GarminHephaElectrobikeGiant
Sivu 13 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 11 12 13 14 15 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 361 - 390 / 542

Aihe: Surlyville

zipo Guest
    Omituisin naksumisen syy joka osunut omalle kohdalle oli oldschool 1 1/8" ohjainlaakerin kuppi,sen kun irrotti ja asensi takaisin Shimano antiseizellä voideltuna niin
    pitkään etsitty ääni oli poissa.Anyway se olikin ainoa osa jota ei oltu käytetty irti tai vaihdettu varmasti hiljaiseen priimaosaan toisesta fillarista.Kaksi kertaa piti osia vaihdella ennenkuin ongelma ratkesi.

Juuri valmistunut Surly Wednesday ekalla testilenkillä. Mukava peli!
    Jarruletkut pitää vielä lyhentää.

Surlyltä dummystä läskiversio, alkaa Polen peräkin vaikuttaa lyhyeltä pikkuhiljaa.

http://surlybikes.com/blog/post/intr..._big_fat_dummy

^Siinä on pitkospuukäännöksissä kieli keskellä suuta kun tollasta lähtee taittamaan.

Kuha sovittelin:

Eli 29+ kiekot Wednesdayhin. Kyllähän ne mahtuu, takarengasta siirretty taakse 6mm. Ainoa huoli on se että keskiö nousee pelkällä renkaiden vaihdolla 12mm, ja siihen sitten vielä joustokeula lisäksi. Saattaa olla no-go.

Omat Surlyt, 4v vanha Moonlander:

Kaikki muut osat ovat vaihtuneet useamman kerran, mutta runko, haarukka, vanteet ja etunapa ovat alkuperäisiä, Surly-merkkisiä, eikä parempaa vaihtoehtoa niille ei ole vielä löytynyt.

Straggler:

Tyttären Karate Monkey:

Tuli viikonloppuna haettua itselle joululahjaksi ja ice cream truckille pikkuveljeksi jäykkä 27.5"+ instigator.

Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla

Mjäää...Kakskasit RoketiPoketit, mikä on vanteen sisäleveys ja paljonko jää taakse tilaa?
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

^^ Sotanorsu ollu kilttinä kun tommonen joululahja. Komee on.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Love Mud Rumpus 650b+ kiekot, taitaa sisäleveys olla 45mm ja 3" rakettironit litkutettuna. Tilasta ei tietoa, mutta ei ainakaan hankaa mihinkään. Pyörä on duunipaikalla, niin ei pääse tarkistamaankaan nyt.

Mitvit, mites mun on annettu ymmärtää ettei tuohon tuollainen yhdistelmä mahdu? Mitäs tämä nyt on? Onko se niin ettei minun kuulu tällaisista haaveilla, sitäkö tässä nyt haetaan?

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Mitvit, mites mun on annettu ymmärtää ettei tuohon tuollainen yhdistelmä mahdu? Mitäs tämä nyt on? Onko se niin ettei minun kuulu tällaisista haaveilla, sitäkö tässä nyt haetaan?
    Joo, sulkeudu maakellariin..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Joo, sulkeudu maakellariin..
    Olipa ikävästi sanottu.

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Itse kannatan ehdottomasti kaiken kokeilua, etenkin tämän. Ostohousut jalkaan vaan ja lisää kalustoa maailmaan. Itsekin olen ollut vielä kotona hiljaa tästä pyörästä. Oli puhetta yhden pyörän säilytyksestä sisällä, kun muutettiin saman katon alle ja nyt täällä on kolme ja neljäs odottaa duunissa.

Tulipas paskoja kuvia tuolla työpuhelimella, mutta kai noista nyt tuon tilavuuden näkee.

Instigatorin takahaarukkaan mahtuu isompiakin renkaita. Varsinkin kun käyttää slotted - tai single speed dropouteja. Yli 3" leveillä renkailla joutuu käyttämään leveämpiä kampia ettei ketju hinkkaa renkaaseen pienillä vaihteilla. Ketjulinja menee melko vinoksi ja voimansiirto kuluu ennen aikojaan. Singlespeed toimii 73mm kammilla yli 3" renkailla. Itse olen miettinyt takahaarukan alaputkien luttaamista D:n muotoisiksi renkaan kohdalta, ettei tarvitse leikata 24x4 renkaista sivunappuloita pois tilanputteen vuoksi.
    routaisten peltojen pehtoori

Itse tuli kokeiltua 26"x4" rengasta 47mm trial vanteella. Rengas oli vee rubberin v8 joka aika kaponen varmaan oikeest 3.8". "hienosti mahtu" no kaks pienintä vaihdetta laahasi hiukan ketjua renkaaseen vaikka neliskanttikammet jollain suht leveellä keskiöllä ja ketjulinja melko tyylikäs. Kaks lenkkiä ajelin ilman kummenpaa murhetta, mut olkoon läskipyörä erikseen. Sinkulana uskoisin 3.8 matalanappulaisten toimivan hienost, joku 3.5" rengas olis toki parempi.

27.5x3 maxxicen gronicle pyörii hienosti myös qr perässä. 27.5x3.25" duroa en ole viel testannu mut arvioisin että sekin tuohon menis.
    https://raumamtb.sporttisaitti.com/

Sinkulointi teki v1.5 instigatorista ihan hauskan pyörän

v2 runko v1 keula = v1.5
    27.5+/29+ mikä lie se sitten onkaan 650B9PLUS?
    https://raumamtb.sporttisaitti.com/

Teillä on niin mukavan näköinen kyläyhteisö että taidanpa liittyä.

Helmikuun kasausprojektina Pacer, voimansiirto Centauria ja Khamsin-kiekot aiemmasta maantiepyörästä. Alla X-Onet litkuilla, G-Onet odottaa hyllyssä kesää ja sepelittömiä kelvejä. Katsotaan meneekö samoille kiekoille vai tuleeko hankittua toiset.

Pointtina oli mukava runko pitkille maantielenkeille ja hiekkateille, klassista kauneutta nykyajan mukavuuksilla ja reippaammalla rengastilalla. Sitähän saatiin!

https://1drv.ms/f/s!AqKIWXpNjgPmk-MrEytNSmD7CCHKTQ
    Gary oin' muokkasi tätä : 04.03.2017 at 21.52

^yksinkertaisesti upea. Pacer kyllä vahvana hankintalistalla ja nuo kuvat ei ainakaan kuumetta vähennä
    Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken

Kiitos vaan, testilenkin jälkeen fiilis on kyllä loistava. Pyörä suorastaan liitää siellä missä nyt pystyy ajamaan ja inspiroi aivan eri tavalla kuin aiempi alupyörä. Jäätyneen sohjon väistely ei ollut niinkään hauskaa eli taidan vielä tyytyä maasturiin hetkeksi.

Vanhasta varastosta (kiekot, polkimet, tankoteipit), käytetystä (Centaur-setti, Arione, tanko) ja uudesta koottuna hintaa n. 1100€ ja tällä kokoonpanolla painoa 10.2kg, kesäkunnossa hieman vähemmän. Pieniä pettymyksiä Tetkron jarrut tuntumaltaan ja ulkonäöltään, sekä saman pakkauksen keskenään erilaiset tankonauhat(!). Centaur-jarrut piti myydä pois kun reach oli auttamatta liian lyhyt.

Garyn kuva ei näy mun internetissä.
    Anatole France

Olikohan meidän internettien välillä joku oikeuskiista, näkyiskö nyt?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kyrdis Katso viesti
    ^yksinkertaisesti upea. Pacer kyllä vahvana hankintalistalla ja nuo kuvat ei ainakaan kuumetta vähennä
    On hieno!
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Kuva ei näy vieläkään, mut linkin takana ihan *piip* hieno Pacer. Ajaisin.
    Anatole France

Onko kukaan sovittanut 2013 mallin Karate Monkeyyn 27.5+ kiekkoja/renkaita? En ole loytänyt kiekkoja omaan sovitukseen ja haluaisin kokeilla vähän isompia kumeja ton apinan alla tänä kesänä. Eteen menee kaiketi vaikka 29+, mutta mahtuuko esimerkiksi Schwalbe Rocket Ron 3.0" 27.5" kumi (tai isompi) takahaarukkaan.
    6.7 WTF/kg

Mulla on takana 27.5 WTB Trail Blazer 2.8, vanteena Hugo 52.

^Kiitos. Taidan laittaa kiekkoja ja kumeja tilaukseen.
    6.7 WTF/kg

Amputoin L-kokoisen Instigatorin satulaputkea 5cm. Yläasennossa Instigatorin vakio satulatolppa on nyt 15cm satulaputken sisällä. Ylimmäinen juomapullon kiinnike piti poistaa. Enemmän tuota tulee ajettua seisten kuin istuen. Nyt satula on selkeästi vähemmän tiellä.
    Katsoin mallia Saul Lumikon läskiSurlyn satulaputken lyhennyksestä
    http://forums.mtbr.com/fat-bikes/sho...-834786-2.html

24+ renkaat ovat näppärän oloiset sileällä radalla ja temppuillessa. Metsäpolun kivikkojuurakoissa niillä pääsee eteenpäin, mutta joutuu urheilemaan tosissaan.
    routaisten peltojen pehtoori

Kasasin mukavan retkipyörän Surly Disc Trucker -rungon ympärille.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •