Muutaman muun kanssa tänään Nivalassa tykkimäessä.
Muutaman muun kanssa tänään Nivalassa tykkimäessä.
Aamupäivällä peruslenkki: munkkikahvit ja Vartiala. 64km ja 4h.
Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Keskipäivällä soraa ja vähän asfalttia Kanta-Hämeessä ja Uudellamaalla. 75 km ja 3:15.
10k-kerhon jäsen - #kilometrikisa 2016
Maasturilla hiekkateitä ja metsäpolkuja 30km. Ei ollut ruuhkaa, vain yksi kickbike tuli vastaan.
Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...
Äsken 3h15min/48km/1790kcal maastoa. Mahtavaa vaikka kenkä kastui Leppävaaran suossa.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Tänään Mikko V.n kanssa maastoilua n.3h helppoja polkuja.Mikko näytti meizille uuden spottipaikan jossa on useita eritasoisia laskuja joisa uskalsin laskea pari helpointa.
Onko pakko ajaa jos voi tunkata?
Pari tuntia gg:tä välillä poluille mennen jotta pysyisi lämpimänä. Liian kylmää mulle. Taidan siirtyä maastoon. Ja trainerille.
Tänään kauden 147. lenkillä (Mallasvesi-Roine-Mallasvesi mtpn / 74,4 km) tuli nähtyä neljäs maantiepyöräilijä in action lokakuussa 2016, mutta vielä oudompaa oli edessäpäin:
Videokameramies, kamera tukevassa tripodissa kuvasi kartano-Volvon pysähdyksen Vt12:n varteen Kaivannon-Iharin välissä. Produktio on luultavasti jotain Uutta päivää (YLE TV2), joten jos ruudulla näkyy tuntomerkkeinä valkoinen Kask, musta CX-Bianchi ja heijastinliivit, c'était moi.
| PKK |
Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)
Tänään aamusta grainderilla 80,1km@4:20. Otin teemaksi käydä kummassakin Helsingin kuivilla olevassa saaressa.
Uhkapeli vastatuulta vastaan päättyi 6-0 voittooni, hähää.
Eilen kiertelin rantaraittia. Tänään sitten työmatkat.
A Gentleman will walk but never run
Uamulla töihin. Krossarilla.
-L.
Aamulla vakio 106km. Kamala lenkki, kaikki pska mitä lenkillä voi tapahtua, tuli.
Lähteissä oli eturengas tyhjä ( odottelinkin milloin menee) lähdin varavanteella. Säijässä vastaantulevat pitkillä valoillaan sokaisi että piti pysähdellä kun ei nähny. Kolmostiellä rekat ohitti niin läheltä että kyllä pelotti ( jos tähän aikaan aamusta lähtee niin varmaan paree ajaa Metsäkansan kautta).
Valkeekoskella kuuroja ja sokeita koululaisia ilman lamppuja tai heijastimia pyörätiellä.
Pahin Lempäälässä. Auto kurvasi suoraan eteen ja pysäytti poikittain pyörätielle ( tai kevyen...yms.) ja pikkutyttöä kouluun. Kun jouduin pysähtymään ja taluttaan pyörän siitä, totesin isälle että siihen oli sitten hyvä paikka pysäyttää.
Isällä oli kyllä paha päivä, alkoi semmoinen hellvetteily ja *ttuilu että just. Totesin että oot varsinainen vuoden isä ( kun se pikkutyttö oli siinä myös). Isä vielä lähti ajaan mun vierellä ( onneksi olin pyörätiellä) ja huuteli jos vielä näkee mun autotiellä ajamassa niin hän tappaa mun.
Haistattelua oon kuullu, mutta tämä oli eka tappouhkaus. ( lenkillä, töissä on kerran uhattu).
Varmaan kuitenkin vuoden viimenen maantiepyörälenkki.
Eilen työ- vai pitäisikö sanoa yömatkat. Näin ainakin valoisuuden puolesta
-L.
Aamulla räntäsateessa koulumatkaseurana ja sitten illalla crossarilenkin.
Metsää puolitoista tuntia ensi lumessa. Hullun hauskaa![]()
Tänään tunnin iltalenkin. Tuntui, että tulee kylmä yö.
Vapaapäivän kunniaksi auto jarruremppaan. Korjaamolta jatkoin pyörällä ja ajoin vehmerin parilla lisäkiemuralla kun auton valmistuminen kesti. Ja maksoi paljon.
Edessä nastakiekko joka oli ihan tarpeen lähinnä alkumatkasta Kuopiossa ja taas Vehmersalmella. Muuten tiet oli aika sulat.
Päivän kommentti Vehmersalmen Seolla: "mualimalla on tuas tapahtununna, rrrumppi kourras perrsseestä!"
Jollei ihmiselämässä tapahdu järjelle käsittämätöntä, niin se on sitä jo. (Juhani Peltonen)
Minä vastaavan tyylisessä tilanteessa kuuntelin kettuilut. Ja sanoin vain, vihaisen autoilijan ollessa astumassa takaisiin autoon, että "Mulla on sun rekkaris" ja lähdin liikkelle. Siinä tuli varmasti punaniskalle mieleen että f()ck, minä en tiedä tuosta kaverista juuri mitään. KJEH![]()
Tuli käytyä ajelemassa pääasiassa hiekkateitä jotain päälle kuuskymppiä. Kova tuuli oli kyllä, mutta muuten komia puolipilvinen syyssää.
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
Keskipäivällä 58 km ja 2:45. Olipa hyvä vastatuuli (4-8 m/s). Talvikuntoon pantu pyörä (38/19 sinkula + nastat) tekivät ajamisesta herkkua. Toisaalta välitys oli ihan sopiva olosuhteisiin nähden ja tuli enemmän hiki kuin olisi keskisykkeestä uskonut. Puuskat näkyvät kivasti sykepiikkeinä, koska Keski-Uusimaalla ei isoja mäkiä olekaan.
10k-kerhon jäsen - #kilometrikisa 2016
Äsken 55km krossarilla
-L.
42km kivikkoa ja juurakkoa semiläskillä.
Läskillä fiilistelyä 38km ja vajaa 3h
Viitisen tuntia polkuja ja ulkoilureittejä tuli ajettua läskillä.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Tänään kauppaan ja takaisin, parisen kilometriä.
Festina lente
Ryysy- eiku länsirannan kierros hittaasti. Tauko Kinnulanlahdessa josta uutta pyörätietä kohti Siilinjärveä. Ennusteista huolimatta erittäin hyvä keli. Syklo ja kesäkiekot. 5 tuntia ja 107km.
Jollei ihmiselämässä tapahdu järjelle käsittämätöntä, niin se on sitä jo. (Juhani Peltonen)
Puolitoista tuntia rentoa metsäilyä eilisestä suunnistuskisasta jalkoja palautellen. Tein uutta polkua, voi että oli hauskaa. Ja se fiilis kun ajat ekaa kertaa puhtaasti OMAN polun läpi![]()
Lomaviikon päätteeksi nastarenkaiden sisäänajoa 25km.
Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...
Tänään grävelii 66km.
Kirjanmerkit