Mulla on kuitu 20/20 omassa vitosessa ja ainakin tuohon täysjäykkään se sopii todella hyvin! (aiemmin oli Eastonin ec70wide)
Kiitos vahvistuksesta. Täytyy laittaa 20-20 tilaukseen, kun tuo alkuperäinen Bontrager ei vain oikein tunnu omiin käsiin sopivalta.
Hyvinhän tuo isp venähti stachen 50mm mulefütille. Samalla kyllä hävisi pyörän plus ominaisuudet mutta eiköhän tuolla töihin päästele
![]()
Toi onki hyvä tieto jos sattuu talvi tulemaan. Tubelessiksi ei taida silti taipua? Olin reipas ja omassa Stachessa ois jo Answer 20-20 paikalla. Testilenkki jäi aamuksi. Melko liukas pinta niissä kahvan päissä ja joutuu jarrukavat vetämään aika tiukkaan etteivät pyörisi. Toiseen laitoin vähän gripperiä väliin. Ohjeessa sanottiin että kiristää valmistajan ohjeen mukaan. Sramin ohjeen mukaan ois mallista riippuen 4-5Nm, mikä kuulostaa aika paljolta.
Kyllä mie tupelluksena nuo laitoin, katotaan alkaako pitämään ilmaa
Rangerit asennettu ja reilu parikymppiä testattu lumisessa maastossa. Napsahtivat tubelessiksi esimerkillisen helposti. Toisen kumen maltoin puntaroida, massaa oli 880g. Ei ehkä anna oikeaa kuvaa renkaasta tuo puuterilumessa ajo, mutta läskistä tuli kyllä melkoisen herkän tuntuinen laite noilla, kiihtyi ja kulki liki itsestään. Asfaltilla rullasi myös kivasti. Tuli vähän samanlainen fiilis kuin aikoinaan 2,4" Racing Ralpheilla, paitsi imaisi paremmin maaston pikkuröykyt. Mutta tänään täytyy tuonne puuteriin vaihtaa läskikiekot taas alle, ei plussasta ole talven kesyttäjäksi.
^Minkä levyisille vanteille Rangerit asensit? Kuinkahan leveät ja korkeat mahtavat olla? (pelkän asennetun kumin korkeus vanteesta kiinnostaa)
J.Kottenberg muokkasi tätä : 10.11.2016 at 13.20
Ei tuosta oo kyllä talvelle, mutta menee se vähä paremmin ku 26" imo.
![]()
-Usot sie jot myö uitiin?
Mä ostin Stachen sulien polkujen pyöräks. Läski on edelleen läski. Itse asiassa imo aika mukava kombo, sopivan erilaiset etujousitettu plussa ja 4.8" kumeilla oleva jäykkä läski, mutta silti riittävän samanlaiset ettei ajotyyliä pidä muuttaa liikaa. Varsinkin nyt kun ohjaamot on saman tyyliset Answerin asennuksen jälkeen
Eka lenkki takana stache 5:lla. Mahtava laite. Läskipyörään verrattuna tuntui todella ketterältä ja kiihtyvyys on ihan eri luokkaa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Käyköhän Stache seiskaan tämä http://www.chainreactioncycles.com/f.../rp-prod109723
On halvempi kuin alkuperäinen. Kammet ovat SRAM GX 1000.
BCD 104
2017 Stache 7 ssa on ainakin Direct mount eli ei sovi. Ja 3mm offset.
Edit. Jaa tuossahan lukikin että on 104bcd.
Ei ole tässä 2016 -mallissa direct mount. Tuo offset mietitytti. Mutta taidan kokeilla itse.
2016 stache 7 menee ainakin tämä direct mount, eli spideri jää pois.
absolute Black*XX1 Narrow Wide Boost 148 spiderless oval 28t
Välitys tällä varsin sopiva itselle.
Sent from my E5823 using Tapatalk
Jep, olin väärässä. Olisi kannattanut tutkia tarkemmin. Kiitokset smpsalle ja Bansku81:lle.
Täältä tuli mun pyörä http://www.forsport.fi/
Kyllä tuo Race Face käy tuon valmiina olevan spiderin kanssa. Maksoin tuosta Urheilu-Koskimiehen 40% alessa vähän päälle 30€.
Malli on siis 2016 Stache 7.
Alkuperäinen on tämä http://www.chainreactioncycles.com/f.../rp-prod109082
Ja vielä lisäyksenä, jos haluaa alle 30 hampaisen, niin sit direct mount, 30 hampaiset mahtuu spideriin.
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
Kertokaapas vaikka YV:llä mihin rahaan olette 2017 7 Trek Stachen ostanut ja mistä? 19.5" Hakusessa.
2016 mallikin käy, jos hinta on kohdillaan, mutta 19.5" tuntuu olevan loppu.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
^ Mikä jottet kietaise läskipyörään 29+ kiekkoja? Itselläni toiminut ihan hyvin, ja muhkurenkaat ovatkin käytössä vain talvikelissä.
^Mulla on kaksi läskiä varapyörä menettelyn takia ja aikomus on toinen vaihtaa 29+. Tuotakin kiekko hommaa on kyllä harkittu.
Ne toiset kiekot toimii, niin kauan, kuin ei ole runko poikki tai muuten kulkine paskana/remontissa. Näissä tapauksissa on kivaa, että on kaksi kokonaista pyörää. +pyörät olisi riittävän erilaisia, että on kiva vuorotella. Tuo ei oikein nykyisillä toteudu.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Onhan tuo Stache ihan eri pyörä kuin vain läski 29+ kumeilla.
No joo, en epäile, pitäis päästä testaamaan.
Sekarenkaiseen 29+/27.5+. Mutta on noissa läskienkin geoissa suuria eroja. Lähinnä tarkoitin että tuo Stache on kaikkiaan todella hyvä pyörä ja suunniteltu juuri plussa renkaille.
Joo on ajettu myös 29+ kiekoilla varustettua Trek 9.8 Farleyta.
Mikä noista nyt sitten olisi se paras? Vaikee sanoa...paitsi että 29+:ssa pitää olla joustokeula ->voi kaahottaa täböillä.o
Kävin paikallisessa ostamassa sadekelin Endura MT 500 byysat ja siellä oli uusi 9.8 kuitu Stache rivissä.Pikkasen alkoi kuumottamaan upgraeidaus omasta aluversiota muoviin.
En tiedä ottiko F-lehti kuitu Stachen testiin kun M.Liitiän näköinen herra saapui putiikkiin ....
Kirjanmerkit