FillariElectrobikeHephaGiant
Sivu 200 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 100 150 190 198 199 200 201 202 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.971 - 6.000 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

En minäkään tuonne torstailenkkiä tahi muutakaan veisi, mutta joskus kun juoksin tuon puolimatkaan, niin katsoin että jos ajaisi/tunkkaisi Pirunkirkolle, ja siitä pikkutietä tuon talon ohi (?). Siellä on ihan poluntynkää, mutta en mennyt läpi talolle asti. Sitten olisi sen ihan ok siirtymäpolun (virallisia reittejä kuhiksen kartalla) alussa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti artzi Katso viesti
    En minäkään tuonne torstailenkkiä tahi muutakaan veisi, mutta joskus kun juoksin tuon puolimatkaan, niin katsoin että jos ajaisi/tunkkaisi Pirunkirkolle, ja siitä pikkutietä tuon talon ohi (?). Siellä on ihan poluntynkää, mutta en mennyt läpi talolle asti. Sitten olisi sen ihan ok siirtymäpolun (virallisia reittejä kuhiksen kartalla) alussa.
    Tulin tuosta talon ohi takaisin silloin, kun ekaa kertaa jatkoin Luolakallioilta koko polun tielle asti. Toisella kerralla tulin Yläneen suunnasta ja oli taas pakko koittaa tunkkauspolkua. Tarkkana piti olla, että edes pyörän sai ehjänä nostettua läpi.

Eli pirunkirkon reittiä ei pysty ajamaan läpi ilman tunkkausta on niin vaikea, jyrkkää tai mahdotonta?

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti oivu Katso viesti
    Eli pirunkirkon reittiä ei pysty ajamaan läpi ilman tunkkausta on niin vaikea, jyrkkää tai mahdotonta?
    Tästä huokuu sellainen itseluottamus ja ajotaito, että sun on varmaan pakko käydä itse katsomassa tilanne. Omasta visiitistä on jo yli 5 vuotta aikaa, että kehitystä on voinut tapahtua monella tavalla.

Niinkuin Juha sanoi, siellä on paikkoja joissa tulee mieleen riittääkö paukut fillarin kantamiseen kivikkoa ylös, ehjänä ainakaan. Muuten ihan mukavaa teknistä tunkkaamista
    Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti peruspertti Katso viesti
    Niinkuin Juha sanoi, siellä on paikkoja joissa tulee mieleen riittääkö paukut fillarin kantamiseen kivikkoa ylös, ehjänä ainakaan. Muuten ihan mukavaa teknistä tunkkaamista
    Nyt on käyty tunkkaamassa. Oli se kuvailemasi tunkkausta. Onneks on kevyt pyörä 😀 ne paikat missä pääsi ajaa oli kyllä mukavia.

Ja Trekki on ehjä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti peruspertti Katso viesti
    Ja Trekki on ehjä?
    Kyllä ehjä on😀

Ei kestänyt minulla hermot tuollaista käymätöntä polunpätkää. Olihan siellä ihan kivoja kallionkylkiä kiipeitäväksi Kuvan mukaista herkkukin sieltä löytyy kiipeilyharjoitusten väliin. Läskiä en roudannut sinne, vaan köpöttelin ihan jalan. Kyllä oli pimee päivä. Mahtavia koloja sudenpesille...

Omituisista pikku rakosista saa välillä luikerella.

http://fat-bike.fi/kivikauden-polull...n-ilmarisissa/

Ajelin taas tutun lenki ja kirjoittelin pari sanaa jos joku ei vielä tuota polkua tiedä. Ihmettelin paheksuvasti kun paikka paikoin oli pahoja jarrutusjälkiä... niitä tuskin on pakko tehdä kun on luonnossa ajelemassa.

*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***

Kuva on upea

Terve!

Onko Turun seudulla tällä viikolla lähdössä jotain yhteislenkkiä? Tai onko ehdottaa jotain hyvää pätkää?
    Kiitos.

T. Paikkakunnalla säännöllisesti kyläilevä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JuusoA Katso viesti
    Terve!

Onko Turun seudulla tällä viikolla lähdössä jotain yhteislenkkiä? Tai onko ehdottaa jotain hyvää pätkää?
    Kiitos.

T. Paikkakunnalla säännöllisesti kyläilevä.
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta.

Tosin talvikaudella on aika hiljaista, kannattaa huudella fbeessä tuleeko joku jos siellä olet.

Jos joku Savojärveä kiertää niin silmät auki, mun hieno eräpuukko on siellä jossain... ehkä siellä missä vinot puut, tai muualla, tai laavulla. Vedin siinä pihalla pimeessä kunnon lipat, kivat jäät lumen alla nääs.

Lisähaastetta Pomponrahkalla.

Tämä alkaa muistuttaa Ruissaloa: tehdään puskutraktoreilla polkuja luontoihmisille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti opheinonen Katso viesti
    Tämä alkaa muistuttaa Ruissaloa: tehdään puskutraktoreilla polkuja luontoihmisille.
    Eikai tuossa ollut tarkoituksena vetää hiekkatiebaanaa, vaan pitkospuut ovat töiden takia poissa käytöstä nuo em. ajat. Kuten tuossa jutussakin sanotaan, ne rakennetaan ennalleen töiden päätyttyä.
    http://www.hhcmb.fi
    https://www.facebook.com/hhcmb

Topikin nostoa

Kaarina / Piikkiö porukkalenkkiä lauantaina 8.4.

Startti klo 11:00 Kaarinan Hongkongin pihalta.

Vauhti pidetään rauhallisena ja taukoja vietetään. Erittäin todennäköisesti jossain vaiheessa myös ajetaan harhaan ja tunkataan.
    Reilut kolme tuntia on varmaan aika lähellä retken kokonaisaikaa. Metsät ovat pieniä, joten kun letkan vetäjien hidas vauhti tai epämääräiset reittivalinnat alkavat haukotuttamaan, niin irtautuminen on helppoa. Suurin osa ajasta ollaan kilometrin tai kahden päässä vanhasta ykköstiestä.

Piikkiön puolelle siirryttäessä tulee aika paljon maantiesiirtymää, mutta pitkästyttävät asfalttiosuudet palkitaan sitten Piikkiön monipuolisilla poluilla.
    Minä ajan pääni jäädyksiin

Vinkkiä pääsiäiselle! Hei tulemme tyttäremme luo pääsiäisenä ja otamme fatit mukaan. Ajatuksena olisi ajella porukalla, hänellä on cyklo. Minne kannattaisi suunnata Kupittaalta tähän aikaan vuodesta? Toiveena helppoa polkua ja kauniita maisemia.

Tämän päivän porukkalenkillä oli puhetta MTB-Turun perinteisen keväisen kestävyysorgian, Turun Kierron ajankohdasta. Pahasti vaikuttaa siltä, että vetäjän aikatauluista johtuen tapahtuma järjestetään vasta kesäkuukausina, oletettavasti heinä-elokuussa. Mikä on silleen kiva, että on lämpimämpi istua terassikaljalla.

Stay tuned!

Mistäpäin Piikkiötä löytyy monipuolisia polkuja? Olen asunut sielläpäin muutaman vuoden mutta en ole oikein löytänyt hyviä polkuja. Tosin en ole ehtinyt niitä hirveästi etsimäänkään. Tuli hommattua vaimollekin maastopyörä ja pitäisi löytää jotain hyviä polkuja. Linnavuorella on hyviä polkuja, mutta ne saattavat olla rouvalle alkuun paikoitellen turhan vaikeita.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Anamies Katso viesti
    Mistäpäin Piikkiötä löytyy monipuolisia polkuja? Olen asunut sielläpäin muutaman vuoden mutta en ole oikein löytänyt hyviä polkuja. Tosin en ole ehtinyt niitä hirveästi etsimäänkään. Tuli hommattua vaimollekin maastopyörä ja pitäisi löytää jotain hyviä polkuja. Linnavuorella on hyviä polkuja, mutta ne saattavat olla rouvalle alkuun paikoitellen turhan vaikeita.
    Makarlan metsässä kannattaa käydä. Polku lähtee tuon tiekyltin takaa ja polku / metsätie käy lähellä moottoritietä. Sieltä tullaan pari sataa metriä hiekkatietä (Palomäentie) takaisin päin ja kun näkyy tien laidassa oikealla puolella hevosista kertova liikennemerkki, niin siitä noustaan takaisin metsään. Polkuja menee jonkin verran ristiinrastiin ja ovat pääosin helppoja ja mukavia myös aloittelijalle.
    Helppoja polkuja löytyy myös Tuorlasta. Tästä metsään ja sama homma eli jonkun verran menee polkuja sikinsokin
    Minä ajan pääni jäädyksiin

Jos joku ehtii/viitsii niin nyt olisi mahdollisuuus osallistua talkoisiin mahtavalla Kuhankuonon reitillä. Minäkin ehkä ehdin/viitsin. Pitäisköhän lainata jostain pitkät kumpparit...

http://www.kuhankuono.fi/

Jos joku turisti tahi uusi asukas ei tiedä mistä on kysymys, niin tässä minun höpinääni tuosta reitistä.

Kuhankuonon retkeilyreitti, laiskimmille lukijoille tiedoksi että höpinän lopussa on nyt myös linkit ladattaviin reitteihin, koko matka Pori-Turku.

https://mtbfin.eu/r2/kuhankuonon-retkeilyreitisto/

Kuulisin milelellään jos joku käy ajamassa koko Pori-Turku reitin... minäkin yritän, joskus. Nyt ei kunto kestä tuollaista. Todella huono (ajo) kesän alku on ollut.

Kuuilisin myös mielellään jos noiden reittien toiminnassa on ongelmaa jollain laitteella! Nuo on kasattu monesta pienestä pätkästä, ja niitä ei ehkä kaikki laitteet niele nikottelematta.
    artzi muokkasi tätä : 27.05.2017 at 21.42

Kuhankuonon reitit.

Savonjärven ympäri ja siitä lounaaseen kulkee reitti. Onko se myös maastopyöräilyyn sopivaa? Sopiva linkkikin löytyi: http://bit.ly/1SPPRjU

Savonjärven ympäri ja siitä lounaaseen kulkee reitti. Onko se myös maastopyöräilyyn sopivaa? Sopiva linkkikin löytyi: http://bit.ly/1SPPRjU
    Jos tarkotat sitä Kurjenrahkan suon eteläpuolelta menevää haaraa, niin se oli pitkään mun suosikkireittejä ja on edelleen kaunis, mutta aika on syönyt pitkospuut todella huonoon kuntoon. Läskillä vielä pystyy aika hyvin ajamaan, mutta kapiarenkaisella riittää haasteita. Varsinkaan sateen liukastamille pitkoksille lähtöä en voi enää suositella kuin nöyrällä asenteella.

Sith! Olen liian suosittu Ruissalossa! Kuumottavilla polvirustoillani voisi keittää kahvit. Foxcompin expertit lupasivat ratkaisun asiaan. Mutta se ratkaisu ei taida sietää vettä!

Olisitte vaan tulleet töihin, oli hyvät maggaratkin. Kaksi maastopyöräilijää oli oikein hyvä prosentti paikallaolijoista. Minä tosin laiskana ajelin autolla sinne.

Olipas aika julmasti mutaa liikkeella tuossa kohdassa, ihan tarpeeseen tulee pitkokset.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Jos tarkotat sitä Kurjenrahkan suon eteläpuolelta menevää haaraa, niin se oli pitkään mun suosikkireittejä ja on edelleen kaunis, mutta aika on syönyt pitkospuut todella huonoon kuntoon. Läskillä vielä pystyy aika hyvin ajamaan, mutta kapiarenkaisella riittää haasteita. Varsinkaan sateen liukastamille pitkoksille lähtöä en voi enää suositella kuin nöyrällä asenteella.
    Minä olisin muistanut että jotain 5+ pitkospätkää Vajossuon laavun ja Kuhankuonon kivikasan välillä... niitä onkin 20 (kaksikymmentä!). Pituudet 10m - 100m tai jotain. Vajossuon laavulta ylös(kin) päin on jo hiukan uutta pitkosta, eli toivoa on.

Tuo väli on pahin, ihan on myönnettävä etten enää ajanut jokaista pitkospätkää. Kapea lankku keskeltä halki, ei kiinni missään, ja vielä reunoista hapero, molemmin puolin iso märkä suo... tai oja 😎

Hieno lenkki silti, hyvää reeniä jos haluaa oppia pyörän käsittelyä. Sitähän ei neulasbaanoilla opi. Älkää viekö ketään vähän ajanutta sinne, paitsi jos anoppi haluaa kokeilla...

Sakottakaa jos saatte kiinni!

Silta vähän vaiheessa... tumpelo tunkkasi.

Tuosta ajoi vielä hyvin kun ei ollut vesiesteitä ympärillä, ja nuo törröttävät puutapit in niin paksuja ettei hajota renkaita..

Tunkkasin, vaikka tuosta olisi voinut hyvin ajaa, ensin oikealla, lopussa ennen pyöreätä koivua vaihto vasemmalle. Vesieste molemmilla puolilla...

Ovatko uudet pitkospuut rakennettu ensisijaisesti patikoitsijoille? Eli onko plankkujen väli tuuma vai puolikas?
    opheinonen muokkasi tätä : 17.06.2017 at 11.08

Kaikki uudet on hienosti ajettavia, ei rakoja.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •