- kuva keskinkertainen, fillari EI. Specialized Roubaix Expert 2017.
- kuva keskinkertainen, fillari EI. Specialized Roubaix Expert 2017.
Pyöräily pelastaa !
Kiitos pojjaat kommenteista! Miekin niin tykkään ja on kyllä niin sopewa kuin olla voi *tähän joku haart-hymiö*
@kmw "melkein kuin minä pienenä": Ei huono
Mietin tuota tekstiasiaa itsekin, mutta tykkään toisaalta niiden tuomasta valkoisestavisuaalinen silmäni pitäytyy siis pitämään tekstit vielä kiekoissa
![]()
Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.
tämä alkaa olla valmis. dude 8.0, L-koko bluto-keulalla ja hissitolpalla (crankbrothers highline). edessä 4.0" JumboJim, takana 4.4" JumboJim. mcarbon 65mm kiekot. 1x10 voimansiirto, ovaali 26t edessä ja takana 11-34 xtr-pakka ja Zee vaihtaja
12,15kg kuvan setupilla (polkimineen).
![]()
Bird Zero AM![]()
Pesun kautta odottelemaan ensimmäistä traineriajoa. Keväämmällä sitten taas OMSilla kadulle.
Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla
Bird uuh. Uuh!
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
^ hieno. Tuossa on jotain hirvimäisen hienoa. Samaa estetiikkaa kuin kisakireissä off-road autoissa.
*Ketjut ovat sotkemista varten*
Ja ei muuta kuin lisää lunta, thank you! Talvenkestävä hissitolppa tarttis vielä katella..
![]()
heh, kerrankin pääsee sanomaan, että sun pitää muuttaa tänne etelään. Täällä on lunta yli 20 senttiä.
Joo niin tulee 😀👍
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Rivo on satulaputken slouppaus, ainoa asia mitä en ihan ymmärrä tässä pyörätyypissä. Putki on ylärajassaan, joten sen puoleen en näe ongelmaa. Että kestääkö...? Kuka tietää varmasti, mutta tuskin olen ainoa jolla on säätö noin pitkien jalkojen ja lyhyen selän myötä. Mitoitus on muuten enemmän kuin hyvä.
*Ketjut ovat sotkemista varten*
Mikä on tuo mötikkä tuossa keskiön yläpuolella?
Omat pyörät tälle talvelle. Vaihdoin Trekiin kunnon renkaat, vähäisessä käytössä olleet marawintterit vaihtu nyt Ice Spikereihin. Katsotaan onko niistä mihinkään. Vaikka, taitaa olla niin, että jos haluaa pärjätä niin koko pyörä vaihtoon, mutta ei nyt kehtaa kun tollakin ajaa sen vähän minkä ajaa. Fiksillä mennään kuitenkin eniten.
![]()
JTK:lla asiallinen pöörä. Hää vaan ajakoon tyytyväisenä ja koirien haukkuessa karavaani kulkee. Jos tolppa rikkoo rungon niin uusi on kummiskii halvempi kuin jalkojenlyhennysleikkaus.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Tosi hyvä Sebu (?) Tassulla!
Fucked up and ready to die.
Lumi tuli juuri sopivasti, kun uusi läski tuli kotiin.
![]()
Tuollainen aero-säilytysboksi: https://www.specialized.com/us/en/ac...roadkit/118708
ps. Hieno fixi.
Ja taas yksi pitkän tolpan Fatbike... Hivenen paranneltu Canyon. Painohan on pyörässä aina se tärkein ja tälle sitä jäi 10.6kg.
![]()
twitter: @Myrkkykieli
Kirjanmerkit