FillariElectrobikeGiantHepha
Sivu 148 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 48 98 138 146 147 148 149 150 158 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.411 - 4.440 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Whitemika Katso viesti
    Päivällä kävin ostamassa 4liten, kivalta tuntu poljeskella.. Mut onha aika rankka laji 😅
    Hassua, reilu viikko ostosta ni pyörässä 150€ ale 😎

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Whitemika Katso viesti
    Hassua, reilu viikko ostosta ni pyörässä 150€ ale
    Laita hyvityspyyntö vetämään, kuukauden ajan hyvittävät noita tarjouksia.

Lähetetty jollakin ihan uskomattoman bugisella softalla jostakin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    Kaveri sai kyllä teräsrunkoisen vaparin 2Fat Prohonsa takuusta. On kestänyt ison miehen ajoa.
    -18 tuntui olevan takanavan tehdasrasvalle liikaa. Hyppi ensin tyhjää vähän joka vaihteella, tuntui ettei liene ketju joka hyppää, sitten meni tosi jäykäksi polkea ja taaksepäinkin pyöri tosi kankeasti. Eli nyt kaivamaan ne oikeat työkalut tämän ketjun aiemmista viesteistä ja motonetistä kalut ja sopivaa öljyä tilalle eikö niin ettei läski hyydy pakkaseen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kyl täytyy sanoa vielä kerran, kun tästä olen marmattanut, mutta jos haluatte pitää pyörän siistinä, niin ÄLKÄÄ OSTAKO MATTA-pintaista. Mulla noi vaijereiden muovit ovat nyt naarmuttaneet runkoa jopa, huh huh. Tää on vuoden päästä kyl tosi kuluneen näköinen.

ps. mitäs ihmettä, 3 lite 999€ ja 4 lite 749€
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Terwis Katso viesti
    Noin 2000km ja neljäs vapaaratas.
    Öljyä olen tuonne laittanut kun tönkömpi vaseliini aiheuttaa pakkasilla joskus ongelmia.
    Suht usein avaan tuon vapaarattaan ja putsaan/lisään öljyä tarvittaessa.
    Kyllä tuota periksi antamista alkaa nähdä jo sadan kilometrin jälkeen.

Kyselinkin XXL:stä että jatkavatko tätä samaa touhua vai vaihdetaanko heidän piikiin kestävämpi tuote.
    Norjan pääkonttori antoi lausunnon että jatketaan vapaarattaiden vaihtoa.

Googlen kuvahaku kertoo karua kieltä Chosenin vapaarattaiden laadusta.
    Fat1 Pro eli jo muutaman vuoden takainen malli mulla ollut uudesta asti ja edelleen alkuperäinen vapaaratas eli siinä kun mallistoa on upgreidattu on eräiden komponenttien laatua selkeesti downgreidattu
    Eikä ole ollut vapaaratas mulla kertaakaan auki,,,
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Pelaa se takuuhomma vieläkin tuolla xxl:n puolella vaikka ruuhkaa onkin. Uusi runko tulee takuun piikkiin asiallisesti pro:hon, sen kummempia tuskailematta.

^^yannara. Onko sulla 3 vai 4pro? Mulla ainakaan kolmosen runkoon ei ole tullut mitään jälkiä yli vuoteen...normi suojaukset vaijereilla. Liekkö maalaamo vaihtunut uudemmissa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti .Vaeltaja. Katso viesti
    Pelaa se takuuhomma vieläkin tuolla xxl:n puolella vaikka ruuhkaa onkin. Uusi runko tulee takuun piikkiin asiallisesti pro:hon, sen kummempia tuskailematta.

^^yannara. Onko sulla 3 vai 4pro? Mulla ainakaan kolmosen runkoon ei ole tullut mitään jälkiä yli vuoteen...normi suojaukset vaijereilla. Liekkö maalaamo vaihtunut uudemmissa?
    Mä laitoin paksua korin väristä teippiä vaijerien alle kun alkoi olemaan kans merkkejä siitä että maali kuluu puhki. Mulla on pro 3. Muuten on saanu olla aika kova tälli jos on maalia irronnut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti .Vaeltaja. Katso viesti

3 Pro, sain sen about 3 viikkoa sitten ja siinä on jo useampi kolhu ympäri kehoa, noista johdoista jo useampi.
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

No täytyy kattoo, laitoin piruttain palautetta XXL:ään, katotaan mitä vastaavat.

Huono kuva, ei voi mitään.

Näyttäs kyl että noi ois tullu pitemmältä ajalta. Eihän ne sulle vaan käytettyä fillaria antanu?

Ittellä tuli samanlaiset kulumat ensimmäisen lenkin jälkeen. Laitoin pienet palat oranssia sähkärinteippiä niihin kohtiin ja sen jälkeen vaan kovaa ajoa. Yllättävän helposti kyllä lähti maali.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MK16 Katso viesti
    Ittellä tuli samanlaiset kulumat ensimmäisen lenkin jälkeen. Laitoin pienet palat oranssia sähkärinteippiä niihin kohtiin ja sen jälkeen vaan kovaa ajoa. Yllättävän helposti kyllä lähti maali.
    +1
    Mulla halvin comp 4 ja sama juttu. Pari lenkkiä ja maalit kulahtaneet. Ei tosin kiinnosta pätkän vertaa, tulee klaappia muutenkin kun jäisessä metsässä koheltaa..

Normi kulumaa aiheuttaa vaijerin kuoret ja letkut, niin se vaan on.
    Aikalailla ravistaa nuo ja varmasti hinkkaa maalit pois.
    Mulla joka vekottimesta jostain kohtaa kuoret on maalin hävittänny.
    www.mckramppi.com

No eikait nyt 3´ssa viikossa ole kovin normaalia
    Ei mulla scoopissa ole hinkkautunu vuodessa vielä mistään. Eikä ne näytä mistään edes hankaavan. Kivien aiheuttamia jälkiä on kyllä.

Kyl se ihan normaalia on jo kolmessa viikossa. Itellä tuli näkyvä kuluma jo toisella lenkillä, kun täysjoustossa, oisko ollut takaiskarin letku, hankasi runkoon. Tästä viisastuneena oon kyllä laittanut aina suojaa semmoseen kohtaan missä vaijerinkuoret/letkut hankaa runkoon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Näyttäs kyl että noi ois tullu pitemmältä ajalta. Eihän ne sulle vaan käytettyä fillaria antanu?
    No ei tietenkään, boxissa tuli ihan uutena, piti vähän kasata.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eeteeku Katso viesti
    +1
    Mulla halvin comp 4 ja sama juttu.
    Olikos myös mattaa?

Näen tänään 3 Lite kaverin, täytyy katsoa minkälaisessa kondikssa hänen runko on.

3Fat Pron pienennysleikkaus tehty. Siitä tuli kelpo lastenpyörä.

Lastenpyörä ja isin pyörä.

www.yetirides.com
    www.instagram.com/yetinylund

50 euroa hintaeroa 4Fat litellä ja compilla. Harmi kun noiden runkojen värit ei ole toisinpäin.

Meneekö tuohon 4Fat comppiin 4,8" renkaat?

^Ainakin mitä liikkeessä katselin 4fattia jossa 4.8 snowshoet niin todella lähellä oltiin takahaarukkaa. Oman mielenrauhan takia vaihtaisin varmaan vähän kapeamman taakke..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JJasco Katso viesti
    50 euroa hintaeroa 4Fat litellä ja compilla. Harmi kun noiden runkojen värit ei ole toisinpäin.
    Niinpä!

Nappasin ihan mielenkiinnosta taannoin XXL:ssä käydessäni kuvia 4 Fat Pron takahaarukasta: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...p?albumid=2600 . Ei siellä ihan hirveästi ole tilaa noiden Snowshoe XL:ien kanssakaan.

Eikös Compissa vielä ole edessä muita malleja kapeampi napa ja haarukka?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mahead Katso viesti
    Laita hyvityspyyntö vetämään, kuukauden ajan hyvittävät noita tarjouksia.

Lähetetty jollakin ihan uskomattoman bugisella softalla jostakin.
    no ni, kiitos vinkistä, xxl kuittas erotuksen hienosti

¨^^ kyllä mahtuu 3 ja 4 sarjan kaikkiin malleihin jj 4.8" eteen ja taakse + olen ajanut surlyn lou:llakin joka on huomattavasti karkeampi.

Täällähän varmaan joku tietää, kun XXL:ssä on jokin Fat Bag niminen runkolaukku Whiten 3 Fatille tai jollekin vastaavalle, niin osaisiko joku kertoa sen mitat käyttökunnossa? Kun en nyt löydä sitä edes nettisivuilta, mutta siellä kuulemma jokin tuollainen on. Siis laukku ihan keskikolmion sisään.

Itselläni on 3 prossa ollut kesästä asti bud & lou combo ja ei ole ollut mahtumisen kannalta minkäänlaisia ongelmia.

Tuon kyseisen fat bagin omistan myös tosin siitä hajosi ekalla reissulla heti vetoketju. Kyseisen laukun mitoista en sen tarkemmin osaa sanoa kuin että omaan L koon pyörään se oli hieman tiukka ja en oikein saanut kivasti sitä siihen istumaan.

Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jimmyjeejee Katso viesti
    Tuon kyseisen fat bagin omistan myös tosin siitä hajosi ekalla reissulla heti vetoketju. Kyseisen laukun mitoista en sen tarkemmin osaa sanoa kuin että omaan L koon pyörään se oli hieman tiukka ja en oikein saanut kivasti sitä siihen istumaan.
    Tämä tulisi muuhun pyörään. Nimittäin se olisi ainakin halpa. Kunnon isot runkolaukut maksavat jopa 200 euroa. Esim. Revelate Designs yms. Eli jos se vain sopii, niin otan riskin vetoketjujen kanssa, kun se maksaa vian murto-osan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti orc biker Katso viesti
    Tämä tulisi muuhun pyörään. Nimittäin se olisi ainakin halpa. Kunnon isot runkolaukut maksavat jopa 200 euroa. Esim. Revelate Designs yms. Eli jos se vain sopii, niin otan riskin vetoketjujen kanssa, kun se maksaa vian murto-osan.
    Ok. Siihen hintaan mielestäni erittäin pätevä laukku jos vain vetoketju kestää ja sopii runkoon. Vetoketjuhan on vaihdettavissa jos nyt ei itse osaa/jaksa niin varmasti suutari sen tekee kohtuu hintaan

Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JJasco Katso viesti
    Mä ostin oman compin 550€:llä syksyllä. Kyllä tuosta hyvän aihion sai. Comppiin muuten kannattaa vaihtaa keula, alkuperäinen painaa vaatimattomat 2020g.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •