Uudessa vm. 2016 Wahoo Kickr:ssä tehonmittaus on uudistettu kokonaan. Mittauksen pitäisi nyt olla tarkempi, nopeammin reagoiva ja sen pitäisi säilyttää tarkkuutensa. DC Rainmakerin testissä Kickr pärjäsi erinomaisesti. Mulla on ollut 3 viikkoa uusi Kickr ja olen ollut tyytyväinen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
Joo-o.

Saattaisi olla niinkin, että trainerroadin tai vastaava softa riittäisi luomaan motivaation treenaamiseen, jolloin muin tai kuro wattimittarilla olisi ok.

Trainerroad toimii ilmeisesti puhelimenkin kautta?
Smart trainer on mielestäni paras vaihtoehto trainerroadin kanssa. Harjoitukset on todella helppoa polkea läpi, kun harjoitusvastustus säätää tehon. Kadenssin voi valita itse ja sen kun vain polkee. Jos ei jaksa suorittaa treeniä tavoiteteholla, on helppoa pudottaa harjoituksen intensiteettiprosenttia. Toki ilman smart traineriakin homma toimii ja on varmasti niitäkin, jotka eivät halua tehdä harjoituksia ergometri-tilassa.

Trainerroadista on tullut myös android-versio, joka toimii Bluetooth yhteydellä, joten sen kanssa tarvitsee bluetooth sykemittarin ja kadenssianturin. Appista ei ainakaan toistaiseksi näe harjoitusohjelmaa, joten on tiedettävä, minkä harjoituksen haluaa tehdä ja haettava sitä nimellä. Suoritettu harjoitus kyllä tallentuu trainerroadin nettipalveluun ja rekisteröityy suoritetuksi harjoitusohjelmaasi.
Android app taitaa olla vielä betassa, joten sitä luultavasti vielä parannellaan.