Heikkojalkaisen viilistelyretki. Nousumetrit on karsittu minimiin. Jokea, järveä ja suota.
Tuomalansuolla tuossa viivassa ajettu ehkä 10 % kaikista "poluista" mitä siellä on.
Ei ole saastetta vaikka siltä näyttää. Vesi tulee lähteestä.
Täällä etelässä ajokelit olleet jo pari viikkoa vimpan päälle hyvät.
jk STn nousumetreissä ainakin puolet liikaa
matkalla ohi, kävin leikkimassa itiksen golf kentällä
![]()
Henkistä valmentautumista tulevaan. Laudanpalasten päällä tasapainoillen kelkkareitin yli. Ei ajokelpoinen vielä läskille. Olishan sitä ollut silti pakko yrittää jos olis ollut läski mukana...
![]()
GoPro HERO5 Black testikuva päivän lenkiltä:
![]()
08680
Meitä on moneen junaan.. Ja jotku jää asemalle _o/
Joku saattaa vähän ihmetellä mutta mitä sitten![]()
![]()
Ei se läski pyöräiljä muutenkaan helpolla koita päästä tai valitsisi ehkä jonkun muun kulkineen.![]()
^^Oikein! Iso peukimo.
Ei oo varmaan ruuhkaa noilla raiteilla...! Iso peukku!!!!
Täälläki saa ajella rauhassa, vahingossa meni taas tunti työmatkalla..
![]()
^ Kateeks käy. Täällä saa ajella sohjopaskassa päivittäin, 2 päivää pysy auto puhtaana viime vkl, muuten ollu samaa sontaa jo toista kuukautta.
mainiot kelit ajella polkuja ja jäällä 😊❄✌😃
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Ei ollut![]()
Illan pyöräilyt 5 asteen pikkupakkasessaei voinut muuta kuin nauttia.
Ps. Kiitos sinulle toiselle fätteilijälle joka olit käynyt ennen minua ajamassa, löysin sinun jälkiä seuraamalla parit uudet hyvät reitit
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ekat jääfiilistelyt...
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Tilataidetta?
![]()
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
OOPS
Eipä ollut tarkoituksella tuo tarkoituksen muutosKylläpä välilyönnillkin on väliä.
korjataan että läskipyöräiljä, ite edustan sekä välillä että ilman olevaa sana muotoa.
Masedoni # juu on myös mustana pole fatbike. .
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Läskipyöräilijä on läski pyöräilijä, läskistä pääsee eroon läskipyörällä kun ei vaan luovu läskistänsä. Runosuoli pulpahti.
-en ole hullu, olen erikoinen-
Kyllä siitä vaan aina tulee niin hyvälle mielelle! Ihan parasta taas. ❤️
![]()
Kyllä on HIANOO! Millä muulla pelillä, paitsi motokelkalla (HYI!), voisi liikkua röykkyisellä jäällä 0-5 cm lumessa välillä kohvaan upoten 25 km/h vauhtia. Läski on PARASTA Ikinä! Suksenpohjat jäätyisivät kohvaan upotessaan, samoin lumikenkien metalliosat - koko reissu menisi jäätä hakatessa ja kaapiessa. Kävellen ei pääsisi ikinä perille.
Kyllä! Läski on parhautta, mutta tarvitsen 2XL renkaat - eli oikean aikuisen miehen talviläskin!
Nimim. Sähköläskisika
Kirjanmerkit