ElectrobikeFillariGiantHepha
Sivu 38 / 72 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28 36 37 38 39 40 48 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.111 - 1.140 / 2138

Aihe: Pole Taiga Fatbike

Iltaa. Mielenkiinnolla jo pidemmän aikaa lueskellut tätä lankaa. Saiskos sitä kysyä että millä perusteilla osa on ottanu runkopaketin ja osa kokonaisen pyörän? Onko mahdollisesti siirretty osat edellisestä vai löydetty jotain halvalla muualta vai kuinka? Pieni kipinä olis siirtyä noihin 2xl renkaisiin. Eikä nyt tarvi laittaa listaa muista pyöristä mihin menee. Nehän tuossa tovi sit mainittiin joko vissiin tuon renkaan langassa.

Itselläni ei-Polessa vinkunut jarrut ekan 9kk aikana oikeastaan yhtään. En tiedä mikä muuttui kun vinkuminen alkoi. Eilen lenkillä pitemmässä jarrutuksessa tuli sellanen ilmiö niinkuin olisi vinkukanalle tungettu lumipallo kurkkuun. Yhtäkkiä vinkuminen loppui kuin seinään.

Liekkö sitten satula-pala-seutu mistä se vinkuminen tulee, nyt tupsahti lunta täyteen ja loppui. Jotkuhan on saanut tyyliin autonjarrujen vinkumisrasvoilla hiljaiseksi, mutta ei ole kaikilla auttanut. Jarruina mekaaniset BB7 Mountain S:t, eilen näytti takajarru tältä:

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ytte07 Katso viesti
    Iltaa. Mielenkiinnolla jo pidemmän aikaa lueskellut tätä lankaa. Saiskos sitä kysyä että millä perusteilla osa on ottanu runkopaketin ja osa kokonaisen pyörän? Onko mahdollisesti siirretty osat edellisestä vai löydetty jotain halvalla muualta vai kuinka? Pieni kipinä olis siirtyä noihin 2xl renkaisiin. Eikä nyt tarvi laittaa listaa muista pyöristä mihin menee. Nehän tuossa tovi sit mainittiin joko vissiin tuon renkaan langassa.
    Pelkkiä runkoja sai noin kk aikasemmin kuin koko pyöräsettejä. Osa haluaa myös laittaa paremmat osat kiinni niin turha ostaa muuta kuin runko.

Ja mitä noihin 2xl tulee, niin en varmasti olisi ostanut noita renkaita yksistään, mutta kun tuli pyörän mukana niin "hauska testailla ja kuntoilla" renkaat. Vieläkään ei oikein tiedä mitä sanoisi renkaista.. Pääsääntöisesti kumminkin kelvillä 16km per päivä työmatkaa

Joo, pitäisi nuo jarrut kohdistaa jos se vähän auttaisi.
    Lähetetty minun SM-N915FY laitteesta Tapatalkilla

Iltaa. Mielenkiinnolla jo pidemmän aikaa lueskellut tätä lankaa. Saiskos sitä kysyä että millä perusteilla osa on ottanu runkopaketin ja osa kokonaisen pyörän?
    Alunperin tulossa oli koko pyörä. Kai osittain alkukankeuksista johtuen osien saanti venyi joten vaihdoin tilauksen runkosettiin.
    Sain pyörän nopeammin alle niin. Ja tuli sit samalla laitettua parempaa palikkaa. Ja kalliimpi pyörä.
    Mut sainpahan pyörään mustat 2XL:t, noi kerman väriset ei oikein uppoa mulle.
    Eikä onneksi ole noita DB5:a vinkumassa.

offtopikkia

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mokka Katso viesti
    Ei ne sit enää vingu kovilla pakkasilla.
    Kyllä ne minulla vinku ihan samalla tavalla reilussa -10 pakkasessa. Pitänee kokeilla eri levyjä kun pääsee kotiin reissunpäältä. Pyörä on ihan huippu mutta nuo jarrut syö kyllä miestä

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kattelkaa tarkkaan se satulan asento vielä. Mulla se keskittäminen autto. Ja ei vinkunut enää kuin märkänä. Halvempaa kuin osien ostelu. Tosin ehkei niin kivaa! :-)
    Jaguar Mummopyörä vm.1950

Pole Taiga SnowTrail

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OKS Katso viesti
    offtopikkia
    Seriously?

Pole Taiga Fatbike

Lainaus Alkujaan tämän lähetti s12 Katso viesti
    Pyörä on ihan huippu mutta nuo jarrut syö kyllä miestä

Sent from my iPhone using Tapatalk
    TRP:n mekaaniset ei syö miestä.
    Mullahan oli proto lainassa ja siinä oli noi DB5:t. Päätin jo silloin ettei tule omaan noita jarruja.
    Päätin kokeilla mekaanisia ja en ole katunut.

Blackborow Guest
    Niin paljon ollut taas viime päivinä Polesta pöhinää, että kiinnostaa taas ihan oikeasti. Jollakin oli tulossa Ouluun L-koon Pole ja lupaili jopa mahdollisuutta koeajoon. Nimimerkkiä en nyt muista, mutta jos joku haluaa antaa Polensa testipolkaisuun Oulun seudulla niin kiinnostaa.

Mokka taitaa olla, ite toivoisin myös koeajoa Syöte-wintterissä.. Onkohan kyseisessä Polessa minkälaiset polkimet, jos moinen mahdollisuus tarjoutuis?

4.1 näyttäis olevan Jyväskylässä Polella Taigan koeajopäivä jos joku kiinnostunut ei ole huomannut. Saa varmaan tulla kauempaakin paikalle 😆

Raahessa saa käydä kokeileen kans, jos pyörä kiinnostaa.👍

Tänään taas kumpikin jarru ulahteli kun kävin lenkuralla. Pitää tieten alkaa tutustumaan tuohon palojen keskittämiseen...

Renkaat on kyllä tosiaan paineille reagoivat. Laittelin lähtiessä noin 1barin verran painetta ja kyllähän kelvillä ja kovalla polulla meno oli helpompaa. Mutta sitten mistä ite tykkää enemmän, eli möyrimisestä, niin eteneminen oli hankalampaa ja joutui jopa tunkkaamaan🙈 Loppu lenkistä päästin ilmaa renkaista poies ja taas pääsi menemään umpiseasakin hyvin😀👍

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Reijo-Olavi Katso viesti
    4.1 näyttäis olevan Jyväskylässä Polella Taigan koeajopäivä jos joku kiinnostunut ei ole huomannut. Saa varmaan tulla kauempaakin paikalle 😆
    Onko tästä lisää tietoa mistään? En löytänyt verkkosivuilta tai julkiselta FB-sivuilta mainintaa tästä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tomy Katso viesti
    Onko tästä lisää tietoa mistään? En löytänyt verkkosivuilta tai julkiselta FB-sivuilta mainintaa tästä.
    https://www.facebook.com/PoleStoreJy...775874446784:0

Ok. No tuota sivua ei näköjään näe kirjautumatta/liittymättä Facebookiin.

No siellä naamakirjassa sanotaan noin:"Taiga Snowpyörien koeajotilaisuus ensi keskiviikkona 4.1. Klo 14-18 Vaajakoskella!
    Kaikki koot eli S,M ja L koko koeajettavissa, 2-3 km mittainen helppopolkureitti lähtee suoraan Konttisentieltä. Pyörissä avopolkimet, mutta voitottaa myös omat lukkopolkimet ja ajovalon halutessasi mukaan. Muista myöskypärä!
    PS. Toimitaan non stop periaatteella eli varaudu odottamaan 15-20 min joshaluamaasi koko on juuri ehtinyt lähteä maastoon ku saavut paikalle."

Pole Taiga SnowTrail

Kiitos paljon, Volvospede.

Täytyypä käydä testaamassa!

Joo, minulla on oulussa L kokoinen Pole taiga ja siinä on 2xl renkaat kiinni. Siinä on myös hissitolppa niin rajoittaa vähän pitkien ihmisten käyttöä, eli voi jäädä lyhyeksi jos jalan pituus on yli 90cm. Itse olen 182cm ja varmaan saa tolpan nostettua johonkin 185cm tyypille. Laita privalla viestii niin lähetään lenkille, voin ajella omalla farleylla niin tarvitse olla edes omaa pyörää. Yleensä kiinni shimanon lukkopolkimet, mutta voi flatteihin vaihtaa myös, pitää ottaa winteriin mukaan flatit ja työkalut.

Lähetetty minun SM-N915FY laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Volvospede Katso viesti
    No siellä naamakirjassa sanotaan noin:"Taiga Snowpyörien koeajotilaisuus ensi keskiviikkona 4.1. Klo 14-18 Vaajakoskella!
    Kaikki koot eli S,M ja L koko koeajettavissa, 2-3 km mittainen helppopolkureitti lähtee suoraan Konttisentieltä. Pyörissä avopolkimet, mutta voitottaa myös omat lukkopolkimet ja ajovalon halutessasi mukaan. Muista myöskypärä!
    PS. Toimitaan non stop periaatteella eli varaudu odottamaan 15-20 min joshaluamaasi koko on juuri ehtinyt lähteä maastoon ku saavut paikalle."

Millä palstalla naamakirjassa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mokka Katso viesti
    Yleensä kiinni shimanon lukkopolkimet, mutta voi flatteihin vaihtaa myös, pitää ottaa winteriin mukaan flatit ja työkalut.
    Ei minua varten ainakaan tarvi vaihtaa, jos muistan ottaa spd-kengät mukaan. En taida fläteillä osata edes ajaa, joten mielummin lukoilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jurpu Katso viesti
    Millä palstalla naamakirjassa?
    Pole Store Jyväskylä.

Pole Taiga SnowTrail

offtopikkia
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ekke Katso viesti
    Seriously?
    Yes, nimittäin oma viestini jonka poistin.

Yes, nimittäin oma viestini jonka poistin.
    Näin ymmärsin, ehdin sen kuitenkin lukea enkä ymmärrä mikä siinä niin offtopikia oli.. Pitää varmaan poistaa omat viestit tästä ketjusta ku kaikki enemmän offilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti s12 Katso viesti
    Kyllä ne minulla vinku ihan samalla tavalla reilussa -10 pakkasessa. Pitänee kokeilla eri levyjä kun pääsee kotiin reissunpäältä. Pyörä on ihan huippu mutta nuo jarrut syö kyllä miestä
    Tiedän tunteen. Poistin aikanaan palat Elixir jarruista, kun en perkele saanut vinkumista kuriin, toinen jarru toimi ongelmitta. SLX ja XT toimineet aina ongelmitta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ekke Katso viesti
    Näin ymmärsin, ehdin sen kuitenkin lukea enkä ymmärrä mikä siinä niin offtopikia oli.. Pitää varmaan poistaa omat viestit tästä ketjusta ku kaikki enemmän offilla.
    No tämähän on Pole Taiga-keskustelu, ei Kona WO.

Kyselin Polelta pyörän saatavuutta ja meinas että ens viikolla vois saada ku ny painaa tilausnappia. Meinasivat että mun koko olis M. Mittaa 174. Oonko juur joku rajatapaus ku tompula ja brille ajaa S kokosella?

Kyselin Polelta pyörän saatavuutta ja meinas että ens viikolla vois saada ku ny painaa tilausnappia. Meinasivat että mun koko olis M. Mittaa 174. Oonko juur joku rajatapaus ku tompula ja brille ajaa S kokosella?

Ootko päässy koeajaa minkään kokoista taigaa? Mä oon 178 ja mulla on M koko. Toi 4cm pituuseroa jos on koivissa tai otsassa tietysti vaikuttaa, enkä mä tiedä minkä pituisia tompula ja brille on, mut mä suosittelisin 174 pitkälle M kokoa. Vantaalla voi koeajaa M kokoisen jos haluaapi.

Pole Taiga SnowTrail

Mullaki on Meedio koko ja oon skaalan ulkopuolella 181,5 pitkänä.. Proto oli tuotanto S:ää vastaavilla mitoilla ja silläkin onnistu hyvin ajot 60mm stemmillä..
    Ja tätäkin saa koeajaa, jos Tampere natsaa..

Olen 172,5cm lyhyt, jalan sisämitta 82-83cm, ottaisin koe-ajon perusteella s-kokoisen. (oma ajokki m-kokoinen Dude)

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •