^Sitä tasoa. Jos rahalla saa, niin silloin se on halpaVaikutti vaan olevan hieman vähissä sopivan kokoiset tolpat Euroopasta. Tämä löytyi briteistä www.shore-lines.co.uk :sta, joka on kanadalaisiin maastopyöriin ja tarvikkeisiin erikoistunut liike.
^Sitä tasoa. Jos rahalla saa, niin silloin se on halpaVaikutti vaan olevan hieman vähissä sopivan kokoiset tolpat Euroopasta. Tämä löytyi briteistä www.shore-lines.co.uk :sta, joka on kanadalaisiin maastopyöriin ja tarvikkeisiin erikoistunut liike.
Plussakokoset nastagummit..
The end of the road is just the beginning...
Civilization VI. Oijoi.
*
La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie
Kilkkehettä uuteen tuotokseen. Osa tilauksista jopa Suomenmaalle. Otottavan aika on pitkä.
Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.
Hestra Army Leather Heli Ski -lasketteluhanskat. Stadiumin 25% jäsenalesta malttoi pitkin hampain hommata unelmakäteenvetovehkeet.
Kaar ittelles vaa
Uusi letku Lezynen jalkapumppuun. Hienoa, että kaikkia mahdollisia palasia saa varaosina.
Rule #1: Obey The Rules
Merida CX 600. Ei ollu tarkoitus, muttakun.... 😀
Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla
Yhdet Fulcrumin kammet lisää Merliniltä.
![]()
Rule #1: Obey The Rules
Muovirinkulat
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Kaunissointuisen kilikellon ibikestä.
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Danny MacAskillin kirjan "At the Edge: Riding for my life"
Vanhan muhjun tilalle uutta.
![]()
Pearl Izumi tekstiileitä Nippelin -50% rekistä
Hiilikuitukeula läskipyörään.
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
No nukkeja ja nukentarvikkeita alkaa pukata ( lista on melkein aanelosen pituinen..)
Tänään tuli niin ihana "Queen Anne" että ymmärrän hyvin ton ukkeli-nuken pakkomielteen tähän ihanuuteen.
Lisäksi tuli ....Scifi-asu ja sain projektin valmiiksi, sekä vähän kun Pohjolan Kuningatar-nukke.
Tosi inspiroivaa ja ihanaaniin ihania että jännittää saanko näistä sellaisia kuvia kun haluisin.
Mcarbonilta ostin Sealskinzin Dragon Eye Mtb vedenpitävät hanskat syyskeleille.
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Eilen toinen Reverb. Ja pari viikkoa sitten Trek Stache 7 ja siihen tarviketta.
Yhteensä 12 metriä mustaa vesikourua. Olisin halunnut maalaamatonta sinkittyä, mutta taitaisi vaatia peltisepän kun KattoCenterkään ei vastannut tarjouspyyntöön. No ei sitten väkisin. Pitäkää tunkkinne. Toiset myy kun toiset vaan vaikenee.![]()
*
La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie
Minun kotipaikalla on tuollaisia 1970-luvun sinkittyjä vesikouruja lojunut jossain nurkassa käyttämättömänä 40 vuotta. Sellaisia puolipyöreitä poikkileikkaukseltaan. En tosin ole ihan varma, että eivät ole viime vuosina menneet johonkin romunkeräykseen. Ja sijaitsevat kyllä aika kaukana Tavastialta.
-
^ No hitsit. Nykyaikana tahtoo kaikki olla valmiiksi pulverimaalattuja mikä on vähän vanhoissa taloissa nounou, mutta ajattelin nyt säästää julkisivua enemmältä kastumiselta ja nöyrtyä talven edessä. Huopakaton jalkarännit kun on vähän vaatimattomat verrattuna peltisiin. Niistä tuli nyt lähinnä vaan esteettiset.
*
http://www.virte.fi/sadevesijarjestelmat
Tuolta saa kaikkea kivaa![]()
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Liput tilaisuuteen Radiohead @Globen Stockholm 9.6.2017, jiihaa!
Tilipäivän iltana tuli ostettua valokuvauskone, Panasonic DMC-FZ300.
![]()
Läski pyöräilijä, ei läskipyöräilijä.
Sulo Vilen iski, hain alesta Ice spiker Pro:t.
sähkö pyörä läski kuski
Uudet pehmusteet Bellin Superiin. Ja ketjut jo varalle kun kerran postikulut oli tuplat pelkkien pehmusteiden hintaan.![]()
Käsipainotangot, EZ tanko sekä läjä levyjä noihin. Yhteensä 84kg.
n. 1,6 kg nastarengasta dudeen.
* ulkorenkaita 2 ja sisägummeja 3 kesäpyöriin.
* pitsejä ja ohuita villalankoja nukenvaatteitten tekoon/koristeluun
* koruja, nukeille. Olisi löytynyt yksi todella sopiva kultainen risti timanteilla, mutta oli hieman paha hinta 500e. Otin vähän edullisemman vaihtoehdon, mutta aito timantti näyttää vaan niin paljon paremmalta kuin hiotut lasipalat.
* itellekin jotain! Kipparijuustoa, suolakurkkuja purkillinen ja leipää.
Uudet talvirenkaat. Maksoivat aika tarkkaan saman kuin yllä mainittu nuken kultainen risti timanteilla. Kävi vieläpä hyvä tuuri: olin sopinut kaupat Hankookeista, mutta ne olivat päässeet rengasliikkeen varastosta loppumaan ja sain Nokiat samaan hintaan.
^ Sama, mutta pyörään. Nastat x 2 ja toimitus = 50 euroa. En aja ollenkaan ilman nastoja, kun maassa on jäätä (paitsi läskillä). Viime päivien junakokemukset ahdistaa toden teolla.
Festina lente
Kirjanmerkit