Valkmusan moronvuori vallattu tänäkin vuonna. 50kilsaa fiilisteltiin jäsen petek:in kanssa![]()
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Valkmusan moronvuori vallattu tänäkin vuonna. 50kilsaa fiilisteltiin jäsen petek:in kanssa![]()
The Tyrannosnowrus wants my bike!![]()
px / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi
@kampipakka
Hyvän pelin olet laittanut. Wanha liitto on hyvä liitto. Oma Puksutin on ekasta kontillisesta, joka Suomeen saapui ja kun runko edelleeln ehjä en ole keksinyt syytä vaihtaa. Renkaina ollu Natet eikä muut oikein kiinnosta, pl. jäisemmillä keleillä edessä ite nastoitettu Hüsker du.
kmw muokkasi tätä : 03.01.2017 at 07.32
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
08680
Olen kmw:n kanssa samaa mielta. Tuli mieleen, etta Puolustusvoimat voisivat uudistaa pyorakalustonsa nykyaikaan ja ottaa kampipakalta speksauksen mallia.
Kännykkäräpsy
![]()
On niillä tuollaisia![]()
Pienet iltafiilistelyt, nyt kun luntakin tuli..
![]()
Musta Pole on komee, oot sää aika sissi![]()
Rapea 25 pakkasta aamulla mutta muuten siisti keli polkea töihin![]()
![]()
Rapeaa ja rapsakkaa on ja JJ 4,8" LS kohtalaisen jäykkänä -28° pakkasessa. Aamuinen töihinmeno meni ihan mukavasti, kun pyörä oli ollut yön sisällä, mutta töistä kotiin kylmällä pyörällä olikin sitten hieman raskaampaa. Huomenna pakkasta pitäisi olla reilut -30°, joten pakkasfiilistelyä riittää edelleen. Onneksi on tuuletonta.![]()
Töistä himaan lähtiessä otin läskin lämpöisestä varastosta, aluksi meni leppoisasti mut lopussa luulin takarenkaan puhjenneen.. Himassa vilkaisin mittarista ulkona olikin pakkasta - 19,2 astetta.
![]()
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Jos jollain on tiedossa xs/s koon myynnissä oleva läki niin saa vinkata.
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
FoxComp Turku, ICT xs koko
Vaatetta päälle ja poluille. Nyt kannattaa hetkutella! Kuva eiliseltä parin tunnin lenkiltä.
Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla
Kyllä sitä pieni ihminen herkistyy varsinkin noista Lapin kuvista. Kele. Kaivoinpas sitten Google ihanista arkistoista 4v. vanhan kuvan Kuhikselta. Vieressä tämän päivän vertailukuvaTänään -18 ja huurretta maassa, silloin joskus oli -5 ja puoli metriä sitä valkoista tavaraa.
![]()
![]()
Nätti oli ajella
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
Reilu -30C pakkasta vie suurimmat ajohalut, eilen -25C tuli ajeltua siihen asti että merinobuffi jääty naamaan kiinni..
Jos rengaspaineet kiinnostaa niin toi toiminut itselläni ok, alle 0.05barin heittoa ollut mitatulla ja lasketulla, vaikka sisälämmön arponut näppituntumalla:
http://t3mppu.kapsi.fi/filling-pressure-calculator/
Aikas rapsakka keli oli ajella, -25 pakkanen oli lähtiessä ja vajaan parin tunnin päästä oli vielä -21 astetta
![]()
Viime yön revontulifiilistelyjä Syötteeltä, Toraslammen pyöräreitiltä. Vähän vilpoinen vain meinasi olla..
Kuvaaja Markku/BHC
px / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi
^Ei paljon kylmyys haittaa, jos pääsee noin hienoja revontulia katselemaan talvisessa metsässä.
Jep, ei todellakaan! Eikä se -38 paikallaan ollessa ja kuvatessa tunnukaan missään mutta se ajoviima...
Tuollaki reissulla vierähti äkkiä kolome tuntia, sitten akut taas lataukseen ja uudestaan matkaan. Meni pitkästi pikkutunneille, viideltä pääsi vasta unille![]()
Reilu 20 astetta pakkasta, vipuvaihteet jumissa ja keskiö myös
![]()
https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!
4h20min ajoa tänään laakso-paloheinä-silvola-linjat akselilla. Ei muuta ongelmaa, kuin ilmojen katoaminen renkaista. Huomenna on varmaan polut täynnä kapeita kumeja, joten ajoimme tänään varastoon. Ajetaan kyllä huomennakin saatana. Mukavaa hommaa.![]()
Kirjanmerkit