja metsikössä runnomista. Eli todella tyytyväinen olen ollut ennakoista huolimatta.

[QUOTE=larson85;2624975]Itselläni noin kk vanha 3 pro ja olen kyllä tyytyväinen tähän ensimmäiseen fatbikeeni. Muutama kysymys osista jotka kaipaisi päivitystä.
    Keskiö vaikuttaa nihkeeltä heti uutena, olisiko muita hyviä valmiita vaihtoehtoja kuin aika kallis
    https://www.bike-components.de/en/Ra...100-mm-p23538/?
    Myös pelkkien esim SKFn laakereiden hommaaminen vois kyllä riittää.

Motonet, sieltä alle 20€ keskiö. voi vaihdella vaikka kerta kaks vuodessa.
    Muutama sivu taaksepäin..
    www.mckramppi.com

Eka 30km kiinankeulalla suoritettu, ei hajonnut vielä.. ajotuntuma muuttui aikapaljon herkemmäksi, kannon kierto sujui mukavammin. Kuvan laatu on just sitä mitä pimeällä kännykällä saa.

^ Mikä keula Eeteekulla?
    Onko linkkiä.?

Lähetetty minun SM-J510FN laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Siemenlinko Katso viesti
    ^ Mikä keula Eeteekulla?
    Onko linkkiä.?

Lähetetty minun SM-J510FN laitteesta Tapatalkilla
    tuollainen: tarvitsee erilaisen alakoolin, alkup. Keula on suoralla putkella. ( FSA H6083) Lisäksi jouduin vähän modifioimaan etunavan akselia joka on 10mm ja keula on 9mm tiukka sovitus. ( rälläkällä jenkaa sileäksi)
    viimesitely keulassa ei ihan huippua mutta kelpaa arkiajoon. Tulli ja alvi sitten tulee hintaan lisää.

Look what I found on AliExpress
    http://s.aliexpress.com/2MZ7rYf2

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eeteeku Katso viesti
    Eka 30km kiinankeulalla suoritettu, ei hajonnut vielä.. ajotuntuma muuttui aikapaljon herkemmäksi, kannon kierto sujui mukavammin. Kuvan laatu on just sitä mitä pimeällä kännykällä saa.
    Karhuvuoren lumivyöryvaara alue!

Sanokaas mistä vois johtua takavaihtajan ääntely,semmosta rätinää yms kuuluu ja takavaihtajan häkki liikahtelee nytkähtelee välillä polkiessa 1-3 vaihteilla mut muilla vaihteilla ei tapahdu tota.
    Ketjuissa ei oo jäykkä lenkkiä ja öljyt ketjut.

Yritin kattoa et onko noi takapakan rattaat kuluneet mut ei mitään normaalia poikeavaa näkynyt verrattuna pienempi rattaisiin.

ekaks aattelin et vaijeri venyny et koittaa tiputtaa vaihdetta mut kiristys ei auttanu.

Pyörä siis lite 3 vakio osilla ja ajettu noin 1500km

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •