Mikä läpiakseli menee F9.6 etuhaarukkaan sekä takahaarukkaan? Haluaisin laittaa semmoiset missä ei ole vipua. Pitää olla semmoisella kiinnityksellä, että kuusiokoloavaimella aukaistaan
Mikä läpiakseli menee F9.6 etuhaarukkaan sekä takahaarukkaan? Haluaisin laittaa semmoiset missä ei ole vipua. Pitää olla semmoisella kiinnityksellä, että kuusiokoloavaimella aukaistaan
Edessä 150 mm leveä napa, akselin pituus muistaakseni 192 mm. Takana 197 mm leveä napa, muistaakseni 224 tai 227 mm akseli. Trekin tyyliin kierre 1,75 mm nousulla.
Mistä oikeita läpiakseleita saa tilattua? En löydä mistään vai onko, että en vaan osaa![]()
Taka-akselin päivitys kuusiokolo malliin haastelista mutta eteen saataa löytyä täältä:https://r2-bike.com/Axle.
Mitat tarkistaa orkkisakseleista varmuuden vuoksi,
Btw Shift-upilla on myös omat sivut,en tiedä tekevätkö ns.custom akseleita mutta rahallahan yleensä saa ihan mitä vaan...
Noi kuusiokolokiinityksellä olevat akselit on mun suosikkeja,hinnat sen verran suolaisia että jäänyt ostamatta Stacheen viime kesänä.
Diy ratkaisu qr vivun heivaamiseksi orkkisakselista jäänyt tutkimatta.
Ps.Ei ne kaikki kuvassa olleet takanavat ole hajonnut.
^ Komia on.
Nyt sain kaikki osat paikalleen mitä olen päivittänyt. Olisko pitäny sitten kuitenkin ostaa suoraan 9.8😀
Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun SM-A700F laitteesta Tapatalkilla
Voi pentele ku on komiaa. <3
^ajamaan pitäisi päästä
Lähetin piruuttani trekille palautetta/viestiä miksei ole 18,5" Farleyta. Vastaus oli, ettei ole ollut tarvetta koko 4v valmistuksen ajan! Pistivät kuitenkin korvan taakse.
Joten lähettäkääpä kaikki muutkin välikokoiset viestiä trekille, jos vaikka tekisivät.
Armoa annettu... Ja hienoltahan tuo näyttää hankea vasten! Onneksi näin, sillä tilasin tänään itselleni vastaavan.
Ohjaamoa pitää tuunata, ehkäpä rallinaaman rojut sinne ja mahdollisesti hissitolppa talveen ongelmia tuomaan (ei osaa enää ajaa ilman).
Muutama kysäri:
- onko levyt 180/160mm?
- onko CS:ssä mitään ketjusuojaa sisäpuolella?
- oliko sisurit vai valmiiksi litkutettu?
Leveämpää rengasta kaipailisin Farley 9:iin, en tunnu pärjäävän noilla 3.8:lla. Vähänkin enemmän lunta niin menee kuin käärme erämaassa eikä paineiden lasku oikein auta. Niinpä hakusessa olisi hiilarikeula mutta Harun hintaa en ole valmis maksamaan. Muistan lukeneeni täältä mutta enpä löydä noita keskusteluita.. Olisko kellään hyvää vinkkiä tuommoseen keulaan? Whiten muistan passaavan mutta eipä XXL:stä löydy.
Harun keulaa ei enään valmisteta, ellei ole jollakulla omassa varastossa. Olikos 9 27,5 vai 26 rinkulat.
yrittäjä itse
fillari10.blogspot.fi
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
XXL:stä ei saa eikä tule enää hiilarikeulaa läskiin, Pirkka Fat Pro 4:ssa on "samanpainoinen" amuliinikeula. Itsekin olen etsinyt "halpaa ja hyvää" hiilarikeulaa läskiin.
http://www.ebay.com/itm/181818034845
Ostan varmaan tuon, jos muuta ei tule vastaan. On kyllä pelottavan halpa. Ican olisi ehkä järkevämpi vaihtoehto![]()
Barbegazeja on kaikki kehuneet. Myin kaikki tilaamani alta aikayksikön.
yrittäjä itse
fillari10.blogspot.fi
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Tuli Icanilta vastaus heti. Pyysin keulan piirustuksen ja piirustus on 1:1 sama kuin tuossa Laerpin linkkaamassa ebay linkissä. Ainut ero että Icanilta suoraan akselin kanssa maksaa 180$ kun tuossa ebay linkissä akselin kanssa maksaa 137$. Kyseessä on siis täysin sama keula.
Siis tästä Icanin haarukasta kyse?
https://www.amazon.com/ICAN-Carbon-R.../dp/B00UYL8SLS
Tuossa kuvassa näyttäisi olevan tuo kapeampi keula, ei 150mm navalle sopiva. Tässäkin keulassa mittapiirustus on ihan sama kuin Icanilla ja tuossa linkatussa ebay-myymälässä.
Laitoin kiusallani Icanin myyntitykille viestiä että sama keula myytävänä ebay:ssä halvemmalla ja vastasi ettei ole sama. Ihme juttu kun piirustukset ovat samat mutta eihän tuo ole ennenäkemätöntä että toinen tehdas kopioisi kuvat. Eli kukapa tuon sittenkään tietää onko tuo ebay:n keula sama kuin Icanin keula. Laitoin tuonne carbon-cycle myyjälle kysymyksen valmistajasta, katsotaan mitä vastaa.
Olisko kellään suositella hyvää hiilari-riser tankoa F9.6seen? samanlevyinen, 740mm, saisi olla ja nousua 30-40mm.
Kattelin:
http://www.chainreactioncycles.com/m.../rp-prod133845
Onkohan mistään kotoisin? Kattelin myös eastonin mutta 720mm, joten kapeampi. Liekö 20mm käytännön vaikutusta, jos kuitenkin nousua tulee samalla nykyiseen verrattuna? Onko kokemuksia?
Kirjanmerkit