GarminElectrobikeHephaGiant
Sivu 21 / 69 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11 19 20 21 22 23 31 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 601 - 630 / 2049

Aihe: Ammattilaispyöräilyjuttuja, joille ei viitsi avata omaa otsikkoa

  1. #601
    Kolumbialaisten pyöräilijöiden menestys syksyn klassikoissa ja semi-klassikoissa on ollut mahtava. Sveitsin ympäriajon jo voittanut Miguel Ángel López vei Milano-Torinon voiton, Girossa ja Vueltassa palkintopallille ajanut Esteban Chaves voitti Giro dell' Emilian ja Giro di Lombardian - ja nyt ratapyöräilytaustainen, vasta viime kaudella huomiotaherättävin tuloksin maantielle siirtynyt Fernando Gaviria voitti Pariisi-Toursin murskaavan ylivoimaisella loppukirillä.


    http://www.alpsandes.com/posts/2016/...rnando-gaviria
    http://www.alpsandes.com/posts/cling...ves-talks.html

    http://www.alpsandes.com/posts/2015/...mbian-sprinter
    http://www.alpsandes.com/posts/2016/1/10/gaviria
    http://www.alpsandes.com/posts/2016/...rnando-gaviria

  2. #602
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    53

  3. #603
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    savo
    Viestit
    1.105

    Ammattilaispyöräilyjuttuja, joille ei viitsi avata omaa otsikkoa

    Siellä on niin kuuma että tuubiliimat tai teipit saattavat irrota. Erittäin epätodennäköistä mutta mahdollista.
    Näin siis epäilltiin Twitterissä. Voihan se olla että tuo spessun avorengas on myös niin nopea, että halusi ajaa sillä.

  4. #604
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.691
    Artikkelissa sanottiin, että Martinin käyttämä avorengas on Specializedin nopein rengas. Martin on aikaisemminkin ajanut avorenkailla tempoa (ja voittanut).

  5. #605
    Liittynyt
    04/2001
    Paikkakunta
    Asikkala
    Viestit
    5.318
    Niin no renkaan vierintävastus on melko pieni osa kokonaisvastuksesta. Martinilla varmaan isompi juttu palaamisessa vanhaan ajoasentoon joka sekin ehkä lisäsi ilmanvastusta mutta jossa pystyi tuottamaan enemmän tehoa kampeen.

  6. #606
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Markku Silvenius Katso viesti
    Niin no renkaan vierintävastus on melko pieni osa kokonaisvastuksesta. Martinilla varmaan isompi juttu palaamisessa vanhaan ajoasentoon joka sekin ehkä lisäsi ilmanvastusta mutta jossa pystyi tuottamaan enemmän tehoa kampeen.
    Mihin vanhaan on palattu? Huomasin että ajoasennossa oli jotain uutta, mutta lähinnä päättelin että on menty eteenpäin (mm. kyynärpäiden & olkapäiden kapeus) kuin tultu taaksepäin. Lepuuttajat näytti olevan silmämääräisesti aika matalalla, selkälinja on mielestäni ollut Martinilla aina jonkun verran koholla.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  7. #607
    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    275

    Ammattilaispyöräilyjuttuja, joille ei viitsi avata omaa otsikkoa

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Mihin vanhaan on palattu? Huomasin että ajoasennossa oli jotain uutta, mutta lähinnä päättelin että on menty eteenpäin (mm. kyynärpäiden & olkapäiden kapeus) kuin tultu taaksepäin. Lepuuttajat näytti olevan silmämääräisesti aika matalalla, selkälinja on mielestäni ollut Martinilla aina jonkun verran koholla.
    Täältä löytyy kuva siitä tämän alkuvuoden uudesta asennosta, mikä ei ilmeisesti toiminut: https://rouleur.cc/editorial/wp-cont...a_AX7O1065.jpg

  8. #608
    Liittynyt
    10/2003
    Viestit
    8.084
    ^Ai saakeli. Mä olin siinä uskossa että ne palaisi Adidakseen! LOISTAVAA!!!! Castellille vihdoin kunnon tiimi mitä vaatettaa!! Ihanaa! Vielä kun dumppaisivat sen perkeleen Fordin pois ja ottasivat jonkun OIKEEN auton tilalle, jos ei Jaggea niin edes Volvot vaikka sit. Eli oikeen auton.

  9. #609
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kuu
    Viestit
    1.029
    Froomie katselee ilmeisesti purkaantunutta saumaa. Osaisivatpa ne joskus tehdä vaatteen joka ei hajoa heti.

  10. #610
    Liittynyt
    10/2003
    Viestit
    8.084
    ^Mitä pienistä! Just ihailin Free Aeroita edellisen trainerisetin jälkeen että alkas sopii jo käsi säämiskän ja kankaan väliin kun sauma auennut niin pitkälti. Mut ne onkin jo parin kauden takaa olevat pöksyt. Ja nekin tais alunperin hajottaa Brooksin terävä viallinen kiinnitysnasta. Sain kahdet FA:t paskaksi kun en tajunnut aikoinaan että nappula hankaa just säämiskän sauman kohdalle ja pisti kiinnityslangan poikki hinkaten heti uusista housuista. Siitähän se sit lähtee purkaantumaan.

    Mutta sorry offari siis!

    Nyt oikee tiimi ajaa ensikaudella oikeen pyörän lisäksi oikeilla ajokamoillakin! Kuhan nyt ajaa, ettei löydy mitään "kivaa" D-osastolla tuolta tiimiltä tässä talven aikana.

  11. #611
    Liittynyt
    03/2010
    Paikkakunta
    Kotka
    Viestit
    0
    Täs vaiheessa vuotta aina kiinostaa tiimit ja kuskit missä kukin seuraavalla kaudella , yleensä aiheelle ollut oma ketju täs vaiheessa näkyvillä - missä se nyt ? Kiitos sille joka päivittää !
    -Peesaan harkitusti , isken harkitsematta

  12. #612
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Tallinna
    Viestit
    288
    Jees ja siis jos joku tietää Kellun ja Carinan ens vuoden kuvioista, niin voisiko valottaa...

  13. #613
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kuu
    Viestit
    1.029
    On hyvä ja tutkii ja avaa topikit.

  14. #614
    Liittynyt
    05/2010
    Viestit
    1.040
    Siinä olis kanauutisten tärkeimmiksi rankkaamia siirtoja:
    http://www.cyclingnews.com/news/12-t...watch-in-2017/
    Fucked up and ready to die.

  15. #615
    Hiljaisena aikana vähän juoruja naapuripohjoismaista.

    Dohan MM-kisat päättyivät Norjan miesten osalta kaameaan kalabaliikkiin ja median välityksellä käytyyn keskusteluun maan kahden supertähden, Alexander Kristoffin ja Edvald Boasson Hagenin välillä. Ennen kilpailua oli sovittu että molemmat olivat tasa-arvoisia ja saivat ajaa omaa kisaansa määrättyyn vaiheeseen saakka, mutta jos ja kun ratkaisu jäisi loppukirin varaan ja molemmat olisivat mukana kärkijoukossa, Kristoff olisi vahvempana ja menestyneempänä itseoikeutetusti kapteeni ja Boasson Hagen hänen vetomiehensä.

    Kisassa kävi kuitenkin niin että Kristoff joka joutui tyytymään seitsemänteen sijaan ilmaisi erittäin suuren pettymyksensä Boasson Hagenin panokseen ja syytti häntä joukkueen pettämisestä ja itsekkyydestä. Kristoffin mukaan Boasson Hagen jätti aloittamatta vedon siinä vaiheessa kuin piti eikä piitannut huudoista. Kristoffin mielestä tämä johtui vain ja ainoastaan siitä että Boasson Hagen halusi ja yritti ajaa lyhyellä kirillä itselleen. Boasson Hagen torjui syytteen ja katsoi ettei hänellä ole mitään aihetta anteeksipyyntöön.

    Miehet eivät puhuneet toisilleen kisan jälkeisen banketin aikana eivätkä ole sitttemmin myöskään olleet yhteydessä sen enempää puhelimitse kuin sähköpostitse. Norjan maajoukkueen johto yrittikin saada tähtensä saman pöydän ääreen, mutta kuinka ollakaan, molemmille sopivaa aikaa ei yhteiselle tapaamiselle ole löytynyt. Kumpikaan ei ole kieltäytynyt ja miehet varmasti osuvat samaan paikkaan kauden aikana.

    Asia on melkoisen kriittinen sikäli että ensi vuoden MM-kisat ajetaan Bergenissä. Reitti on mäkinen ja sen katsotaan suosivan Boasson Hagenia, mutta Kristoffkin on viime kausina osoittanut kirikykynsä säilyvän myös kovia nousuja sisällään pitävissä kisoissa, joten edessä voi olla tilanne jossa kumpikin katsoo olevansa kapteenin asemassa.

    Miehillä on ns. aikaisempaa taustaa, sillä molemmat ovat syntyneet vuonna 1987 ja ajaneet toisiaan vastaan jo junioreista asti. Boasson Hagen oli heistä kahdesta se lapsitähti, mutta Kristoffin myöhemmin alkanut nousukiito on vienyt hänet viime vuosina korkeammalle. Richmondin MM-kisoissa 2015 Kristoff oli Boasson Hagenin hienosta loppukaudesta huolimatta kapteeni, mikä johti tilanteeseen jossa Boasson Hagen ei käsityksensä mukaan saanut osallistua vetotyöhön Saganin irtioton takaa-ajamiseksi koska hänen piti odottaa mäessä pudonneen Kristoffin paluuta takaa-ajoporukkaan, mutta jossa kisan jälkeen häntä syytettiin ja haukuttiin taktisesta taitamattomuudesta eikä Kristoffkaan salannut käsitystään siitä miten hänen olisi pitänyt ajaa.

  16. #616
    Juoruja Belgiasta:

    Gentin työtuomioistuin on määrännyt Philippe Gilbertin maksamaan Belgian Cycling Companylle eli entiselle tallilleen Omega Pharma - Lotolle takaisin 300.000 euroa. Vuonna 2011 eli mahtavalla menestyskaudellaan (18 voittoa ja UCI World Tour -rankingin ensimmäinen sija) Gilbert sai 1,2 miljoonan euron palkkansa lisäksi 715.000 euroa sopimuksen mukaisesti bonuksia tehtyään historiaa ja voittamalla perättäin käytyinä kilpailuina Brabantse Pijlin, Amstel Gold Racen, La Flèche Wallonnen ja Liège-Bastogne-Liègen.

    Gilbertin sopimuksessa oli myös molemminpuolinen optio jatkosta vuodeksi 2012, mutta tiedossa ollut Omega Pharman ja Quick Stepin fuusio eikä häntä ilmeisesti silloin innostanut joutua Patrick Lefeveren alaisuuteen, joten hän (ja arvatenkin katsoi) option rauenneen fuusion takia ja hän tekikin uuden sopimuksen BMC:n kanssa. Marc Coucke, lääketarvikefirma Omega Pharman perustaja ja monimiljönääri, oli kuitenkin eri mieltä ja asiasta on jo käyty oikeutta Sveitsissä, jossa Belgian Cycling Company hävisi. Gilbertillä on nyt mahdollisuus viedä juttu toisen asteen työtuomioistuimeen.

  17. #617
    Liittynyt
    05/2010
    Viestit
    1.040
    Hyviä väli rapsoja kuovipolulta.
    Danke schön.
    Fucked up and ready to die.

  18. #618
    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    1.600
    Väittävät, että Astana vaihtaa pyörää ja muuttaa potkuhousujen väritystä. Viime kauden tiimiasua näkyy olevan jo verkkokaupoissa alennusmyynnissä.
    https://twitter.com/BiciGoga/status/...rc=twsrc%5Etfw


  19. #619
    Liittynyt
    10/2003
    Viestit
    8.084
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Munarello Katso viesti
    Väittävät, että Astana vaihtaa pyörää ja muuttaa potkuhousujen väritystä.
    Reilu viikko sitten esitelty uusi asu ja uudet pyörät:

    http://www.cyclingnews.com/news/asta...with-giordana/
    http://www.cyclingnews.com/news/asta...bikes-gallery/

  20. #620
    Liittynyt
    09/2007
    Paikkakunta
    Tuusula
    Viestit
    318
    Toi Argon ei ole koskaan oikein vakuuttanut silmää...

  21. #621
    Liittynyt
    10/2016
    Paikkakunta
    Oulu - Ikuinen vastatuuli
    Viestit
    4.554
    Tässä taas värimaailma loksahti, mutta mieli nyrjähti voimansiirron osalta.

  22. #622
    CCC Sprandi Polkowice ajaa ensi vuonna viidettä kauttaan Guerciottin pyörillä ja Ursuksen kiekoilla. Sitä ennen pyöräsponsoreita ovat olleet mm Orbea, Merida ja yhden kauden verran Vivelokin. Tallin värit ovat aina olleet oranssi ja musta, pyörissä oranssin määrä on kyllä vaihdellut.

    PS Jos mieli nyrjähti sen takia ettei italialaisessa pyörässä ole Campagnolon voimansiirtoa, niin voi vain todeta että Shimanoon ei ole vaihdettu vaan siinä on pysytty alusta eli vuodesta 2013 asti.

    PPS Davide Rebellin (s. 1971) ei sentään taida olla jatkamassa.

  23. #623
    54 hampainen Guest
    Astanakin saa näköjään ensi kaudeksi kunnolliset pyörät käyttöön

  24. #624
    Liittynyt
    10/2016
    Paikkakunta
    Oulu - Ikuinen vastatuuli
    Viestit
    4.554
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    CCC Sprandi Polkowice ajaa ensi vuonna viidettä kauttaan Guerciottin pyörillä ja Ursuksen kiekoilla. Sitä ennen pyöräsponsoreita ovat olleet mm Orbea, Merida ja yhden kauden verran Vivelokin. Tallin värit ovat aina olleet oranssi ja musta, pyörissä oranssin määrä on kyllä vaihdellut.

    PS Jos mieli nyrjähti sen takia ettei italialaisessa pyörässä ole Campagnolon voimansiirtoa, niin voi vain todeta että Shimanoon ei ole vaihdettu vaan siinä on pysytty alusta eli vuodesta 2013 asti.

    PPS Davide Rebellin (s. 1971) ei sentään taida olla jatkamassa.
    Toki nämä faktat olivat tiedossa ko. merkin toimintaa seuraavana. Jotenkin se japanilaisten osien
    käyttö vaan hiertää, aivan kelpoisia varmastikin tällä(kin) tasolla. Nämähän ovat tunnekysymyksiä.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

  25. #625
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    603
    Jokos tätä on jeesusteltu. Lieneekö muuttaa mitään käytännössä turvallisuuden suhteen, mahtuupa vain enempi paskoja moottoripyöräkuskeja. http://www.cyclingweekly.co.uk/news/...ination-302106

  26. #626
    Jos en ole ihan väärässä - mikä ei tosin ole mitenkään mahdotonta - joukkueiden koon rajoittaminen kahdeksaan ajajaan ei käykään ihan ilmoitusasiana. UCI vastustaa tietenkin sen takia että sen suuret kisajärjestäjät haluavat taas kerran kävellä sen yli ja tallit vastustavat sen takia että muutos tulee näin myöhään ennen ja varoittamatta (eli ne ovat tehneet valintansa ja laatineet kuskibudjettinsa yhdeksänmiehisiä joukkueita varten).

    Säännöissä kai sanotaan että joukkueiden koon pienentäminen aina seitsemään kuskiin asti on mahdollista, mutta vaatii Professional Cycling Councilin hyväksymisen ja PCC on 12-miehinen neuvosto jossa järjestäjillä on varsinaisesti ja suoraan vain kaksi jäsentä ja joka tekee ratkaisunsa enemmistöpäätöksellä.

    Arvaan että vielä ensi kaudella ajetaan sittenkin vanhaan malliin, mutta ken elää, se näkee. Luulen muuten että ajajien turvallisuuden parantaminen on lähinnä keppihevonen jolla uudistus yritetään myydä. En usko että kahdeksanmiehisillä joukkueilla saataisiin enemmän eloa ja jännitystä tylsille ja tapahtumattomille etapeille. Sky ja Movistar ovat joukkueina aivan yhtä hallitsevia, uudistuksesta mahdollisesti kärsiviä lienevät pienemmät joukkueet jotka eivät ole "yhden asian liikkeitä" eli ne jotka eivät keskity tai eivät voi keskittyä ajamaan vain yhdenlaisella koko joukkueen taktiikalla vain yhdelle vahvalle kapteenille.

    Toisaalta onhan noita pienempiä ympäriajoja jo ajettu kahdeksanmiehisin joukkuein enkä tiedä onko sillä ollut merkittävää vaikutusta kisan kulkuun.

  27. #627
    Liittynyt
    05/2010
    Viestit
    1.040
    Nyt sitten huhutaan tjsportsin jättäytymisestä lampren rinnalta. Rahansiirto ongelmia.
    Enpä tiiä.
    Fucked up and ready to die.

  28. #628
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kuu
    Viestit
    1.029
    Joo köyhä on Kiinan valtio

  29. #629
    Neljä miljoonaa dollaria voi olla vähän tai paljon. Vielä kuukausi sitten kaikki oli hienosti ja arvuuteltiin vain sitä mikä kiinalainen firma tulisi nimisponsoriksi TJ Sportin tilalle tai rinnalle. Mutta Kiina on Kiina ja tuommoinen valtiollisen ja kaupallisen toimijan epäsikiö on aina vaikea tapaus. Voi olla kyse vain siitä että joku on astunut ylempänsä varpaille tai joku ylempänä on tullut pelatuksi paitsioon eikä kukaan enää tahdo olla tekemisissä tämän projektin kanssa pelosta leimautua väärän puolen kannattajaksi.

    Kevennyksenä: Lampre-Meridassa kaksi viime kautta ajanut valkovenäläinen Ilia Koshevoy joka pääsi maantiepyöräilyuutisiin hakemalla tallipaikkaa Twitterissä - myöhemmästä tweetistä päätellen onnistuneesti - herätti hiukan huvittuneisuutta "tykkäämällä" tweetistä jossa kerrottiin TJ Sportin ongelmista. Hän twiittasikin sitten ettei oikeastaan ymmärrä itsekään miksi niin teki, ajajakavereita ja tuttua tallihenkilökuntaa on joutumassa tyhjän päälle - mutta eihän siinä tarvinnut olla vahingonilosta kyse, sillä ymmärtäähän sen että Koshevoyn oli varmasti vaikea olla tuntematta helpotusta siitä että hän sai ajoissa tietää ettei sopimusta jatketa. On paljon mukavampi ajaa (toistaiseksi vielä Lampre-Meridan väreissä) harjoituslenkkejä Liguriassa kun tietää että ensi kaudeksi on paikka Pro Conti -tason tallissa.

    Tiimiasuista puheenollen: Lotto-Soudal esitteli ajoasunsa ja samalla myös sponsorinsa.

  30. #630
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    2.358
    Hyviä uutisia: Stig Broeckx on herännyt puolen vuoden koomasta.
    http://www.cyclingnews.com/news/stig...m-doctor-says/
    Rule #1: Obey The Rules

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •