GiantHephaElectrobikeGarmin
Sivu 184 / 241 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 84 134 174 182 183 184 185 186 194 234 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.491 - 5.520 / 7218

Aihe: Pikakysymykset.

Olin jo tietämässä että Toni & Tonilta, mutta älysin sentään tarkistaa: sekä http://www.tonitoni.fi/juomapullo-deboyo-termos että http://www.tonitoni.fi/juomapullo-turacio-thermo-harmaa kuuluvat näköjään tällä hetkellä "Tuote ei olesaatavilla" -kategoriaan (koska fiksummat osasivat tehdä hankintansa ajoissa).

Mulla vähän sama ongelma koska repussa pitämäni vakiotermospullot eivät korkeutensa vuoksi mahdu. Jossain ruotsalaisblogissa näin mielestäni oivallisen ratkaisun jossa sopivankokoinen metallinen termospullo istutettiin normaalin juomapullon leikattuun sisäosaan. Sellaisia päivä- tai sunnuntaihiihtoretkitermospulloja aion itse lähteä etsimään tavallisista paikoista jos vaikka onnistuisi löytämään.

Minulla on juurikin tuo metallinen termos, muovisen pullon leikattuun alaosaan istutettuna. Siitä on melkein mahdoton juoda vauhdissa, kun saranoitu korkki osuu lippaan. Hankin Berliinin Decathlonista muovisen B-Twin-juomapullon, jossa on tuplaseinämärakenne. Sitäpä onkin jokseenkin mahdoton puristaa, ainakaan paksummilla hanskoilla ajon aikana. Molemmat kyllä estävät nesteen jäätymisen, metallinen paremmin.
    10k-kerhon jäsen

mikäs ***** nyt on kun katos kännykästä tapatalkista fillaritori eikä sitä mukamas löydy takasin ?
    -- not fast but furious --

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti
    ...katos kännykästä tapatalkista fillaritori eikä sitä mukamas löydy takasin ?
    Ne siellä torilla lopetti Tapatalkin tukemisen kun siitä seurasi ylläpitäjän mielestä liikaa teknisiä ongelmia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Mistä mä löydän PK-seudulta sellasen eristetyn juomapullon, jossa vesi ei jäädy pikkupakkasilla ja sopii vielä fillarin pullotelineeseen?
    Tuosta hiukan erilainen ratkaisu, josta ei itsellä vielä niin kovin paljoa kokemuksia: https://www.prisma.fi/fi/prisma/muum...della-korkilla . Mahtuu telineeseen, ura pitää pullon paikoillaan, hyvä hanskat kädessä avattava kierrekorkki, melko hyvin eristetty ja onhan se hieno Toisaalta taasen tilavuus ei häävi ja ehkäpä vähän klohmo, jos vain pikkupakkasille tarve.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Mistä mä löydän PK-seudulta sellasen eristetyn juomapullon, jossa vesi ei jäädy pikkupakkasilla ja sopii vielä fillarin pullotelineeseen?
    Retki termos 0,5 L menee myös plo telineeseen eikä kolise esim. sukka päällä Hanskat kädessä käyttö onnistuu korkkia avaamatta (pikanapit korkin päällä) , juominen mukista ..
    -- not fast but furious --

noniinno Guest
    Tuo menee suoraan telineeseen kun on just oikea halkaisija, eikä kolise. Helppo käyttää ja juoda ajaessakin. Pitää kympin pakkasella neljä tuntia kuuman kuumana. http://www.motonet.fi/fi/tuote/56750...omapullo-530ml
    Nyt kaksi vuotta kestotestattu, ja käyttö jatkuu. Just ostin toisen kun on näköjään alessa.

Mistä johtuu, että usesti näkee Fatbikeissa Racefacen kammet? Itsellänikin on omassa fattiksessä ja ei kyllä vakuuta Racefacen laatu sitten tippaakaan. Keskiö kitisee ajossa jatkuvasti niin, että hermo menee. Kolmessa muussa pyörässäni on Shimanon kammet ja eipä kitise yksikään noista. Huvittavinta on se, että Fattistä ei ole edes rasitettu pahemmin ja kilometrejäkään ei ole paljoa kertynyt. Nyt se siis seisoo ties monettako kuukautta käyttämättömänä kun ei tuota kitinää ajaessa jaksa. Sekin vituttaa kun vaihto Shimanon laatu osiin tulee maksamaan varmaan päälle 150 euroa.

Stravassa on tätä nykyä Premium-käyttäjille Beacon-palvelu, joka kertoo esim. perheenjäsenille missä päin luuraa jos ei kuulu lenkiltä kotiin. En kuitenkaan ole Premium-käyttäjä, enkä ajatellut ryhtyäkään, mutta olen välillä harkinnut jotain tuollaista appsia, jotta tarvittaessa läheiset voisivat nähdä missä päin oikein olen. Kenelläkään mitään kokemuksia Androidiin sopivasta paikannuspalvelusta? Esim. Lookout?

Mielellään myös sellainen, että sitä voisi seurata vain tarvittaessa, eikä kyttäillä milloin vain.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ilmora Katso viesti
    Stravassa on tätä nykyä Premium-käyttäjille Beacon-palvelu, joka kertoo esim. perheenjäsenille missä päin luuraa jos ei kuulu lenkiltä kotiin. En kuitenkaan ole Premium-käyttäjä, enkä ajatellut ryhtyäkään, mutta olen välillä harkinnut jotain tuollaista appsia, jotta tarvittaessa läheiset voisivat nähdä missä päin oikein olen. Kenelläkään mitään kokemuksia Androidiin sopivasta paikannuspalvelusta? Esim. Lookout?

Mielellään myös sellainen, että sitä voisi seurata vain tarvittaessa, eikä kyttäillä milloin vain.
    En tiiä muuta kuin että tuo beaconi toimii vaihtelevasti ainakin itsellä. Välillä(pääosin) lähettää tiedon lenkistä, mutta ei aina.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ilmora Katso viesti
    ...olen välillä harkinnut jotain tuollaista appsia, jotta tarvittaessa läheiset voisivat nähdä missä päin oikein olen. Kenelläkään mitään kokemuksia Androidiin sopivasta paikannuspalvelusta? ...
    Endomondossa on live-seuranta. Lisäksi myös peptalk, mainio ominaisuus.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Endomondossa on live-seuranta. Lisäksi myös peptalk, mainio ominaisuus.
    Endomondoa en olekaan koskaan kokeillut. Täytynee tutustua - kiitos vinkistä!
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
    Tuo menee suoraan telineeseen kun on just oikea halkaisija, eikä kolise. Helppo käyttää ja juoda ajaessakin. Pitää kympin pakkasella neljä tuntia kuuman kuumana. http://www.motonet.fi/fi/tuote/56750...omapullo-530ml
    Nyt kaksi vuotta kestotestattu, ja käyttö jatkuu. Just ostin toisen kun on näköjään alessa.
    Päädyin tähän vaihtoehtoon ja näistä näyttikin juttu jatkuvan tuolla talvipyöräilytopikissa, joten kommentoin sinne.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Löytyykö tietoa mistä hankkia tuollaiset pedal spacerit ja vielä ainoastaan quusioavaimella kirrattaville (eggbeaterit). Ei onnistu grinderilla ajot talvipopoilla tai sitten monot hankaavat itsensä puhki kampia vasten ennätysajassa. Bikefit:n putiikista mokomia yritin tilata mutta yritys töksähti ristiriitaan (avs mismatch). Missään muualla ei moista ole sattunut joten enpä kehu tuota liikettä enempää. Nordic Bikefit myy samoja palikoita mutta vain ilmeisestikin ainoastaan jälleenmyyjille. Ja niitä ei sitten taida tällä planeetalla ollakaan?

Noi kyl joutus laittaa pihtien kans polkimiin ;https://www.sjscycles.co.uk/pedals-c...dal-extenders/
    Se sopivuus 6-kolo kelpoiseksi kait edellyttäisi et tuossa adapterissa olisi läpireikä."putkena" tuo ehken ei kestä ?
    Kampiveljeksilhän on saatavana pidempiä polkimenaksleita,+5mm pidempiä ku vakiot.Näinkö riittäis ?
    SSGT-92 muokkasi tätä : 22.01.2017 at 14.27 Syy: lisäys

Saako Polar Flowsta tuhottua muutamia kymmeniä harjoituksia jotenkin kätevästi?

^ no ei saa googletuksen perusteella. Kuhan ärsyttää joskus vajaa vuosi sitten siirtämät tiedot vanhasta kellosta.

^kiinnostaisi, että millä tavalla ne haittaavat? Mitä jos et vain kattelis niitä? Tai sit poistat yksitellen.

~haittaa ja haittaa, mutta kun vajaa vuosi sitten laitoin M400 Polarin ja aloin eka kertaa käyttämään Flowta, sain päähäni siirtää edellisestä kellosta harjoitukset Flowhun sen personal rainerin, vai mikä se olikaan, kautta. Siinä ei ollu GPS:ää ja mukaan lähti vain kelloon tallennetut harjoitukset joita muistaakseni mahtui 99kpl tai sitä luokkaa.
    Nyt kokonaisyhteenvedossa näkyy sen edellisenkin tunnit, mutta matkassa vain sen uudemmat. Tuolla nyt sinänsä mitään väliä ole, mutta ajattelinpa vain että olis voinu jättää uppimatta ne vanhat tonne.

Kyynärpäihin ja polviin varmaan jotkut syndit pitäis hommata, kun tuo jäällä konttaaminen alkaa pidemmän päälle tekemään aika kipeää. Missäs pk-seudulla kannattaisi käydä suojia sovittelemassa? Jotkut sellaiset semikevyet mallit, että menee housut ja takki vielä päälle mukavasti, koska ajan ympäri vuoden.

^mää olen tykännyt G-formin suojista. Vaikka enhän mä edes juurikaan käytä niitä. Omani ostin Ibikesta, mutta onhan niitä vaikka missä. BikeCompanyllakin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ^mää olen tykännyt G-formin suojista. Vaikka enhän mä edes juurikaan käytä niitä. Omani ostin Ibikesta, mutta onhan niitä vaikka missä. BikeCompanyllakin.
    Kiitos vinkistä. Hain kuitenkin lähikaupasta, eli ylävitosesta troy leen speed sarjan suojat. Jotain iskusta kovettuvaa älymateriaalia. Ekat suojat itselle, joten katsotaan kauan noita jaksaa käyttää. Varmaan ainakin aina ilman nastoja ajellessa talvella nuo joutaa vaatteiden alle.

Kuinka tiukka pitää etuvaihtajan jousen olla? Tuntuu että mun maantiepyörän vaihtaja 10s105 on turhankin jäykkä ja vaijeri+vipu joutuu turhan koville. Tulee kyllä uudet hilppeet vaijeriin, mutta pitäisikö vaihtaa vaihtajakin?

Jäykkä se on ja uudessa myös. Vaijeria ei pidä kiristää liikaa, se rikkoo jotain ja palautusjousi tuntuu vielä jäykemmältä.

Mistä löytyy keskustelu 27.5" vs 29"?

Ketjujen tehopuhdistus bensakylvyllä - juu vai ei? Onko vähän liiankin tehokasta?

Vai sittenkin PineLine -kylpy?

Valopetroli voisi olla helpoin vaihtoehto. Sitä saa litran pulloissa vähän joka paikasta. Kun sinulla lienee roinanpolttotynnyri talosi pihalla, likaisen jäännöspetrolin voi käyttää roskien sytytykseen. Roihahtaa huomattavasti hillitymmin kuin bensa.

tempokisu Guest
    Tässä pientä maalaushommaa tein, ja nyt kyselen että mihin sen tärpätin (jolla putsasin telan ja pensselin) voi hävittää? On pullossa noin puoli litraa.

Minä olen putsannut ketjuja ja muitakin osia moottoripesu-aineella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Markku Liitiä Katso viesti
    Valopetroli voisi olla helpoin vaihtoehto. Sitä saa litran pulloissa vähän joka paikasta. Kun sinulla lienee roinanpolttotynnyri talosi pihalla, likaisen jäännöspetrolin voi käyttää roskien sytytykseen. Roihahtaa huomattavasti hillitymmin kuin bensa.
    Valopetrolia löytyy itseasiassa parin litran pönikkä, kun olen käyttänyt sitä petrooliöljymaalin ohentamiseen...

^ Tärpätit ja muut vastaavat viedään ongelmajätekeräykseen.

tempokisu Guest
    Niin siinä etiketissä lukeekin, mutta missä semmoinen paikka on? ei ole koskaan ollu tarvetta.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •