Ei mulla varmaan mitään uutta lisättävää 2xl spekulointiin ole, mutta nyt on ajeltu pikku lenkki lähipoluilla ja onhan ne hurjan pitävät ja etenee hyvin myös umpihangessa. Lumihan saattaa muuttaa olemustaan kosteuden ja lämpötilan vaihdellessa, mutta samoilla mestoilla missä ajoin bud/lou yhdistelmällä, niin näillä sai ajaa melko paljon huolettomammin. Kevyesti ne ei kyl edenny missään vaiheessa, mut hauskaa oli kurvailla metässä. Paineet oli ehkä turhan alhaiset 0,15bar, säätelin ilmoja kotona ja lämpötilan lasku teki pienen hämäyksen. Pitää kokeilla seuraavaks vähän isommilla paineilla.
Onko joku koittanut mahtuuko nämä Canyonin Dudeen?
- Respect the Rock -
Eteen mahtui, takapää jäi (vielä) jostain syystä koittamatta..
Tän aamun "työmatkalla" varmistui se että näillä renkailla mennään nyt jonkin aikaa. Piruuttani kokeilin paria paikkaa mistä ei oman uskon mukaan ois pitäny päästä ajamalla sitten millään.
Uskon puutetta.
Näiden kanssa pitää olla rohkee ja kokeilla myös oman uskon ja kokemuksen rajoja. Olen äimistynyt.
Taitaa täyttyä jo 80mm vanteella..
Mistä näitä sitten saa? Ostaa?
Helpoiten joo. Voihan sitä vartoillakin josko jossain järjestettäisiin joku arvonta.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Mitä se Tankki höpöttää?Mihin vastasit?
Niin Tankki varmaan tarkoittaa että ei niitä saa ( paitsi arvonnasta ), siis joutuu ostaan![]()
....Läskipyöräilijä vai läski pyöräilijä....
Niin.
.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Rupee olee vantalla polut senverran huonossa kunnossa ettei sinne ilmesty enää kuin 2XL jälkiä jos niitäkään..! Lauantaina pääsee varmaan jo kokeilemaan miten nämä toimii mudassa.
Toiminta testattu suojalumella, loskassa, puolijäisillä poluilla. Toimii.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Haha, hienosti on keränny töhnää.. :-) Täällä ei ollut enää loskaa oikeestaan ollenkaan, mutta kuraa senkin edestä. Hyvin pelas mudassa, turpeessa yms mössössä.
Onko tämä nyt sitten 4XL? https://gearjunkie.com/4-wheel-bike-...ca-van-weelden
![]()
Kyllä mä tilasin näille Clown Shoet kehiksi. Tarpeeksi kun lasketaan paineita, taitaa 80mm kiekko olla vaan liian kapoinen.
Profiilikin hyötynee 100mm kiekosta. 80mm kiekolla toi on niin pyöreä että reunanappuloista alkaa olemaan iloa vasta minimipaineilla.
Nyt on jo totuttu renkaan ominaisuuksiin myös työmatka-ajossa, joten muille renkuloille ei ole tarvetta.![]()
brilleaux muokkasi tätä : 30.11.2016 at 15.01
Mielenkiintoinen testi tulossa. Mä en jaksa uskoa kovin isoon eroon, mutta oon toki ollu ennenkin väärässä. Rengas on mielestäni niin korkea, että reunalankaa siirtämällä vaikka 10mm, ei isoa eroa kulutuspinnan luona pitäis tapahtua. Mä oon ajanu toki paljon vähemmän näillä, ei oo vaan ehtiny, mutta mitään outoa en oo havainnut mikä vois vanteen leveyteen liittyä ja mielestäni renkaan ja vanteen mittasuhteet on hyvin balanssissa. Paineita on ollut jostain 0,2 ylöspäin, nyt on ollu säilytyspaineina 1,5bar jos ne vaikka vähän kasvais! :-)
Ota kuva ja mittoja miten kumi muuttuu uusilla kehillä.
^Suurin ero tulee luultavasti, kun ajetaan ihan 0 paineilla, kun hangenkantaminen on rajoilla. 100mm vanne tukee lussua kumia varmasti paremmin. 4.8JJ ja Bud:illa 80mm huomaa jo, että kumi ei oikein ole ryhdissä. No näitä kelejä ei usesti satu kohdalle. Vertasin omaa 4.8JJ/80mm kaverin 4.8JJ 105mm Ensoilla. Onhan se tasaisempi profiili ja ei varmasti vaadi, niin paljon paineen tiputusta antaakseen vetopitoa/kantavuutta, kun 80mm.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Kirjanmerkit